Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Polo: Tříválec je zpět, stojí 219.900 Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
Zážehový tříválec o objemu 1,2 litru opustil český ceník Pola loni v létě a ani ne po roce se do něj vrátil. Ceny malého hatchbacku díky němu klesly k částce 219.900 Kč.

Aktuální generace Volkswagenu Polo se na českém trhu rozloučila se zážehovým tříválcem o objemu 1,2 litru a výkonu 51 kW loni v srpnu a letos v létě se tento motor do nabídky pohonných jednotek vrátil. Spolu s ním nastoupil nový vrcholný stupeň výbavy Comfort Edition a akce v podobě bonusu 30.000 Kč v případě financování vozu se ŠkoFINem.

Základní cena Volkswagenu Polo je se zážehovým tříválcem 1,2 (51 kW) stanovena na 249.900 Kč při platbě v hotovosti, ale při využití zmíněného bonusu je podle ceníku 219.900 Kč. Volkswagen up! přitom s pětidveřovou karoserií v základním stupni výbavy Take up! a litrovým motorem o výkonu 44 kW startuje s cenou 202.900 Kč.

První stupeň výbavy Pola s označením Trendline standardně obsahuje ESP, čtyři airbagy, přípravu pro rádio, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a asistent pro rozjezd do kopce.

VW Polo - zážehové motory a ceny na českém trhu
Motor1,21,41,2 TSI1,2 TSI
Převodovka5M5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]1198139011971197
Válce/ventily3/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]51/540063/500066/450077/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]112/3000132/3800160/1500-3500175/1550-4100
Max. rychlost [km/h]165177182190
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,112,110,99,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,95,15,3
Cena Trendline [Kč]219.900---
Cena Comfortline [Kč]-249.900258.900-
Cena Comfort Edition [Kč]-279.900288.900303.900

Provedení Comfortline má navíc dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla.

Vrcholnou výbavou je v současnosti Comfort Edition a ta obsahuje pětidveřovou karoserii, rádio RCD 210 s CD i MP3 přehrávačem a čtyřmi reproduktory, klimatizaci, zásuvky pod předními sedadly, loketní opěrku mezi předními sedadly, tříramenný volant, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v kůži, mlhové světlomety a 15palcová litá kola.

VW Polo - vznětové motory a ceny na českém trhu
Motor1,2 TDI1,6 TDI
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]11991598
Válce/ventily3/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/420066/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]180/2000230/1500-2500
Max. rychlost [km/h]170180
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,5
Komb. spotřeba [l/100 km]3,84,2
Cena Trendline [Kč]--
Cena Comfortline [Kč]299.900-
Cena Comfort Edition [Kč]-344.900

Ceny uvedené v tabulkách jsou včetně bonusu ve výši 30.000 Kč.

Standardem pro Polo je s výjimkou výbavy Comfort Edition třídveřové provedení a pětidveřová karoserie je za příplatek 5.700 Kč nebo se nabízí formou zvýhodněného paketu. Společně s elektrickým stahováním zadních oken a klimatizací Climatic je za příplatek 19.900 Kč.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
6. 10. 2012 03:39
Re: Boha myho...
A co když tu revoluci udělal VW? :-)
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 19:31
VW
HTP za 220...tímto zůstává jedinou devizou vzhled auta, který je jednoduše výborný...troufám si říct že v segmentu B asi i nejlepší... :-|
5. 10. 2012 15:32
Re: Boha myho...
Zatím tomu tak nikdy v historii nebylo... Co tě vede k tomu,že nyní udělal Renault revoluci?
5. 10. 2012 13:50
Re: Boha myho...
Pozor - kvalita Clia bude zcela určitě vyšší než u VW, či Škody.
5. 10. 2012 13:06
Chápu to správně?
Takže klima a rádio jsou až ve vrcholné verzi, jinak za příplatek? Tak to ta cena zase tak špičková není, pokud tedy příplatky za tyhle celkem normální standardní věci nejsou bagatelní...