Diskuse

VW T-Roc nechává nahlédnout do svého interiéru. Bude hodně výrazný

16.8.2017

Po Atlasu nebo Tiguanu Allspace se Volkswagen připravuje na debut dalšího zástupce kategorie crossoverů/SUV. T-Roc bude chtít lákat na výrazný vzhled.

 

  • 11 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 16.08.  16:52

    Tak nevim,

    ... pane Bureši, zda se vaše titulní poznámka "bude hodně výrazný" vztahuje k celému vozu, nebo k interiéru. Fakt je, že o interiéru se toho nedá moc říci, pohled na roh s pravým výdechem ventilace a kliku dveří toho neříká vážně moc. A mám přeci jen pochyby, zda se bude moci interiér označit za výrazný: to prostě designéři (a tvůrkyně barevných a materiálových konceptů) VW prostě NEUMÍ!
    Exteriér zato vypadá zajímavě.
    4,35 m s 1,5 TSI by mohlo být atraktivní nabídkou...
    • 05 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 16.08.  17:50

      « Re: Tak nevim,

      Myslím, že není na místě tvrdit, že to neumí. Co když umí, ale nechtějí? Já např. jsem s int. Tigi 2 spokojen. Výrazný int. většinou, ne vždy, postrádá eleganci.
      • 43 Reagovat !

        foto car

        car 16.08.  18:49

        « Re: Re: Tak nevim,

        Výraznější interiér v souvislosti s vw?No na to se fakt těším..to bude panečku pecka.Hlavně ta ergonomie, že?Za mě je perfektní,výraznej,kvalitní a přitom útulnej interiér Peugeot 3008/5008
        • 14 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 16.08.  19:23

          « Re: Re: Re: Tak nevim,

          Ergonomie VW je jednou z nejlepších, na tom se shodnou lidé kteří tomu rozumí.
          • 41 Reagovat !

            foto Bubaq

            Bubaq 16.08.  20:00

            « Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

            Milý JiříX, i já se řadím mezi ty, co tomu rozumí. A věřte, že v ergonomii to nebude... Ono umisťovat tvrdohlavě displej infotainmentu mimo zorné pole řidiče je takové faux pas, že už jen pro tento hřích by měl být koncern na pranýři (a také dlouho byl, takže Seat, potom Volkswagen a nyní konečně i škodovka přicházejí s nápravou- cca 100 let za konkurencí!).
            Rozdíly mezi různými výrobci se stále stírají a vyloženě nešikovná řešení z hlediska ergonomie dnes představují už "jen" tabletová řešení. A tam se nyní hrne také Audi...
            Prostě a jednoduše: o nejlepší ergonomii nelze v případě VW rozhodně hovořit. To je jen taková novinářská floskule. Já jsem si ale jist, že i Vy máte na to, abyste nepřejímal jen novinářské (tradované) názory, a že si vytvoříte názor svůj vlastní. Až budete mát najeto 1,75 mil. km a vystřídáte 17 různých typů aut od různých výrobců, pak už určitě budete mít vlastní názor na to, co je vydařené a nejlepší...
            • 03 Reagovat !

              foto JirkaX

              JirkaX 16.08.  20:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

              Najeto mám něco přes 2 mil. a dvacátý auto. Praxi včetně těch které jsem nevlastnil cca 30 - 35 odhadem. Prostě mi ergonomie VW vyhovuje. Zde uvedený Peugeot. Nádherný interier, to se musí nechat, ale zpracování nic moc. Ergonomie oproti VW hodně kulhá. Např. ovládání klimy přes infotainment je trestuhodné, odvádí to pozornost. U spousty aut jsou dosud otočné ovladače na páčkách pod volantem. U VW stačí ovládat jedním prstem. To druhé řešení vyžaduje dva prsty a puštění volantu.
              • 20 Reagovat !

                foto car

                car 16.08.  20:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

                JirkoX,samozřejmě tvůj názor ti neberu.Každému vyhovuje něco jiného,každý se může cítit dobře v něčem jiném.V čem s tebou nesouhlasím je "nic moc zpracování" interiéru P3008.Zkus se v tom alespoň projet.Ale jasně,pokud jsi naladěnéj na vw,pochopitelně to neuvidíš.Ale na ten výraznější interiér u toho vw se fakt těším,třeba se jim to povede a bude to hezký.Ale to by se tě asi už nelíbilo,že..
                • 02 Reagovat !

                  foto JirkaX

                  JirkaX 16.08.  20:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

                  Když jsem poprvé viděl int. tohoto auta na netu, nadchlo mne to. Přiznávám. Málokdy se jdu podívat na skutečnost, tentokrát mi to nedalo. Prostě jsem si všiml nějakých ne dobře sesazených dílů palubky. Ale mohl to být jeden kus. Nejel jsem, nemám ve zvyku projíždět auta o kterých vím, že je nekoupím.
                  Myslím, že int. toho malého SUV VW bude podobný Tigi 2. A ten se mi líbí. První snímek to napovídá.
        • 10 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubaq 16.08.  19:51

          « Re: Re: Re: Tak nevim,

          Souhlas.
          Navíc nabízí opravdu skvělé výtvarné provedení, co pohladí duši každého jen trochu vnímavého řidiče. To je právě to, co produkci VAG chybí nejvíc.
  • 50 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 16.08.  18:24

    S tými videami...

    ...čo sa spúšťajú samé a otravujú mi tým život, už bežte do p r d e l e!
    • 30 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 16.08.  20:14

      « Re: S tými videami...

      a taky s annou, jejím magorským kámošem a dalšími popup reklamami 8-s :no:
  • 30 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 16.08.  20:12

    hodně výrazného

    tam teda krom žluté barvy nevidím vůbec nic :no:
  • 11 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 16.08.  21:40

    vw v krizi

    poslední vw byl passat b5 pak to jde z kopce...
    • 11 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 16.08.  22:27

      « Re: vw v krizi

      No já bych řekl, že je to přesně naopak, v dobách B5 měl Passat v evropských prodejích silné a důstojné soupeře. Mondeo, Vectra, Laguna, ale i další třeba japonské modely byly velmi úspěšné. V roce 1997 tedy když byla generace B5 druhý rok na trhu, tak nejprodávanější auto Evropy ve střední třídě bylo Mondeo, Passat měl velký odstup skoro 50 tis. ks. Naopak další generace Passatu B6, B7, B8 totálně přefikly konkurenci a dnes má B8 absolutní dominanci na trhu, kdy drží kolem 33% trhu v Evropě a prakticky nemá vážného konkurenta, pak je dlouho dlouho nic, následuje Superb, který nemá ani poloviční prodeje a až pak Mondeo a Insignia už s obrovskými odstupy, kdy nemají ani třetinové prodeje v porovnání s Passatem a zbytek konkurence doslova nestojí za řeč. Takže s Passatem to jde jednoznačně do kopce a B5 byla v podstatě jedna z prodejně nejslabších generací Passatu, která tak tak stačila na konkurenci.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 17.08.  01:12

    eee

    Mam pocit, ze toto bude celkom zaujimave auto a nieco ine, ako sme pri VW zvyknuti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí. Záchranáři se nevzdávají

Zemětřesení v Mexiku má už téměř tři stovky obětí.…

Počet obětí zemětřesení v Mexiku vzrostl na 273, z toho 137 v metropoli Mexiku. Informoval o tom ve čtvrtek v…

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Začíná astronomický podzim: Sychravé počasí přeje houbám!

Je to tady! Období sychravého počasí, kdy se dny krátí a noci prodlužují, dnes začíná. Přesně ve 22:01 hodin…

 

iSport.cz

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom byli v Lize mistrů

Tvrdík: Nezmara chci jako ředitele, s Delim bychom…

Budoucí sportovní ředitel Slavie? Předseda představenstva Jaroslav Tvrdík by pro tuto funkci nejraději přetáhl…

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se musíme rvát všichni

Svačina: Marcinka máme za příklad, před bránu se…

V minulé sezoně výrazně pomohl Bílým Tygrům Liberec ke stříbrným medailím. Útočník Vladimír Svačina (30) se po…

 

Reflex.cz

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát však zadarmo získá spoustu cenných údajů

V účtenkové loterii nejspíš nic nevyhrajete, stát…

Již za necelé dva týdny v České republice odstartuje účtenková loterie. Stát si od ní slibuje omezení šedé…

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…