Diskuse

VW T-Roc nechává nahlédnout do svého interiéru. Bude hodně výrazný

16.8.2017

Po Atlasu nebo Tiguanu Allspace se Volkswagen připravuje na debut dalšího zástupce kategorie crossoverů/SUV. T-Roc bude chtít lákat na výrazný vzhled.

 

  • 11 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 16.08.2017  16:52

    Tak nevim,

    ... pane Bureši, zda se vaše titulní poznámka "bude hodně výrazný" vztahuje k celému vozu, nebo k interiéru. Fakt je, že o interiéru se toho nedá moc říci, pohled na roh s pravým výdechem ventilace a kliku dveří toho neříká vážně moc. A mám přeci jen pochyby, zda se bude moci interiér označit za výrazný: to prostě designéři (a tvůrkyně barevných a materiálových konceptů) VW prostě NEUMÍ!
    Exteriér zato vypadá zajímavě.
    4,35 m s 1,5 TSI by mohlo být atraktivní nabídkou...
    • 05 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 16.08.2017  17:50

      « Re: Tak nevim,

      Myslím, že není na místě tvrdit, že to neumí. Co když umí, ale nechtějí? Já např. jsem s int. Tigi 2 spokojen. Výrazný int. většinou, ne vždy, postrádá eleganci.
      • 43 Reagovat !

        foto car

        car 16.08.2017  18:49

        « Re: Re: Tak nevim,

        Výraznější interiér v souvislosti s vw?No na to se fakt těším..to bude panečku pecka.Hlavně ta ergonomie, že?Za mě je perfektní,výraznej,kvalitní a přitom útulnej interiér Peugeot 3008/5008
        • 14 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 16.08.2017  19:23

          « Re: Re: Re: Tak nevim,

          Ergonomie VW je jednou z nejlepších, na tom se shodnou lidé kteří tomu rozumí.
          • 41 Reagovat !

            foto Bubaq

            Bubáq 16.08.2017  20:00

            « Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

            Milý JiříX, i já se řadím mezi ty, co tomu rozumí. A věřte, že v ergonomii to nebude... Ono umisťovat tvrdohlavě displej infotainmentu mimo zorné pole řidiče je takové faux pas, že už jen pro tento hřích by měl být koncern na pranýři (a také dlouho byl, takže Seat, potom Volkswagen a nyní konečně i škodovka přicházejí s nápravou- cca 100 let za konkurencí!).
            Rozdíly mezi různými výrobci se stále stírají a vyloženě nešikovná řešení z hlediska ergonomie dnes představují už "jen" tabletová řešení. A tam se nyní hrne také Audi...
            Prostě a jednoduše: o nejlepší ergonomii nelze v případě VW rozhodně hovořit. To je jen taková novinářská floskule. Já jsem si ale jist, že i Vy máte na to, abyste nepřejímal jen novinářské (tradované) názory, a že si vytvoříte názor svůj vlastní. Až budete mát najeto 1,75 mil. km a vystřídáte 17 různých typů aut od různých výrobců, pak už určitě budete mít vlastní názor na to, co je vydařené a nejlepší...
            • 03 Reagovat !

              foto JirkaX

              JirkaX 16.08.2017  20:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

              Najeto mám něco přes 2 mil. a dvacátý auto. Praxi včetně těch které jsem nevlastnil cca 30 - 35 odhadem. Prostě mi ergonomie VW vyhovuje. Zde uvedený Peugeot. Nádherný interier, to se musí nechat, ale zpracování nic moc. Ergonomie oproti VW hodně kulhá. Např. ovládání klimy přes infotainment je trestuhodné, odvádí to pozornost. U spousty aut jsou dosud otočné ovladače na páčkách pod volantem. U VW stačí ovládat jedním prstem. To druhé řešení vyžaduje dva prsty a puštění volantu.
              • 20 Reagovat !

                foto car

                car 16.08.2017  20:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

                JirkoX,samozřejmě tvůj názor ti neberu.Každému vyhovuje něco jiného,každý se může cítit dobře v něčem jiném.V čem s tebou nesouhlasím je "nic moc zpracování" interiéru P3008.Zkus se v tom alespoň projet.Ale jasně,pokud jsi naladěnéj na vw,pochopitelně to neuvidíš.Ale na ten výraznější interiér u toho vw se fakt těším,třeba se jim to povede a bude to hezký.Ale to by se tě asi už nelíbilo,že..
                • 02 Reagovat !

                  foto JirkaX

                  JirkaX 16.08.2017  20:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nevim,

                  Když jsem poprvé viděl int. tohoto auta na netu, nadchlo mne to. Přiznávám. Málokdy se jdu podívat na skutečnost, tentokrát mi to nedalo. Prostě jsem si všiml nějakých ne dobře sesazených dílů palubky. Ale mohl to být jeden kus. Nejel jsem, nemám ve zvyku projíždět auta o kterých vím, že je nekoupím.
                  Myslím, že int. toho malého SUV VW bude podobný Tigi 2. A ten se mi líbí. První snímek to napovídá.
        • 10 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 16.08.2017  19:51

          « Re: Re: Re: Tak nevim,

          Souhlas.
          Navíc nabízí opravdu skvělé výtvarné provedení, co pohladí duši každého jen trochu vnímavého řidiče. To je právě to, co produkci VAG chybí nejvíc.
  • 50 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 16.08.2017  18:24

    S tými videami...

    ...čo sa spúšťajú samé a otravujú mi tým život, už bežte do p r d e l e!
    • 30 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 16.08.2017  20:14

      « Re: S tými videami...

      a taky s annou, jejím magorským kámošem a dalšími popup reklamami 8-s :no:
  • 30 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 16.08.2017  20:12

    hodně výrazného

    tam teda krom žluté barvy nevidím vůbec nic :no:
  • 11 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 16.08.2017  21:40

    vw v krizi

    poslední vw byl passat b5 pak to jde z kopce...
    • 11 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 16.08.2017  22:27

      « Re: vw v krizi

      No já bych řekl, že je to přesně naopak, v dobách B5 měl Passat v evropských prodejích silné a důstojné soupeře. Mondeo, Vectra, Laguna, ale i další třeba japonské modely byly velmi úspěšné. V roce 1997 tedy když byla generace B5 druhý rok na trhu, tak nejprodávanější auto Evropy ve střední třídě bylo Mondeo, Passat měl velký odstup skoro 50 tis. ks. Naopak další generace Passatu B6, B7, B8 totálně přefikly konkurenci a dnes má B8 absolutní dominanci na trhu, kdy drží kolem 33% trhu v Evropě a prakticky nemá vážného konkurenta, pak je dlouho dlouho nic, následuje Superb, který nemá ani poloviční prodeje a až pak Mondeo a Insignia už s obrovskými odstupy, kdy nemají ani třetinové prodeje v porovnání s Passatem a zbytek konkurence doslova nestojí za řeč. Takže s Passatem to jde jednoznačně do kopce a B5 byla v podstatě jedna z prodejně nejslabších generací Passatu, která tak tak stačila na konkurenci.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 17.08.2017  01:12

    eee

    Mam pocit, ze toto bude celkom zaujimave auto a nieco ine, ako sme pri VW zvyknuti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Bučková po rozchodu s rybářem Vágnerem: Prchla z Česka!

Bučková po rozchodu s rybářem Vágnerem: Prchla z Česka!

Po více než dvou letech to mezi Eliškou Bučkovou (29) a Jakubem Vágnerem (36) vypadalo na svatbu, místo toho ale…

Ministerstvo chce ušetřit 100 milionů ročně: Známka elektronicky, kontrola kamerami

Ministerstvo chce ušetřit 100 milionů ročně: Známka…

Zavedení elektronických dálničních známek státu ušetří přes 100 milionů korun ročně. ČTK to řekla mluvčí…

 

iSport.cz

Vondrka po loupeži v Brně: Mojí misí je dotáhnout Boleslav co nejdál

Vondrka po loupeži v Brně: Mojí misí je dotáhnout…

Jeho transfer patřil k letním hitům. Michal Vondrka se z Chomutova přestěhoval do Mladé Boleslavi. Stát se…

Slavii dochází hráči. Náš program je nemilosrdný, řekl Trpišovský

Slavii dochází hráči. Náš program je nemilosrdný,…

Dobře věděl, že jeho mužstvo nečeká ve vršovickém derby proti Bohemians nic lehkého. Tím spíš, když slávisté…

 

Reflex.cz

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo Humberto nebo fanatický jezuita Koniáš. Před sto lety se narodil herec Martin Růžek

Exceloval jako král Kazisvět, cirkusák Carlo…

Kazisvět šestý, z Boží vůle král, mocný panovník a hlava pomazaná. Tak se tituloval herec Martin Růžek v jedné…

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české europoslankyně

Padesát odstínů sirotků aneb morální kýč jedné české…

Českým mediálním a politickým prostorem již několik dnů rezonuje jako jedno z hlavních témat (ne)přijetí…