Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bubáq
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 16:52
... pane Bureši, zda se vaše titulní poznámka "bude hodně výrazný" vztahuje k celému vozu, nebo k interiéru. Fakt je, že o interiéru se toho nedá moc říci, pohled na roh s pravým výdechem ventilace a kliku dveří toho neříká vážně moc. A mám přeci jen pochyby, zda se bude moci interiér označit za výrazný: to prostě designéři (a tvůrkyně barevných a materiálových konceptů) VW prostě NEUMÍ!
Exteriér zato vypadá zajímavě.
4,35 m s 1,5 TSI by mohlo být atraktivní nabídkou...
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 17:50
Myslím, že není na místě tvrdit, že to neumí. Co když umí, ale nechtějí? Já např. jsem s int. Tigi 2 spokojen. Výrazný int. většinou, ne vždy, postrádá eleganci.
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 18:49
Výraznější interiér v souvislosti s vw?No na to se fakt těším..to bude panečku pecka.Hlavně ta ergonomie, že?Za mě je perfektní,výraznej,kvalitní a přitom útulnej interiér Peugeot 3008/5008
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 19:23
Ergonomie VW je jednou z nejlepších, na tom se shodnou lidé kteří tomu rozumí.
Avatar - Bubáq
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 20:00
Milý JiříX, i já se řadím mezi ty, co tomu rozumí. A věřte, že v ergonomii to nebude... Ono umisťovat tvrdohlavě displej infotainmentu mimo zorné pole řidiče je takové faux pas, že už jen pro tento hřích by měl být koncern na pranýři (a také dlouho byl, takže Seat, potom Volkswagen a nyní konečně i škodovka přicházejí s nápravou- cca 100 let za konkurencí!).
Rozdíly mezi různými výrobci se stále stírají a vyloženě nešikovná řešení z hlediska ergonomie dnes představují už "jen" tabletová řešení. A tam se nyní hrne také Audi...
Prostě a jednoduše: o nejlepší ergonomii nelze v případě VW rozhodně hovořit. To je jen taková novinářská floskule. Já jsem si ale jist, že i Vy máte na to, abyste nepřejímal jen novinářské (tradované) názory, a že si vytvoříte názor svůj vlastní. Až budete mát najeto 1,75 mil. km a vystřídáte 17 různých typů aut od různých výrobců, pak už určitě budete mít vlastní názor na to, co je vydařené a nejlepší...
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 20:15
Najeto mám něco přes 2 mil. a dvacátý auto. Praxi včetně těch které jsem nevlastnil cca 30 - 35 odhadem. Prostě mi ergonomie VW vyhovuje. Zde uvedený Peugeot. Nádherný interier, to se musí nechat, ale zpracování nic moc. Ergonomie oproti VW hodně kulhá. Např. ovládání klimy přes infotainment je trestuhodné, odvádí to pozornost. U spousty aut jsou dosud otočné ovladače na páčkách pod volantem. U VW stačí ovládat jedním prstem. To druhé řešení vyžaduje dva prsty a puštění volantu.
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 20:44
JirkoX,samozřejmě tvůj názor ti neberu.Každému vyhovuje něco jiného,každý se může cítit dobře v něčem jiném.V čem s tebou nesouhlasím je "nic moc zpracování" interiéru P3008.Zkus se v tom alespoň projet.Ale jasně,pokud jsi naladěnéj na vw,pochopitelně to neuvidíš.Ale na ten výraznější interiér u toho vw se fakt těším,třeba se jim to povede a bude to hezký.Ale to by se tě asi už nelíbilo,že..
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 20:52
Když jsem poprvé viděl int. tohoto auta na netu, nadchlo mne to. Přiznávám. Málokdy se jdu podívat na skutečnost, tentokrát mi to nedalo. Prostě jsem si všiml nějakých ne dobře sesazených dílů palubky. Ale mohl to být jeden kus. Nejel jsem, nemám ve zvyku projíždět auta o kterých vím, že je nekoupím.
Myslím, že int. toho malého SUV VW bude podobný Tigi 2. A ten se mi líbí. První snímek to napovídá.
Avatar - Bubáq
Tak nevim,
| 16. 8. 2017 19:51
Souhlas.
Navíc nabízí opravdu skvělé výtvarné provedení, co pohladí duši každého jen trochu vnímavého řidiče. To je právě to, co produkci VAG chybí nejvíc.
S tými videami...
| 16. 8. 2017 18:24
...čo sa spúšťajú samé a otravujú mi tým život, už bežte do ***!
Avatar - aproximus
S tými videami...
| 16. 8. 2017 20:14
a taky s annou, jejím magorským kámošem a dalšími popup reklamami 8-s :no:
Avatar - aproximus
hodně výrazného
| 16. 8. 2017 20:12
tam teda krom žluté barvy nevidím vůbec nic :no:
vw v krizi
| 16. 8. 2017 21:40
poslední vw byl passat b5 pak to jde z kopce...
vw v krizi
| 16. 8. 2017 22:27
No já bych řekl, že je to přesně naopak, v dobách B5 měl Passat v evropských prodejích silné a důstojné soupeře. Mondeo, Vectra, Laguna, ale i další třeba japonské modely byly velmi úspěšné. V roce 1997 tedy když byla generace B5 druhý rok na trhu, tak nejprodávanější auto Evropy ve střední třídě bylo Mondeo, Passat měl velký odstup skoro 50 tis. ks. Naopak další generace Passatu B6, B7, B8 totálně přefikly konkurenci a dnes má B8 absolutní dominanci na trhu, kdy drží kolem 33% trhu v Evropě a prakticky nemá vážného konkurenta, pak je dlouho dlouho nic, následuje Superb, který nemá ani poloviční prodeje a až pak Mondeo a Insignia už s obrovskými odstupy, kdy nemají ani třetinové prodeje v porovnání s Passatem a zbytek konkurence doslova nestojí za řeč. Takže s Passatem to jde jednoznačně do kopce a B5 byla v podstatě jedna z prodejně nejslabších generací Passatu, která tak tak stačila na konkurenci.
Avatar - Beefcake
eee
| 17. 8. 2017 01:12
Mam pocit, ze toto bude celkom zaujimave auto a nieco ine, ako sme pri VW zvyknuti.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku