jj, mě se to taky líbí, ale zároveň musím souhlasit s autorem článku: spíše než Upu se to podobá Tiguanu spářeným s Polem, takže kdybych nevěděl, co to je, tak bych řekl, že je to CrossPolo.
Jj, mě se to taky líbí, ale zároveň musím souhlasit s autorem článku: spíše než Upu se to podobá Tiguanu spářeným s Polem, takže kdybych nevěděl, co to je, tak bych řekl, že je to CrossPolo.
[odkaz]
Jak vypadá současné CrossPolo (možné pouze jako 5dv.) určitě víš, takže to jako, že by sis myslel, že takhle bude vypadat jeho příští generace?
Na auto z rodiny Up! je to skrátka veľké, ak ide o technický základ, tak začínam mať obavu, že týmto spôsobom za pár rokov spravia na platforme miniauta voz veľkosti Passata - cenovo výhodný veľký model 50.000,- pod základným Pašíkom... >:-[]
No já se s tím také ztotožńuji. Má to prvky současného Pola i Tiguanu (plus něco nového navíc), jinými slovy, kdyby takto vypadalo i současné CrossPolo, nebylo by to až takové překvapení. Mě se to nijak zvlášť nelíbí, je to prostě moc nahňácané na základě menšího rozvoru, než by podle mých chutí bylo pro takové auto estetické.
Tak určitě, když se člověk podívá na spy fotos příštího Pola, uvidí tam předek z tý studie Cross Coupé, takže s trochou fantazie by se tam příští CrossPolo vidět dalo.
Mě to z boku trochu prudí, asi tím, jak moc masivně se tváří ty blatníky. Jinak z interiéru nejsem nadšený, možná proto, že takovýhle velikonoční vajíčko od VW nečekám. Ale ti kteří jsou nadšeni ze všeho co má výrazné barvy a kritizují VW za šedou unylost, těm se určitě líbí.
To asi ano, ale mě na tom nesedí totiž to, že je to prostě krátké. CCC je tak akorát. Navíc C sloupek mi připomíná něco ze společné produkce Nissan/Dacia. [odkaz]
No upřímně si z toho taky na zadek nesedám, ale je mi to tak nějak sympatické ;-) Ani mi to Dacii nepřipomíná, jestli myslíš Duster, tak ten má "C" sloupek daleko víc humpolácký, kdežto tohle je celkem čisté... Samozřejmě jde jen o koncept a grafiku ;-)
Líbí se mi také a moc. I to že je malý, ale uvítal bych alespoň možnost 4x4, když tedy v nadpisu píšou, že terénní. Tříválec překousnu, i když nerad. Celkově ale jednoznačně :yes: na takové to domácí žvýkání... :-)
Nejsem příznivcem VW, ale jako druhé auto bych to bral a rozhodování mezi tímto a Renaultem by mi zabralo pár sekund. To že nejsem příznivcem VW ještě neznamená, že jsem blázen a koupím si Francouzské auto.
Škoda no, v téhle podobě mohl být Koleos konkurenceschopný, základní tvar Dusteru je dobrý, stačilo by změnit detaily a pochopitelně komplet interiér a výbavy.
ale jestli to vůbec někdy bude sériovka, nezbyde v ní z této studie nic. Jako vždy u koncernu, vznikne zase další bezpohlavní auto pro masy. Jako třeba Mission L ve srovnání s Rapidem - krásná studie s mnoha povedenými detaily a v sérii jen nezajímavá šedivka, která o vše hezké z konceptu přišla.
Jinak se ale Taigun povedl, má jasně čitelný styl a v té žluté vypadá skvěle. Kdyby ho zítra začal VW lifrovat do showroomů, stál bych první v řadě.
Touran, Touareg, Tiguan a teraz Taigun - bežní zákazníci v tom budú mať riadny hokej. Moc to imagu značky nepomôže, keď má potenciálny zákazník problém rozlíšiť, o aké auto má vlastne záujem.
Tentokrát mě VW opravdu příjemně překvapil. Tenhle koncept má šťávu, styl a skvělý mix nových nápadů s tradičním designem. Je vynikající po všech stránkách!
razvor je maly , kufor takisto.... lacne to nebude a kto si kupi take male auto drahe neviem....
nova SX4 aj 2008micka aj Trax, Mokka budu uplne,,, aj razvorom aj kufrom .... :yes: tento VW je skutocne maly... aj bezne male auto ma uz dnes vacsi razvor aj kufor...... ale ako konkurent pandy 4x4 to nie je zle :yes: