Volkswagen v namibijské poušti provádí finální testy svého kompaktního SUV Tiguan a oficiálně o tom informuje. Věřejné jsou již také základní technické údaje a to, že se chystá jak terénní tak silniční verze!
Sériové vozy se prohánějí po namibijské poušti.. a jezdís ni
První fotky unikly právě od těchto vybraných novinářů.. VW na to zareagoval a fotky uvolnil sám. Tak že nezbývá než redakci Auto.cz popřát, aby se jí i nadále dařilo, aby se dokázala oprostit od různých "tlačenek" a nátlaků, aby na sobě dále makala.. třeba se jednou do té pouště podíváte také ;-)
Tusim prehodnotim svoj odmietavy postoj k autam typu SUV , lebo toto je fakt vydareny kus. Len dufam, ze ten lhy nos trciaci dopredu, sa podstatne zkrati. Neviem co to je dnes za divnu modu, ze kazde auto ma v predu spic.
No chápete to???...Načo fotky s takým maskovaním?!!Všetko na nich vidieť.Obrisy svetiel...Aj keď už minimálne pred pol rokom sa objavili spy photos.A na tých bolo auto trolilinku viac maskované.
Ten interier?No hrôza !!! :no::no::no::no::no::no::no:
To snáď nemyslia vážne, že je ako z GOLF PLUS.A tá palubná doska dolná v stede.Ako z kategórie malých aut!!! 8-s8-s8-s8-s8-s
A to maskovanie namieto znaku VW.Dobre vymysleli.Podobné HYUNAI .Len zabudli, že kto sa zaujíma o autá vie, že taká spoločnosť neexistuje.
Ale zovňajšok, ten teda je pekný.
Asi terénne autá od VW naozaj ani jedno nieje do terénu
Veď na SUV dať uzávierky diferenciálu?PEKNÉ!!!
A všimli ste si rozdiel od terénnej a bežnej verzie v nájazdových uhloch???JEDEN 18 DRUHý 28.To je poriadný rozdiel...
Si v poriadku???To, že niekto povie, že je niečo podobné HYUNDAI znamená, že to aj vyrába???ANO?!!!Prečítaš to v rýchlosti a nedočítaš.A potom sa budeš posmievať.Povedal som, že logo je podobné HYUNDAI.Veď nemôžu dať VW.POLEPETKO POPLETNý.Prečo sa nevoláš "JOŽKO PLETKO"??? ;-)
..nemáš náhodou aj nick danielDeSign? skús si prosím ťa ujasniť čo chceš napísať, daj to do jedného príspevku, odíď od počítača na 5 minút, vráť sa k nemu, znova prečítaj čo chceš odoslať, skontroluj gramatické a štylistické chyby, oprav ich a POTOM(!) to celé odošli...fakt ťa budú mať ludia radšej... ;-)
Bóže tak to seš větší jabko než jsem myslel...prosimtebe to vlákno jde k tobě, protože jsem to tobě taky psal. Tebe si snad auto.cz musí platit za plnění a pobavení v diskuzích... ;-)
Idiot seš ty... Nechápu jak sis "A od kdy vyrábí VW auta pro Hyundai? >:D >:D >:D >:D " mohl vyložit tak, že ten človek, co to psal, nepozná značku Hyundai...
To som si tak neviložil.Napísal som ,že ako si on mohol vzložiť, že VW vyrába autá pre H....Veď som povedal, že to dobre zakrylili logo VW logom podobným ako má HYUNDAI IDIOT!!!
Dobre maskovanie, vyzera to ako korejec ... ale ked to dostane klasicku chromovanu masku ako ostatne VW a zhodia to maskovanie svetiel tak to bude vyzerat pekne, uplne ako mladsi brat Touaregu :-!
Ach, ty uboziatko...predaj televizor a radio, nekupuj casopisy, nezapinaj internet. Ved aj tak sa tam dozvies same blbosti. Obycajne hlupe media... 8-s:no: Podla tvaru niet pochybnosti, ze Tiguan je mladsi brat Touaregu.
To je sice pěkné, že bude mít o 10° větší nájezdový úhel, ale uzávěrka diferenciálu zase chybí. Taky by mě ještě zajímalo o kolik se bude lišit světlá výška terénní verze od verze silniční.
A mne bude hovoriť toto monštrum, že mám blbé príspevky.Tak počúvaj.Auto bude mať elekronickú uzávierku diferenciálu.Vyzeráš ako prváčik-nevieš poriadne čítať!!! :-);-)
OK, tak například tento: "Ani nemôžem uveriť tomu ako skryli tie zadné svetlá!!!Len škoda, že zas vidieť obrysi." --- JENOM JEDNU MINUTU POTÉ, CO JSI UŽ JEDEN KOMENTÁŘ NAPSAL. Jako kdyby to nešlo dát do jednoho. Nevadilo by mi kdyby se ti to stalo jednou za čas, ale ty tím zamořuješ každou kloudnou diskuzi.
Hele tady....jé a tady taky.....a tenhle s tímhle....ten taky...no vlastně všechny....všechny s podpisem nějakýho Hyundaie...GETZ nebo tak nějak...jo jo, někdo to má prostě v krvi, tlachat a tlachat...a blbě...a gramaticky blbě...
Co keby si sa ukludnil, dietatko. Ze niekto nieco prehliadol este neznamena, ze nevie citat a ma blbe prispevky jak ty. Ta zbierku hovadin, co si tu uz popisal ty, by kludne stacila na svetovy rekord...
Kolik uz proboha SUV mame na trhu? Kdo a proc ty auta kupuje? Jezdi stejne po dalnici a normalnich silnicich... Kdo s nima jede do lehkeho terenu? Akorat redaktori co je testuji... a mozna jeste tak 3% jejich majitelu... Ale to je jedno, mam pocit, ze neuspech Golfu Plus bylo potreba nekde utopit a tak byly vyuzity vsechny mozne komponenty a navrzem tento vuz, ktery asi bude o chlup uspesnejsi... Jinak nic moc, puvab EOS-e to hold nema... :no: ;-\
Vnímání designu je samozřejmě subjektivní záležitost a do té doby, než bude auto hotový (nebo než si udělá ve Photoshopu retuš tohodle lehkýho maskování ;-) ), nedokáže si holt někdo představit výsledek.
A můžu Ti říct, že SUV je auto přesně pro mě - v práci jezdím po zakázkách téměř výhradně po nezpevněných cestách (a věř mi, že jich tu máme dost a dost), ve volným čase jezdíme s rodinou a psem do přírody po nezpevněných cestách a o víkendech buď za rodiči 300 km po dálnici nebo do Krkonoš a hádej po čem...po nezpevněných cestách...
A jezdíš třeba v zimě na hory? Myslím když je sníh. Na naše hory, kde jsou na vedlejších cestách čtvrt metru hluboké koleje a celé je to zmrzlé na kost. Jezdíš na kole, vozíš na střeše prkno nebo menší loď? Anebo, musíš jezdit na služební cesty jednou za čtrnáct dní bez ohledu na počasí pět set kilometrů tam a pět set kilometrů zpátky? Je to i o pohodlí, o bezpečnosti. Anebo tak prozaická věc, jako je velký nákup - rvát kartony s mlíkem a nápoji do byť sebevětšího kufru a pak je vytahovat doma zpět je taky docela nepříjemná věc. Eos je nádhera, to beru, ale zrovna na ty hory bych s ním jet nechtěl a představa, jak v zimě jedu po dálnici D1 přes Vysočinu mně taky nesedí. Je to pro zábavu, hračka, ale pro toho, kdo má výše popsané potřeby je SUVko daleko lepší volbou. SUVka jsou dražší, s dieselem a při dodržování rychlosti ale nejsou rozhodně žravější než průměrná střední třída. A navíc je otázka, co si představuješ pod pojem terén. Doporučuji Ti - přečti si tady na Auto.cz článek o testování Quaskaie (či jak se to píše) - měli dva - 2x4 a 4x4 a možná část z toho, co jsme psal pochopíš i z těch článků.
Ale jiste, kdyz to nekdo vyuzije, tak proc ne. Ale jste absolutni minorita, ktera oceni schopnosti jet mimo zpevnenou silnici. Vetsina lidi to kupuje proto, ze je to velke a robustni a... bezpecne... Ten posledni argument je akorat pro blby, co jezdej jak blazni a kdyz sejmou Fabku tak vetsinou si to odnese samozrejme posadka Fabky... A hlavne je uzasne videt subtilni blondynku jak treba s Touaregem prakuje nekde ve meste... Quasqaiem jsel jel, ma skvele rizeni, skvele odhlucneni, chick interier ale jinak skvely 2.0 benzin se s nim trochu trapil... Hmotu neobelzes... :)
WW opět ukazuje jaká mezera se začíná tvořit mezi ním a ostatnámi. Nejen, že jejich vozy přestávají být spolehlivé, a dnes už celý koncern těží jen ze Škody (dočasně horizont 3-5 let) a Audi. Jelikož o myšlení němců ve WW něco vím, tak mi je jasné, že se opět pánové plácají po ramenou a ukolébavají se německou kvalitou!!! Však co oni si to zase nějací zoufalci koupí. To že se v německou prodávalo před 8-10 lety o 60% více golfů než dnes, je asi taky nechává v klidu. Chtělo to vůz, který by byl levný a kvalitní a je jedno kdo ho bude vyrábět jestli Škoda nebo WW. Jestli to našim hrdinům z WW dojde, tak nejdříve v době, kdy se tento klíčový segment pro budoucnost ovládnou konkurenti viz Toyota a její výroba nového modelu v Turecku.
Jako když mluvim do dubu... Tady se hezky podívej jakou mám IP adresu a porovnej to s IP adresou uživatele "petrt"... To že ty seš tzv. DanielDesign nepopřeš...
Nepopieram , že niesom DanielDesign.Ale ,že niesom DanielDesiqn.To bolo vtedy keď si každý myslel, že hovorím sám so sebou.Nebolo to vidieť(nicky sú podčiarknuté) a tak si nikto nemohol všimnúť ,že je tam rozdiel-q namiesto g.Ale kto je pozorný vidí, že DanielDesiqn už nemá prísevky.Alebo ešte stále to tu tak vyzerá, že hovorím sám so sebou??? :-|
To co je?Ako sorry,ale toto snad nemyslia vazne.Ten profil vyzera ako korejske auto,nejaka lacna somarina cinska.A tie spätne zrkadla to vobec nevyzera ako VW.Predok fajn,zafok neviem,interier :no:8-s ,je to hnusne,jedine co sa vo VW nepodoba na nic je Touareg,Phaeton a Passat(trosku).Je to bieda,dobre by som premyslel este dizajn.Len moj nazor. :-!
Alespon co se zevnejsku tyce, ja nevim, me uz to prestava bavit, cela evropska produkce kopiruje jeden od druhyho, o Asii nemluvim uz vubec (vyjma Japonska).
Jak tak koukám na tu reklamu pod článkem, dočítám se v ní "Bora Variant". Myslel jsem, že se dělal jen Golf Variant. Vždyť Bora je sedan odvozený od hatchbacku Golf. Proč tedy dělali "dva" modely Bora Variant [odkaz] a Golf Variant [odkaz] když se liší jen světly. Trochu guláš pro zákazníky. Jak to tedy je?
Male SUV od Porsche-zaklad audi Q5-zaklad Tiguan-zaklad VW Golf
Toto keby vedel stary Porsche tak by sa asi obesil :-(:-(
Proti Tiguanu ale nic nemam, podla mna to bude fajn SUV, nieco ako maly Tuareg,ale postaveny na Golfe
čekal jsem trošku svěžejší model oproti Toaregu (nebo jak se to píše :*) ) mě to přijde už ted nezajímavý...navíc ty hranaté blatníky jsou ošklivé... :no:
Nevím, ale pořád mi je to málo proti Foresteru, asi jsem "zatvrzelý" proti VW...Vzdyt je to pořád to samé.ESP, haldex, 2.0 TDI a unisono přístrojovka...
>:D Známe známe... už to kolega publikoval na blogu. Ale představ si tu shodu náhod - já druhej den jel na oběd, a zaparkoval jsem u tohoto auta :-):-) Stojí na Vinohradech, 30 metrů od garáže z filmu Vrchní prchni... normálně jsem šel do kolen. Svět je malej. :-)
No, tak je tady. Bude to nářez. Evropské kompaktní SUVW... Jo, honďáci mohou být ještě pár měsíců na koni, tedy na céervé, ovšem EKK (evropskej kompaktní kovboj) ten už svého pouštního chřestýše vyhlíží zpoza rohu. Je v rámci objektivity potřeba ovšem zmínit, že Evropa tento segment velmi podcenila. Ty baletní pokusy renaultu snasd raději tiše zapomenout... o to s větší nadějí hleďme do budoucna. VW tě ve štychu nenechá. TIGI samozřejmě nezůstane osamocen... tak vyhlížejme dalšího chřestýše, neboť - jo, tohle je segment zítřka... Třicetiletá nadvláda hatchback-kompaktů pozvolna odchází do historie. Kup si pořádný hadí kopyta, natrénuj ostřejší pohled a pořiď jednoho chřestíše od VW. BRAVWO :yes: P.S. Ta motorizace bere dech, co?
;-\ "kaskaj" resp. Nissan má jedinú chybu - že ich vlastní Renault a pchá svoju technológiu do Nissanu. Je mi jasné že sa tím ušetrí na nejakú tú kávu hehe ale taká Tiida čo to pre boha je? Mégane made in Japan? :no::no:
Kaškaji? To těžko! Pochybuju že to bude VW prodávat za 500 tis. Možná X-trailu ani by mě nepřekvapila cena jak u PATHFINDERu. A to už jinde jsme. Je to jiná vesnice...
Koncepty (rozumej prototypy)VW vypadaji vzdy jako automobily pripravene pro seriovou vyrobu. Nic divokeho, ale hezky (i kdyz dosti suse) udelana auta. Potom, kdyz vyjede prvni seriovy vuz, je kompletne odstrojen od vseho, co to auto delalo hezke. Ma to kola, ma to strechu, ma to dvere a pod kapotou je jakysi motor. Veskerou slavu a krasu nechava v konceptu.
Coze nam VW dava? Krasu designu? ..... NE. Kvalitu????.......UZ TAKY NE. Image.......ANO(pro lidi, kteri nemaji na opravdovy image).
Ma TIGUAN na konkurenci? Jeste nevime, bude to mit tezke. Bude na silnici lepsi nez FORESTER? Bude v terenu lepsi nez FREELANDER? Bude kvalitnejsi nez CRV a RAV4? LEhce se da odpovedet......NE. Ale pockejme si, mozna prekvapi.
Aha tady je někdo strašně chytrej. Z čeho usuzuješ, že nebude kvalitnější než CRV nebo RAV4 a bude horší v terénu než Freelander? Dyť si v něm ještě ani neseděl, natož pak jel!!!
Nikdo ti přece neřekne - to a to auto je lepší... to jsou úvahy jak z mateřské. Každý takový produkt je určen pro určitou komunitu... Připadáš mi, jako bys potřeboval nějakého vůdce, který by ti vždy dopoledne poradil který rohlík a mléko je nejlepší, které boty jsou nejlepší... tak to přece v životě nechodí a v autech samozřejmě také ne. Můžeme než vynášet dílčí soudy třeba o prodejnosti, o trvanlivosti o držení si ceny jako ojetina, o stylu atd... ale nečekej odpověď na to, jestli bude, resp. je Tigi lepší než CRV... Čerpej z vlastní zkušenosti a z testů, třeba, ale nežij v bludu, že někde existuje seznam nejlepších aut na světě... To bys musel napřed vydefinovat pojem "nejlepší" Jinak vzato, to tu můžem vyřešit defitivně tím, že napíšeš - nejlepší je Aston :-) a bude dost z nás, kteří napíší - Amen... a zakončíme tak zde diskuze... jednou pro vždy... :-|:-)
Kdyz si jdes koupit nove auto tak asi jdes primo do VW a nezajima te o co prichazis koupi prave VW. (teda pokud jsi si kdy koupil nove auto). To by vysvetlovalo tvoji nevedomost o ostatnich znackach. Tedy kdyz si jdu koupit nove auto, vyzkousim si vsechny konkurenty a vyberu toho pro me nejlepsiho. NEJLEPSIHO, rozumis? Je vrchol hlouposti koupit auto jen podle znacky. SUV je automobil jak na silnice, tak do mirneho terenu. Proto to auto musi byt dobre jak na silnici tak v terenu. SUV je trida automobilu, ve kterych jsou jasne zretelni ti silnejsi a ti slabsi. Kdyz se ted do tohoto segmentu mensich SUV pridava i VW je dost dulezite zapoji-li se mezi ty silnejsi, nebo ty slabsi. Nahore jsem vyjmenoval ty nejsilnejsi. S haldexem je jasne, ze nidky nebude v terenu lepsi nez FORESTER nebo FREELANDER. Kvalitou VW nesaha japoncum po kolena a bohuzel pro VW, v segmentu malych SUV na silnici vladne prave FORESTER. Nema sanci FORESTERA nijak zatracovat, protoze designem je prave tam, kde ma byt. Osobne mne design FORESTERA pripada povedenejsi nez je tomu u Tiguana. A s kvalitou se VW bude muset jeste dlouho snazit, aby se dotahla na japonske znacky. Ale jeste jednou pockejme si, treba se stane zazrak a Tiguan prekvapi.
Jsou frajeri, kteri chtej to a ono auto a jdou si ho koupit. Hloupy to je, ale kdyz to chtej... Tiguan se zaradi tam, kam se zaradil Tuareg. Ani na spici, ani na ohon. Jako kazdy auto z VW group. Je to takovy nemastny neslany jako ostatni VW. Jo a jeste, nema cenu se s tim ohonem hadat. Je to fanatik.
Vzhladom na zivotopis Touaregu, na Tiguana uz vopred cakaju iste negativne aspekty. Tym prvym je u mnohych dizajn. Volkswagen by sa uz konecne mohol trochu odviazat a vlozit do vzhladu svojich aut trochu viac invencie. Tiguan bude opat seda myska, ktora nicim vyraznym nezaujme. Interier vyzera fajn, teda az na palubovku, ktoru totalne kazi to mnozstvo malych kruhovych mriezok ventilacie. Pchat kruhovy motiv vsade tam, kde sa nehodi, je specialita VW, zial, nie velmi esteticky vydarena. Druhe negativum bude cena. VW je znamy tym, ze sam seba pasuje na post o triedu vyssi, ako mu patri a za znacku "Ludove auto" si nechava priplatit. Tretia vec je spominana kvalita. Nech tvrdi GTI co chce, realita je taka, ze poruchovost vozidiel znacky VW je dost vysoka. S vyrobou vo VW mam nejake skusenosti a po nich by som ziadny Volkswagen nekupil. Chybne vyrobene vozidla sa na repase opravuju a predavaju ako bezchybne. A zakryvaju sa aj take chyby, ako prepalene bodove zvary, ulomene navaracie skrutky a podobne. Proste pride k slovu CO-cko a bruska, skrutky sa znovu navaria. Co na tom, ze zinkova vrstva na tom mieste je v keli, nevadi, ze plech je tam uz poriadne vyzihany a zmaknuty. Po nastriekani to nikto nespozna. Mozno to robia aj ine automobilky, neviem. U VW som sa presvedcil osobne. Myslim, ze majitel Golfa by pri pohlade, akym sposobom sa narovnavaju dvere aby presne sedeli vo vyreze karoserie, asi skolaboval. Dalsia vec je konstrukcia, ktora je predpokladom kvality. Prilis "high-tech" koncipovany Touareg doplaca na svoju zlozitost vysokou poruchovostou. Pokial pojde rovnakou cestou aj jeho mensi brat, zrejme tuto necnost tiez zdedi. Specialitou VW je strkat horuce novinky co najrychlejsie do seriovej vyroby, vynimkou nie su zmeny na poslednu chvilu, vyslovene par mesiacov pred spustenim pasov. Vysledkom su zbytocne, az banalne poruchy, v ich dosledku niekedy dokonca zvolavacie akcie. Takze v pripade, ze nove SUV od VW pojde vlastnou a novou cestou, myslim, ze uspech moze byt vyrazny. Ak sa ale bude inspirovat sposobmi svojich koncernovych bratov, bude vysledok slabsi. Mna osobne prilis nenadchol, ale je to ciastocne aj tym, ze SUV nie su prave mojou oblubenou triedou. :-)
To Klaudius: Jo, máš pravdu. S těma dveřma a kapotama...v roce 2007 si přestavuju jiné technologie spasovávání, než-li týpka na lince, kterej zaklekne, přihmouří oko a pak vstane, opře se o dveře, případně o kapotu, znovu zaklekne, zkontroluje dílko >:D , na jeho obranu musím říct, že občas vezme do ruky i měrku a zkusí spáru měrkou. Mluvím o zkušenosti mého známého (podnik Kvasiny). Věřte nevěřte, je mi to fuk, ale toto ve mě důvěru nevzbuzuje. Otázkou je, jak to dělaj jiní... :-|
Samozřejmě, že překvapí. Překvapí tím, čím překvapí VW vždy - to jest uživatelskou přívětivostí, odladěním všech komponentů, užitím vrcholné techniky a špičkových motorů v rámci svého segmentu, dotažením detailů a dokonalým zpracováním. Hodláš-li psát vážně, nepiš tu nesmysly o nekvalitě VW. Nevím, jestli ses koukal na snímky, nejde totiž o koncept, jde již o hotové auto, jen lehce zošklivěné přelepy... Takže reál může být jenom lepší. Forestera bych sem raději netahal... protože auto musí také vypadat, jen podvozek nestačí. RAV nemá šanci, CRV bude podle mého nejúspěšnější z japonské produkce v tomto segmentu. Myslím, že VW dokonale (vzhledem ke konkurenci) vybalancuje orientaci TIGIho, tedy že to bude velmi příjemný vůz na silnice s jistými schopnostmi v lehčím terénu (do džungle doporučuji něco od LR), přesto bude v SUV provední jaksi "drzejší" než Honda CRV. S tou se asi nejvíc utká ve své silniční variaci. Navíc TIGI pojede na poslední generaci haldexu, takže luxus čtyřkolky je zajištěn...
éééé, mě se ale Forester líííbííí. jak píšeš, každé auto má svou cílovou skupinu ;-):-). Mimochodem, včera jsem na vlastní oči poprvé vyděl tu pyskatou hondu...není to tu asi moc moderní říkat, ale Tiguan se rázem stane jedničkou v té "dražší" kategorii malých SUV. Uvidíme, zda také přetáhne zákazníky korejských levnějších SUV.
když nemáš co říct tak nic neříkej >:D >:D >:D >:D >:D (sorry že se směju cizímu neštěstí, mě to taky někdy smaže dlouhý vypiplaný příspěvek) >:-[] >:D:-O;-)
>:D >:D:-( No bylo tam něco o tom, že jestli si tu Hondu vydělil, co ti vyšlo? A že už z principu Tiguan musí být pohlednější (kvůli tomu zadnímu sloupku u CRV).
Aha. Ako tak citam tak si reagoval na "špičkových motorů v rámci svého segmentu" - a rozoberame segment do ktoreho patri Tiguan. Uz z nadpisu je jasne ze sa bavime o SUV. Modely ktore GTI spomina su RAV, CRV, Forester, spomina tam lahsi teren takze myslim ze je jasne kto nevie citat. A dokonca vo svojej materinskej reci. Alebo kto vie citat ale nevie porozumiet pisanemu textu. ;-\
Celá věta: "Překvapí tím, čím překvapí VW vždy - to jest uživatelskou přívětivostí, odladěním všech komponentů, užitím vrcholné techniky a špičkových motorů v rámci svého segmentu." Co ti je k sakru na tom k nepochopení?! Znova ti opakuji: nauč se číst.
Nevím, jestli ses koukal na snímky, nejde totiž o koncept, jde již o hotové auto, jen lehce zošklivěné přelepy...
Jo, palubka z Golfu plus a design předem tak jasný, že se na premiéru ani netěším. Tohle má být konkurent pro výstřední CR-V? Nemá šanci ;-) .
Ma sanci prave proto, ze posledni model CR-V je vystredni...
Je skoda, ze Honda nadale nedela predchazejici model CR-V s vybavenim toho noveho. nasel by dost zakazniku.
Dle čeho soudíš, že RAV nemá šanci ?? O Tigim se ještě nedá ani nic konkrátního napsat a ty už ho tu opěvuješ. Zatímco RAVka už má za sebou generační obměnu, přes deset let vylepšování a několik set tisíc prodaných kousků. Takže s těmi plky bych byl trošku opatrnější. Tak jako vyzdvihuješ GTI (auto) jako zakladatele určitého segmentu, tak steným způsobem je RAVka zakladatelem segmentu jiného.
Pořiď si "chřestýše" od VW??? >:-[] Nechtěl jsi napsat "bílou myšku"??? Ono by asi taky bylo namístě přestat ve všech výplodech používat 2. osobu. Trochu mi to tvé diktování, co si mám pořídit a co ne leze a nervy... a myslím, že nejsem jediný... ;-\
Zhlboka sa nadychni, vrat sa na hlavnu stranku a klikni na clanok o Mazde CX-7. V klude si precitaj text a vychutnaj foto. V zavere clanku je info o motorizacii a cena.
Myslis, ze este je cas na to aby VW stiahlo svojho "chrestyse" z vyroby??? >:D
Jestli není interiér starý více jak 10 let, tak VW jde ke dnu.
Protože přijít v dnešní době s tímhle je....DRZOST.
Pochopil bych to v cenách Loganu MCV. Jestli né, zlodějna 21 století je tu.
Trapárna,ohavnost. Rendl a další konkurenti můžou být v naprostém klídku.
PS: To je jediný pozitivum na tomhle Korejci. >:D >:D >:D
sice som dal ze ma sancu proti x3, freelander... ale nako sa mi to auto nepozdava neco ako krizenec mezi santa fe a touaregom. len akoby urezali kus zadnej a prednej casti. kamarat ma touarega a dost vela sa mu kazi ale bol to jeden z prvych modelov takze ostatne by mali byt v pohode. uvidime jak na tom bude tiguan kazdopadne mne sa nepaci :no:
osobne som si nevšimol podobnosť so santa fe,ale je všeobecné známe,že nové santa fe je okopirovany tuareg a to zjavne...čo sa týka exterieru tak pekne auto a určite bude úspešný ako tuareg.Interier by som zhodnotil ako v pohode,ale určite lepšia volba by bol nejaký nový a ne z Golfu Plus šetriť netreba všade...
je to vážně fau-vé?jako,podle značky zjevně nemožno soudit,ale ošklivostí by odpovídal...třeba do toho narvou super uber-haldex a tím to kompletně zmrší
Tak už jsem se dočetl, že VW Tiguan je super, skvělej, nejlepší, jezdí perfektně, má super výkonný motory, je zaručeně lepší než ostatní, (zřejmě už se v něm někteří z vás svezli), má nejmodernější techniku atd., prostě je to nejúžasnější auto na světě, "..ale nedivte se,je to přece Volkswagen"!
Jenj bych tě lehce poupravil - TIGI bude super auto, o tom nemusíme polemizovat. Samozřejmě, že motory budou super výkonné. Ty snad neumíš počítat koně? Ty neznáš tyhle VW motory? Že bude mít nejmodernější techniku... no, to ví každý, nebo se snad domníváš, že TIGI vyjede od evropské jedničky s technikou z osmnáctého století? Tvé tupé zaujetí je ovšem potřeba trochu zbrzdit. Asi jen ty se domníváš, že TIGI bude nejúžasnějším autem na světě. To nasvědčuje o tvém rozhledu. My ostatní víme přesně, kde TIGI ve světě aut bude. Bude to mainstreamové vozidlo, s vyspělou technikou, s nejlepšímy motory světa (ano), s dokonalým zpracováním a bude s ostatní konkurencí soupeřit o přízeň těch, kteří na něho mají. P.S. Ten závěr bych si dovolil v tvém případě velmi akcentovat...
Jen abych te lehce poupravil - TIGI bude super auto, i kdyz polemika je jiste na miste. Samozrejme, ze motory budou super vykonne. Ale to mnozstvi koni taky neco sezere, a nelze take ocekavat, ze zadnemu nepraskne postroj, nebo neprijde obcas spatne... :-). Proste nejmodernejsi technika, to uz kazdy vi, ze VW nevyjde s technikou z osmnacteho stoleti, spis z dvacateho, a dokonce z jeho druhe poloviny... Vsichni vime, kde TIGI ve svete aut bude. Jeho pevne misto bude v prodejnach a skladech, kde bude s ostatnimi souperi tvrde bojovat o prizen a slitovani zakaznikou, at si jej, byt za tradicne premrstenou cenu, koupi. BRAVWO TIGI >:D
katastrofalny zadok, jak z VW Fox, golf interier a predna maska Santa Fe.... no mozno motory sa daju :-) ale ze by konkurencia Freelanderu??? RAV4, X3?? Teda urcite ano, ked ho daju za ludovu cenu:-) to ich tu bude aj dost behat :no: >:D
Co je to za blabol. Nemuzes prece porovnavat rendlikovskou kvalitu hnissanu s VW. Rychlokvaska navic nenabizi diesel ve verzi 4x4 - jak tohle chces srovnavat ???? :no:
Co to jako je za tech 8 husich krku v ty palubce? To je jak z drenáže .... Vizual na urovni ciny a kvalita bude jeste horsi ala starsi bratr. To vse umocneno vstricnou cenovou politikou a min 7-mi letou zarukou , kterou si tak kvalitvni vozy od VW mohou dovolit. >:D