Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Tiguan: první oficiální foto a nové informace

Volkswagen v namibijské poušti provádí finální testy svého kompaktního SUV Tiguan a oficiálně o tom informuje. Věřejné jsou již také základní technické údaje a to, že se chystá jak terénní tak silniční verze!
Zpět na článek
6. 6. 2007 13:47
neregistrovaný "Jogi"
6. 6. 2007 13:50
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:49
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:25
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:28
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:30
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:45
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:56
anonym
6. 6. 2007 15:10
anonym
6. 6. 2007 15:43
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "GETZ"
7. 6. 2007 06:44
anonym
6. 6. 2007 13:51
neregistrovaný "lukasu"
6. 6. 2007 14:05
neregistrovaný "e"
6. 6. 2007 21:16
neregistrovaný "MiraTDi"
6. 6. 2007 13:53
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:54
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:07
neregistrovaný "tim"
6. 6. 2007 14:10
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 15:46
neregistrovaný "sword2"
6. 6. 2007 16:04
anonym
6. 6. 2007 22:59
neregistrovaný "jozef77"
6. 6. 2007 15:47
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:03
anonym
6. 6. 2007 16:08
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:15
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:30
neregistrovaný "Hannu"
13. 6. 2007 14:33
neregistrovaný "SchYZo"
6. 6. 2007 16:18
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 17:26
anonym
6. 6. 2007 14:11
neregistrovaný "Lol"
6. 6. 2007 14:12
neregistrovaný "SUPERB"
7. 6. 2007 14:40
anonym
13. 6. 2007 15:01
neregistrovaný "SchYZo"
6. 6. 2007 14:11
neregistrovaný "Honza"
6. 6. 2007 14:23
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:16
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:20
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:27
anonym
6. 6. 2007 16:29
neregistrovaný "SUPERB"
13. 6. 2007 15:02
neregistrovaný "SchYZo"
6. 6. 2007 16:32
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 17:27
anonym
6. 6. 2007 21:11
anonym
6. 6. 2007 16:42
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 14:30
neregistrovaný "ultra"
6. 6. 2007 14:33
neregistrovaný "Shortař"
13. 6. 2007 15:06
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:07
neregistrovaný "SchYZo"
6. 6. 2007 15:54
neregistrovaný "Hannu"
7. 6. 2007 08:33
neregistrovaný "beran"
7. 6. 2007 13:00
neregistrovaný "ultra"
6. 6. 2007 14:33
neregistrovaný "Ho či Min"
6. 6. 2007 14:38
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 14:41
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:50
neregistrovaný ""Brňák""
6. 6. 2007 14:51
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 15:12
anonym
6. 6. 2007 16:04
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:17
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:29
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 17:33
anonym
7. 6. 2007 06:57
7. 6. 2007 06:51
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 14:51
neregistrovaný "ROBERTO"
6. 6. 2007 14:59
6. 6. 2007 15:13
anonym
6. 6. 2007 17:51
neregistrovaný "Mike"
6. 6. 2007 21:12
anonym
6. 6. 2007 15:02
neregistrovaný "ALIEN"
6. 6. 2007 15:17
anonym
6. 6. 2007 15:26
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 15:29
6. 6. 2007 15:36
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "Džejár"
7. 6. 2007 08:56
neregistrovaný "VDC"
6. 6. 2007 15:34
neregistrovaný "Johny"
6. 6. 2007 15:35
neregistrovaný "Jasoň"
6. 6. 2007 15:36
anonym
6. 6. 2007 15:38
neregistrovaný "fan"
6. 6. 2007 15:42
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 17:22
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 18:12
neregistrovaný "Shortař"
7. 6. 2007 00:55
neregistrovaný "Tom"
13. 6. 2007 15:16
neregistrovaný "SchYZo"
6. 6. 2007 18:30
neregistrovaný "mates"
7. 6. 2007 00:55
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 15:57
6. 6. 2007 16:05
anonym
6. 6. 2007 16:22
6. 6. 2007 17:22
neregistrovaný "Ford"
6. 6. 2007 16:12
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:26
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:36
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:49
7. 6. 2007 07:07
neregistrovaný "jahonzik"
7. 6. 2007 08:10
neregistrovaný "míšan"
6. 6. 2007 16:31
6. 6. 2007 17:51
neregistrovaný "Alessio"
6. 6. 2007 21:22
neregistrovaný "Alessio"
7. 6. 2007 09:49
neregistrovaný "Alessio"
6. 6. 2007 20:31
neregistrovaný "wector"
6. 6. 2007 21:16
neregistrovaný "Jozki."
6. 6. 2007 23:53
neregistrovaný "wector"
7. 6. 2007 08:06
neregistrovaný "Jozki."
7. 6. 2007 15:02
neregistrovaný "wector"
6. 6. 2007 22:28
neregistrovaný "topik"
6. 6. 2007 21:38
anonym
6. 6. 2007 23:39
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 22:16
neregistrovaný "Ada"
7. 6. 2007 23:20
neregistrovaný "Well"
8. 6. 2007 08:56
neregistrovaný "LS"
6. 6. 2007 16:37
neregistrovaný "Jasoň"
6. 6. 2007 16:40
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 17:01
6. 6. 2007 17:59
neregistrovaný "Mike"
6. 6. 2007 18:07
neregistrovaný "jouda"
7. 6. 2007 13:02
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2007 17:26
neregistrovaný "Ford"
6. 6. 2007 17:56
neregistrovaný "Pol"
6. 6. 2007 20:52
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 6. 2007 23:22
neregistrovaný "Pol"
6. 6. 2007 21:07
neregistrovaný "AirForce"
7. 6. 2007 10:40
neregistrovaný "lancer24"
6. 6. 2007 21:32
anonym
6. 6. 2007 21:33
neregistrovaný "Motorhead"
6. 6. 2007 21:34
neregistrovaný "jirik"
6. 6. 2007 21:37
neregistrovaný "Ivan"
6. 6. 2007 22:43
neregistrovaný "HGT"
6. 6. 2007 22:48
neregistrovaný "assasin-cz"
7. 6. 2007 08:04
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 08:55
7. 6. 2007 09:47
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 09:18
7. 6. 2007 10:10
neregistrovaný "Džejár"
22. 6. 2007 22:50
neregistrovaný "Ada"
7. 6. 2007 10:56
neregistrovaný "fero"
7. 6. 2007 12:30
anonym
7. 6. 2007 12:48
neregistrovaný "maxim"
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 13:46
Sériové vozy se prohánějí po namibijské poušti.. a jezdís ni
První fotky unikly právě od těchto vybraných novinářů.. VW na to zareagoval a fotky uvolnil sám. Tak že nezbývá než redakci Auto.cz popřát, aby se jí i nadále dařilo, aby se dokázala oprostit od různých "tlačenek" a nátlaků, aby na sobě dále makala.. třeba se jednou do té pouště podíváte také ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jogi"
6. 6. 2007 13:47
Krasne auto
Tusim prehodnotim svoj odmietavy postoj k autam typu SUV , lebo toto je fakt vydareny kus. Len dufam, ze ten lhy nos trciaci dopredu, sa podstatne zkrati. Neviem co to je dnes za divnu modu, ze kazde auto ma v predu spic.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:50
Re: Krasne auto
Už viem prečo máš nick Jogi... >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:49
TIGUAN
No chápete to???...Načo fotky s takým maskovaním?!!Všetko na nich vidieť.Obrisy svetiel...Aj keď už minimálne pred pol rokom sa objavili spy photos.A na tých bolo auto trolilinku viac maskované.
Ten interier?No hrôza !!! :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
To snáď nemyslia vážne, že je ako z GOLF PLUS.A tá palubná doska dolná v stede.Ako z kategórie malých aut!!! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
A to maskovanie namieto znaku VW.Dobre vymysleli.Podobné HYUNAI .Len zabudli, že kto sa zaujíma o autá vie, že taká spoločnosť neexistuje.
Ale zovňajšok, ten teda je pekný.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:25
Re: TIGUAN
Ale ne, už je tu zas... 8-s :no: :no:
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:28
Re: TIGUAN
Toto je len krityka aby bola.Vysvetli mi prečo musí byť za každú cenu?? :'-( :-O
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:30
Re: TIGUAN
Tak mi vysvětli proč musíš za každou ceny zaplavit každý článek neskutečným množstvím povětšinou tupých přispěvků hodných desetiletého dítěte...
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:45
Re: TIGUAN
Čo je na totmto tupé.To si iný nehovorý svoj názor alebo čo?! :-O
anonym
6. 6. 2007 14:56
Re: TIGUAN
Zkuzpisattrochuzrozumitelnejsiearadsejve… >:D
anonym
6. 6. 2007 15:10
Re: TIGUAN
:no: 8-s
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 15:43
Re: TIGUAN
Ježiš ty seš zas jabko...
neregistrovaný "GETZ"
6. 6. 2007 16:01
Re: TIGUAN
No dobre.Ide o marketingový ťah.S prístrojovkou.Je to šetrnie aby cena nebola až tak vysoká.
SPOKOJNÝ?!! :-|
anonym
7. 6. 2007 06:44
Re: TIGUAN
Sakra, u teba potom museli velmi setrit.... 8-s
neregistrovaný "lukasu"
6. 6. 2007 13:51
joo
Volcwagenu opět palečky vzhůru :yes: :yes: :yes: moc vydařenej kousek :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "e"
6. 6. 2007 14:05
Re: joo
kopie hyundaye..., nic moc dizajn, neni osklivy ale od wv, bych cekal hezci auto...posledni dobou neumy nic poradnyho vymyslet....ostuda :no:
neregistrovaný "MiraTDi"
6. 6. 2007 21:16
Re: joo
Přesně tak - čekal jsem na něj že si ho koupím, ale pokud by vypadal opravdu takto tak ani omylem
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:53
Asi terénne autá od VW naozaj ani jedno nieje do terénu
Veď na SUV dať uzávierky diferenciálu?PEKNÉ!!!
A všimli ste si rozdiel od terénnej a bežnej verzie v nájazdových uhloch???JEDEN 18 DRUHý 28.To je poriadný rozdiel...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:54
No toto!
Ani nemôžem uveriť tomu ako skryli tie zadné svetlá!!!Len škoda, že zas vidieť obrysi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tim"
6. 6. 2007 14:07
nowinka
A od kdy vyrábí VW auta pro Hyundai? >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:10
Re: nowinka
Si v poriadku???To, že niekto povie, že je niečo podobné HYUNDAI znamená, že to aj vyrába???ANO?!!!Prečítaš to v rýchlosti a nedočítaš.A potom sa budeš posmievať.Povedal som, že logo je podobné HYUNDAI.Veď nemôžu dať VW.POLEPETKO POPLETNý.Prečo sa nevoláš "JOŽKO PLETKO"??? ;-)
neregistrovaný "sword2"
6. 6. 2007 15:46
Re: nowinka
..nemáš náhodou aj nick danielDeSign? skús si prosím ťa ujasniť čo chceš napísať, daj to do jedného príspevku, odíď od počítača na 5 minút, vráť sa k nemu, znova prečítaj čo chceš odoslať, skontroluj gramatické a štylistické chyby, oprav ich a POTOM(!) to celé odošli...fakt ťa budú mať ludia radšej... ;-)
anonym
6. 6. 2007 16:04
Re: nowinka
DanielDeSign neexistoval.Ale DanielDesiGn nick skončil!!! ;-) :-!
neregistrovaný "jozef77"
6. 6. 2007 22:59
Re: nowinka
Klikni si na jeho nick a pochopis. >:D
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 15:47
Re: nowinka
>:D já se z tebe picnu, ty seš fakt exemplář
anonym
6. 6. 2007 16:03
Re: nowinka
A prečo?Veď keď je niekto idiot treba mu to vysvetliť. :-!
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:08
Re: nowinka
Ale dyť jó prosimtebe, mrkni na vlákno, psal jsem to jako reakci na toho kecku né :-!
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:15
Re: nowinka
Tak potom nič.PREPÁč! ;-) (Ale vlákno ide k "GETZ"! ;-) )
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:30
Re: nowinka
Bóže tak to seš větší jabko než jsem myslel...prosimtebe to vlákno jde k tobě, protože jsem to tobě taky psal. Tebe si snad auto.cz musí platit za plnění a pobavení v diskuzích... ;-)
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 14:33
Re: nowinka
mozno nie auto.cz ale roadlook.sk alebo auto.zoznam.sk ..diskusia je zdielana ;-)
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:18
Re: nowinka
Idiot seš ty... Nechápu jak sis "A od kdy vyrábí VW auta pro Hyundai? >:D >:D >:D >:D " mohl vyložit tak, že ten človek, co to psal, nepozná značku Hyundai...
anonym
6. 6. 2007 17:26
Re: nowinka
To som si tak neviložil.Napísal som ,že ako si on mohol vzložiť, že VW vyrába autá pre H....Veď som povedal, že to dobre zakrylili logo VW logom podobným ako má HYUNDAI IDIOT!!!
neregistrovaný "Lol"
6. 6. 2007 14:11
Maskovanie
Dobre maskovanie, vyzera to ako korejec ... ale ked to dostane klasicku chromovanu masku ako ostatne VW a zhodia to maskovanie svetiel tak to bude vyzerat pekne, uplne ako mladsi brat Touaregu :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 14:12
Re: Maskovanie
Ako mladší brat TOUAREGU??? :-O Nepočúvaj hlúpe média.Vyzerá to auto snáď podobné TOUAREGU?!!! :-!
7. 6. 2007 06:50
Re: Maskovanie
Ach, ty uboziatko...predaj televizor a radio, nekupuj casopisy, nezapinaj internet. Ved aj tak sa tam dozvies same blbosti. Obycajne hlupe media... 8-s :no: Podla tvaru niet pochybnosti, ze Tiguan je mladsi brat Touaregu.
anonym
7. 6. 2007 14:40
Re: Maskovanie
ÚBOHý ...
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:01
Re: Maskovanie
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "Honza"
6. 6. 2007 14:11
interier
Moc hezky a plynule prechazi dvere do palubni desky. >:D Mozna ze byly nouzove pouzity z jineho auta. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:23
Terénní verze
To je sice pěkné, že bude mít o 10° větší nájezdový úhel, ale uzávěrka diferenciálu zase chybí. Taky by mě ještě zajímalo o kolik se bude lišit světlá výška terénní verze od verze silniční.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:16
Re: Terénní verze
A mne bude hovoriť toto monštrum, že mám blbé príspevky.Tak počúvaj.Auto bude mať elekronickú uzávierku diferenciálu.Vyzeráš ako prváčik-nevieš poriadne čítať!!! :-) ;-)
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:20
Re: Terénní verze
Za to se omlouvám, nějak jsem to přehlédl. To ale nic nemění na tom, že zaplavuješ diskuzi debilitama...
anonym
6. 6. 2007 16:27
Re: Terénní verze
Už som myslel s tým ospravedlňovaním, že si normal.
Ukáž mi jeden blbý príspevok!!! ;-) ( :-( )
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:29
Re: Terénní verze
Toto má napraviť povesť toho, že mám debilné príspevky- [odkaz] ;-) ;-)
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:02
Re: Terénní verze
404 not found ;-) takze dalsi debilny prispevok >:-[]
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:32
Re: Terénní verze
OK, tak například tento: "Ani nemôžem uveriť tomu ako skryli tie zadné svetlá!!!Len škoda, že zas vidieť obrysi." --- JENOM JEDNU MINUTU POTÉ, CO JSI UŽ JEDEN KOMENTÁŘ NAPSAL. Jako kdyby to nešlo dát do jednoho. Nevadilo by mi kdyby se ti to stalo jednou za čas, ale ty tím zamořuješ každou kloudnou diskuzi.
anonym
6. 6. 2007 17:27
Re: Terénní verze
Bože!Potom so si pozrel všetky obrázky.To vám všetko vadí?Asi naschvál... :'-(
anonym
6. 6. 2007 21:11
Re: Terénní verze
A hlanvne to, že príspevkov je ceľa ešte neznamená, že sú zlé idiot!!!
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 16:42
Re: Terénní verze
Hele tady....jé a tady taky.....a tenhle s tímhle....ten taky...no vlastně všechny....všechny s podpisem nějakýho Hyundaie...GETZ nebo tak nějak...jo jo, někdo to má prostě v krvi, tlachat a tlachat...a blbě...a gramaticky blbě...
7. 6. 2007 06:53
Re: Terénní verze
Co keby si sa ukludnil, dietatko. Ze niekto nieco prehliadol este neznamena, ze nevie citat a ma blbe prispevky jak ty. Ta zbierku hovadin, co si tu uz popisal ty, by kludne stacila na svetovy rekord...
neregistrovaný "ultra"
6. 6. 2007 14:30
Who needs another SUV ???!!!
Kolik uz proboha SUV mame na trhu? Kdo a proc ty auta kupuje? Jezdi stejne po dalnici a normalnich silnicich... Kdo s nima jede do lehkeho terenu? Akorat redaktori co je testuji... a mozna jeste tak 3% jejich majitelu... Ale to je jedno, mam pocit, ze neuspech Golfu Plus bylo potreba nekde utopit a tak byly vyuzity vsechny mozne komponenty a navrzem tento vuz, ktery asi bude o chlup uspesnejsi... Jinak nic moc, puvab EOS-e to hold nema... :no: ;-\
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:33
Re: Who needs another SUV ???!!!
Však taky účel SUV nespočívá v terénu, narozdíl od offroadů. To že se evropská SUV až příliš podobají offroadům na tom nic nemění.
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:06
Re: Who needs another SUV ???!!!
suv je na to aby dodali majitelovi sebadoveru >:-[] ale nie aj ja mam SUV rad, a to s tym terenom, sak niektore nase cesty su "lahky teren" >:D :-!
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:07
Re: Who needs another SUV ???!!!
sry za dalsi prispevok ale: myslel som to ako vtip pravdaze s tymi cestami :-)
neregistrovaný "Hannu"
6. 6. 2007 15:54
Re: Who needs another SUV ???!!!
Vnímání designu je samozřejmě subjektivní záležitost a do té doby, než bude auto hotový (nebo než si udělá ve Photoshopu retuš tohodle lehkýho maskování ;-) ), nedokáže si holt někdo představit výsledek.

A můžu Ti říct, že SUV je auto přesně pro mě - v práci jezdím po zakázkách téměř výhradně po nezpevněných cestách (a věř mi, že jich tu máme dost a dost), ve volným čase jezdíme s rodinou a psem do přírody po nezpevněných cestách a o víkendech buď za rodiči 300 km po dálnici nebo do Krkonoš a hádej po čem...po nezpevněných cestách...
neregistrovaný "beran"
7. 6. 2007 08:33
Re: Who needs another SUV ???!!!
A jezdíš třeba v zimě na hory? Myslím když je sníh. Na naše hory, kde jsou na vedlejších cestách čtvrt metru hluboké koleje a celé je to zmrzlé na kost. Jezdíš na kole, vozíš na střeše prkno nebo menší loď? Anebo, musíš jezdit na služební cesty jednou za čtrnáct dní bez ohledu na počasí pět set kilometrů tam a pět set kilometrů zpátky? Je to i o pohodlí, o bezpečnosti. Anebo tak prozaická věc, jako je velký nákup - rvát kartony s mlíkem a nápoji do byť sebevětšího kufru a pak je vytahovat doma zpět je taky docela nepříjemná věc. Eos je nádhera, to beru, ale zrovna na ty hory bych s ním jet nechtěl a představa, jak v zimě jedu po dálnici D1 přes Vysočinu mně taky nesedí. Je to pro zábavu, hračka, ale pro toho, kdo má výše popsané potřeby je SUVko daleko lepší volbou. SUVka jsou dražší, s dieselem a při dodržování rychlosti ale nejsou rozhodně žravější než průměrná střední třída. A navíc je otázka, co si představuješ pod pojem terén. Doporučuji Ti - přečti si tady na Auto.cz článek o testování Quaskaie (či jak se to píše) - měli dva - 2x4 a 4x4 a možná část z toho, co jsme psal pochopíš i z těch článků.
neregistrovaný "ultra"
7. 6. 2007 13:00
Re: Who needs another SUV ???!!!
Ale jiste, kdyz to nekdo vyuzije, tak proc ne. Ale jste absolutni minorita, ktera oceni schopnosti jet mimo zpevnenou silnici. Vetsina lidi to kupuje proto, ze je to velke a robustni a... bezpecne... Ten posledni argument je akorat pro blby, co jezdej jak blazni a kdyz sejmou Fabku tak vetsinou si to odnese samozrejme posadka Fabky... A hlavne je uzasne videt subtilni blondynku jak treba s Touaregem prakuje nekde ve meste... Quasqaiem jsel jel, ma skvele rizeni, skvele odhlucneni, chick interier ale jinak skvely 2.0 benzin se s nim trochu trapil... Hmotu neobelzes... :)
neregistrovaný "Ho či Min"
6. 6. 2007 14:33
Zase "špičkový a nadčasový "desing, tleskááám!!
WW opět ukazuje jaká mezera se začíná tvořit mezi ním a ostatnámi. Nejen, že jejich vozy přestávají být spolehlivé, a dnes už celý koncern těží jen ze Škody (dočasně horizont 3-5 let) a Audi. Jelikož o myšlení němců ve WW něco vím, tak mi je jasné, že se opět pánové plácají po ramenou a ukolébavají se německou kvalitou!!! Však co oni si to zase nějací zoufalci koupí. To že se v německou prodávalo před 8-10 lety o 60% více golfů než dnes, je asi taky nechává v klidu. Chtělo to vůz, který by byl levný a kvalitní a je jedno kdo ho bude vyrábět jestli Škoda nebo WW. Jestli to našim hrdinům z WW dojde, tak nejdříve v době, kdy se tento klíčový segment pro budoucnost ovládnou konkurenti viz Toyota a její výroba nového modelu v Turecku.
Rozbalit vlákno
2
anonym
6. 6. 2007 18:51
Re: Zase "špičkový a nadčasový "desing, tleskááám!!
Tolik se ve VW vyznáš - a přitom ani nevíš, jak se píše... :no:
anonym
7. 6. 2007 08:35
Re: Zase "špičkový a nadčasový "desing, tleskááám!!
World War - to měl Ho-či-min na mysli, nééééé? >:D >:D
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 14:38
Nuda
I pod samolepkama je zřetelný projev toho automobilu, nuda, jako vždy od VW, snad jedině přístrojová deska trochu vybočuje.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:41
Re: Nuda
Až vyrosteš, pochopíš...
neregistrovaný ""Brňák""
6. 6. 2007 14:50
Re: Nuda
Až zmoudříš, pochopíš...
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 14:51
Re: Nuda
...nebo tak
anonym
6. 6. 2007 15:12
Re: Nuda
Ti si "petrt"!!!Styl sa neda zmenit.AHA! :-) Tak uz vim proc tie tupe poznamkz!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:04
Re: Nuda
Danieli, Danieli... Tobě není pomoci... Mimochodem "petrt" nejsem...
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 16:17
Re: Nuda
Ani ja niesom ten "DanielDesiqn" !!!! ;-)
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:29
Re: Nuda
Jako když mluvim do dubu... Tady se hezky podívej jakou mám IP adresu a porovnej to s IP adresou uživatele "petrt"... To že ty seš tzv. DanielDesign nepopřeš...
anonym
6. 6. 2007 17:33
Re: Nuda
Nepopieram , že niesom DanielDesign.Ale ,že niesom DanielDesiqn.To bolo vtedy keď si každý myslel, že hovorím sám so sebou.Nebolo to vidieť(nicky sú podčiarknuté) a tak si nikto nemohol všimnúť ,že je tam rozdiel-q namiesto g.Ale kto je pozorný vidí, že DanielDesiqn už nemá prísevky.Alebo ešte stále to tu tak vyzerá, že hovorím sám so sebou??? :-|
7. 6. 2007 06:57
Re: Nuda
Este chvilu blbni o tom, ze je v nejakom nicku jedno ine pismenko, je to take zabavne citanie...
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 06:51
Re: Nuda
Bohudík, já už pochopil, teď to čeká tebe.
neregistrovaný "ROBERTO"
6. 6. 2007 14:51
HUMUS...
To co je?Ako sorry,ale toto snad nemyslia vazne.Ten profil vyzera ako korejske auto,nejaka lacna somarina cinska.A tie spätne zrkadla to vobec nevyzera ako VW.Predok fajn,zafok neviem,interier :no: 8-s ,je to hnusne,jedine co sa vo VW nepodoba na nic je Touareg,Phaeton a Passat(trosku).Je to bieda,dobre by som premyslel este dizajn.Len moj nazor. :-!
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2007 14:59
Palubní deska
Palubní deska se mi teda příliš nelíbí ;-\ Většinou u VW, Fordu apod. nemám výtky, ale tohle zavání Koreou :-(
Rozbalit vlákno
3
anonym
6. 6. 2007 15:13
Re: Palubní deska
??? :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Mike"
6. 6. 2007 17:51
Re: Palubní deska
Tak tak, palubka je kulata silenost. Chtelo by to styl nova Laguna
anonym
6. 6. 2007 21:12
Re: Palubní deska
:yes: :no: ;-)
neregistrovaný "ALIEN"
6. 6. 2007 15:02
Santa-fe, XC90, X3...vse v jednom
Alespon co se zevnejsku tyce, ja nevim, me uz to prestava bavit, cela evropska produkce kopiruje jeden od druhyho, o Asii nemluvim uz vubec (vyjma Japonska).
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 6. 2007 15:17
Ako sim toto dovolia???
LAND ROVER FREELANDER 2!!!!AUTO.CZ REDAKCIA MILá!! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 15:26
Konkurence pro Qashqai...?
Ani náhodou
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2007 15:29
Malé OT
Jak tak koukám na tu reklamu pod článkem, dočítám se v ní "Bora Variant". Myslel jsem, že se dělal jen Golf Variant. Vždyť Bora je sedan odvozený od hatchbacku Golf. Proč tedy dělali "dva" modely Bora Variant [odkaz] a Golf Variant [odkaz] když se liší jen světly. Trochu guláš pro zákazníky. Jak to tedy je?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 15:36
Re: Malé OT
Mě spíš dostává ta cena, jinak o modelové politice VW myslím nemá smysl pochybovat, ti přece vědí co dělají >:D
6. 6. 2007 15:42
Re: Malé OT
Ta cena je ukrutná!! Za 8 let starý auto se 180 tis km chtějí 210tis Kč >:D : Nakopal bych je dozatku i se šéfem-celý slavný auto esa.
6. 6. 2007 15:52
Re: Malé OT
Za 330tis si můžeš koupit stejný vůz ve Švýcarsku s 69tis kilometry z roku 2000 s ještě lepší výbavou.
[odkaz]
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 16:01
Re: Malé OT
Tady je aspoň vidět, jak je český trh zdeformovaný. Už vidím, jak se o tu plečku z ESA perou... blbci :-!
6. 6. 2007 16:12
Re: Malé OT
Sranda je, že to vidíš v každý bazaru. Nafta v kombíku s 200tis km za 200tis Kč. Ani bych o to nezakop. V čechách ojetý auto NIKDY.
neregistrovaný "VDC"
7. 6. 2007 08:56
Re: Malé OT
Bora Variant se normalne delala.... Taky sem to moc nechapal, ale mela bejt jakoby trosku nad Golfem - co do image... no nevim, no. ;-\
neregistrovaný "Johny"
6. 6. 2007 15:34
Zaujimavost
Tak som rozmyslal, a vysiel mi tento retazec:

Male SUV od Porsche-zaklad audi Q5-zaklad Tiguan-zaklad VW Golf
Toto keby vedel stary Porsche tak by sa asi obesil :-( :-(
Proti Tiguanu ale nic nemam, podla mna to bude fajn SUV, nieco ako maly Tuareg,ale postaveny na Golfe
Rozbalit vlákno
1
7. 6. 2007 09:56
Re: Zaujimavost
Q5 je na bázi A4, tys to zmotal všechno dohromady.
neregistrovaný "Jasoň"
6. 6. 2007 15:35
Velká obludka porodila malou obludku
A ono ten potomek je ještě ošklivější, než mamka... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 6. 2007 15:36
zajímavé
čekal jsem trošku svěžejší model oproti Toaregu (nebo jak se to píše :*) ) mě to přijde už ted nezajímavý...navíc ty hranaté blatníky jsou ošklivé... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
6. 6. 2007 15:38
Můžu sem s Foresterem ?
Nevím, ale pořád mi je to málo proti Foresteru, asi jsem "zatvrzelý" proti VW...Vzdyt je to pořád to samé.ESP, haldex, 2.0 TDI a unisono přístrojovka...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 15:42
OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
6. 6. 2007 16:13
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
>:D Známe známe... už to kolega publikoval na blogu. Ale představ si tu shodu náhod - já druhej den jel na oběd, a zaparkoval jsem u tohoto auta :-) :-) Stojí na Vinohradech, 30 metrů od garáže z filmu Vrchní prchni... normálně jsem šel do kolen. Svět je malej. :-)
neregistrovaný "Tom"
6. 6. 2007 17:22
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
O publikaci na blogu nevím (nemám čas je číst). Díky za tip - až pojedu po Vinohradech, tak se neopomenu pokochat ;-)
anonym
6. 6. 2007 17:28
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
To bol VW???A ešte k tomu to bolo staré auto.Ani ako vtip do nikam nejde.Čo na tom vtip?!! ;-\ ;-\ VW je snáď zastaralá spoločnosť???
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 18:12
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
OMG
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 00:55
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
Danieli, Danieli.. Tobě tedy Pán Bůh fakt nenadělil..
7. 6. 2007 07:00
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
Si a zostanes chudak... 8-s
neregistrovaný "SchYZo"
13. 6. 2007 15:16
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
>:D >:D >:D >:D >:D boze na tomto som sa kosil >:-[] >:-[] >:D
neregistrovaný "mates"
6. 6. 2007 18:30
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
Ty voe, to je hybrid. Berou to z druhyho konce a zacali prirodnima materialama >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 00:55
Re: OT: nové liťáky pro vozy koncernu VW :-)
>:D >:-[] :yes: ;-)
6. 6. 2007 15:57
SUVW PRO EKK
No, tak je tady. Bude to nářez. Evropské kompaktní SUVW... Jo, honďáci mohou být ještě pár měsíců na koni, tedy na céervé, ovšem EKK (evropskej kompaktní kovboj) ten už svého pouštního chřestýše vyhlíží zpoza rohu. Je v rámci objektivity potřeba ovšem zmínit, že Evropa tento segment velmi podcenila. Ty baletní pokusy renaultu snasd raději tiše zapomenout... o to s větší nadějí hleďme do budoucna. VW tě ve štychu nenechá. TIGI samozřejmě nezůstane osamocen... tak vyhlížejme dalšího chřestýše, neboť - jo, tohle je segment zítřka... Třicetiletá nadvláda hatchback-kompaktů pozvolna odchází do historie. Kup si pořádný hadí kopyta, natrénuj ostřejší pohled a pořiď jednoho chřestíše od VW. BRAVWO :yes: P.S. Ta motorizace bere dech, co?
Rozbalit vlákno
37
anonym
6. 6. 2007 16:05
Re: SUVW PRO EKK
no podla mna Nissanu "kaskajovi" rastie konkurencia, dufam, ze nissan im to natrie... ;-) >:D
Avatar - R32
6. 6. 2007 16:22
Re: SUVW PRO EKK
;-\ "kaskaj" resp. Nissan má jedinú chybu - že ich vlastní Renault a pchá svoju technológiu do Nissanu. Je mi jasné že sa tím ušetrí na nejakú tú kávu hehe ale taká Tiida čo to pre boha je? Mégane made in Japan? :no: :no:
neregistrovaný "Ford"
6. 6. 2007 17:22
Re: SUVW PRO EKK
Kaškaji? To těžko! Pochybuju že to bude VW prodávat za 500 tis. Možná X-trailu ani by mě nepřekvapila cena jak u PATHFINDERu. A to už jinde jsme. Je to jiná vesnice...
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:12
Re: SUVW PRO EKK
Ta motorizace je bomba!! :yes: :yes:
6. 6. 2007 16:17
Re: ZASE TO SAME
Koncepty (rozumej prototypy)VW vypadaji vzdy jako automobily pripravene pro seriovou vyrobu. Nic divokeho, ale hezky (i kdyz dosti suse) udelana auta. Potom, kdyz vyjede prvni seriovy vuz, je kompletne odstrojen od vseho, co to auto delalo hezke. Ma to kola, ma to strechu, ma to dvere a pod kapotou je jakysi motor. Veskerou slavu a krasu nechava v konceptu.
Coze nam VW dava? Krasu designu? ..... NE. Kvalitu????.......UZ TAKY NE. Image.......ANO(pro lidi, kteri nemaji na opravdovy image).
Ma TIGUAN na konkurenci? Jeste nevime, bude to mit tezke. Bude na silnici lepsi nez FORESTER? Bude v terenu lepsi nez FREELANDER? Bude kvalitnejsi nez CRV a RAV4? LEhce se da odpovedet......NE. Ale pockejme si, mozna prekvapi.
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:26
Re: ZASE TO SAME
Aha tady je někdo strašně chytrej. Z čeho usuzuješ, že nebude kvalitnější než CRV nebo RAV4 a bude horší v terénu než Freelander? Dyť si v něm ještě ani neseděl, natož pak jel!!!
6. 6. 2007 16:29
Re: ZASE TO SAME
Napsal jsem, ze nevime, ze si musime pockat. Ze by bylo moc lehke odpovedet NE.
Myslis si, ze bude lepsi? Jestli ano, potom podle ceho usuzujes?
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:36
Re: ZASE TO SAME
Nemyslím. Jenom mi po prvním přečtení tvého komentáře přišlo, že Tiguana rovnou zatracuješ.
6. 6. 2007 16:49
Re: ZASE TO SAME
Nikdo ti přece neřekne - to a to auto je lepší... to jsou úvahy jak z mateřské. Každý takový produkt je určen pro určitou komunitu... Připadáš mi, jako bys potřeboval nějakého vůdce, který by ti vždy dopoledne poradil který rohlík a mléko je nejlepší, které boty jsou nejlepší... tak to přece v životě nechodí a v autech samozřejmě také ne. Můžeme než vynášet dílčí soudy třeba o prodejnosti, o trvanlivosti o držení si ceny jako ojetina, o stylu atd... ale nečekej odpověď na to, jestli bude, resp. je Tigi lepší než CRV... Čerpej z vlastní zkušenosti a z testů, třeba, ale nežij v bludu, že někde existuje seznam nejlepších aut na světě... To bys musel napřed vydefinovat pojem "nejlepší" Jinak vzato, to tu můžem vyřešit defitivně tím, že napíšeš - nejlepší je Aston :-) a bude dost z nás, kteří napíší - Amen... a zakončíme tak zde diskuze... jednou pro vždy... :-| :-)
6. 6. 2007 19:41
Re: ZASE TO SAME
Kdyz si jdes koupit nove auto tak asi jdes primo do VW a nezajima te o co prichazis koupi prave VW. (teda pokud jsi si kdy koupil nove auto). To by vysvetlovalo tvoji nevedomost o ostatnich znackach. Tedy kdyz si jdu koupit nove auto, vyzkousim si vsechny konkurenty a vyberu toho pro me nejlepsiho. NEJLEPSIHO, rozumis? Je vrchol hlouposti koupit auto jen podle znacky. SUV je automobil jak na silnice, tak do mirneho terenu. Proto to auto musi byt dobre jak na silnici tak v terenu. SUV je trida automobilu, ve kterych jsou jasne zretelni ti silnejsi a ti slabsi. Kdyz se ted do tohoto segmentu mensich SUV pridava i VW je dost dulezite zapoji-li se mezi ty silnejsi, nebo ty slabsi. Nahore jsem vyjmenoval ty nejsilnejsi. S haldexem je jasne, ze nidky nebude v terenu lepsi nez FORESTER nebo FREELANDER. Kvalitou VW nesaha japoncum po kolena a bohuzel pro VW, v segmentu malych SUV na silnici vladne prave FORESTER. Nema sanci FORESTERA nijak zatracovat, protoze designem je prave tam, kde ma byt. Osobne mne design FORESTERA pripada povedenejsi nez je tomu u Tiguana. A s kvalitou se VW bude muset jeste dlouho snazit, aby se dotahla na japonske znacky. Ale jeste jednou pockejme si, treba se stane zazrak a Tiguan prekvapi.
neregistrovaný "jahonzik"
7. 6. 2007 07:07
Re: ZASE TO SAME
Jsou frajeri, kteri chtej to a ono auto a jdou si ho koupit. Hloupy to je, ale kdyz to chtej... Tiguan se zaradi tam, kam se zaradil Tuareg. Ani na spici, ani na ohon. Jako kazdy auto z VW group. Je to takovy nemastny neslany jako ostatni VW. Jo a jeste, nema cenu se s tim ohonem hadat. Je to fanatik.
7. 6. 2007 07:35
Re: ZASE TO SAME
Vzhladom na zivotopis Touaregu, na Tiguana uz vopred cakaju iste negativne aspekty. Tym prvym je u mnohych dizajn. Volkswagen by sa uz konecne mohol trochu odviazat a vlozit do vzhladu svojich aut trochu viac invencie. Tiguan bude opat seda myska, ktora nicim vyraznym nezaujme. Interier vyzera fajn, teda az na palubovku, ktoru totalne kazi to mnozstvo malych kruhovych mriezok ventilacie. Pchat kruhovy motiv vsade tam, kde sa nehodi, je specialita VW, zial, nie velmi esteticky vydarena. Druhe negativum bude cena. VW je znamy tym, ze sam seba pasuje na post o triedu vyssi, ako mu patri a za znacku "Ludove auto" si nechava priplatit. Tretia vec je spominana kvalita. Nech tvrdi GTI co chce, realita je taka, ze poruchovost vozidiel znacky VW je dost vysoka. S vyrobou vo VW mam nejake skusenosti a po nich by som ziadny Volkswagen nekupil. Chybne vyrobene vozidla sa na repase opravuju a predavaju ako bezchybne. A zakryvaju sa aj take chyby, ako prepalene bodove zvary, ulomene navaracie skrutky a podobne. Proste pride k slovu CO-cko a bruska, skrutky sa znovu navaria. Co na tom, ze zinkova vrstva na tom mieste je v keli, nevadi, ze plech je tam uz poriadne vyzihany a zmaknuty. Po nastriekani to nikto nespozna. Mozno to robia aj ine automobilky, neviem. U VW som sa presvedcil osobne. Myslim, ze majitel Golfa by pri pohlade, akym sposobom sa narovnavaju dvere aby presne sedeli vo vyreze karoserie, asi skolaboval. Dalsia vec je konstrukcia, ktora je predpokladom kvality. Prilis "high-tech" koncipovany Touareg doplaca na svoju zlozitost vysokou poruchovostou. Pokial pojde rovnakou cestou aj jeho mensi brat, zrejme tuto necnost tiez zdedi. Specialitou VW je strkat horuce novinky co najrychlejsie do seriovej vyroby, vynimkou nie su zmeny na poslednu chvilu, vyslovene par mesiacov pred spustenim pasov. Vysledkom su zbytocne, az banalne poruchy, v ich dosledku niekedy dokonca zvolavacie akcie. Takze v pripade, ze nove SUV od VW pojde vlastnou a novou cestou, myslim, ze uspech moze byt vyrazny. Ak sa ale bude inspirovat sposobmi svojich koncernovych bratov, bude vysledok slabsi. Mna osobne prilis nenadchol, ale je to ciastocne aj tym, ze SUV nie su prave mojou oblubenou triedou. :-)
neregistrovaný "míšan"
7. 6. 2007 08:10
Re: ZASE TO SAME
To Klaudius: Jo, máš pravdu. S těma dveřma a kapotama...v roce 2007 si přestavuju jiné technologie spasovávání, než-li týpka na lince, kterej zaklekne, přihmouří oko a pak vstane, opře se o dveře, případně o kapotu, znovu zaklekne, zkontroluje dílko >:D , na jeho obranu musím říct, že občas vezme do ruky i měrku a zkusí spáru měrkou. Mluvím o zkušenosti mého známého (podnik Kvasiny). Věřte nevěřte, je mi to fuk, ale toto ve mě důvěru nevzbuzuje. Otázkou je, jak to dělaj jiní... :-|
6. 6. 2007 16:31
Re: SUVW PRO EKK
Samozřejmě, že překvapí. Překvapí tím, čím překvapí VW vždy - to jest uživatelskou přívětivostí, odladěním všech komponentů, užitím vrcholné techniky a špičkových motorů v rámci svého segmentu, dotažením detailů a dokonalým zpracováním. Hodláš-li psát vážně, nepiš tu nesmysly o nekvalitě VW. Nevím, jestli ses koukal na snímky, nejde totiž o koncept, jde již o hotové auto, jen lehce zošklivěné přelepy... Takže reál může být jenom lepší. Forestera bych sem raději netahal... protože auto musí také vypadat, jen podvozek nestačí. RAV nemá šanci, CRV bude podle mého nejúspěšnější z japonské produkce v tomto segmentu. Myslím, že VW dokonale (vzhledem ke konkurenci) vybalancuje orientaci TIGIho, tedy že to bude velmi příjemný vůz na silnice s jistými schopnostmi v lehčím terénu (do džungle doporučuji něco od LR), přesto bude v SUV provední jaksi "drzejší" než Honda CRV. S tou se asi nejvíc utká ve své silniční variaci. Navíc TIGI pojede na poslední generaci haldexu, takže luxus čtyřkolky je zajištěn...
neregistrovaný "Alessio"
6. 6. 2007 17:51
Re: SUVW PRO EKK
éééé, mě se ale Forester líííbííí. jak píšeš, každé auto má svou cílovou skupinu ;-) :-). Mimochodem, včera jsem na vlastní oči poprvé vyděl tu pyskatou hondu...není to tu asi moc moderní říkat, ale Tiguan se rázem stane jedničkou v té "dražší" kategorii malých SUV. Uvidíme, zda také přetáhne zákazníky korejských levnějších SUV.
neregistrovaný "Alessio"
6. 6. 2007 21:22
Re: SUVW PRO EKK
když nemáš co říct tak nic neříkej >:D >:D >:D >:D >:D (sorry že se směju cizímu neštěstí, mě to taky někdy smaže dlouhý vypiplaný příspěvek) >:-[] >:D :-O ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2007 23:23
Re: SUVW PRO EKK
>:D >:D :-( No bylo tam něco o tom, že jestli si tu Hondu vydělil, co ti vyšlo? A že už z principu Tiguan musí být pohlednější (kvůli tomu zadnímu sloupku u CRV).
neregistrovaný "Alessio"
7. 6. 2007 09:49
Re: SUVW PRO EKK
jo tááák, ty ses chtěl posmívat hrubce...no, pánbůh tě potrestal a smazal ti příspěvek >:-[] :-! >:D
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2007 23:23
Re: SUVW PRO EKK
Já rád mlčím nahlas! >:D >:-[] >:-[] >:D ;-)
neregistrovaný "wector"
6. 6. 2007 20:31
Re: SUVW PRO EKK
Špičkových motorů? No to asi moc ne, 1.6 a 2.0 FSI jsou suchý, dieselama si škodí VW samo ignorací common-railu. Špička fakt ne.
neregistrovaný "Jozki."
6. 6. 2007 21:16
Re: SUVW PRO EKK
Kde si sa docital ze Tiguan bude mat 1.6 a 2.0 FSI ? A kde si sa docital ze Tiguan bude mat diesel nie CR ?
neregistrovaný "wector"
6. 6. 2007 23:53
Re: SUVW PRO EKK
Nauč se číst, Slováku. Já reagoval na jeho příspěvek, kde píše, že VW vždy překvapí špičkovými motory.
neregistrovaný "Jozki."
7. 6. 2007 08:06
Re: SUVW PRO EKK
Aha. Ako tak citam tak si reagoval na "špičkových motorů v rámci svého segmentu" - a rozoberame segment do ktoreho patri Tiguan. Uz z nadpisu je jasne ze sa bavime o SUV. Modely ktore GTI spomina su RAV, CRV, Forester, spomina tam lahsi teren takze myslim ze je jasne kto nevie citat. A dokonca vo svojej materinskej reci. Alebo kto vie citat ale nevie porozumiet pisanemu textu. ;-\
neregistrovaný "wector"
7. 6. 2007 15:02
Re: SUVW PRO EKK
Celá věta: "Překvapí tím, čím překvapí VW vždy - to jest uživatelskou přívětivostí, odladěním všech komponentů, užitím vrcholné techniky a špičkových motorů v rámci svého segmentu." Co ti je k sakru na tom k nepochopení?! Znova ti opakuji: nauč se číst.
neregistrovaný "topik"
6. 6. 2007 22:28
Re: SUVW PRO EKK
a spotřeba common-railu?he?Všechno má své klady a zápory ;-)
anonym
6. 6. 2007 21:38
Re: SUVW PRO EKK
Ty jsi vůl z marketingu, ne?
neregistrovaný "Well"
6. 6. 2007 23:39
Re: SUVW PRO EKK
Nevím, jestli ses koukal na snímky, nejde totiž o koncept, jde již o hotové auto, jen lehce zošklivěné přelepy...
Jo, palubka z Golfu plus a design předem tak jasný, že se na premiéru ani netěším. Tohle má být konkurent pro výstřední CR-V? Nemá šanci ;-) .
neregistrovaný "Ada"
7. 6. 2007 22:16
Re: SUVW PRO EKK
Ma sanci prave proto, ze posledni model CR-V je vystredni...
Je skoda, ze Honda nadale nedela predchazejici model CR-V s vybavenim toho noveho. nasel by dost zakazniku.
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 23:20
Re: SUVW PRO EKK
Ani ten nový si na nezájem zákazníků nemůže stěžovat. Čeká se na něj snad půl roku ;-\ .
neregistrovaný "LS"
8. 6. 2007 08:56
Re: SUVW PRO EKK
Dle čeho soudíš, že RAV nemá šanci ?? O Tigim se ještě nedá ani nic konkrátního napsat a ty už ho tu opěvuješ. Zatímco RAVka už má za sebou generační obměnu, přes deset let vylepšování a několik set tisíc prodaných kousků. Takže s těmi plky bych byl trošku opatrnější. Tak jako vyzdvihuješ GTI (auto) jako zakladatele určitého segmentu, tak steným způsobem je RAVka zakladatelem segmentu jiného.
neregistrovaný "Jasoň"
6. 6. 2007 16:37
Re: SUVW PRO EKK
Pořiď si "chřestýše" od VW??? >:-[] Nechtěl jsi napsat "bílou myšku"??? Ono by asi taky bylo namístě přestat ve všech výplodech používat 2. osobu. Trochu mi to tvé diktování, co si mám pořídit a co ne leze a nervy... a myslím, že nejsem jediný... ;-\
neregistrovaný "Shortař"
6. 6. 2007 16:40
Re: SUVW PRO EKK
Nejseš ty tak trochu egocentrik? Nemyslí tím přece zrovna tebe. >:D
neregistrovaný "Mike"
6. 6. 2007 17:59
Re: SUVW PRO EKK
To ceerve se cte CRAVE ;)
neregistrovaný "jouda"
6. 6. 2007 18:07
Re: SUVW PRO EKK
tos rek pekne, BRAVO ;-)ostatne pod tema nalepkama tigi ma zadni svetla z brava..
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 13:02
Re: SUVW PRO EKK
Zhlboka sa nadychni, vrat sa na hlavnu stranku a klikni na clanok o Mazde CX-7. V klude si precitaj text a vychutnaj foto. V zavere clanku je info o motorizacii a cena.
Myslis, ze este je cas na to aby VW stiahlo svojho "chrestyse" z vyroby??? >:D
neregistrovaný "Ford"
6. 6. 2007 17:26
Kde jsem to již viděl?
Že by cover verze Toyoty RAV první genreace
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pol"
6. 6. 2007 17:56
WV
Po zhlédnutí fotky interiéru si říkám, že konkurence může být klidná, nejhorší od WV :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 6. 2007 20:52
Re: WV
Jestli není interiér starý více jak 10 let, tak VW jde ke dnu.
Protože přijít v dnešní době s tímhle je....DRZOST.
Pochopil bych to v cenách Loganu MCV. Jestli né, zlodějna 21 století je tu.
Trapárna,ohavnost. Rendl a další konkurenti můžou být v naprostém klídku.
PS: To je jediný pozitivum na tomhle Korejci. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pol"
6. 6. 2007 23:22
Re: WV
Tak VW obecně interiéry moc neumí ale toto je opravdu už extrémně nepodařený
neregistrovaný "AirForce"
6. 6. 2007 21:07
hmm...
sice som dal ze ma sancu proti x3, freelander... ale nako sa mi to auto nepozdava neco ako krizenec mezi santa fe a touaregom. len akoby urezali kus zadnej a prednej casti. kamarat ma touarega a dost vela sa mu kazi ale bol to jeden z prvych modelov takze ostatne by mali byt v pohode. uvidime jak na tom bude tiguan kazdopadne mne sa nepaci :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lancer24"
7. 6. 2007 10:40
Re: kríženec?
osobne som si nevšimol podobnosť so santa fe,ale je všeobecné známe,že nové santa fe je okopirovany tuareg a to zjavne...čo sa týka exterieru tak pekne auto a určite bude úspešný ako tuareg.Interier by som zhodnotil ako v pohode,ale určite lepšia volba by bol nejaký nový a ne z Golfu Plus šetriť netreba všade...
anonym
6. 6. 2007 21:32
Tiguan
Je hnusnej jak * jako všechny VW,NISSAN QQ RULES!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Motorhead"
6. 6. 2007 21:33
Tiguan
Je hnusnej jak * jako všechny VW,NISSAN QQ RULES!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirik"
6. 6. 2007 21:34
Hm, nuda v poušti
To, co VW opravdu, ale opravdu nedává jsou interiery...hnus a bída! Zvenku uvidíme. Moc jsem se těšil, ale toto .....? Asi hodím kosénku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan"
6. 6. 2007 21:37
pohon
Zajímalo by mne jaký bude mít pohon 4x4 - jestli občasný nebo stálý a jak velký bude mít zavazadlový prostor...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HGT"
6. 6. 2007 22:43
nic moc ale
auto nic moc ale fotky jsou nadherny ! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
6. 6. 2007 22:48
VW
je to vážně fau-vé?jako,podle značky zjevně nemožno soudit,ale ošklivostí by odpovídal...třeba do toho narvou super uber-haldex a tím to kompletně zmrší
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 08:04
Tečka
Tak už jsem se dočetl, že VW Tiguan je super, skvělej, nejlepší, jezdí perfektně, má super výkonný motory, je zaručeně lepší než ostatní, (zřejmě už se v něm někteří z vás svezli), má nejmodernější techniku atd., prostě je to nejúžasnější auto na světě, "..ale nedivte se,je to přece Volkswagen"!
Rozbalit vlákno
3
7. 6. 2007 08:55
Re: Tečka
Jenj bych tě lehce poupravil - TIGI bude super auto, o tom nemusíme polemizovat. Samozřejmě, že motory budou super výkonné. Ty snad neumíš počítat koně? Ty neznáš tyhle VW motory? Že bude mít nejmodernější techniku... no, to ví každý, nebo se snad domníváš, že TIGI vyjede od evropské jedničky s technikou z osmnáctého století? Tvé tupé zaujetí je ovšem potřeba trochu zbrzdit. Asi jen ty se domníváš, že TIGI bude nejúžasnějším autem na světě. To nasvědčuje o tvém rozhledu. My ostatní víme přesně, kde TIGI ve světě aut bude. Bude to mainstreamové vozidlo, s vyspělou technikou, s nejlepšímy motory světa (ano), s dokonalým zpracováním a bude s ostatní konkurencí soupeřit o přízeň těch, kteří na něho mají. P.S. Ten závěr bych si dovolil v tvém případě velmi akcentovat...
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 09:47
Re: Tečka
:yes: :yes: samozřejmě máš pravdu jako vždy. (ale poznal si dobře na koho to bylo mířený)
7. 6. 2007 13:05
Re: Pohadka...
Jen abych te lehce poupravil - TIGI bude super auto, i kdyz polemika je jiste na miste. Samozrejme, ze motory budou super vykonne. Ale to mnozstvi koni taky neco sezere, a nelze take ocekavat, ze zadnemu nepraskne postroj, nebo neprijde obcas spatne... :-). Proste nejmodernejsi technika, to uz kazdy vi, ze VW nevyjde s technikou z osmnacteho stoleti, spis z dvacateho, a dokonce z jeho druhe poloviny... Vsichni vime, kde TIGI ve svete aut bude. Jeho pevne misto bude v prodejnach a skladech, kde bude s ostatnimi souperi tvrde bojovat o prizen a slitovani zakaznikou, at si jej, byt za tradicne premrstenou cenu, koupi. BRAVWO TIGI >:D
7. 6. 2007 09:18
laska >:D
katastrofalny zadok, jak z VW Fox, golf interier a predna maska Santa Fe.... no mozno motory sa daju :-) ale ze by konkurencia Freelanderu??? RAV4, X3?? Teda urcite ano, ked ho daju za ludovu cenu:-) to ich tu bude aj dost behat :no: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Džejár"
7. 6. 2007 10:10
Tak takhle nějak bude vypadat
Úplně obyčejnej vyfouknutej Touareg. Oproti konceptu velké zklamání. Vivat Qashqai :-!

A předem pro rejpaly: Spíchnul jsem to narychlo, takže kvalita nic moc.

Odkaz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
22. 6. 2007 22:50
Re: Tak takhle nějak bude vypadat
Co je to za blabol. Nemuzes prece porovnavat rendlikovskou kvalitu hnissanu s VW. Rychlokvaska navic nenabizi diesel ve verzi 4x4 - jak tohle chces srovnavat ???? :no:
neregistrovaný "fero"
7. 6. 2007 10:56
co to je?
Co to jako je za tech 8 husich krku v ty palubce? To je jak z drenáže .... Vizual na urovni ciny a kvalita bude jeste horsi ala starsi bratr. To vse umocneno vstricnou cenovou politikou a min 7-mi letou zarukou , kterou si tak kvalitvni vozy od VW mohou dovolit. >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 6. 2007 12:30
Hrůza
Jak tenhle hnus může chtít konkurovat x3. Jedině cenou a to hodně nízkou! Doufám že Q5 bude o dost povedenější. Tohle je strašný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maxim"
7. 6. 2007 12:48
TO UŽ MÁM DOMA
To už mám doma rok! Jmenuje se to Rav 4 a je to hezčí a kvalitnější. A když sečtu výbavu, určitě i levnější. >:-[]
Rozbalit vlákno
0