Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Up!: Ceny v Německu začínají na 9.850 Euro (245.000,-Kč)

Základní výbava nového mini VW zahrnuje jen to nejnutnější.
Zpět na článek
16. 9. 2011 11:28
16. 9. 2011 11:46
16. 9. 2011 11:50
16. 9. 2011 12:08
16. 9. 2011 12:16
16. 9. 2011 12:41
16. 9. 2011 13:00
16. 9. 2011 12:12
16. 9. 2011 12:15
16. 9. 2011 12:25
16. 9. 2011 12:58
16. 9. 2011 12:32
16. 9. 2011 13:03
16. 9. 2011 13:26
16. 9. 2011 13:36
16. 9. 2011 13:48
16. 9. 2011 13:55
16. 9. 2011 13:57
16. 9. 2011 14:08
16. 9. 2011 14:48
16. 9. 2011 15:24
16. 9. 2011 17:37
16. 9. 2011 20:32
16. 9. 2011 13:52
16. 9. 2011 18:24
16. 9. 2011 13:09
16. 9. 2011 13:27
16. 9. 2011 13:33
16. 9. 2011 13:37
16. 9. 2011 13:57
16. 9. 2011 17:39
16. 9. 2011 20:34
16. 9. 2011 11:31
16. 9. 2011 11:33
16. 9. 2011 11:34
16. 9. 2011 11:37
16. 9. 2011 11:41
16. 9. 2011 11:42
16. 9. 2011 11:43
16. 9. 2011 11:45
16. 9. 2011 11:48
16. 9. 2011 11:50
16. 9. 2011 11:57
16. 9. 2011 12:02
16. 9. 2011 12:14
16. 9. 2011 12:20
16. 9. 2011 12:26
16. 9. 2011 12:31
16. 9. 2011 13:14
16. 9. 2011 13:16
16. 9. 2011 11:49
16. 9. 2011 11:42
16. 9. 2011 11:32
16. 9. 2011 11:49
16. 9. 2011 11:49
16. 9. 2011 12:06
16. 9. 2011 12:15
16. 9. 2011 12:23
16. 9. 2011 12:31
16. 9. 2011 12:34
16. 9. 2011 12:36
16. 9. 2011 17:55
16. 9. 2011 12:49
16. 9. 2011 13:00
16. 9. 2011 13:04
16. 9. 2011 20:07
16. 9. 2011 20:39
16. 9. 2011 12:26
16. 9. 2011 12:30
16. 9. 2011 12:33
16. 9. 2011 12:36
16. 9. 2011 12:53
16. 9. 2011 13:03
16. 9. 2011 17:43
16. 9. 2011 18:11
16. 9. 2011 20:40
16. 9. 2011 18:16
16. 9. 2011 18:26
16. 9. 2011 16:31
16. 9. 2011 17:41
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:28
Up vs fox
Ze by se vydali cestou neprodejneho foxe. Image to nema, tak nevim kdo to bude kupovat :no:
Koukam ze vyrobce nepochopil, ze kdyz chce nekdo neco maleho druheho do rodiny, tak ze to chce v pomeru i levne ;-)
Rozbalit vlákno
56
16. 9. 2011 11:39
Re: Up vs fox
Základní Panda (1.2 8v, 44kW) stojí v Německu ceníkových 9990,- Eur. ;-)
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:46
Re: Up vs fox
4-valec a 5-dverak, takze bych to zase nevidel tak optimisticky a nova panda vypada dost dobre, takze ja bych mel vybrano hned ;-)
16. 9. 2011 11:47
Re: Up vs fox
Mluvím o té staré. Nová se ještě neprodává a jestli udrží cenu, to fakt nevím (osobně o tom pochybuji).
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:50
Re: Up vs fox
I ta stara ma 4valce a 5-dveri, coz si myslim je porad pro vetsinu lidi hodne rozhodujici. Chtel jsem porovnat nove s novym. Cene verim, tlak trhu je dnes veliky.
16. 9. 2011 11:53
Re: Up vs fox
Výkon motoru je stejný. Up, zase nabídne větší prostornost ve všech směrech i vetší kufr. A pořád je levnější. ;-)
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:08
Re: Up vs fox
Uvidime dle poctu prodanych kusu, jak to bude prodejne ;-) Ja rikam ze to nebude u nas ani videt ;-)
16. 9. 2011 12:11
Re: Up vs fox
V každém segmentu, kde nabízí model škoda, je ten (automaticky) nejprodávanějším. Myslíš, že to v tomto případě bude jinak? ;-)

PS: Zatím pro Pandu hrají dvoje dveře navíc, ale i to se brzy změní.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:16
Re: Up vs fox
a pohon 4x4....btw.
16. 9. 2011 12:18
Re: Up vs fox
Určitě, ale to je jen libůstka, která o prodejích nákupních tašek nerozuhoduje.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:41
Re: Up vs fox
ted jen aby nedělali Lídly v kopcích.....
16. 9. 2011 12:56
Re: Up vs fox
To né, v kopcích roste moc stromů a na ty je Lídl alergickej. ;-)
16. 9. 2011 13:00
Re: Up vs fox
Kolik tech ctyrkolek jsi videl na ceste?
16. 9. 2011 13:05
Re: Up vs fox
Já já já, jsem jednu viděl!

Ale ještě tu starou Pandu. :-)
16. 9. 2011 12:12
Re: Up vs fox
U nas mozna ne, ale na zapad od nas ano.
Tam totiz neuvazuji stylem vice dveri = vic auta, ale pokud kupuji male auto, tak berou spise 3dver, nebot velkymi dvermise pohodlneji nastupuje a do maleho auta obzvlast.
16. 9. 2011 12:15
Re: Up vs fox
To hej. A výborne sa potom vystupuje, keď stojíš zaparkovaný medzi dvoma autami, a tie veľké dvere nie a nie poriadne otvoriť >:D
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:25
Re: Up vs fox
Spis je tady dulezitejsi vyssi posez, nez delka dveri a to nahrava Pande.
16. 9. 2011 12:58
Re: Up vs fox
Jasne, kazde auto ma neco...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 9. 2011 12:28
Re: Up vs fox
Přesně, nevím co to je za argumentaci o výhodě 5dv u miniauta. Určitě je výhoda nabídnout možnost volby (což Up nabídne), ale rozhodně to není žádná obrovská výhoda, neb už i u nás, ale hlavně na západě jsou miniauta opravdu jen nákupní tašky po max. dva lidi plus dítě. Stačí se dívat kolem sebe. Koneckonců twingo nikdy druhý pár nenabídlo a je úspěšné, zejména první generace byla. Další úspěšné 3dv. mini je např. Ka. Zkrátka i kdyby Up nabízel možnost pouze tří dvěří, tak bych v tom neviděl problém.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:32
Re: Up vs fox
Světe div se, já souhlasím >:D přesně to taky nechápu. Twígo mě taky napadlo.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 9. 2011 14:29
Re: Up vs fox
>:D :yes: Však jsem taky neobjevil ameriku, pouze konstatoval logický fakt.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 13:03
Re: Up vs fox
Ja souhlasim, ze nesjou dalsi dvere potreba, ale zase ocekavem, ze se to nekde odrazi, ne ze dnes konkurence nabizi lepsi motor a 5 dveri za stejnou cenu ne-li za lepsi.
16. 9. 2011 13:07
Re: Up vs fox
Ale ve starším balení. Starší (ba přímo) obsatrožní technice. ;-) Prostě výprodej...
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:26
Re: Up vs fox
UP má nejakú inú modernejšiu techniku ? Napríklad podvozok..vpredu lichobežník a vzadu viacprvok? alebo rovnako ako iní v tomto segmente, vpredu McPherson a vzadu priečku? má nejaké lepšie motorizácie? modernejšie ako je multiair či multijet? aká je to "obstarožní technika" zrovna v tejto triede najmenších áut , kde sú technicky tie autá v podstate totožné....? Jasne, že tebe je sympatickejšie VW..na tom ale nič nie je len nerozumiem akým technickým inovatórstvom by zrovna UP porážal Pandu či iné auto v tejto triede...proste sú to všetko malé lacné autá určené buď ako druhé auto do rodiny, alebo bohužial u nás ako hlavné auto..preto aj z tohto pohľadu je tých 5 dverí možno výhoda.
16. 9. 2011 13:27
Re: Up vs fox
Up! je kompletně nový model, na nové plafrormě, s novými motory.

Ať chceš nebo ne, je prostě novější než Panda. :-!
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:36
Re: Up vs fox
z tohto pohladu bude aj nová Panda uplne nová...v čom je technicky iná platforma UPu napríklad od Pandy?to sa ťa pýtam..veď sám dobre vieš, že v tejto triede a nielen v nej sa filozofia podvozku nemení..Up má nejaký modernejší motor ako je multiair či multijet? bud konkrétny...
16. 9. 2011 13:41
Re: Up vs fox
Třeba v tom, že Up!u stačí na 44 kw o válec a dvě deci menší motor.

Když už chceš šermovat nesmyslama. 8-s
16. 9. 2011 13:48
Re: Up vs fox
Tak to si nedomyslel, Pande postačia na 48 a dokonca 68 kW iba dva valce!
>:D >:D >:D >:D >:D
Teda keď už šermujeme...
16. 9. 2011 13:49
Re: Up vs fox
To jsou přesně ty nesmysly... 8-s Tohle do seriózní diskuze fakt nepatří.
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:55
Re: Up vs fox
reálne fakty sú nezmysly? >:D do serioznej diskusie teda patria len dojmy a dohady?
16. 9. 2011 13:57
Re: Up vs fox
Tak začni seriózne, brepto. V tejto prestrelke si sa porazil sám.
16. 9. 2011 14:00
Re: Up vs fox
Ty si tak trochu zase nepochopil, že?

Cituj mne, kde píšu nepravdy.
16. 9. 2011 14:08
Re: Up vs fox
Ja o voze, ty o koze. A ty ideš niekomu písať, že nepochopil...
16. 9. 2011 14:08
Re: Up vs fox
No vidíš, opět reaguješ zbytečně. ;-)
16. 9. 2011 14:48
Re: Up vs fox
Na zbytočné mudrovanie zbytočná reakcia. Keby tu mali byť len pragmatické príspevky, tak je tu pusto a prázdno.
16. 9. 2011 15:24
Re: Up vs fox
Hele, nahodil jsi tu trivalec VW oproti 4valci od Fiatu, ale zapomnel jsi na fiatacky dvouvalec. Neni to zadna ostuda, kazdemu nekdy neco vypadne, ostuda je to nepriznat
16. 9. 2011 15:37
Re: Up vs fox
Chrudoši, až ten dvouválec bude ZÁKLADNÍ motorizací, rád ho vzpomenu. :-!
16. 9. 2011 17:37
Re: Up vs fox
Krútiš sa jak paragraf...vyhlásil si, že na 44 kW stačí Volkswagenu o dva deci menší motor ako Fiatu a len tri valce. O základe nebola reč, iba o tom, kto má modernejšiu techniku.
16. 9. 2011 18:03
Re: Up vs fox
O čem se tu asi od začátku bavíme, Mlho... 8-s
16. 9. 2011 20:32
Re: Up vs fox
O.K., bav sa s Mlhou...
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:52
Re: Up vs fox
to zavesenie podvozku je nezmysel?...takže podla teba je technicky na tom UP lepšie v tom, že z objemu jeden liter má "až" 44kW?? tak to je fakt náskok vďaka technike... >:D samozrejme ak prejedeme na konkrétne nevyvrátitelné fakty, už to nepatrí do serióznej diskusie.. >:D
16. 9. 2011 14:01
Re: Up vs fox
Nepochopil. Dalo se čekat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 9. 2011 14:34
Re: Up vs fox
To jsou zase hlody... Obstarožní technika, mj. kolínská trojčata nebo i Spark, který se kvalitou interiéru a zejména designu nemůže nové Pandě nebo Upu rovnat, byť není na trhu zase tak dlouho. Panda a Up budou podle mě dost na stejno po všech stránkách, volba bude záležet na preferencích. U mě osobně by žádná jiná volba v této třídě nebyla možná.
Avatar - Righ
16. 9. 2011 18:24
Re: Up vs fox
Nesouhlasim - prednosti petidvirka jsme tu probirali nedavno a tak se nebudu opakovat a dam jenom jeden argument. Jde o to, ze tyhle miniauta maj az na vyjimky naprosto miniaturni kufr, takze vetsi nakup ci treba tasky do posilovny apod. konci casto na zadnich sedadlech. No a k tem se samostatnejma dverma pristupuje asi tak 1000x lip nez pres predni sedacky.
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:09
Re: Up vs fox
základná cena Pandy v Nemecku 7690, -Eur.. ;-)
16. 9. 2011 13:29
Re: Up vs fox
Uvádíš akční model a speciální nabídku. Nikoli oficiální základ. ;-)
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:33
Re: Up vs fox
ale je to reálne platná cena a drahšia už nebude...za cenu 10000 Eur by bola nepredajná...u nás sa dá kupiť za 6600 Eur...kamrátka si kupila s klímou, metalýzou, MP3 atd...
16. 9. 2011 13:35
Re: Up vs fox
Darmo mluvit, srovnáváš hrušky a jabka.

Když chci srovnávat ceny, vezmu vždy oficiální základ. A i ten je spíše orientační, protože skladovky jdou cenou opět níž. O to ale nejde.
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:37
Re: Up vs fox
OK nebudem sa hádať, ale tá cena je reálna..
16. 9. 2011 13:50
Re: Up vs fox
Reálná cena je i ta za skladovku, ale v ofic. ceníku ji nenajdeš.
Avatar - ethicon
16. 9. 2011 13:57
Re: Up vs fox
máš pravdu ono aj ten Up sa bude možno predávať ako skladovka a akčná ponuka za inú cenu..za cenu 9850 eur by bol u nás nepredajný..samozrejme u nás tá cena bude postavená určite nižšie..podobne ako u Pandy.
16. 9. 2011 17:39
Re: Up vs fox
Hovoríš, že skladoviek bude dosť pre všetkých záujemcov? ;-)
16. 9. 2011 18:07
Re: Up vs fox
Jsou dvě varianty,
a) buď bude Up!ů nedostatek, čemuž ty osobně dle svých proklamací nevěříš; nebo
b) jich bude dost a budou tedy i skladovky - ty budou ostatně dřív nebo později, jako je tomu u všech modelů koncernu, snad krom vyprodaného Veyrona. ;-)
16. 9. 2011 20:34
Re: Up vs fox
Ach, bože... 8-s
Avatar - Ham.
16. 9. 2011 11:31
Cena
se nezdá úplně lidová, v CZ by to za tyto peníze bylo neprodejné když je za stejnou částku Polo.
Rozbalit vlákno
19
16. 9. 2011 11:33
Re: Cena
U nás bude asi níž, tak kolem 220t. Ale hlavně u nás bude dělat prodeje především sestřička Škoda.
16. 9. 2011 11:34
Re: Cena
Když koukám na německé ceny Fabií, tak je v základu o necelý tisíc euro levnější (Fabia 1.2 HTP 10.730 EUR), takže pokud bude i u nás o 25 tisíc Kč levnější než Fabia, pak bych šance nezahazoval..
16. 9. 2011 11:37
Re: Cena
Právě se na to chce dívat trošku s nadhledem a znalostí trhů.

V Německu totiž začíná Polo na 12 450 Euro (cca 300 tis. Kč) za základní 1.2 44kW.
U nás je Polo za 240 tis s 1.4 63kW.

Výbavy neberu v potaz.

Ceny Up!u u nás musí být výrazně pod cca 220 tis. jinak by naprodali ani jeden, to je snad jasné.
16. 9. 2011 11:41
Re: Cena
Já by u nás nečekal cenu moc níž než je 220t, vzhledem k tomu, že musí nechat prostor níž ještě Škodě.
16. 9. 2011 11:42
Re: Cena
Je to jen můj odhad. S tou škodou máš pravdu, tam se kasali, že půjde určitě pod 200 tis. Čemuž bych určitě věřil, protože Fabii v holobytu, ale s pěti dveřma tu máme za 199 tis.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:43
Re: Cena
U nas bych veril ze by mohla Sade byt i o nejaky ten tisic drazsi ;-) Kdyz to lidi kupujou, proc toho nevyuzit.
16. 9. 2011 11:45
Re: Cena
Aby zachovali hierarchii, tak základní model menšího vozu nemůže být dražší, než základ vozu většího. Je to logické, je to v koncernu naprosto běžné.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:48
Re: Cena
Jsme si nerozumeli, myslel jsem ze skodovacky up by mohl byt drazsi nez vw up, tomu i verim ze to tak bude, pac lidi porad veri nejakym mytum.
16. 9. 2011 11:50
Re: Cena
Stejný model od škodovky nebude dražší než VW.
Srovnej cenu Fabie a Pola. rozdíl nějakých 40 tis.

Uvažuj.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:57
Re: Cena
Popravde poku je to tak, tak to asi nebude. Myslim ze byla doba kdy byla fabie drazsi, nebo stejne draha. Plati tzen rozdil 40 tis pro stejne vybavene auto? Nesleduji stranky koncernu, ale nebal bych se tvrdit ze pokud budou auta stejne vybavena v cene rozdil nebude nebo bude opacny, ale to bych mel doplnit nejaky fanda koncernu.
16. 9. 2011 12:02
Re: Cena
Taková doba nikdy nebyla.

O výbavy nejde, jde o hierarchii v koncernu. VW je nad škodou (i cenově) a tak to musí zůstat.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:14
Re: Cena
Fabie 1,4 clasis + ESP plus a uz jsem na 275 vs Polo v zakludu minimalne stejne vybavene 279. Ta hierarchie je dana ale cenove to jasne zrovna moc neni.
16. 9. 2011 12:20
Re: Cena
Ber základ. S výbavou se dají dělat hotové divy, takže ta moc vypovídající není.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:26
Re: Cena
Takze kdyz vezmu zaklad tak je fabie neprodejna mrdka :-( Omlouvam se za slovo, ale tohle si dusevne zdravy clovek snad nemuzu koupit.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:31
Re: Cena
když si dáš do díry místo rádia žárovičku tak zase můžeš vidět světlo na konci tunelu.... >:D
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2011 13:14
Re: Cena
Takto tomu na našem trhu dávno není. VW je velmi často levnější než Škoda.
Resp. Škoda je víceméně levnější, ale po dovybavení na úroveň VW vychází často mnohem dráž.
Prostě Škoda už dávno není "ta levná". Kdo se nesmíří s verzemi typu "holobyt", tak u VW ve většině případů pořídí levněji.
Škoda to má ale vychytané, viz současná kampaň. Dostaneš 40 papouchů na novou Škodověnku, ALE nevztahuje se na Magic, Easy... Takže po úžasné slevě dostanu Classic za cenu Easy s pár prvky výbavy navíc. Stejně tak ostatní výbavy po slevě se dostávají někde na úroveň Magic, takže reálná výhoda nula od nuly pojde.
Fakt ale je, že chtít po Škodě, aby šla s cenou Easy o dalších 40 papouchů dolů snad ani nikdo chtít nemůže.
Up! Nemusí být nutně levnější než Fabia, byť na našem trhu se tím docela odepíše. Směrodatné budou ceny Picanta a nelze čekat, že by VW byl levnější. Prioritní trhy budou ale pro Up jinde. U nás bude spíš doplňkovým modelem.
16. 9. 2011 11:49
Re: Cena
pokud se nepletu, tak to Choochoo myslel ve vztahu k Up! a ne k Fabii
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 11:42
Re: Cena
Pravda, cena by mela byt na hranici 200, jinak na nasem praktickem trhu nema co nabidnout. Myslim ze i tech 200 dost na hrane. Typoval bych to jako u Focusa, zaklad vysoky a hned pri zacatku prodeje akcni slevy nekolik desitek tis. Jsem zvedav na nasi cenu a cenu po pul roce. Uz kdyz vezmu do fabie motor co ma polo a dal nekoukam na vybavu co ma Polo jako esp,... tak je rozdil jen 25 a s doplenim vybavy na ESP,... bych to videl shodne
16. 9. 2011 11:32
Opravdu levné?
>:D V Německu startuje za 245tis....tedy u nás aspoň 10% nahoru. Hoď do toho klimu, rádio a okna do elektřiny a jsi na ceně přes 300 tis. Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!!
Rozbalit vlákno
23
16. 9. 2011 11:37
Re: Opravdu levné?
Uvažuj. 8-s
Avatar - KANKUNEN
16. 9. 2011 11:41
Re: Opravdu levné?
Ty si myslíš, že u nás jsou auta drahší než v Německu? Kde jsi to vzal?
16. 9. 2011 11:44
Re: Opravdu levné?
Zažitý mýtus. Někdo je zdechlý zadat do adresního řádku "volkswagen.de"...
Avatar - KANKUNEN
16. 9. 2011 11:54
Re: Opravdu levné?
Určití jedinci projevují své názory přesto , že nejsou schopni si ověřit ani tak jednoduché údaje.
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:17
Re: Opravdu levné?
Souhlas byl myslen s timto
Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!! Za 150 by mi to prilso tak akorat
16. 9. 2011 12:21
Re: Opravdu levné?
Jo, to by ti určitě přišlo. Ale co potom ti ostatní, co nedosahují kvalit Up!u? Ty bys rozdával zadarmo?
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 12:23
Re: Opravdu levné?
Ono jsou to vesmes dneska vsechno stejny herky, takze bych tu kvalitu nejak extra neresil, spis tu velikost. Tak uvidime a za rok pokecame jak to dopadlo ;-)
16. 9. 2011 12:27
Re: Opravdu levné?
Velikost? Tou je Up! celkově před konkurencí. To jsme tady rozebírali nedávno.
Připadá mi, že opět nevíš, o čem píšeš.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:29
Re: Opravdu levné?
up je veliký jen pro tebe a pár jedinců, jinak je to mini auto, kterých tu je jako psů....
16. 9. 2011 12:38
Re: Opravdu levné?
Oproti konkurenci je na tom nejlíp. O mě tady nejde. ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:40
Re: Opravdu levné?
Jen Pandur má dva Upy ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:30
Re: Opravdu levné?
Jaké má ten up kvality? - rozepiš se....
16. 9. 2011 12:37
Re: Opravdu levné?
Prostornost nejlepší ve své třídě. Ve všech směrech.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:39
Re: Opravdu levné?
Hm, uvidíme na živo. Ono papír někdy vzdušný je, ale skutečnost.... uvidíme .
Avatar - Choochoo
16. 9. 2011 13:12
Re: Opravdu levné?
Je otazka co je to vlastne vlsatni trida. Pro me jsou rozhodujici co mi za urcite penize kdo nabidne, takze bych to stejne porovnaval treba s Yarisem a uz bych tu prostornost ve prospech Up nevidel tak dobre. Dneska je u malych aut velika nabidka skoro za stejne penize a pripadne par korun navic uz nehraje roli. Asi to bude tim ze nejsem tradicni koncernovy zakaznik, ktery si koupil Polo v plne vybave s motorem 1,2HTP.
16. 9. 2011 14:03
Re: Opravdu levné?
Priestor najlepší iba na dĺžku. Niečo ako malý Superb.
16. 9. 2011 14:05
Re: Opravdu levné?
A kufr...

Vnitřní rozměry k dispozici teď pro porovnání, myslím, nejsou.
16. 9. 2011 15:10
Re: Opravdu levné?
Vlastná skúsenosť. Subjektívny pocit. ;-)
16. 9. 2011 15:23
Re: Opravdu levné?
Ve své podstatě je podélný prostor v malém autě zcela zásadní parametr pro to, aby se tam vůbec nějak poskládali 4 lidi. V pěti lidech se v tomhle autě snad nikdy jezdit nebude.
16. 9. 2011 17:34
Re: Opravdu levné?
On je dosť zásadný aj ten priečny parameter. Ani nie tak absolútna hodnota ako jeho rozvrhnutie.
16. 9. 2011 18:09
Re: Opravdu levné?
Máš dojem, že na tom Up, bude hůř než konkurence? Klidně jmenuj ty lepší varianty.
K tomu tě tu vyzývám snad už po třetí, nedočkal jsem se ani jednou. ;-)
16. 9. 2011 20:36
Re: Opravdu levné?
Ani sa nedočkáš. Ak niekto nie je lepší, neznamená to, že je horší. Kapišto?
Avatar - jenik1
16. 9. 2011 11:49
Skoda
Tak na Aktualne.cz uz ví jmena skodovek : Rapid a GO!
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 11:49
ŠUP
Všichni věděli to, že upa nebude Volkswagen rozdávat u pump jako bonus k Vervě, ale přesto se najdou jedinci, jimž cenová politika VW dokonale rozmetá páteční dopoledne. Sakra... uvažujme trochu.

Up! je počátek městského silničního novověku. Za ty tři dny, co tu na něho koukáme, nasbíral takových image-bodů, že nemít upa v garáži bude na západ od našich hranic už v červenci v podstatě společenské faux pas.

Na rozdíl od kompaktní třídy však speciálně my budeme zažívat zcela novou dimenzi - v totožném segmentu a takřka totožné konfiguraci vyjede národní alternativa. Ta se tu bude prodávat a ta se tu bude samozřejmě kupovat.

Cenu kolem dvou stovek pak můžeme považovat za regulerní vstup do stylového městského ráje. Nezapomínejme, že Up! a spolu s ním další z (nekolínských)trojčat si do dvou tří let koupí komplet celou Evropu.

Mimochodem, Panda nám tak nějak jako posmutněla, co? Ale buďme velkorysí, své místo v historii městských aut jisté má.

BRAVWO NOVWOVĚK :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:06
Re: ŠUP
Tvwé vwnímání svwěta je roztomilé. Jeden by až, po přečtení těchto ód, nabyl dojmu, že tu je na světě nový bitevník a on to zatím je jen malý pinďa - nákupní taška, kterých tu lítá mraky. Počátek silničního novověku by bylo, kdyby se tohle prodávalo za to, co se bude, ale ve full elektrik verzi. To by byla rána, která by usadila na zadek kdekoho. Zatím je to jen a jen malé prdítko, auto z kategorie mini. Ale tvá fantazie je inspirující ;-) >:D
16. 9. 2011 12:15
Re: ŠUP
Právě, že je to malý vůz, tak přijíždí do té (pro něho) správné doby. Navíc to není žádná fantazie, e-Up! vyjede cobydup, do toho čtyřdveř, crossUp, sám ani neumím zpaměti vypočítat ty všechny odnože. Prostě... NOVWOVĚK.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:23
Re: ŠUP
No pokud to bude stát v trošku solid výbavě, čtyřdvířko, 4x4cross a v plné elechtrice pod 400 tak si asi stoupnu do řady... to pak jen vwzdechnu aaach :-)
16. 9. 2011 12:31
Re: ŠUP
A pod 400 je kolik?
Ono i 200 je pod 400. >:D >:-[]

PS: Myslím, že s 4x4 se pro tuto platformu nepočítá.
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:34
Re: ŠUP
...tak nějak jsem to myslel >:D .... ale 200 je spíš už pod 300. tak rozpětí mezi 3 až 4mi kg.
a 4x4 .... hmmmm, tak to má pak ale UP ta Panda nad Upem, ne?
Avatar - pallas
16. 9. 2011 17:55
Re: ŠUP
ked budu vyrabat aj buggy werziu, tak tu si naozaj kupim.
[odkaz]
16. 9. 2011 12:49
Re: ŠUP
ja som tu necelý týždeň dozadu písal, že tento nepodarok bude v základe stáť min. 9999 €. Základ samozrejme v zmysle cenovej politiky VW, teda bez volantu, sedačiek, predného skla a kolies. Ak si vôbec niekto toto auto všimne a bude nedajbože premýšľať nad jeho kúpou, bude musieť zabehnúť do príplatkových položiek (v základe je lepšia aj produkcia z Ruska), na základe ktorých cena vyskočí na min. 11 500 €. Kúpa tohto "auta" za takúto cenu potom už hraničí so stratou zdravého rozumu. Navyše, ak za to môžem mať slabšie vybavené Polo. A milý GTI, keď u teba prestanú účinkovať opiáty, ktorých v poslednom čase užívaš predsa len trošku moc, odporučím ťa do predajní napr. Kie, kde môžeš nájsť tvoj novovek v plnej paráde. Picanto je toho dokonalým príkladom....a samotného kráľa tejto kategórie hľadaj u Fiatu.
16. 9. 2011 13:00
Re: ŠUP
Seš tradičně naprosto mimo. :no:
16. 9. 2011 13:04
Re: ŠUP
rychlo odvolaj to "mily" lebo ta nazve v lepsom pripade ***om, v horsom svorcakom, nimandom, slintosom, alebo miestnym hovadom :*)
Avatar - Nerez
16. 9. 2011 12:26
Interiér
Mně do toho interiéru nějak nepasuje ten obrovskej volant a ten velkej středovej budík. Vypadá to celý jaksi divně :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
16. 9. 2011 12:30
OMG
ked berieme neakciovu cenu,tak len taky swift je o tom vo vybave poriadne lepsie,a stoji skoro rovnako,ako move up.
rozne akciove ceny na megane,ci ine znacky ani nehovoriac. ta cena je PORIADNE VYSOKA na to,co to ponuka.ten zaklad by som predpokladal skor niekde okolo 7 500eur.

ale tak nemecko no,uvidime,ake budu ceny v cz/sk.
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 12:33
Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
mnohem nižší, protože např. Suzuki Swift 1.2GL/AC stojí 259900 a má 7bagů, ESP, klimu, multifukční kožený volant, raido s MP3+USB atd. A spotřebu 4.4l/100km, 94 koníků..... ;-)
Rozbalit vlákno
6
16. 9. 2011 12:35
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Bože...
V Německu stojí Swift 11 000 Euro.

PS: Článek je o německé ceně.
Avatar - salamoon
16. 9. 2011 12:50
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
a? pozri sa,co ponuka v nemecku move up za tu cenu,co tam stoji swift tych 11 000...tragedia... :no:
16. 9. 2011 13:01
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Novinka, VW, ceny jsou orientační.

Je to tu jak v mateřské školce. 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 9. 2011 14:40
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Přesně tak, někdy si tady nepřipadám jako na webu o autech, který navštěvují lidé v problematice znalí, ale moulové nevědíc o autech zhola nic...
Ceníky obecně já beru jako orientační hodnotu. V dnešní době slev, akcí a zvýhodněných pobídek snad není v této zemi (a asi ani nikde jinde v Evropě) nikdo, kdo koupí vůz za ceníkovou cenu.
16. 9. 2011 15:06
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Kdo auto někdy kupoval, tak tohle zajisté ví. Ovšem podívám li se na valnou většinu místních diskutérů, vidím, že to jsou víceméně ještě děti bez zkušeností.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 9. 2011 15:33
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Nemusí to být děti, spíš lidé co o dané problematice vědí kulové. Další věc je rozdíl cen Německo vs. ČR, ale to bychom už asi byli moc nároční ;-)
Avatar - cri-cri
16. 9. 2011 12:33
chyba v textu
na začátku píšete 9.850 euro za 55 kW, ale dole je to za 44 kW, předpokládám že dolní tabulka je správná.

Každým případě je to drahé šlapací autičko :-) když už šlapací auto tak ad se všichni po něm ohlednou jak zde [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 12:38
Re: chyba v textu
Chlape ty seš bombarďák..... to mě dostalo.... a jak řeže ty zatáčky na okruhu.... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
16. 9. 2011 12:42
Re: chyba v textu
Tak to je absolutni pecka!!! >:-[] :yes:
Avatar - jazva
16. 9. 2011 12:36
Cena
Pri týchto cenách to vidím iba na pokračovanie tragédie zvanej Fox... ;-\
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 12:45
:DDDD to je na smiech
pani inzinieri z vwlkohradu sa tusim sekli >:-[]
nemalo to byt 985 €??? >:D

u nas tipujem cenu okolo 9 tis, nech aj 8 tis...ved za tie peniaze sa da kupit aj o dve triedy vacsie auto...

a viacmenej mi to je jedno___len sa pohorsujem nad "trapnym" usilim vw...a to bolo reci, PR masazi o tom, ze up bude cenovo extra lacny a pri tom doslo k efektu, ze auto vyzera LACNE a cena je strelena uplne mimo....

ako vzdy...vw up :no:
Rozbalit vlákno
4
16. 9. 2011 13:02
Re: :DDDD to je na smiech
Za tu cenu koupíš i o tři třídy větší auto... v bazaru. ;-)

To, že po Up!u tajně toužíš a zase se ti rozplynul sen o VW, hledej chybu u sebe, tedy přesně ve své peněžence. >:D
16. 9. 2011 13:11
Re: :DDDD to je na smiech
>:D sen????? ale prosim ta___ja jazdim TROSKU inu ligu ;-)
co chvila na mojeauto.cz__uz je najazdenych 10tis km...cize prve dojmy by som uz mohol uverejnit ;-)
16. 9. 2011 13:21
Re: :DDDD to je na smiech
Na to, že tě Up! nezajímá, ho komentuješ až moc pečlivě a pod každým článkem.

Já taky jezdím jinou třídu a co?
16. 9. 2011 13:33
Re: :DDDD to je na smiech
tak ako som pisal__len sa POHORSUJEM ;-)
16. 9. 2011 12:53
cena
zatial sa tu zbytocne lamentuje nad stanovenou cenou v nemecku. Ceny sa stanovuju s ohladom na postavenie znacky, konkurenciu a kupnu silu na danom trhu (plus zopar inych faktorov). Kym nebude predstaveny cennik pre cz a sk, je to len teoretizovanie
Rozbalit vlákno
6
16. 9. 2011 13:03
Re: cena
:yes: Konečně jeden rozumný!
16. 9. 2011 17:43
Re: cena
To je chvályhodné, že seba sebekriticky nepočítaš. :yes:
16. 9. 2011 18:11
Re: cena
Píšu jeden, nikoliv jedinný. ;-)
16. 9. 2011 20:40
Re: cena
To sa ti tak klepú ruky, alebo okrem iného neovládaš ani pravopis?
Avatar - Righ
16. 9. 2011 18:16
Re: cena
Presne tak, VW je v Nemecku zratka domaci znacka a tak si dovolil nasadit z ceskyho pohledu vysokou cenu - navic se od jossalita a poga26 dozvidame, ze na nemecky pomery to zas tak vysoka cena neni, kdyz konkurence je na tom cenove velmi podobne. O cenach v CR ci jakymkoliv jinym state to mnoho nevypovida - podivejte se treba na Megana - ten stoji ve FR v tamnim zakladu snad pul milionu a u nas pulku. Zasadni cenovej rozdil je treba i u Astry, tentokrat mam na mysli nemeckej trh versus ceskej - vysledkem je opet vyrazne nizsi cena u nas. Ja bych z tohoto clanku tedy zadny zasadni soudy nevyvozoval, leda ze by byl nekdo na UP! tak nadrzenej, ze si ho chtel hned ted jet koupit do Nemecka.

Zaverem ale stejne musim VW zkritizovat, a to za spartanskost zakladni vybavy. Vim, je to zaklad u miniauta, ale automobilka formatu VW by na domacim trhu zkratka nemela vypoustet model, kterej v zakladu nema otackomer, central, el. okynka a dokonce ani dvirka od schranky spolujezdce... Snad to ma aspon posilovac brzd a rizeni. Celkove to kazdopadne povazuju za krajne nedustojny, podobne jako druhdy Fabii Junior.
16. 9. 2011 18:26
Re: cena
Aspoň už víme, k čemu je tam ta nápověda u řazení. Místo otáčkoměru! >:-[]
16. 9. 2011 13:26
a v ktere verzi je v zakladu priprava na radio?
to je vazne mazec, seznam vybavy jako by vytahli z supliku prospekty k favoritu z jedenadevadesateho a prepsali jmeno
tohle bych obhajovat nechtel, to se totiz obhajit neda
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
16. 9. 2011 14:54
Supermainstreamový presah cenníku
Nuž áno, pri passate je tradične veľká časť trhu ochotná priplatiť si za pochybný spoločenský status. Ale koľko ľudí bude priplácať za vidly na kapote v tomto prípade?

Síce sa zatiaľ bavíme o nemeckom trhu, kde sú ceny vždy trošku vyššie ale...u nás by fox nemal stáť viac ako o pár stoviek než konkurencia, inak si potyká s bráškom foxom v rubrike "neúspešné modely".

Ako ťažko sa za image pripláca v triede mini by sa mohli wolfsburgskí spýtať v ingolstade..
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 15:18
Cena jako za Twingo.
VW nastavil cenu dle jeho největšího konkurenta a tím je v této třídě Twingo. Jeho základní cena je v Německu 9 990,- Euro. Myslím, že cenu kolem 10 000,- Euro každý čekal a není žádným překvapením.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
16. 9. 2011 16:31
Fox vs. Up
Srovnávat Up s Foxem je zcestné. Ano, i Up je cenově dost sebevědomý a i Up se potkává s cenou většího Pola, což je nebezpečné... jenže na rozdíl od tragického Foxu je Up plnohodnotné evropské auto.
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 17:41
VW NEK-UP
Borci z vw opet zabodovali - drahe auto se svihadly misto oken v elektrice, galusky misto kol a hruzne nulove vybave....
Cokoliv v stejne tride je lepsi alternativa - doufam ze Panda bude vitez!!!! A alespon skodovka nebude priskrcena a bude lepe vybavena za lepsi peniz, tohle je bida.
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 18:29
Je třeba si uvědomit ...
... že tyhle miniauta nejsou primárně určena pro trhy jako je ČR. Je to pro auto do města v bohatých státech. U nás si to koupí pár lidí v Praze, ale jinak to na sinicích neuvidíme. Takže nás vysoká cena nemusí trápit.
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2011 18:33
Konkurencia hlavne pre Fábiu ...
Nový Up! a škodovácky derivát bude v našich krajoch konkurovať hlavne Fábii ... hlavne po "doplnení" o dve dvere ....

Mať lacnejšie krajšie auto z koncernu je pre Fábiu dosť zlá kombinácia ...

Síce je to menšie, ale ak sa rodina zmestila do Š120 tak sa určite poprace i do novej "mini-Škodovky" ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 9. 2011 22:12
Re: Konkurencia hlavne pre Fábiu ...
Je naprosto zcestné považovat tohle auto (Up) za JEDINÉ rodinné auto a uvažuje-li někdo o něm v tomto kontextu, jeho duševní rozpoložení si dovolím označit za šílené, byť v české kotlině ne nemožné. Kdo chce lepší a dotaženější interiér, je tu např. Fabia či Polo, kdo lepší bezpečnostní výbavu, je tu i 20. I tak mi vozy, které jsem zmínil připadají jako "rodinné" s velkým sebezapřením.
16. 9. 2011 22:06
Up vs. konkurence
V kontextu Německa mi ta cena přemrštěná nepřijde, nicméně měl-li by se Up prodávat za stejnou nebo podobnou cenu i tady, bude to něco jako Toyota IQ. Nehledě na to, jak to auto bude dobré, příliš se prodávat nebude a Fabia může "klidně spát." Jako nákupní taška pro manželky či přítelkyně podnikatelů (u nás) budiž, ale na nějaké masovější rozšíření to nevidím, alespoň zatím ne. Uvidíme kde bude cena Up za 1/2 roku. Nehledě na to, že za nějakých 230 t je tu Polo. Porovnávat "skladovky" či různé pakety je podle mně "mimo mísu, nejpřesnější je podle mně porovnávat ceníkové ceny bez jakýchkoliv slev.
Rozbalit vlákno
0