Ze by se vydali cestou neprodejneho foxe. Image to nema, tak nevim kdo to bude kupovat :no:
Koukam ze vyrobce nepochopil, ze kdyz chce nekdo neco maleho druheho do rodiny, tak ze to chce v pomeru i levne ;-)
I ta stara ma 4valce a 5-dveri, coz si myslim je porad pro vetsinu lidi hodne rozhodujici. Chtel jsem porovnat nove s novym. Cene verim, tlak trhu je dnes veliky.
U nas mozna ne, ale na zapad od nas ano.
Tam totiz neuvazuji stylem vice dveri = vic auta, ale pokud kupuji male auto, tak berou spise 3dver, nebot velkymi dvermise pohodlneji nastupuje a do maleho auta obzvlast.
Přesně, nevím co to je za argumentaci o výhodě 5dv u miniauta. Určitě je výhoda nabídnout možnost volby (což Up nabídne), ale rozhodně to není žádná obrovská výhoda, neb už i u nás, ale hlavně na západě jsou miniauta opravdu jen nákupní tašky po max. dva lidi plus dítě. Stačí se dívat kolem sebe. Koneckonců twingo nikdy druhý pár nenabídlo a je úspěšné, zejména první generace byla. Další úspěšné 3dv. mini je např. Ka. Zkrátka i kdyby Up nabízel možnost pouze tří dvěří, tak bych v tom neviděl problém.
Ja souhlasim, ze nesjou dalsi dvere potreba, ale zase ocekavem, ze se to nekde odrazi, ne ze dnes konkurence nabizi lepsi motor a 5 dveri za stejnou cenu ne-li za lepsi.
UP má nejakú inú modernejšiu techniku ? Napríklad podvozok..vpredu lichobežník a vzadu viacprvok? alebo rovnako ako iní v tomto segmente, vpredu McPherson a vzadu priečku? má nejaké lepšie motorizácie? modernejšie ako je multiair či multijet? aká je to "obstarožní technika" zrovna v tejto triede najmenších áut , kde sú technicky tie autá v podstate totožné....? Jasne, že tebe je sympatickejšie VW..na tom ale nič nie je len nerozumiem akým technickým inovatórstvom by zrovna UP porážal Pandu či iné auto v tejto triede...proste sú to všetko malé lacné autá určené buď ako druhé auto do rodiny, alebo bohužial u nás ako hlavné auto..preto aj z tohto pohľadu je tých 5 dverí možno výhoda.
z tohto pohladu bude aj nová Panda uplne nová...v čom je technicky iná platforma UPu napríklad od Pandy?to sa ťa pýtam..veď sám dobre vieš, že v tejto triede a nielen v nej sa filozofia podvozku nemení..Up má nejaký modernejší motor ako je multiair či multijet? bud konkrétny...
Hele, nahodil jsi tu trivalec VW oproti 4valci od Fiatu, ale zapomnel jsi na fiatacky dvouvalec. Neni to zadna ostuda, kazdemu nekdy neco vypadne, ostuda je to nepriznat
Krútiš sa jak paragraf...vyhlásil si, že na 44 kW stačí Volkswagenu o dva deci menší motor ako Fiatu a len tri valce. O základe nebola reč, iba o tom, kto má modernejšiu techniku.
to zavesenie podvozku je nezmysel?...takže podla teba je technicky na tom UP lepšie v tom, že z objemu jeden liter má "až" 44kW?? tak to je fakt náskok vďaka technike... >:D samozrejme ak prejedeme na konkrétne nevyvrátitelné fakty, už to nepatrí do serióznej diskusie.. >:D
To jsou zase hlody... Obstarožní technika, mj. kolínská trojčata nebo i Spark, který se kvalitou interiéru a zejména designu nemůže nové Pandě nebo Upu rovnat, byť není na trhu zase tak dlouho. Panda a Up budou podle mě dost na stejno po všech stránkách, volba bude záležet na preferencích. U mě osobně by žádná jiná volba v této třídě nebyla možná.
Nesouhlasim - prednosti petidvirka jsme tu probirali nedavno a tak se nebudu opakovat a dam jenom jeden argument. Jde o to, ze tyhle miniauta maj az na vyjimky naprosto miniaturni kufr, takze vetsi nakup ci treba tasky do posilovny apod. konci casto na zadnich sedadlech. No a k tem se samostatnejma dverma pristupuje asi tak 1000x lip nez pres predni sedacky.
ale je to reálne platná cena a drahšia už nebude...za cenu 10000 Eur by bola nepredajná...u nás sa dá kupiť za 6600 Eur...kamrátka si kupila s klímou, metalýzou, MP3 atd...
máš pravdu ono aj ten Up sa bude možno predávať ako skladovka a akčná ponuka za inú cenu..za cenu 9850 eur by bol u nás nepredajný..samozrejme u nás tá cena bude postavená určite nižšie..podobne ako u Pandy.
Jsou dvě varianty,
a) buď bude Up!ů nedostatek, čemuž ty osobně dle svých proklamací nevěříš; nebo
b) jich bude dost a budou tedy i skladovky - ty budou ostatně dřív nebo později, jako je tomu u všech modelů koncernu, snad krom vyprodaného Veyrona. ;-)
Když koukám na německé ceny Fabií, tak je v základu o necelý tisíc euro levnější (Fabia 1.2 HTP 10.730 EUR), takže pokud bude i u nás o 25 tisíc Kč levnější než Fabia, pak bych šance nezahazoval..
Je to jen můj odhad. S tou škodou máš pravdu, tam se kasali, že půjde určitě pod 200 tis. Čemuž bych určitě věřil, protože Fabii v holobytu, ale s pěti dveřma tu máme za 199 tis.
Popravde poku je to tak, tak to asi nebude. Myslim ze byla doba kdy byla fabie drazsi, nebo stejne draha. Plati tzen rozdil 40 tis pro stejne vybavene auto? Nesleduji stranky koncernu, ale nebal bych se tvrdit ze pokud budou auta stejne vybavena v cene rozdil nebude nebo bude opacny, ale to bych mel doplnit nejaky fanda koncernu.
Fabie 1,4 clasis + ESP plus a uz jsem na 275 vs Polo v zakludu minimalne stejne vybavene 279. Ta hierarchie je dana ale cenove to jasne zrovna moc neni.
Takto tomu na našem trhu dávno není. VW je velmi často levnější než Škoda.
Resp. Škoda je víceméně levnější, ale po dovybavení na úroveň VW vychází často mnohem dráž.
Prostě Škoda už dávno není "ta levná". Kdo se nesmíří s verzemi typu "holobyt", tak u VW ve většině případů pořídí levněji.
Škoda to má ale vychytané, viz současná kampaň. Dostaneš 40 papouchů na novou Škodověnku, ALE nevztahuje se na Magic, Easy... Takže po úžasné slevě dostanu Classic za cenu Easy s pár prvky výbavy navíc. Stejně tak ostatní výbavy po slevě se dostávají někde na úroveň Magic, takže reálná výhoda nula od nuly pojde.
Fakt ale je, že chtít po Škodě, aby šla s cenou Easy o dalších 40 papouchů dolů snad ani nikdo chtít nemůže.
Up! Nemusí být nutně levnější než Fabia, byť na našem trhu se tím docela odepíše. Směrodatné budou ceny Picanta a nelze čekat, že by VW byl levnější. Prioritní trhy budou ale pro Up jinde. U nás bude spíš doplňkovým modelem.
Pravda, cena by mela byt na hranici 200, jinak na nasem praktickem trhu nema co nabidnout. Myslim ze i tech 200 dost na hrane. Typoval bych to jako u Focusa, zaklad vysoky a hned pri zacatku prodeje akcni slevy nekolik desitek tis. Jsem zvedav na nasi cenu a cenu po pul roce. Uz kdyz vezmu do fabie motor co ma polo a dal nekoukam na vybavu co ma Polo jako esp,... tak je rozdil jen 25 a s doplenim vybavy na ESP,... bych to videl shodne
>:D V Německu startuje za 245tis....tedy u nás aspoň 10% nahoru. Hoď do toho klimu, rádio a okna do elektřiny a jsi na ceně přes 300 tis. Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!!
Souhlas byl myslen s timto
Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!! Za 150 by mi to prilso tak akorat
Ono jsou to vesmes dneska vsechno stejny herky, takze bych tu kvalitu nejak extra neresil, spis tu velikost. Tak uvidime a za rok pokecame jak to dopadlo ;-)
Je otazka co je to vlastne vlsatni trida. Pro me jsou rozhodujici co mi za urcite penize kdo nabidne, takze bych to stejne porovnaval treba s Yarisem a uz bych tu prostornost ve prospech Up nevidel tak dobre. Dneska je u malych aut velika nabidka skoro za stejne penize a pripadne par korun navic uz nehraje roli. Asi to bude tim ze nejsem tradicni koncernovy zakaznik, ktery si koupil Polo v plne vybave s motorem 1,2HTP.
Ve své podstatě je podélný prostor v malém autě zcela zásadní parametr pro to, aby se tam vůbec nějak poskládali 4 lidi. V pěti lidech se v tomhle autě snad nikdy jezdit nebude.
Máš dojem, že na tom Up, bude hůř než konkurence? Klidně jmenuj ty lepší varianty.
K tomu tě tu vyzývám snad už po třetí, nedočkal jsem se ani jednou. ;-)
Všichni věděli to, že upa nebude Volkswagen rozdávat u pump jako bonus k Vervě, ale přesto se najdou jedinci, jimž cenová politika VW dokonale rozmetá páteční dopoledne. Sakra... uvažujme trochu.
Up! je počátek městského silničního novověku. Za ty tři dny, co tu na něho koukáme, nasbíral takových image-bodů, že nemít upa v garáži bude na západ od našich hranic už v červenci v podstatě společenské faux pas.
Na rozdíl od kompaktní třídy však speciálně my budeme zažívat zcela novou dimenzi - v totožném segmentu a takřka totožné konfiguraci vyjede národní alternativa. Ta se tu bude prodávat a ta se tu bude samozřejmě kupovat.
Cenu kolem dvou stovek pak můžeme považovat za regulerní vstup do stylového městského ráje. Nezapomínejme, že Up! a spolu s ním další z (nekolínských)trojčat si do dvou tří let koupí komplet celou Evropu.
Mimochodem, Panda nám tak nějak jako posmutněla, co? Ale buďme velkorysí, své místo v historii městských aut jisté má.
Tvwé vwnímání svwěta je roztomilé. Jeden by až, po přečtení těchto ód, nabyl dojmu, že tu je na světě nový bitevník a on to zatím je jen malý pinďa - nákupní taška, kterých tu lítá mraky. Počátek silničního novověku by bylo, kdyby se tohle prodávalo za to, co se bude, ale ve full elektrik verzi. To by byla rána, která by usadila na zadek kdekoho. Zatím je to jen a jen malé prdítko, auto z kategorie mini. Ale tvá fantazie je inspirující ;-) >:D
Právě, že je to malý vůz, tak přijíždí do té (pro něho) správné doby. Navíc to není žádná fantazie, e-Up! vyjede cobydup, do toho čtyřdveř, crossUp, sám ani neumím zpaměti vypočítat ty všechny odnože. Prostě... NOVWOVĚK.
No pokud to bude stát v trošku solid výbavě, čtyřdvířko, 4x4cross a v plné elechtrice pod 400 tak si asi stoupnu do řady... to pak jen vwzdechnu aaach :-)
...tak nějak jsem to myslel >:D .... ale 200 je spíš už pod 300. tak rozpětí mezi 3 až 4mi kg.
a 4x4 .... hmmmm, tak to má pak ale UP ta Panda nad Upem, ne?
ja som tu necelý týždeň dozadu písal, že tento nepodarok bude v základe stáť min. 9999 €. Základ samozrejme v zmysle cenovej politiky VW, teda bez volantu, sedačiek, predného skla a kolies. Ak si vôbec niekto toto auto všimne a bude nedajbože premýšľať nad jeho kúpou, bude musieť zabehnúť do príplatkových položiek (v základe je lepšia aj produkcia z Ruska), na základe ktorých cena vyskočí na min. 11 500 €. Kúpa tohto "auta" za takúto cenu potom už hraničí so stratou zdravého rozumu. Navyše, ak za to môžem mať slabšie vybavené Polo. A milý GTI, keď u teba prestanú účinkovať opiáty, ktorých v poslednom čase užívaš predsa len trošku moc, odporučím ťa do predajní napr. Kie, kde môžeš nájsť tvoj novovek v plnej paráde. Picanto je toho dokonalým príkladom....a samotného kráľa tejto kategórie hľadaj u Fiatu.
ked berieme neakciovu cenu,tak len taky swift je o tom vo vybave poriadne lepsie,a stoji skoro rovnako,ako move up.
rozne akciove ceny na megane,ci ine znacky ani nehovoriac. ta cena je PORIADNE VYSOKA na to,co to ponuka.ten zaklad by som predpokladal skor niekde okolo 7 500eur.
Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
mnohem nižší, protože např. Suzuki Swift 1.2GL/AC stojí 259900 a má 7bagů, ESP, klimu, multifukční kožený volant, raido s MP3+USB atd. A spotřebu 4.4l/100km, 94 koníků..... ;-)
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Přesně tak, někdy si tady nepřipadám jako na webu o autech, který navštěvují lidé v problematice znalí, ale moulové nevědíc o autech zhola nic...
Ceníky obecně já beru jako orientační hodnotu. V dnešní době slev, akcí a zvýhodněných pobídek snad není v této zemi (a asi ani nikde jinde v Evropě) nikdo, kdo koupí vůz za ceníkovou cenu.
Re: Ten ceník je k smíchu, doufám, že u nás budou ceny
Kdo auto někdy kupoval, tak tohle zajisté ví. Ovšem podívám li se na valnou většinu místních diskutérů, vidím, že to jsou víceméně ještě děti bez zkušeností.
Chlape ty seš bombarďák..... to mě dostalo.... a jak řeže ty zatáčky na okruhu.... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
pani inzinieri z vwlkohradu sa tusim sekli >:-[]
nemalo to byt 985 €??? >:D
u nas tipujem cenu okolo 9 tis, nech aj 8 tis...ved za tie peniaze sa da kupit aj o dve triedy vacsie auto...
a viacmenej mi to je jedno___len sa pohorsujem nad "trapnym" usilim vw...a to bolo reci, PR masazi o tom, ze up bude cenovo extra lacny a pri tom doslo k efektu, ze auto vyzera LACNE a cena je strelena uplne mimo....
>:D sen????? ale prosim ta___ja jazdim TROSKU inu ligu ;-)
co chvila na mojeauto.cz__uz je najazdenych 10tis km...cize prve dojmy by som uz mohol uverejnit ;-)
zatial sa tu zbytocne lamentuje nad stanovenou cenou v nemecku. Ceny sa stanovuju s ohladom na postavenie znacky, konkurenciu a kupnu silu na danom trhu (plus zopar inych faktorov). Kym nebude predstaveny cennik pre cz a sk, je to len teoretizovanie
Presne tak, VW je v Nemecku zratka domaci znacka a tak si dovolil nasadit z ceskyho pohledu vysokou cenu - navic se od jossalita a poga26 dozvidame, ze na nemecky pomery to zas tak vysoka cena neni, kdyz konkurence je na tom cenove velmi podobne. O cenach v CR ci jakymkoliv jinym state to mnoho nevypovida - podivejte se treba na Megana - ten stoji ve FR v tamnim zakladu snad pul milionu a u nas pulku. Zasadni cenovej rozdil je treba i u Astry, tentokrat mam na mysli nemeckej trh versus ceskej - vysledkem je opet vyrazne nizsi cena u nas. Ja bych z tohoto clanku tedy zadny zasadni soudy nevyvozoval, leda ze by byl nekdo na UP! tak nadrzenej, ze si ho chtel hned ted jet koupit do Nemecka.
Zaverem ale stejne musim VW zkritizovat, a to za spartanskost zakladni vybavy. Vim, je to zaklad u miniauta, ale automobilka formatu VW by na domacim trhu zkratka nemela vypoustet model, kterej v zakladu nema otackomer, central, el. okynka a dokonce ani dvirka od schranky spolujezdce... Snad to ma aspon posilovac brzd a rizeni. Celkove to kazdopadne povazuju za krajne nedustojny, podobne jako druhdy Fabii Junior.
to je vazne mazec, seznam vybavy jako by vytahli z supliku prospekty k favoritu z jedenadevadesateho a prepsali jmeno
tohle bych obhajovat nechtel, to se totiz obhajit neda
Nuž áno, pri passate je tradične veľká časť trhu ochotná priplatiť si za pochybný spoločenský status. Ale koľko ľudí bude priplácať za vidly na kapote v tomto prípade?
Síce sa zatiaľ bavíme o nemeckom trhu, kde sú ceny vždy trošku vyššie ale...u nás by fox nemal stáť viac ako o pár stoviek než konkurencia, inak si potyká s bráškom foxom v rubrike "neúspešné modely".
Ako ťažko sa za image pripláca v triede mini by sa mohli wolfsburgskí spýtať v ingolstade..
VW nastavil cenu dle jeho největšího konkurenta a tím je v této třídě Twingo. Jeho základní cena je v Německu 9 990,- Euro. Myslím, že cenu kolem 10 000,- Euro každý čekal a není žádným překvapením.
Srovnávat Up s Foxem je zcestné. Ano, i Up je cenově dost sebevědomý a i Up se potkává s cenou většího Pola, což je nebezpečné... jenže na rozdíl od tragického Foxu je Up plnohodnotné evropské auto.
Borci z vw opet zabodovali - drahe auto se svihadly misto oken v elektrice, galusky misto kol a hruzne nulove vybave....
Cokoliv v stejne tride je lepsi alternativa - doufam ze Panda bude vitez!!!! A alespon skodovka nebude priskrcena a bude lepe vybavena za lepsi peniz, tohle je bida.
... že tyhle miniauta nejsou primárně určena pro trhy jako je ČR. Je to pro auto do města v bohatých státech. U nás si to koupí pár lidí v Praze, ale jinak to na sinicích neuvidíme. Takže nás vysoká cena nemusí trápit.
Je naprosto zcestné považovat tohle auto (Up) za JEDINÉ rodinné auto a uvažuje-li někdo o něm v tomto kontextu, jeho duševní rozpoložení si dovolím označit za šílené, byť v české kotlině ne nemožné. Kdo chce lepší a dotaženější interiér, je tu např. Fabia či Polo, kdo lepší bezpečnostní výbavu, je tu i 20. I tak mi vozy, které jsem zmínil připadají jako "rodinné" s velkým sebezapřením.
V kontextu Německa mi ta cena přemrštěná nepřijde, nicméně měl-li by se Up prodávat za stejnou nebo podobnou cenu i tady, bude to něco jako Toyota IQ. Nehledě na to, jak to auto bude dobré, příliš se prodávat nebude a Fabia může "klidně spát." Jako nákupní taška pro manželky či přítelkyně podnikatelů (u nás) budiž, ale na nějaké masovější rozšíření to nevidím, alespoň zatím ne. Uvidíme kde bude cena Up za 1/2 roku. Nehledě na to, že za nějakých 230 t je tu Polo. Porovnávat "skladovky" či různé pakety je podle mně "mimo mísu, nejpřesnější je podle mně porovnávat ceníkové ceny bez jakýchkoliv slev.