Novinky
se nezdá úplně lidová, v CZ by to za tyto peníze bylo neprodejné když je za stejnou částku Polo.
U nás bude asi níž, tak kolem 220t. Ale hlavně u nás bude dělat prodeje především sestřička Škoda.
Když koukám na německé ceny Fabií, tak je v základu o necelý tisíc euro levnější (Fabia 1.2 HTP 10.730 EUR), takže pokud bude i u nás o 25 tisíc Kč levnější než Fabia, pak bych šance nezahazoval..
Právě se na to chce dívat trošku s nadhledem a znalostí trhů.
V Německu totiž začíná Polo na 12 450 Euro (cca 300 tis. Kč) za základní 1.2 44kW.
U nás je Polo za 240 tis s 1.4 63kW.
Výbavy neberu v potaz.
Ceny Up!u u nás musí být výrazně pod cca 220 tis. jinak by naprodali ani jeden, to je snad jasné.
V Německu totiž začíná Polo na 12 450 Euro (cca 300 tis. Kč) za základní 1.2 44kW.
U nás je Polo za 240 tis s 1.4 63kW.
Výbavy neberu v potaz.
Ceny Up!u u nás musí být výrazně pod cca 220 tis. jinak by naprodali ani jeden, to je snad jasné.
Já by u nás nečekal cenu moc níž než je 220t, vzhledem k tomu, že musí nechat prostor níž ještě Škodě.
Je to jen můj odhad. S tou škodou máš pravdu, tam se kasali, že půjde určitě pod 200 tis. Čemuž bych určitě věřil, protože Fabii v holobytu, ale s pěti dveřma tu máme za 199 tis.
U nas bych veril ze by mohla Sade byt i o nejaky ten tisic drazsi 😉 Kdyz to lidi kupujou, proc toho nevyuzit.
Aby zachovali hierarchii, tak základní model menšího vozu nemůže být dražší, než základ vozu většího. Je to logické, je to v koncernu naprosto běžné.
Jsme si nerozumeli, myslel jsem ze skodovacky up by mohl byt drazsi nez vw up, tomu i verim ze to tak bude, pac lidi porad veri nejakym mytum.
Stejný model od škodovky nebude dražší než VW.
Srovnej cenu Fabie a Pola. rozdíl nějakých 40 tis.
Uvažuj.
Srovnej cenu Fabie a Pola. rozdíl nějakých 40 tis.
Uvažuj.
Popravde poku je to tak, tak to asi nebude. Myslim ze byla doba kdy byla fabie drazsi, nebo stejne draha. Plati tzen rozdil 40 tis pro stejne vybavene auto? Nesleduji stranky koncernu, ale nebal bych se tvrdit ze pokud budou auta stejne vybavena v cene rozdil nebude nebo bude opacny, ale to bych mel doplnit nejaky fanda koncernu.
Taková doba nikdy nebyla.
O výbavy nejde, jde o hierarchii v koncernu. VW je nad škodou (i cenově) a tak to musí zůstat.
O výbavy nejde, jde o hierarchii v koncernu. VW je nad škodou (i cenově) a tak to musí zůstat.
Fabie 1,4 clasis + ESP plus a uz jsem na 275 vs Polo v zakludu minimalne stejne vybavene 279. Ta hierarchie je dana ale cenove to jasne zrovna moc neni.
Ber základ. S výbavou se dají dělat hotové divy, takže ta moc vypovídající není.
Takto tomu na našem trhu dávno není. VW je velmi často levnější než Škoda.
Resp. Škoda je víceméně levnější, ale po dovybavení na úroveň VW vychází často mnohem dráž.
Prostě Škoda už dávno není "ta levná". Kdo se nesmíří s verzemi typu "holobyt", tak u VW ve většině případů pořídí levněji.
Škoda to má ale vychytané, viz současná kampaň. Dostaneš 40 papouchů na novou Škodověnku, ALE nevztahuje se na Magic, Easy... Takže po úžasné slevě dostanu Classic za cenu Easy s pár prvky výbavy navíc. Stejně tak ostatní výbavy po slevě se dostávají někde na úroveň Magic, takže reálná výhoda nula od nuly pojde.
Fakt ale je, že chtít po Škodě, aby šla s cenou Easy o dalších 40 papouchů dolů snad ani nikdo chtít nemůže.
Up! Nemusí být nutně levnější než Fabia, byť na našem trhu se tím docela odepíše. Směrodatné budou ceny Picanta a nelze čekat, že by VW byl levnější. Prioritní trhy budou ale pro Up jinde. U nás bude spíš doplňkovým modelem.
Resp. Škoda je víceméně levnější, ale po dovybavení na úroveň VW vychází často mnohem dráž.
Prostě Škoda už dávno není "ta levná". Kdo se nesmíří s verzemi typu "holobyt", tak u VW ve většině případů pořídí levněji.
Škoda to má ale vychytané, viz současná kampaň. Dostaneš 40 papouchů na novou Škodověnku, ALE nevztahuje se na Magic, Easy... Takže po úžasné slevě dostanu Classic za cenu Easy s pár prvky výbavy navíc. Stejně tak ostatní výbavy po slevě se dostávají někde na úroveň Magic, takže reálná výhoda nula od nuly pojde.
Fakt ale je, že chtít po Škodě, aby šla s cenou Easy o dalších 40 papouchů dolů snad ani nikdo chtít nemůže.
Up! Nemusí být nutně levnější než Fabia, byť na našem trhu se tím docela odepíše. Směrodatné budou ceny Picanta a nelze čekat, že by VW byl levnější. Prioritní trhy budou ale pro Up jinde. U nás bude spíš doplňkovým modelem.
Pravda, cena by mela byt na hranici 200, jinak na nasem praktickem trhu nema co nabidnout. Myslim ze i tech 200 dost na hrane. Typoval bych to jako u Focusa, zaklad vysoky a hned pri zacatku prodeje akcni slevy nekolik desitek tis. Jsem zvedav na nasi cenu a cenu po pul roce. Uz kdyz vezmu do fabie motor co ma polo a dal nekoukam na vybavu co ma Polo jako esp,... tak je rozdil jen 25 a s doplenim vybavy na ESP,... bych to videl shodne
>😁 V Německu startuje za 245tis....tedy u nás aspoň 10% nahoru. Hoď do toho klimu, rádio a okna do elektřiny a jsi na ceně přes 300 tis. Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!!
Ty si myslíš, že u nás jsou auta drahší než v Německu? Kde jsi to vzal?
Zažitý mýtus. Někdo je zdechlý zadat do adresního řádku "volkswagen.de"...
Určití jedinci projevují své názory přesto , že nejsou schopni si ověřit ani tak jednoduché údaje.
Souhlas byl myslen s timto
Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!! Za 150 by mi to prilso tak akorat
Pokud se nebude auto prodávat v Tescu v akci 1+1 zdarma, tak si ho duševně zdravý nemůže koupit !!! Za 150 by mi to prilso tak akorat
Jo, to by ti určitě přišlo. Ale co potom ti ostatní, co nedosahují kvalit Up!u? Ty bys rozdával zadarmo?
Ono jsou to vesmes dneska vsechno stejny herky, takze bych tu kvalitu nejak extra neresil, spis tu velikost. Tak uvidime a za rok pokecame jak to dopadlo 😉
Velikost? Tou je Up! celkově před konkurencí. To jsme tady rozebírali nedávno.
Připadá mi, že opět nevíš, o čem píšeš.
Připadá mi, že opět nevíš, o čem píšeš.
Jaké má ten up kvality? - rozepiš se....
Prostornost nejlepší ve své třídě. Ve všech směrech.
Je otazka co je to vlastne vlsatni trida. Pro me jsou rozhodujici co mi za urcite penize kdo nabidne, takze bych to stejne porovnaval treba s Yarisem a uz bych tu prostornost ve prospech Up nevidel tak dobre. Dneska je u malych aut velika nabidka skoro za stejne penize a pripadne par korun navic uz nehraje roli. Asi to bude tim ze nejsem tradicni koncernovy zakaznik, ktery si koupil Polo v plne vybave s motorem 1,2HTP.
Priestor najlepší iba na dĺžku. Niečo ako malý Superb.
A kufr...
Vnitřní rozměry k dispozici teď pro porovnání, myslím, nejsou.
Vnitřní rozměry k dispozici teď pro porovnání, myslím, nejsou.
Vlastná skúsenosť. Subjektívny pocit. 😉
Ve své podstatě je podélný prostor v malém autě zcela zásadní parametr pro to, aby se tam vůbec nějak poskládali 4 lidi. V pěti lidech se v tomhle autě snad nikdy jezdit nebude.
On je dosť zásadný aj ten priečny parameter. Ani nie tak absolútna hodnota ako jeho rozvrhnutie.
Všichni věděli to, že upa nebude Volkswagen rozdávat u pump jako bonus k Vervě, ale přesto se najdou jedinci, jimž cenová politika VW dokonale rozmetá páteční dopoledne. Sakra... uvažujme trochu.
Up! je počátek městského silničního novověku. Za ty tři dny, co tu na něho koukáme, nasbíral takových image-bodů, že nemít upa v garáži bude na západ od našich hranic už v červenci v podstatě společenské faux pas.
Na rozdíl od kompaktní třídy však speciálně my budeme zažívat zcela novou dimenzi - v totožném segmentu a takřka totožné konfiguraci vyjede národní alternativa. Ta se tu bude prodávat a ta se tu bude samozřejmě kupovat.
Cenu kolem dvou stovek pak můžeme považovat za regulerní vstup do stylového městského ráje. Nezapomínejme, že Up! a spolu s ním další z (nekolínských)trojčat si do dvou tří let koupí komplet celou Evropu.
Mimochodem, Panda nám tak nějak jako posmutněla, co? Ale buďme velkorysí, své místo v historii městských aut jisté má.
BRAVWO NOVWOVĚK :yes:
Up! je počátek městského silničního novověku. Za ty tři dny, co tu na něho koukáme, nasbíral takových image-bodů, že nemít upa v garáži bude na západ od našich hranic už v červenci v podstatě společenské faux pas.
Na rozdíl od kompaktní třídy však speciálně my budeme zažívat zcela novou dimenzi - v totožném segmentu a takřka totožné konfiguraci vyjede národní alternativa. Ta se tu bude prodávat a ta se tu bude samozřejmě kupovat.
Cenu kolem dvou stovek pak můžeme považovat za regulerní vstup do stylového městského ráje. Nezapomínejme, že Up! a spolu s ním další z (nekolínských)trojčat si do dvou tří let koupí komplet celou Evropu.
Mimochodem, Panda nám tak nějak jako posmutněla, co? Ale buďme velkorysí, své místo v historii městských aut jisté má.
BRAVWO NOVWOVĚK :yes:
Tvwé vwnímání svwěta je roztomilé. Jeden by až, po přečtení těchto ód, nabyl dojmu, že tu je na světě nový bitevník a on to zatím je jen malý pinďa - nákupní taška, kterých tu lítá mraky. Počátek silničního novověku by bylo, kdyby se tohle prodávalo za to, co se bude, ale ve full elektrik verzi. To by byla rána, která by usadila na zadek kdekoho. Zatím je to jen a jen malé prdítko, auto z kategorie mini. Ale tvá fantazie je inspirující 😉 >😁
Právě, že je to malý vůz, tak přijíždí do té (pro něho) správné doby. Navíc to není žádná fantazie, e-Up! vyjede cobydup, do toho čtyřdveř, crossUp, sám ani neumím zpaměti vypočítat ty všechny odnože. Prostě... NOVWOVĚK.
No pokud to bude stát v trošku solid výbavě, čtyřdvířko, 4x4cross a v plné elechtrice pod 400 tak si asi stoupnu do řady... to pak jen vwzdechnu aaach 😄
A pod 400 je kolik?
Ono i 200 je pod 400. >😁 >😒]
PS: Myslím, že s 4x4 se pro tuto platformu nepočítá.
Ono i 200 je pod 400. >😁 >😒]
PS: Myslím, že s 4x4 se pro tuto platformu nepočítá.
ja som tu necelý týždeň dozadu písal, že tento nepodarok bude v základe stáť min. 9999 €. Základ samozrejme v zmysle cenovej politiky VW, teda bez volantu, sedačiek, predného skla a kolies. Ak si vôbec niekto toto auto všimne a bude nedajbože premýšľať nad jeho kúpou, bude musieť zabehnúť do príplatkových položiek (v základe je lepšia aj produkcia z Ruska), na základe ktorých cena vyskočí na min. 11 500 €. Kúpa tohto "auta" za takúto cenu potom už hraničí so stratou zdravého rozumu. Navyše, ak za to môžem mať slabšie vybavené Polo. A milý GTI, keď u teba prestanú účinkovať opiáty, ktorých v poslednom čase užívaš predsa len trošku moc, odporučím ťa do predajní napr. Kie, kde môžeš nájsť tvoj novovek v plnej paráde. Picanto je toho dokonalým príkladom....a samotného kráľa tejto kategórie hľadaj u Fiatu.
Mně do toho interiéru nějak nepasuje ten obrovskej volant a ten velkej středovej budík. Vypadá to celý jaksi divně :no:
ked berieme neakciovu cenu,tak len taky swift je o tom vo vybave poriadne lepsie,a stoji skoro rovnako,ako move up.
rozne akciove ceny na megane,ci ine znacky ani nehovoriac. ta cena je PORIADNE VYSOKA na to,co to ponuka.ten zaklad by som predpokladal skor niekde okolo 7 500eur.
ale tak nemecko no,uvidime,ake budu ceny v cz/sk.
rozne akciove ceny na megane,ci ine znacky ani nehovoriac. ta cena je PORIADNE VYSOKA na to,co to ponuka.ten zaklad by som predpokladal skor niekde okolo 7 500eur.
ale tak nemecko no,uvidime,ake budu ceny v cz/sk.
mnohem nižší, protože např. Suzuki Swift 1.2GL/AC stojí 259900 a má 7bagů, ESP, klimu, multifukční kožený volant, raido s MP3+USB atd. A spotřebu 4.4l/100km, 94 koníků..... 😉
Bože...
V Německu stojí Swift 11 000 Euro.
PS: Článek je o německé ceně.
V Německu stojí Swift 11 000 Euro.
PS: Článek je o německé ceně.
a? pozri sa,co ponuka v nemecku move up za tu cenu,co tam stoji swift tych 11 000...tragedia... :no:
Novinka, VW, ceny jsou orientační.
Je to tu jak v mateřské školce. 8-s
Je to tu jak v mateřské školce. 8-s
Přesně tak, někdy si tady nepřipadám jako na webu o autech, který navštěvují lidé v problematice znalí, ale moulové nevědíc o autech zhola nic...
Ceníky obecně já beru jako orientační hodnotu. V dnešní době slev, akcí a zvýhodněných pobídek snad není v této zemi (a asi ani nikde jinde v Evropě) nikdo, kdo koupí vůz za ceníkovou cenu.
Ceníky obecně já beru jako orientační hodnotu. V dnešní době slev, akcí a zvýhodněných pobídek snad není v této zemi (a asi ani nikde jinde v Evropě) nikdo, kdo koupí vůz za ceníkovou cenu.
Kdo auto někdy kupoval, tak tohle zajisté ví. Ovšem podívám li se na valnou většinu místních diskutérů, vidím, že to jsou víceméně ještě děti bez zkušeností.
na začátku píšete 9.850 euro za 55 kW, ale dole je to za 44 kW, předpokládám že dolní tabulka je správná.
Každým případě je to drahé šlapací autičko 😄 když už šlapací auto tak ad se všichni po něm ohlednou jak zde [odkaz]
Každým případě je to drahé šlapací autičko 😄 když už šlapací auto tak ad se všichni po něm ohlednou jak zde [odkaz]
pani inzinieri z vwlkohradu sa tusim sekli >😒]
nemalo to byt 985 €??? >😁
u nas tipujem cenu okolo 9 tis, nech aj 8 tis...ved za tie peniaze sa da kupit aj o dve triedy vacsie auto...
a viacmenej mi to je jedno___len sa pohorsujem nad "trapnym" usilim vw...a to bolo reci, PR masazi o tom, ze up bude cenovo extra lacny a pri tom doslo k efektu, ze auto vyzera LACNE a cena je strelena uplne mimo....
ako vzdy...vw up :no:
nemalo to byt 985 €??? >😁
u nas tipujem cenu okolo 9 tis, nech aj 8 tis...ved za tie peniaze sa da kupit aj o dve triedy vacsie auto...
a viacmenej mi to je jedno___len sa pohorsujem nad "trapnym" usilim vw...a to bolo reci, PR masazi o tom, ze up bude cenovo extra lacny a pri tom doslo k efektu, ze auto vyzera LACNE a cena je strelena uplne mimo....
ako vzdy...vw up :no:
Za tu cenu koupíš i o tři třídy větší auto... v bazaru. 😉
To, že po Up!u tajně toužíš a zase se ti rozplynul sen o VW, hledej chybu u sebe, tedy přesně ve své peněžence. >😁
To, že po Up!u tajně toužíš a zase se ti rozplynul sen o VW, hledej chybu u sebe, tedy přesně ve své peněžence. >😁
>😁 sen????? ale prosim ta___ja jazdim TROSKU inu ligu 😉
co chvila na mojeauto.cz__uz je najazdenych 10tis km...cize prve dojmy by som uz mohol uverejnit 😉
co chvila na mojeauto.cz__uz je najazdenych 10tis km...cize prve dojmy by som uz mohol uverejnit 😉
zatial sa tu zbytocne lamentuje nad stanovenou cenou v nemecku. Ceny sa stanovuju s ohladom na postavenie znacky, konkurenciu a kupnu silu na danom trhu (plus zopar inych faktorov). Kym nebude predstaveny cennik pre cz a sk, je to len teoretizovanie
:yes: Konečně jeden rozumný!
Presne tak, VW je v Nemecku zratka domaci znacka a tak si dovolil nasadit z ceskyho pohledu vysokou cenu - navic se od jossalita a poga26 dozvidame, ze na nemecky pomery to zas tak vysoka cena neni, kdyz konkurence je na tom cenove velmi podobne. O cenach v CR ci jakymkoliv jinym state to mnoho nevypovida - podivejte se treba na Megana - ten stoji ve FR v tamnim zakladu snad pul milionu a u nas pulku. Zasadni cenovej rozdil je treba i u Astry, tentokrat mam na mysli nemeckej trh versus ceskej - vysledkem je opet vyrazne nizsi cena u nas. Ja bych z tohoto clanku tedy zadny zasadni soudy nevyvozoval, leda ze by byl nekdo na UP! tak nadrzenej, ze si ho chtel hned ted jet koupit do Nemecka.
Zaverem ale stejne musim VW zkritizovat, a to za spartanskost zakladni vybavy. Vim, je to zaklad u miniauta, ale automobilka formatu VW by na domacim trhu zkratka nemela vypoustet model, kterej v zakladu nema otackomer, central, el. okynka a dokonce ani dvirka od schranky spolujezdce... Snad to ma aspon posilovac brzd a rizeni. Celkove to kazdopadne povazuju za krajne nedustojny, podobne jako druhdy Fabii Junior.
Zaverem ale stejne musim VW zkritizovat, a to za spartanskost zakladni vybavy. Vim, je to zaklad u miniauta, ale automobilka formatu VW by na domacim trhu zkratka nemela vypoustet model, kterej v zakladu nema otackomer, central, el. okynka a dokonce ani dvirka od schranky spolujezdce... Snad to ma aspon posilovac brzd a rizeni. Celkove to kazdopadne povazuju za krajne nedustojny, podobne jako druhdy Fabii Junior.
to je vazne mazec, seznam vybavy jako by vytahli z supliku prospekty k favoritu z jedenadevadesateho a prepsali jmeno
tohle bych obhajovat nechtel, to se totiz obhajit neda
tohle bych obhajovat nechtel, to se totiz obhajit neda
Nuž áno, pri passate je tradične veľká časť trhu ochotná priplatiť si za pochybný spoločenský status. Ale koľko ľudí bude priplácať za vidly na kapote v tomto prípade?
Síce sa zatiaľ bavíme o nemeckom trhu, kde sú ceny vždy trošku vyššie ale...u nás by fox nemal stáť viac ako o pár stoviek než konkurencia, inak si potyká s bráškom foxom v rubrike "neúspešné modely".
Ako ťažko sa za image pripláca v triede mini by sa mohli wolfsburgskí spýtať v ingolstade..
Síce sa zatiaľ bavíme o nemeckom trhu, kde sú ceny vždy trošku vyššie ale...u nás by fox nemal stáť viac ako o pár stoviek než konkurencia, inak si potyká s bráškom foxom v rubrike "neúspešné modely".
Ako ťažko sa za image pripláca v triede mini by sa mohli wolfsburgskí spýtať v ingolstade..
VW nastavil cenu dle jeho největšího konkurenta a tím je v této třídě Twingo. Jeho základní cena je v Německu 9 990,- Euro. Myslím, že cenu kolem 10 000,- Euro každý čekal a není žádným překvapením.
Srovnávat Up s Foxem je zcestné. Ano, i Up je cenově dost sebevědomý a i Up se potkává s cenou většího Pola, což je nebezpečné... jenže na rozdíl od tragického Foxu je Up plnohodnotné evropské auto.
Borci z vw opet zabodovali - drahe auto se svihadly misto oken v elektrice, galusky misto kol a hruzne nulove vybave....
Cokoliv v stejne tride je lepsi alternativa - doufam ze Panda bude vitez!!!! A alespon skodovka nebude priskrcena a bude lepe vybavena za lepsi peniz, tohle je bida.
Cokoliv v stejne tride je lepsi alternativa - doufam ze Panda bude vitez!!!! A alespon skodovka nebude priskrcena a bude lepe vybavena za lepsi peniz, tohle je bida.
... že tyhle miniauta nejsou primárně určena pro trhy jako je ČR. Je to pro auto do města v bohatých státech. U nás si to koupí pár lidí v Praze, ale jinak to na sinicích neuvidíme. Takže nás vysoká cena nemusí trápit.
Nový Up! a škodovácky derivát bude v našich krajoch konkurovať hlavne Fábii ... hlavne po "doplnení" o dve dvere ....
Mať lacnejšie krajšie auto z koncernu je pre Fábiu dosť zlá kombinácia ...
Síce je to menšie, ale ak sa rodina zmestila do Š120 tak sa určite poprace i do novej "mini-Škodovky" 😉
Mať lacnejšie krajšie auto z koncernu je pre Fábiu dosť zlá kombinácia ...
Síce je to menšie, ale ak sa rodina zmestila do Š120 tak sa určite poprace i do novej "mini-Škodovky" 😉
Je naprosto zcestné považovat tohle auto (Up) za JEDINÉ rodinné auto a uvažuje-li někdo o něm v tomto kontextu, jeho duševní rozpoložení si dovolím označit za šílené, byť v české kotlině ne nemožné. Kdo chce lepší a dotaženější interiér, je tu např. Fabia či Polo, kdo lepší bezpečnostní výbavu, je tu i 20. I tak mi vozy, které jsem zmínil připadají jako "rodinné" s velkým sebezapřením.
V kontextu Německa mi ta cena přemrštěná nepřijde, nicméně měl-li by se Up prodávat za stejnou nebo podobnou cenu i tady, bude to něco jako Toyota IQ. Nehledě na to, jak to auto bude dobré, příliš se prodávat nebude a Fabia může "klidně spát." Jako nákupní taška pro manželky či přítelkyně podnikatelů (u nás) budiž, ale na nějaké masovější rozšíření to nevidím, alespoň zatím ne. Uvidíme kde bude cena Up za 1/2 roku. Nehledě na to, že za nějakých 230 t je tu Polo. Porovnávat "skladovky" či různé pakety je podle mně "mimo mísu, nejpřesnější je podle mně porovnávat ceníkové ceny bez jakýchkoliv slev.
PS: Zatím pro Pandu hrají dvoje dveře navíc, ale i to se brzy změní.
Ale ještě tu starou Pandu. 😄
Tam totiz neuvazuji stylem vice dveri = vic auta, ale pokud kupuji male auto, tak berou spise 3dver, nebot velkymi dvermise pohodlneji nastupuje a do maleho auta obzvlast.
Ať chceš nebo ne, je prostě novější než Panda. :-!
Když už chceš šermovat nesmyslama. 8-s
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Teda keď už šermujeme...
Cituj mne, kde píšu nepravdy.
Když chci srovnávat ceny, vezmu vždy oficiální základ. A i ten je spíše orientační, protože skladovky jdou cenou opět níž. O to ale nejde.
a) buď bude Up!ů nedostatek, čemuž ty osobně dle svých proklamací nevěříš; nebo
b) jich bude dost a budou tedy i skladovky - ty budou ostatně dřív nebo později, jako je tomu u všech modelů koncernu, snad krom vyprodaného Veyrona. 😉