Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
1
/
11
Prohlédnout znovu
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
|
acz
Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy
|
acz
Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).
|
acz
VAQ v řezu určeném pro výstavní účely
|
acz
Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé
|
acz
Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu
|
acz
Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.
|
acz
Pohled ze strany řídicí jednotky
|
acz
Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla
|
acz
Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ
|
acz
Systém VAQ v podélném řezu
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy