jasne, clovek, co ma miliony na supersporty bude riesit, ze ci usetrit peniaze na Fabiu....
zabavne!
mozete vbehnut do nejakej dobrej restauracie a vyhnat ludi, aby nejedli dobre kvalitne obedy, ze za to si mozu kupit dva kartony Majka konzervy alebo levnu cinsku Luncheon meat, nie??
Ja som na Turbe menil v TechArte turba, vyfuky, keramiku, etc.... za cenu cca 3 malych aut, sice vykon bol viac ako len 30 koni, ale vobec som neuvazoval, ze by som za tie prachy radsej kupil napriklad za dva kamiony vietnamskych tenisiek alebo par vagonov cinskej sackovej polievky... fakt nechapem to myslenie! :-!
Klid, to jen zase zdejší polodeme.ntní titulkář........
Zapoměl napsat, že to není cena za zvýšení výkonu, ale i za lauf, lepší brzdy a cosi kdesi.
Myslím, že by redaktoři (vycházím z toho, že si titulky nepíší sami) měli stávkovat za odchod ***a, co jim takhle devalvuje i vcelku normální články.
Podle mne se snaží vyrobit senzaci. A nejlépe do toho nějak zakomponovat Škodu, to je žhavé téma. Čím hloupěji, tím lépe.
Powerkit u S není nic zvláštního. Známá položka X51. Před faceliftem stál myslím zhruba 14 tisíc euro (také cca. 22 kW, jen "atmosférických"). Normálně je na trhu před GTS, kde je, dá se říct, v základu.
Ale nějak mi ten paket nedává smysl, to už radši může člověk vzít GTS; jednou jsem si hrál v configuratoru a loaded C2S s tím vším, co má GTS v základu, vyšla myslím snad i dráž než GTS.
GTS bývají dobré nabídky. Minimálně v ceníku. Prodejce s tím může hnout. Ale jak jsem napsal, tenhle kit normálně bývá na trhu před GTS. Nedočkaví mají možnost si nakonfigurovat takovou skoro-GTS (a v téhle generaci byla navíc výroční edice s rozšířeným rozchodem). Na tomhle je překvapivé asi jen to, že se vůbec obtěžovali ho nabídnout, když už GTS na trhu je. Ale proč ne. Mít na výběr neuškodí.
Pokud si pamatuju, tak ten X51 kit byl na trhu jen několik málo měsíců před uvedením GTS na trh. To zas není tak dlouho. Ale co já vim.
Pro mě za mě, mně by stačila zákl. C2. Četl jsem od vícero lidí, že base model už je teď plně dostačující, zatímco .1 C2 byla v porovnání s CS taková nedomrlá. Ale nikdy jsem je nejel, takže jen interpretuju názory ostatních. ;-)
V téhle generaci byl prakticky od začátku. Nevím, jestli úplně první měsíce (na začátku mívají u některých položek napsané, že budou dostupné až od M/RRRR), ale velmi brzo.
Jsem zvědavý, jestli bude mít nástupce R. Je sice hezké, že se manuální převodovka vrátila do GT3, mám však radši elegantnější karoserii bez pevného křídla.
A viete preco majitelia tych 911tok maju tie auta??... no lebo boli nevzdelani a nepoznali Fabiu!! keby ju pred kupou poznali tak je vsetko inak! Porsche by bolo na pokraji krachu! aj restauracie by boli na pokraji krachu! vsetci by si rezen piekli na htp-ecku co svisti po dialnici...
Myslím si, že nadpis je v pořádku. Možná by chtělo udělat krok od snobismu a uvědomit si, za jaké ptákoviny chce Porsche nehorázné částky, to se pak na jednom autě rekordně vydělává. :-)
snobizmus a 911 k sebe velmi nepatri - myslim,ze velka vacsina majitelov vie, preco prave 911 a maju k tomu iny vztah a su casto aj velky fandovia a nie len tkz. zberatelia znackovych aut.
Ale ceny su nehorazne, to suhlasim - ale mozno len pre nas, ved ked pozries, ze kolko srandiciek ( hodinky, moda, jedlo, high end, dovolenky,....) dokazu predat za neuveritelne sumy...
>:D:-!