Novinky
A viete preco majitelia tych 911tok maju tie auta??... no lebo boli nevzdelani a nepoznali Fabiu!! keby ju pred kupou poznali tak je vsetko inak! Porsche by bolo na pokraji krachu! aj restauracie by boli na pokraji krachu! vsetci by si rezen piekli na htp-ecku co svisti po dialnici...
Myslím si, že nadpis je v pořádku. Možná by chtělo udělat krok od snobismu a uvědomit si, za jaké ptákoviny chce Porsche nehorázné částky, to se pak na jednom autě rekordně vydělává. 😄
Porsche musí mít (mimo jiné) svou cenu, jinak by to nebylo Porsche. A připlácet si u Porsche za "ptákoviny" nikdo nikoho nenutí.
snobizmus a 911 k sebe velmi nepatri - myslim,ze velka vacsina majitelov vie, preco prave 911 a maju k tomu iny vztah a su casto aj velky fandovia a nie len tkz. zberatelia znackovych aut.
Ale ceny su nehorazne, to suhlasim - ale mozno len pre nas, ved ked pozries, ze kolko srandiciek ( hodinky, moda, jedlo, high end, dovolenky,....) dokazu predat za neuveritelne sumy...
>😁 :-!
Ale ceny su nehorazne, to suhlasim - ale mozno len pre nas, ved ked pozries, ze kolko srandiciek ( hodinky, moda, jedlo, high end, dovolenky,....) dokazu predat za neuveritelne sumy...
>😁 :-!
zabavne!
mozete vbehnut do nejakej dobrej restauracie a vyhnat ludi, aby nejedli dobre kvalitne obedy, ze za to si mozu kupit dva kartony Majka konzervy alebo levnu cinsku Luncheon meat, nie??
Ja som na Turbe menil v TechArte turba, vyfuky, keramiku, etc.... za cenu cca 3 malych aut, sice vykon bol viac ako len 30 koni, ale vobec som neuvazoval, ze by som za tie prachy radsej kupil napriklad za dva kamiony vietnamskych tenisiek alebo par vagonov cinskej sackovej polievky... fakt nechapem to myslenie! :-!
Zapoměl napsat, že to není cena za zvýšení výkonu, ale i za lauf, lepší brzdy a cosi kdesi.
Myslím, že by redaktoři (vycházím z toho, že si titulky nepíší sami) měli stávkovat za odchod ***a, co jim takhle devalvuje i vcelku normální články.
Powerkit u S není nic zvláštního. Známá položka X51. Před faceliftem stál myslím zhruba 14 tisíc euro (také cca. 22 kW, jen "atmosférických"). Normálně je na trhu před GTS, kde je, dá se říct, v základu.
Ale nějak mi ten paket nedává smysl, to už radši může člověk vzít GTS; jednou jsem si hrál v configuratoru a loaded C2S s tím vším, co má GTS v základu, vyšla myslím snad i dráž než GTS.
Pro mě za mě, mně by stačila zákl. C2. Četl jsem od vícero lidí, že base model už je teď plně dostačující, zatímco .1 C2 byla v porovnání s CS taková nedomrlá. Ale nikdy jsem je nejel, takže jen interpretuju názory ostatních. 😉
P.S.: anebo ještě líp, 991.2 GT3 v manuálu. :yes:
Jsem zvědavý, jestli bude mít nástupce R. Je sice hezké, že se manuální převodovka vrátila do GT3, mám však radši elegantnější karoserii bez pevného křídla.