Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
1
/
12
Prohlédnout znovu
Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
Výměna kola svépomocí: Žádnou pistoli, radši momenťák
|
acz
Jen u některých aut je místo pro nouzový hever z výbavy vozidla shodné s tím pro dílenský zvedák.
|
acz
Například u Octavií II a III tomu tak je.
|
acz
Ovšem jedničková oktávka se za práh smí zvedat jen heverem z výbavy vozidla.
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Profesionálové mají na čištění náboje speciální nástroj, my si vystačíme s drátěným kartáčem
|
acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
|
acz
Proti přireznutí kola postačí karosářský vosk. Vazelíny a jiné tuky ohrožují funkci spoje.
|
acz
Šrouby zatočíme ručně. Ideální jsou k tomu prodloužené nástavce. Sada tří velikostí vyjde zhruba na pětistovku.
|
acz
Ještě na zvedáku lehce utáhneme, abychom měli jistotu, že si kolo sedlo dřív, než na něm spočine hmotnost vozu. Ofi ciální předpis stanoví 30 N.m, ale toto můžeme udělat i normálním klíčem podle citu.
|
acz
Pro fi nální utažení bychom měli mít momentový klíč
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem