? (up!), Fabia/Praktik/Roomster(/Yeti?), Yeti(?), Octavia, S
To bude 4 az 5 modelovych radov (podla toho, ci Yeti bude samostatnym modelom, alebo podobne ako Roomster, inym variantom jednej modelovej rady)! To neznie zle.
Zaujimal by ma rok uvedenia malej Skody. Co sa tyka Joystera, myslim, ze tam slo najma o skusku noveho designu a ako sme uz videli, jeho motivy nie su vzdialene designu noveho Superbu. Ak uz auto mensie ako Fabia, tak nie o par cm, ale prave miniauto, teda o kategoriu mensie. Myslim, ze to bude lepsie. :yes:
Cesky trh pre skodu nie je treba zachranovat. Ak by bolo, tak by na tom uz pracovali :-) A mozno je a pracuje sa na tom. A mozno je zachraneny a je to vysledok ich prace.
V kazdom pripade je Skoda na ceskom trhu kralom (a to s aktualnymi cenami) a dlho este bude. O Skodu sa v suvislosti s ceskym trhom nebojim. ;-)
Skode se v CR stale snizuje procento trhu a posledni dobou, mam pocit, rychleji nez drive. Neni divu - napr. zakladni model Roomsteru jo o temer 30tis Kc drazsi nez u vas na Slovensku. Tentyz model je pak s 1.4 motorem prakticky stejne drahy jako o tridu vetsi a lepe vybavena Kia Ceed kombi. U Skody uz neco tusi, proto rozjeli kampan "benzin k Roomsteru za 20tis zdarma", ale podle mne to stacit nebude a budou muset cenovou politiku v CR prehodnotit, a nasadit ceny v podobnych relacich ke konkurenci jako vsude v Evrope, pokud zde nechteji svoji pozici prohospodarit.
Co bylo noveho na Joysteru? Dyt byl cely zkopirovany z jinych studii a to vcetne nazvu! Za to by se mely nemecti pani stydet! Jiste, kdyz jim to doslo, pak je lepsi zahrat to ceskou ulickou, ze pry se nevyplati vyrabet to. :no: Jsou to vykukove.
no jestli jim to nevyjde a skodovka zvedne svoje priplatky za diesel, tak to jim asi jeste vic klesnou prodeje... Prece jen skoda ma dnes jeden z nejvetsich rozdilu benzin/diesel...
To je fakt. Su riadne vysoke. Clovek musi najazdit od 150000km, aby sa mu to pri sucasnych cenach PHM vyrovanalo (pri zhruba rovnako vykonnych alternativnych motoroch). 8-s
Mohli by sa ucit od Korejcov. Hyundai Accent s benzinom 1.6 a s dieslom 1.5 s priblizne rovnakymi vykonmi predavaju za rovnaku cenu. Rozdiel voci benzinu 1.4 je 30.000,- Sk. Cennikove ceny, ziadna akcia. Tu sa diesel fakt vyplati.
vole. VW absolutne zaspal dobu co se dieselu týče! právě že jestli se s tím chce prosadit tak by se měl od těch korejců učit protože ruku na srdce ti mají jedny z nejlepších diselů na trhu! viz 1,6CRDi (85kw a tichý) VW 1,9TDI (77kw a traktor)...
No myslím,že je jedině správně,že Joyster se nebude vyrábět,protože nic extra na něm není,navíc vyrábět Fabii,Joyster a Jeti,to už by těch malých aut bylo nějak moc.
Tak ono VW musí přijít s nějakým dalším mini autem. Protože VW Fox je jedno z nejhnusnějších malých aut, po designové stránce je to prakticky obrovský zadní nárazník na kterém je přilepeno zepředu jakési auto neidentifikovatelného tvaru.
No a jestli do toho zatáhnou i Škodu, tak to bude zajímavý souboj s TPCA Kolín. A to srovnání bude zajímavé i po stránce času, kdy Škoda s tímto modelem bude začínat a Kolín už třeba bude mít další generaci. A i když dnes to ještě není aktuální, už se těším na nárazové testy nových modelů ( ne nynějších ).
Nějak asi nechápu, ale v čem je Fábie cenově nekonkurenceschopná vzhledek k Puntu, Cliu, 207? Nebo to je zase tímhle stylem, v Octavii 1,4 hrůza dynamika hrozná, v Linee to stačí a jezdí to solidně (přestože má ta Octavia lepší dynamiku)?
Přesně jsi to trefil...když se objeví slabý motor u konkurence, tak to jde, ale jak jde něco zkritizovat na škodě, hned se do toho dáme, co?? >:-[]
Stejně tak budeme pořád kritizovat HTP ve fabii, ikdyž podle parametrů je mnohdy rychlejší i pružnější než konkurenční auta :no:
Obrat od Joysteru ke koncernovému miniautu je dost podstatná změna směru. Konkurence může mít radost, prostor pro oslovení mladých jupíků a jim podobných vyklidila Škoda bez boje (snad jedině, že by si všichni koupili Fábii II s bíle nalíčenou střechou...). Uvidíme, jak dopadne Yeti, jestli z něj nakonec místo sněžného muže nebude sádrový trpaslík s trakářkem. Zdá se, že nové vedení Škodě moc velké experimenty se stylovkami dopřávat nebude. Samozřejmě v segmentech mini-malé-nižší střední se odehrává naprostá většina byznysu s auty a většina výrobců se v nich snaží mít co nejvíc modelů, aby jim neutíkali klienti jinam. U koncernu a samotné Škody asi ale musíme zároveň ještě vnímat jejich evidentní tažení na východ, kde skladba tříd není přímočaře shodná s evropskou.
V klidu, mladí, které znám já, mají peněz jako šlupek a up-em opravdu jezdit nebudou - a o těch jsem mluvil, o lidech z bank, poradenských firem, byznysu. A je jich po Evropě dost, aby stálo za to vyrábět malé auto orientované na "mladé s dobrými penězi, co jezdí hlavně po městě a na golf". To, že to Škoda ani nezkusí, je její věc, konkurence kvůli tomu určitě plakat nebude. Holt si víc lidí buď připlatí a koupí Clubmana, nebo něco z připravovaných malých stylovek od Citroenu, Hyundaie atd. Škodě teď jako jediná šance na účast v tomhle podsegmentu kupců zůstává Yeti - za podmínky, že z něj neudělá pragmatickou dodávku.
Tak to tu kluci odborářští už máte. ;-) Co jste si uvařili, to si taky snězte. ;-) Bohužel na některé vaše přehnané požadavky doplatí i někteří lidé, kteří s tím neměli nic společného. ;-\ Jo odbory, to je něco...
já sem se na joyster náhodou tešil,mrzí me že se nebude vyrábet,má krásné tvary,je disegnove dobře propracovaný,líbil se mi,škoda no,doufám že se ve škodovce umoudří a po nejaké dobe se pro neho nakonec rozhodnou,moc bych si přál aby šel do výroby,byl bych jasnej zákazník škodovky. :yes:
p.Wittig chtěl býti asi hodně originální že prozrádí že bude combi a 4x4 Superb.Kdo se o auta zajímá tak už ví,že nový Superb je o pár cm prodloužená Octavka.Takže prodloužení Octavka Combi a prodloužená Octavka Combi 4x4 jsou již dnes realitou Tak jaké pak zapírání či prozrazování p.Wittig.Spiše bavorský humor
No,tak,pokud se tech,,par"centimetru projevi v prostoru pro nohy tech vzadu,ja myslim,ze to bude jedine dobre,i kdyz,Superb by k tomu moc nesedl/myslim ten nazev).Co treba,kdyby se Skoda stala prvni znackou,ktera predstavi prodlouzenou verzi modelu nizsi,nez je vyssi stredni trida(nebo,on to uz nekdo udelal?)Skoda Octavia Combi Long ;-)
No, niekto to uz urobil a sice bola to Skoda. Islo o Octaviu II. (pre mna to je kvoli jasnemu rozlisovaniu II. generacia) Liftback 1.8T (150k) Laurin and Klement. Islo vraj o par kuskov pre cesku vladu. Bolo to tusim na sklonku roku 1998.
ty si mimo az to boli :no: ... ...jak muze byt superb prodlouzena octavia, kdyz je postaveny na jine platforme. Vis prd a rikas tady neco o zapirani a prozrazovani :no:
Ach jo.ted nevim kod je vetsi *.Ty,nebo ja.Ja to myslim dobre,ale ty????? 8-s je to dost zmateny,jeden ze to je oktavka,jeden ze to neni-no priklanim se k tomu,ze---neni.Je to Passat :no:
VW už mě s.e.r.e.!!!!!! Všichni proměňují koncepty v sériovky jen Škoda je samý škrt, zmražení atd. Tudor, Joyster a jen Bůh ví co nám ještě zatrhli. Stejní jak soudruzi z RUSKA!!!!!! A to ŠKODA narozdíl od Seatu vydělává. Škoda mluvit nebo psát.....
A kde si myslíš, že by byl VW bez Škody. Pánové z VW vymetly archiv Škodovky, vybraly všechny technické inovace co jich ve škodovce bylo a nebylo jich málo. Stejně pokračují u všech automobilek, které "koupí" za hubičku a do vlastního vývoje nedají prakticky nic.
Pane,děláte si legraci nebo jste BLB? .....Pánové vymetlY...vybralY....
Obsah i forma Vašeho příspěvku vám velí vrátit se do ZŠ, pokud ji stále nenavštěvujete, v opačném případě vrátit vysvědčení a podat přihlášku do KSČM, neboť Váš společenský rozhled tomu odpovídá.