Novinky
no jestli jim to nevyjde a skodovka zvedne svoje priplatky za diesel, tak to jim asi jeste vic klesnou prodeje... Prece jen skoda ma dnes jeden z nejvetsich rozdilu benzin/diesel...
To je fakt. Su riadne vysoke. Clovek musi najazdit od 150000km, aby sa mu to pri sucasnych cenach PHM vyrovanalo (pri zhruba rovnako vykonnych alternativnych motoroch). 8-s
Mohli by sa ucit od Korejcov. Hyundai Accent s benzinom 1.6 a s dieslom 1.5 s priblizne rovnakymi vykonmi predavaju za rovnaku cenu. Rozdiel voci benzinu 1.4 je 30.000,- Sk. Cennikove ceny, ziadna akcia. Tu sa diesel fakt vyplati.
Nedej bože aby se Škodovka učila od Korejcu...to by byl ale průser 😄
No myslím,že je jedině správně,že Joyster se nebude vyrábět,protože nic extra na něm není,navíc vyrábět Fabii,Joyster a Jeti,to už by těch malých aut bylo nějak moc.
Tak ono VW musí přijít s nějakým dalším mini autem. Protože VW Fox je jedno z nejhnusnějších malých aut, po designové stránce je to prakticky obrovský zadní nárazník na kterém je přilepeno zepředu jakési auto neidentifikovatelného tvaru.
No a jestli do toho zatáhnou i Škodu, tak to bude zajímavý souboj s TPCA Kolín. A to srovnání bude zajímavé i po stránce času, kdy Škoda s tímto modelem bude začínat a Kolín už třeba bude mít další generaci. A i když dnes to ještě není aktuální, už se těším na nárazové testy nových modelů ( ne nynějších ).
No a jestli do toho zatáhnou i Škodu, tak to bude zajímavý souboj s TPCA Kolín. A to srovnání bude zajímavé i po stránce času, kdy Škoda s tímto modelem bude začínat a Kolín už třeba bude mít další generaci. A i když dnes to ještě není aktuální, už se těším na nárazové testy nových modelů ( ne nynějších ).
Bodejd by fabia 3d, alias Joyster, byla cenove konkurenceschopna, kdyz to neni ani fabia 5d 😉
Nějak asi nechápu, ale v čem je Fábie cenově nekonkurenceschopná vzhledek k Puntu, Cliu, 207? Nebo to je zase tímhle stylem, v Octavii 1,4 hrůza dynamika hrozná, v Linee to stačí a jezdí to solidně (přestože má ta Octavia lepší dynamiku)?
Obrat od Joysteru ke koncernovému miniautu je dost podstatná změna směru. Konkurence může mít radost, prostor pro oslovení mladých jupíků a jim podobných vyklidila Škoda bez boje (snad jedině, že by si všichni koupili Fábii II s bíle nalíčenou střechou...). Uvidíme, jak dopadne Yeti, jestli z něj nakonec místo sněžného muže nebude sádrový trpaslík s trakářkem. Zdá se, že nové vedení Škodě moc velké e😜erimenty se stylovkami dopřávat nebude. Samozřejmě v segmentech mini-malé-nižší střední se odehrává naprostá většina byznysu s auty a většina výrobců se v nich snaží mít co nejvíc modelů, aby jim neutíkali klienti jinam. U koncernu a samotné Škody asi ale musíme zároveň ještě vnímat jejich evidentní tažení na východ, kde skladba tříd není přímočaře shodná s evropskou.
vrat se na zem, džojstr by byl dost neuspesnej...mladi stejne nemaj prachy, kor na tenhle vehykl
V klidu, mladí, které znám já, mají peněz jako šlupek a up-em opravdu jezdit nebudou - a o těch jsem mluvil, o lidech z bank, poradenských firem, byznysu. A je jich po Evropě dost, aby stálo za to vyrábět malé auto orientované na "mladé s dobrými penězi, co jezdí hlavně po městě a na golf". To, že to Škoda ani nezkusí, je její věc, konkurence kvůli tomu určitě plakat nebude. Holt si víc lidí buď připlatí a koupí Clubmana, nebo něco z připravovaných malých stylovek od Citroenu, Hyundaie atd. Škodě teď jako jediná šance na účast v tomhle podsegmentu kupců zůstává Yeti - za podmínky, že z něj neudělá pragmatickou dodávku.
Tak to tu kluci odborářští už máte. 😉 Co jste si uvařili, to si taky snězte. 😉 Bohužel na některé vaše přehnané požadavky doplatí i někteří lidé, kteří s tím neměli nic společného. ;-\ Jo odbory, to je něco...
já sem se na joyster náhodou tešil,mrzí me že se nebude vyrábet,má krásné tvary,je disegnove dobře propracovaný,líbil se mi,škoda no,doufám že se ve škodovce umoudří a po nejaké dobe se pro neho nakonec rozhodnou,moc bych si přál aby šel do výroby,byl bych jasnej zákazník škodovky. :yes:
p.Wittig chtěl býti asi hodně originální že prozrádí že bude combi a 4x4 Superb.Kdo se o auta zajímá tak už ví,že nový Superb je o pár cm prodloužená Octavka.Takže prodloužení Octavka Combi a prodloužená Octavka Combi 4x4 jsou již dnes realitou Tak jaké pak zapírání či prozrazování p.Wittig.Spiše bavorský humor
No,tak,pokud se tech,,par"centimetru projevi v prostoru pro nohy tech vzadu,ja myslim,ze to bude jedine dobre,i kdyz,Superb by k tomu moc nesedl/myslim ten nazev).Co treba,kdyby se Skoda stala prvni znackou,ktera predstavi prodlouzenou verzi modelu nizsi,nez je vyssi stredni trida(nebo,on to uz nekdo udelal?)Skoda Octavia Combi Long 😉
ty si mimo az to boli :no: ... ...jak muze byt superb prodlouzena octavia, kdyz je postaveny na jine platforme. Vis prd a rikas tady neco o zapirani a prozrazovani :no:
no vždyt článek pojednává o Superbu II.A ten je na prodlouženém podvozku OII.Superb I je na jiném podvozku samo.
VW už mě s.e.r.e.!!!!!! Všichni proměňují koncepty v sériovky jen Škoda je samý škrt, zmražení atd. Tudor, Joyster a jen Bůh ví co nám ještě zatrhli. Stejní jak soudruzi z RUSKA!!!!!! A to ŠKODA narozdíl od Seatu vydělává. Škoda mluvit nebo psát.....
...právě proto vyděláva, hmmm?
Škoda zaraba prave tymi nudnymi nekonkurencieschopnymi autami, ktore su tak skareda, ze si ich nikto nekupi. 😉
Škoda zaraba prave tymi nudnymi nekonkurencieschopnymi autami, ktore su tak skareda, ze si ich nikto nekupi. 😉
A kde myslis, ze by byla Skoda bez VW???
A kde si myslíš, že by byl VW bez Škody. Pánové z VW vymetly archiv Škodovky, vybraly všechny technické inovace co jich ve škodovce bylo a nebylo jich málo. Stejně pokračují u všech automobilek, které "koupí" za hubičku a do vlastního vývoje nedají prakticky nic.
Nic vic nevim, jen ze bude superb vypadat malinko jnak nez byly ty ukradeny fotky, prej lip. A prej tam pujde ten 3.2 V6 z golfu....
Zaujimal by ma rok uvedenia malej Skody. Co sa tyka Joystera, myslim, ze tam slo najma o skusku noveho designu a ako sme uz videli, jeho motivy nie su vzdialene designu noveho Superbu. Ak uz auto mensie ako Fabia, tak nie o par cm, ale prave miniauto, teda o kategoriu mensie. Myslim, ze to bude lepsie. :yes:
V kazdom pripade je Skoda na ceskom trhu kralom (a to s aktualnymi cenami) a dlho este bude. O Skodu sa v suvislosti s ceskym trhom nebojim. 😉
[odkaz]
[odkaz]