nedávno tu byl žebřík nejčastěji registrovaných vozů a v top ten byli vesměs veškeré modely škoda za posledních 30 let plus nějakej ten escort, golf a podobně...tak by mě docela zajímalo kde ty Š120, 105 nebo 100 skladují...? Protože jestli potkám 1 za týden tak je to mnoho...
Mě spíš dojímá co všecko jsou lidi ochotni držet v garáži...nová auta stojí před domem a feliny a favority zrezle na kost jsou v garážích...moc dobře to vím protoze si otec vedle podobných expertů pronajal garáž
Tyhle auta už zase začínají být žádaný a jejich ceny rostou. Je to hlavně proto, že už nejsou skoro vidět, tak si je plno lidí pořizuje jako takové mladší veterány - i když nejsou zase tak staré, jsou už svým způsobem exkluzivní. Třeba Š 100, MB, R-coupe. Lze je celkem jednoduše udržet v dobrém stavu, už se v nich i dobře jezdí a nepotřebují tak častou a pravidelnou údržbu narozdíl od skutečných veteránů, kde je jízda spíš umění a neustálé nebezpečí, protože nebrzdí a celkově se nechovají tak jak dnešní řidič čeká. Taky se musí třeba neustále promazávat otevřené čepy vazelínou, pořád něco kontrolovat, seřizovat, čistit. Já třeba mám jej jednoduchý Velorex, ale i tam ta údržba zabere dost času, pokud chci aby se zbytečně neničil. Je pravda, že plno lidí ani věci jako mazací plán nezná, myslí si, že můžou jen jezdit a potom se diví, jak se jim veterán sype...
Já osobně fandím lidem, co udržují, nebo znovu zrenovovali pro mě zatím a doposud nejhezčí počin tehdejší nové vlny Škodovky, a sice Š 1000 MB. Samozřejmě, pěkná byla např.předtím felicia, nebo pozdější 110 R, ale ta tisícovka byla jedinečná, originální a v tehdejší době se ničemu nepodobala :-) . Jasně, měla spoustu neduhů např.bubnové brzdy bez posilovače, šnekové řízení a čepy se musely mazat velkou pákovou maznicí s vazelínou, netopila, nechladila, rezla - přesto všechno byla skvělá, i když v té době existovala již mnohem pokrokovější auta.
Nalejme si čistého vína...ačkoli na tyto počiny dnes koukáme s jakousi nostalgií....tak všechna tato auta byla v porovnáni se západními výrobky absolutně tragická snad kromě 110R...když jsem byl mladší měl jsem tu čest jet ve 105L díkyboju jako pasažér a v ničem tak tragickém jsem nikdy nejel a to počítam i datsun sunny z roku 1982...to bylo v porovnaním s o 6 let mladšim 105L jak z jiného světa
Sto tisíc je sto tisíc, ale mohlo být mnohem lépe. Stačilo by, kdyby si všichni majitelé Renaultů konečně uvědomili, že bez ohledu na rok výroby a počet najetých kilometrů jezdí neskutečným "škopkem", jež naprosto neodpovídá požadavkům moderní doby, a definitivně ho odhlásili z provozu. ;-) >:D
že aspoň 20 tisíc z nich zmizelo v černé díře našeho skvělého nového registru. Strávil jsem tam začátkem srpna neuvěřitelných 7 a čtvrt hodiny, když jsem chtěl odhlásit svoje staré auto na nového majitele!!!! :no:
kdyz uz jsi to nakous, tak na odhlaseni na noveho majitele musim vyplnit nejaky formular, nebo staci jen nahlasit jmeno u okynka? A potrebuju neco s sebou krome TP, napr. kupni smlouvu?
Nazdar Sendadore. Potřebuješ k tomu formulář na odhlášení auta, kterej ti daj u okýnka a rodné číslo a adresu nového majitele. Kupní smlouvu po mě nechtěli, ale až budeš přepisovat to Stilo, tak si připrav nervy.
Doufam, ze tam nekde mezi temi numery jsou i tri moje mercedesy, ktere jsem odhlasil za poslednich 10 let. Protoze jeden z nich byl prodan na ND novemu majiteli, druhy byl zrusen pri bouracce a treti sel do sveta coby youngtimer na klubovou registraci s veteranskym povinnym rucenim.
Jak znam ceske urady, tak bych se nerad nekdy za 10 let dozvedel, ze vsechny 3 jsou stale registrovane na me a mam doplatit pul milionu Kc na penale za povinne, kdyz to nejaka husa spatne naklika do registru.
Posledne mi na registru rikali, ze zadne z tech aut uz na sebe psane nemam, tak doufam, ze se to s novym registrem nezmenilo ;-\ ;-\ ;-\