Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zakázkový výfuk pro Bugatti Veyron

Americká firma Hennessey Performance byla postavena před nelehký úkol: vylepšit výfukový systém nejrychlejšího auta světa.
Zpět na článek
20. 10. 2006 09:19
neregistrovaný "Diablo"
20. 10. 2006 09:28
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 11:55
neregistrovaný "timi"
20. 10. 2006 13:51
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 12:33
neregistrovaný "Gaspaco"
22. 10. 2006 12:37
neregistrovaný "matejj"
22. 10. 2006 22:24
anonym
20. 10. 2006 09:34
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 09:38
neregistrovaný "Lancer"
21. 10. 2006 22:33
neregistrovaný "JJ"
20. 10. 2006 09:53
neregistrovaný "gladiátor"
20. 10. 2006 10:23
neregistrovaný "Balet"
20. 10. 2006 10:33
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 13:06
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 11:10
anonym
20. 10. 2006 11:15
neregistrovaný "miles"
20. 10. 2006 11:44
neregistrovaný "shaggy"
20. 10. 2006 11:49
neregistrovaný "emza"
20. 10. 2006 13:22
neregistrovaný "stach"
20. 10. 2006 18:35
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 19:41
neregistrovaný "shaggy"
20. 10. 2006 20:26
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 21:11
neregistrovaný "Erkil1452"
21. 10. 2006 09:15
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 21:16
neregistrovaný "Mikes"
20. 10. 2006 22:20
neregistrovaný "twilite"
21. 10. 2006 09:40
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 09:39
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 11:59
neregistrovaný "timi"
20. 10. 2006 21:55
20. 10. 2006 21:56
20. 10. 2006 12:00
neregistrovaný "jerevan"
20. 10. 2006 12:35
neregistrovaný "Čípek"
20. 10. 2006 16:32
20. 10. 2006 17:27
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 18:03
neregistrovaný "Elbrus"
20. 10. 2006 18:43
neregistrovaný "Black"
20. 10. 2006 20:32
20. 10. 2006 13:07
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 14:16
20. 10. 2006 17:21
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 10:29
neregistrovaný "Jasoň"
20. 10. 2006 13:19
neregistrovaný "manitou"
20. 10. 2006 13:58
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 15:11
anonym
20. 10. 2006 15:34
neregistrovaný "Venom800"
20. 10. 2006 15:35
neregistrovaný "venom800"
20. 10. 2006 17:30
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 20:02
20. 10. 2006 20:35
21. 10. 2006 10:24
neregistrovaný "Franta"
22. 10. 2006 22:31
anonym
22. 10. 2006 14:56
anonym
22. 10. 2006 15:18
neregistrovaný "ing"
22. 10. 2006 15:24
anonym
23. 10. 2006 10:49
anonym
23. 10. 2006 15:20
neregistrovaný "wrx.sti"
23. 10. 2006 23:34
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
16. 4. 2007 13:53
neregistrovaný "xxx"
neregistrovaný "Diablo"
20. 10. 2006 09:19
Vylepsit? a JAK???
Zvuk Veyronu je takovy nijaky...slysel jsem ho v Británii a řeknu vám ýe jsou mnohem hezčeji znějící auta...Ale také si myslím že něco jeste vylepsit neni nejjednodussi..jsem ale zvedv na výsledek
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 09:28
Re: Vylepsit? a JAK???
Už jsi snad někdy slyšel hezky znějící Volkswagen? ;-)
neregistrovaný "timi"
20. 10. 2006 11:55
Re: Vylepsit? a JAK???
jasně nejlepší zvuk má VW Brouk
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 13:51
Re: Vylepsit? a JAK???
:yes:
neregistrovaný "Gaspaco"
20. 10. 2006 12:33
Re: Vylepsit? a JAK???
Jistě, co takhle VR6 v trojkovým golfu ? ;-) :yes:
20. 10. 2006 13:29
Re: Vylepsit? a JAK???
to bol posledny dobry... ;-)
neregistrovaný "matejj"
22. 10. 2006 12:37
Re: Vylepsit? a JAK???
No jasne 1.9 TDI, na ten zvuk nic nema >:D
anonym
22. 10. 2006 22:24
Re: Vylepsit? a JAK???
Na 1.9 TDI sa chyta zvukovo uz iba 1.9 SDI, tam mas dokonaly zazitok aj vnutri ... mal som taku Ochcafku, fuj, som rad ze som sa toho crepu zbavil :-D
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 09:34
Re: Vylepsit? a JAK???
Na jedne strane se ptas, proc vylepsit a na druhe rikas, ze ma nijaky zvuk. Tak tady mas otazku i odpoved. :-)
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 09:38
Diamantovej kovboj na treti
Mne by spis zajimalo, co to je cloveka, kdyz mu ani Veyron nestaci. Chapu, ze takovi jedinci jsou, ale stejne... Navic vzdat se takovyho auta na pul roku, to by mi za nejaky to vylepseni o 0,0000003% ani nestalo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JJ"
21. 10. 2006 22:33
Re: Diamantovej kovboj na treti
No nevim, ale jezdit s tim v zime, jestli je z oblasti kde dokonce i chumeli, tak nevim, jestli to je uplne idelani jezdeni. Proste na jare chce mit zase skoro nove auto ;-)
neregistrovaný "gladiátor"
20. 10. 2006 09:53
to se snad už víc nedá vylepšit
:-O to se snad už víc nedá vylepšit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Balet"
20. 10. 2006 10:23
KiloWatty
S těmi kilowatty je to už opravdu trapné... Omlouvám se, ale proč nemohl autor článku prostě napsat 1000 koní?? Je to nějaká lokální obsese, nebo co? Většina periodik (a lidí) používá jako jednotku výkonu auta koně (nebo alespoň koně/kilowatty), tak proč se držíte této jednotky pro sporáky?
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 10:33
Re: KiloWatty
Jo no, auta nejsou rychlovarné konvice... A každý správný autař mluví o tom kolik KONÍ je pod kapotou. Napište tam aspoň obě jednotky.
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 13:06
Re: KiloWatty
:yes:
anonym
20. 10. 2006 11:10
Re: KiloWatty
:yes:
neregistrovaný "miles"
20. 10. 2006 11:15
Re: KiloWatty
:yes: :yes:
neregistrovaný "shaggy"
20. 10. 2006 11:44
Re: KiloWatty
:yes:
neregistrovaný "emza"
20. 10. 2006 11:49
Re: KiloWatty
kun (PS) je pro jakykoli vypocet jednotka krajne nevhodna, ale vzila se a amici ji drzi nad vodou jako i dalsi imperialni vyplody, nicmene pro jedince, kterym je zatezko pouzit koeficient 1.36 by opravdu bylo vhodnejsi uvadet kW/PS ci kW/bhp
neregistrovaný "stach"
20. 10. 2006 13:22
Re: KiloWatty
Problém je také v tom, že přepočet na koně není vždy stejný. PS to je oněch 1,36 a na bhp (Anglie a USA) mají jiný koeficient. Proto jsou občas i rodíly ve výkonech udávaných v koních, ale KW jsou vždy stejné.
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 18:35
Re: KiloWatty
1 kW=1,359621155216...koňských sil =1,34102185866...HP.Zkrátka v USA,GB a jinde,kde používají"HP"mají slabší koně....to naši Valachové... :-)
neregistrovaný "shaggy"
20. 10. 2006 19:41
Re: KiloWatty
a ako prisli francuzi pri motoroch HDi na to, ze 100kW je 138PS? :-O su to udaje z oficialnych cenikov
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 20:26
Re: KiloWatty
Určitě šlo o překlep,leda že by měli vlastní jednotku,např FChdC = francais cheval de collier (francouzský tažný kůň) :-) :-)
neregistrovaný "Erkil1452"
20. 10. 2006 21:11
Re: KiloWatty
Kdyz vychazim z tvych udaju, tak silnejsi jsou ty HP kone...(1 kW vykonu jich dela min).
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 09:15
Re: KiloWatty
Máš pravdu,...než jsem tam vyťukal ta "desetinná"místa,nechal jsem se unést našimi "valachy"...Hold amíci maj silnější i ty mustangy... :-(
neregistrovaný "Mikes"
20. 10. 2006 21:16
Re: KiloWatty
Ty koně nejsou slabší, jenom se někde počítají jako BHP, což je výkon toho motoru na brzdě a jinde PS, to je výkon na kolech a samozřejmě při převádění výkonu z motoru na kola se něco ztrácí v hnacím ústrojí.. Proto má třeba Aston Martin DB9 460BHP, ale "jenom" 456PS..

BTW já jsem pro kW, dyť to je přece jasný.. Vždyť to tak krásně zní.. Bugatti Veyron má výkon dosahující magické hranice 736 kW... Takový pěkný zaokrouhlený číslo.. To si pan Piech jednou ráno při konání potřeby vymyslel, "A just budu mít 736 kilowatt!"... blablabla Vivat koně! ;)
neregistrovaný "twilite"
20. 10. 2006 22:20
Re: KiloWatty
nezlob se, ale to jsi trochu mimo. faktický výkon na kolech je mnohem menší než přímo na motoru. vždycky se to měří na brzdě a mezi HP a PS je opravdu pouze rozdíl v přístupu mezi oceány.
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 09:40
Re: KiloWatty
No jasně !
neregistrovaný "wrx.sti"
21. 10. 2006 09:39
Re: KiloWatty
Průměrný výkon osobních aut v ČR odhaduju tak na 60kW/81,6koní(evropských) a tudíž dobrých 90% řidičů "neřeší" "problém" zda má NĚCO 460 nebo 456 BHP nebo PS.Jinak co se týče užívání kW,já problém nemám a třeba je jen otázkou času než si na to zvykne zbytek světa(stejně jako v GB bude roky trvat než "zmiznou" gallony,inche a poundy),ale ty KONĚ "znějí" zatím tak HEZKY a navozují v nás PŘEDSTAVU,představu kolik že těch lichokopytníků nás to veze,táhne a pod kapotou řehtá.
neregistrovaný "timi"
20. 10. 2006 11:59
Re: KiloWatty
kilowaty neni jednotka pro sporáky, ale jednotka SI, která je pro výkon, a je jedno jestli tepelnej nebo mechanickej
20. 10. 2006 21:55
Re: KiloWatty
Tak když už chceš být přesný, tak pořádně. Kilowatt není žádná SI jednotka. 1Watt = kg*m˛/sł. To jsou SI jednotky... :-!
20. 10. 2006 21:56
Re: KiloWatty
Hm, koukám, že to ty mocniny nespolklo - tedy znova 1W = kg*m2/s3
neregistrovaný "jerevan"
20. 10. 2006 12:00
Re: KiloWatty
možno preto ze jednoducho jednotka výkonu je proste kilowatt. Ja si zasa myslím že je správne že výkon uvádzajú v kilowatoch. Alebo ty doma ešte meriaš dĺžku v lakťoch??? Ano,proste kone sú priblblý výmysel američanov,ktorý musia merať v stopách,vážiť v librách a podobne. A tieto ich jednotky nemajú žiadny zmysel okrem historického významu...
neregistrovaný "Čípek"
20. 10. 2006 12:35
Re: KiloWatty
Výborně jsi to objasnil, plně s tebou souhlasím :) :yes:
20. 10. 2006 16:32
Re: KiloWatty
Presne tak. :yes: Teda az na to, ze kone jsou vymysl Americanu. Pokud hp tak vsem vyhovuje, nevim proc rovnou nebreci po udavani spotreby v milich na galon a velikosti kufru ve ctverecnich stopach.
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 17:27
Re: KiloWatty
Už vidím jak se mezi milovníky aut na nějakém srazu zeptáš kolik to má "kilowat"... budeš akorát za ňoumu
A co palce u kol? Si děláte s tou soustavou SI snad srandu, jestli to chcete mít správně tak rovnou pište místo "osmnáctek" "čtyřistapadesátisedmi milimetrová kola" to by bylo jak u ididotů, teď je to zatím jako u dementů. Prostě k autům patří koně a palce, je to vžité. Každý má lepší představu o výkonu v koních než v kilowattech!!!! 8-s
neregistrovaný "Elbrus"
20. 10. 2006 18:03
Re: KiloWatty
no ja newim ale ja se spis lip orientuju v kW ;-) a kone moc rad nemam holt kazdy ma jiny nazor :yes:
neregistrovaný "Black"
20. 10. 2006 18:43
Re: KiloWatty
Přesně tak, absolutní většina lidí co znám (včetně mě) se mnohem líp orientuje ve výkonu v koních. Kilowatty by sice byly výhodnější, ale koně už jsou prostě pro hodně lídí jednotka pro měření výkonu motoru a o kW nechcou ani slyšet...
20. 10. 2006 20:32
Re: KiloWatty
S tema kolama mas pravdu, ale s tvrzenim, ze kazdy ma lepsi predstavu o vykonu v konich, nez v kilowattech, bych byl opatrny. Uz kvuli ruzne silnym konim, podle kterych se to po svete pocita. :-)
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 13:07
Re: KiloWatty
Souhlas, konecne to zase nekdo napsal! :yes: :yes: :yes:
20. 10. 2006 14:16
Re: KiloWatty
Svatá pravda ks nebo HP nebo německé PS ! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 17:21
Re: KiloWatty
Jistě!!! Koňskou sílu!!!! :yes:
neregistrovaný "Jasoň"
20. 10. 2006 10:29
Vylepsit? a PROC???
pořád to bude nesmyslné afto >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
20. 10. 2006 13:19
TAK
Kterej Pepa to první čipne doma v garáži ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 13:58
audionahrávka
....to bude asi jediné,co si z tohoto vozidla budu moci dovolit.A jestli bude k světu,nastavím si ten zvuk do mobilu jako vyzvánění(teď tam mám:viz můj NICK) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 10. 2006 15:11
Jenom generovani publicity...
cely to auto je vlastne postaveny z marketingovejch duvodu. a kdyz uz se o nem prestava psat, je treba najit dalsi vec, jak ho znovu dostat do medii. a prihreje se na tom vyfukarska firma...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Venom800"
20. 10. 2006 15:34
Re: Jenom generovani publicity...
Hennessey a vyfukarska firma ktera se potrebuje prihrat? Ty ses docela vtipnej... Zkus se podívat na jejich stránky.
neregistrovaný "venom800"
20. 10. 2006 15:35
Re: Jenom generovani publicity...
[odkaz]
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 17:30
když Kilowatty tak i milimetry!!!
Když se tu oháníte správnýma jednotkama tak uvádějte velikost kol v milimetrech, aby to bylo přesné, ne? to budou mít určitě všichni radost!!! Koně patří k autům, kilowaty ke sporákům!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 10. 2006 20:02
Loco
Myslím, že za nedlouho přijde doba, kdy už se budem bavit i o kV, Ohmech, Teslách, Faradech a já nevím čem ještě..
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2006 20:35
Re: Loco
jj, a jeste Ah, tam budeme delat ramena, kolik jich v kufru nemame:-)
neregistrovaný "Franta"
21. 10. 2006 10:24
Na výkonu tolik nezáleží.
Podle mého názoru na výkonu motoru tolik nezáleží. Důležitější je průběh točivého momentu, a je mi jedno podle jaké normy. Ale nejdůležitější nejsou ty koně, ale jakej vůl sedí za volantem
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 10. 2006 22:31
Re: Na výkonu tolik nezáleží.
Haha prave som chcel napisat ze dolezity je len ten kon za volantom :-D
anonym
22. 10. 2006 14:56
Koně? Milimetry? Watty? Cimrman?!
Já opravdu nevidím jediný důvod pro NENAPSÁNÍ údaje v obou jednotkách...watty jako fyzikálně správný a koně jako dlouhodobě vžitý a celosvětově v automobilismu uznávaný údaj. osobně mám rád koně, protože udávat výkon mého miláčka ve stejných jednotkách jako je audiosoustava v něm mi příjde dementní. To jen na okraj :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ing"
22. 10. 2006 15:18
krouťák a koně
Krouťák a koně jsou asi dva nejdůležitější parametry. Pročpak se ale jeden vžil jako imperiální "koně" a druhý jako metrický Nm?
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 10. 2006 15:24
Re: krouťák a koně
jaký je ekvivalent? (myslím ne v základních jednotkách). Nikdy jsem se ničím podobným nesetkal...
anonym
23. 10. 2006 10:49
p[p
;'l';5465;,.as;s;as';;lllghjgdsyfhsdfhds
dsfgsdihubgfgsd >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wrx.sti"
23. 10. 2006 15:20
Re: p[p
máš tam drobnou chybičku >:D
Avatar - ManInBlack
23. 10. 2006 16:54
Uvidí to někdo?
Každej se ptá na výkon atp. ale těch pár koní/kW atp. co to Veyronu přidá, je myslim stejně jedno. Má to jet o 2 km/h víc nebo míň? :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
23. 10. 2006 23:34
hm, predelavka VW Bugatti
Podle me jen reklama :))) ja osobne neuznavam usporadani valcu do "dvojteho v" nj legendarni bugatti umrelo...chci to auto videt za 20 let
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxx"
16. 4. 2007 13:53
metry
Myslím si že největší problém mezi jednotkama Si a odvozených a americkýma a anglickýma je v tom, že Americké jednotky jsou nepřesné v tom, že 1 metr je pořád jeden metr a ne několik stop a palců což jsou čísla s desetinými čísly což se moc nehodí, když člověk něco dělá na milimetry.
Rozbalit vlákno
0