Ceny na Slovensku však škoda prezentuje len ako uvádzacie
Cena 11.111 € je prezentovaná ako uvádzacia a štandardná cena je asi o 1300 € vyššia. Možno je to len finta, a možno skutočnosť. Z článkov som porozumel, že aktuálne české ceny sú štandardné, a nie akčné.
jazdím fordom s 5 ročnou zárukou kúpenou v Ostrave ( budúci rok končí )nielen do Čiech, ale aj Polsko, Nemecko a vždy tam aj z5. Menil som už dve žiarovky.
ono Rapid nedává smysl ani za slovenské ceny, takže je to egal >:-[] Ale věřím, že časem se dostane na zajímavou cenu. 270 v TSI s klimou a muzikou a není co řešit. Jak málo stačí k tomu, aby se z toho stal prodejní trhák...
a, další "vyšší princip" >:-[]
Za 270 bych to za uvedených podmínek viděl za opravdu zajímavou nabídku. za cenu nižší střední třídy bych dostal velký kufr, spoustu místa na zadních sedadlech a výborný základní motor TSI k tomu. To vnímám jako jednoznačné benefity oproti konkurenci. Pak by byly ty kompromisy vcelku snesitelné (víčko nádrže na klíč, zadní (ne)elektrické stahovačky, sedadla bez růžice, levnější materiály v interiéru atp.). Tohle pojetí by mohlo spoustě zákazníků vyhovovat.
A já věřím tomu, že za půl roku, rok se na tuto cenu dostane. Pak začne Rapid dávat smysl.
čítať si cenník nejakej škodovky , niekedy sa aj poriadne nasmejem >:D pomaly tam budú písať že v základe je aj volant 3 pedále a 4 sedadlá , len aby to zdiaľky nevyzeralo že je toho tam málo ;-) ... Teraz k téme , áno , je u nás lacnejšia , ale keď sa porovnajú platy tak to vyjde na rovnako ;-\
Absolutny suhlas. Vcera som skusal konfigurator Octavia RS, dal som si radsej hned najväscsiu vybavu a i tak som mal nakoniec asi 50 dalsich dodatkov, za co si este musim priplatit, ak by som to nahodou chcel >:D .Cakal som, kedy sa mi ukaze, ze ak chcem pedale, alebo dvere u spolujazdca, tak musim znova zacvakat.
S tímto názorem se projevuje víc lidí, ale moc bych to nedoporučoval. Je to jen důkaz vlastní neznalosti. Kdybys o tom něco věděl nikdy bys tohle takto nenapsal.
No, já ještě vzpomínám, jak byla v základu kilovka barvy, to už nedávají??
Ale Rapida jsem měl tu čest zkoušet.... víte o tom, že to svítí prehistorickýma H4?? Já jsem tedy čuměl, vrátit se do doby Favoritu a Felicii!
Veď práve. A ešte má tá C4 riadnu výbavu - teda oproti Rapidu, ktorý nemá ani v súčastnosti povinnú základnú výbavu - rádio, klíma a pod. Hrozné. A podobne Cruze, Fluence či C-Elyssé (ceny ešte niesú oficiálne, mal by ale stáť cca. 10 000 v základe - o Rapide sa hovorilo, že bude stáť 12 000, a nakoniec to tak so zľavou aj je, lenže tomu čo je pod kapotou sa nedá hovoriť motor, aspoň nie v Rapide) Ako, Rapid je fajn auto, ale drahé. Síce sa určite niaka zľava bude dať zohnať, ale načo mi to je, keď mal Citroen počas Bratislavského autosalónu na skladové C4 zľavy tuším až 4300 eur!
myslel som citron c-elyssé moja vina nerozpisal som..a mys lim si že kupa c-elysse alebo P301 nebude vobec zla kupa toto by už mali byt oficialne ceny [odkaz]
Já zase nerozumím nabídce motorů, ten tříválec bude slabý a TSI je "nevyzkoušený" já bych do něj nešel ... ;-\ Nechápu proč tam nedávají 1.4 z Fabie2 nebo 1.6 ... takový Cruze má "zastaralou" 1.8 od Oplu nebo i 1.6 . Vůbec nerozumím proč vyvíjeli ten "nový" tříválec 1.2 MPI ,mohli použít jako základ tu 1.4 stejně celý Rapid je skládačka z již dávno použitých komponentů ...
Hovoria ti niečo flotilové emisie? Tri válce skrátka spália (v laboratóriu >:-[] ) menej paliva tj produkujú menej CO ako štyri a to je podľa Bruselu to najpodstatnejšie... :-)
Ne, ne, jsou to dva různé motory, tedy FSI s přímým vstřikováním a "MPI" s nepřímým vstřikováním. Základ motorů je samozřejmě stejný.
FSI se montovalo jen do Volkswagenů, Škodovky měly vždy verzi MPI.
[odkaz]
[odkaz]
Už se to tu jednou řešilo. Ty motory jsou téměř identické. Probíral se tu jen rozdíl typu vícebodobého vstříkování, ale jinak je třeba konkrétně 63kW verze v poslední evoluci úplně jiná proti starším 55kW co byla ještě ve starých Ibizách Mk2.
Obecně je v tom docela zmatek a drtivá většina lidí míchá MPI z Boleslavy, MPI od VW, a FSI s těmito poloFSI hybridy. (velmi laicky řečeno :-) )
Ono stačí zvednout kapotu, kdy všechny FSI/TSI mají na volnoběh traktorově-dieslový zvuk. Starší koncepce 1.4 takovou charakteristiku neměly.
Já bych jen podotkl, že kurz ČNB se hodí tak akorát do zápisu účetnictví jinak je většině lidí zcela k ničemu. Aktuálně je nákup eura cca 25,90 a tím zcela zmizí cenový rozdíl.
Nevím přesně jaký banky při platbě kartou dávají kurz, ale tipl bych to spíš na ten střed (vždy se v zahraničí doporučuje platit kartou, že je to výhodnější, než peníze měnit) a poplatek je totální nesmysl. Z platbu kartou se žádný poplatek neplatí. Jen za výběry z bankomatů, a když člověk najde bankomat příbuzné banky, tak ani to moc nebolí.
Neda sa presne urcit, ci je to stred, ale plati cena +- deviza stred.
Aspon pri platbach cez Paypal kartou to berie priblizne taku cenu.
Totiz napr. pri platbe EUR->USD to ide v pripade Visa karty smerom cez EUR->GBP->USD kvoli vydavatelovi karty, aspon tak to tvrdila teta na hotline banky. To vysvetluje ten poplatok.
já jen že se o něm píše každej prd ale tohle by se nehodilo do krámu... ted se asi bude psát o 3tím místu pro rapida v kategorii Střední a vyšší třída ve zlatým volantu. málem porazil BMW řady 3 Lexus GS >:D
Tvoje příspěvky jsou opravdu k smíchu, rád si občas hraju s konfigurátory a ten Škody nikdy víc, to ti Tebou nenávidění Korejci to mají daleko přehlednější, standard + nějaké ty pakety,když to trochu zjednoduším, vybereš, jdeš do showroomu a jedeš. Spousta automobilek má konfigurátory vyřešené daleko lépe než Škoda, to je prostě fakt, i mateřský VW.
Nema rad Korejce, protoze musi jezdit v trihrnku od Skodovky na leasing od Skofinu >:-[] a dnes,kdyz vidi, ze si za ty prachy mohl poridit cokoli z nizsi stredni, musi mit alespon blbe poznamky, co mu zbyva...
Kdyz hledal sve nove faro, vzpomnel si na pradedu, co mel prvni 1000covku, potom na dedu, kdyz pritahl po vzoru sveho otce dalsi luxus z MB v podobe 100vky, tata pak volil samozrejme 120ciase... nastala pak doba, kdy se spravny cech musel spolehnout jen sam na sebe, neco se zmenilo a nakonec prisel ten cas... syn osvicen duchem svatym (amen), sahl po nejkvalitnejsim a nejkrasnejsim voze z kategorie tech malych (ano, vymyvaci masaz funguje) - volba padla na ten nejlepsi trihrnek vsech dob, se kterym se dodnes meri vsichni vyrobci a novinari podle nej posuzuji vsechny nove ryby v rybnice... ano, Fabia HTP modla naroda... samozrejme az za nedostiznou Octavii :-)
Skoda, ze tenrat Petovi nikdo nerekl, ze uz je po revoluci a ze si muze vybrat jinde :-)
ano chybí >:-[]
samozřejmě že si dělam srandu že me * vidět každej den odkaz Škoda Rapid jak jezdí tříválec, Škoda Rapid Škoda Octavia III Škoda Rapid Škoda Octavia III už jsme v ni jeli.... 8-s
ahááá tak to je ten problém >:D rýpání do vosího hnízna...
chápu že pro spoustu frájů je to modla s octavii fobii a pod. když škodovku měl tata, ja, tak ty ji synu musiš mit taky....
ale kdyby to nestálo skoro 300tisíc v základu. Dyť použili starou osvědčenou technologii, chlubí se tím, tak by snad měla byt už zaplacená. kdyby zasadili ránu všem koncernum kolem a bylo to za 200. dyť zadní náprava je z O1? použitá i v Monstru, a O1 by měla podvozkově vycházet z trojkovýho golfa? stejně tak by měla být použita i v jiných vehikles koncernu... samozřejmě že tam musela být nějaká modifikace ale i tak
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
predrazeny sunt rapid ma po chlebe :yes:
uz minule som pisal ... ze rapid je predrazene auto... ziadna lacna skodovka...
tu su tiez ceny spominaneho citroenu a ako na to tak pozeram:
[odkaz]
tak rapid je nepredajnym autom, za 11 tacov HTP? to je na psychiatriu.... za 8500 eur mam rovnako vykonny a lepsie vybaveny citroen ....
pokial nebude stat zakladny rapid pod 10 000 eur tak si ho v tychto cenach kupi skutocne len idiot alebo nejaky sialenec... ved za 11 000 mam uz namakanu 1.6tku citroena C-elysse v slusnej vybave a nie predpotopny zakladny trojvalcovy rapid... rapid je uplne mimo.... totalne sialene ceny.... nechapem
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
No ono topper povedzme si rovno, všetky tieto modely sú typovo low-costy, teda de facto "šunty", nie len Rapid, ten si za to nechá len viac (o dosť viac) zaplatiť, na druhej strane by som si nedovolil tvrdiť ani o jednom, že sú niečo viac (napr. Rapid sa TU/auto.cz profiluje ako jasný C-segment)
Na PSA mi však imponuje to zdôraznenie stavby na výdrž a prevádzku v nepriaznivejších podmienkach (či už poveternostných alebo cestných), na Rapide mi však vadí cena a to postavenie niečoho, čo nie je...
Ale na druhej strane musím povedať, že ten, koho v PSA napadli pevné hlavové opierky bol psychopat, tiež neverím, že mädlá na strope by stáli viac než 20€ dokopy... Jednoducho low-cost "maličkosti". No a absencia priehradok vo dverách, ten výlisok plastu by určite cenu nevzýšil...
Inak Rapid je podľa môjho osobného názoru zameraný prioritne na fleet, takéto ceny ich oproti súčasnej Octavii určite potešia, Škoda vie čo robí (a odkiaľ plynú stále prostriedky), či sa nám ceny Rapidu páčia alebo nie...
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
Pro český trh je vlastně úplně jedno kam Škoda míří, trefí se zcela nečekaně vždy >:-[] Jinými slovy - češi chtějí právě to, s čím Škoda zrovna přijde. Škoda přišla s Citigem? Tak budeme chtít Citigo >:D Teď tu je Rapid? OK, berem Rapid >:-[]
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
Ono Škoda má obdobné postavenie aj na Slovensku, veľa ľudí stále hovorí, no čo už by som si na SVK kúpil... Čo je jasná výhoda pre Škoda Auto, čo prinesú, sa predáva, pre firmu zlatá baňa... Mňa udivuje iba to zmýšľanie niektorých ľudí v ČR a SR (odhliadnuc od fleetu).
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
A teď tu otázku trochu otočíme.....kdyby stáli frantíci to co Rapid, kolik by se jich asi prodalo? Odpověď je jasná a právě proto je dávají za hubičku, protože jsou na huntě a je to pro ně otázka života nebo smrti. Navíc těžko posoudit jak se ta cena promítne do jejich hospodaření a nebude tím pověstným posledním hřebíčkem. Navíc jsem si u těch jejich modelů nevšiml nějaké výrazné mediální kampaně, takže já například nevím, jestli ty jejich modely nejsou také poskládány ze starších komponentů, jako Rapid. Takže tady bych s nějakými soudy brzdil..
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
Modelovať rôzne situácie a vymýšľať rôzne variácie COBY - KDYBY si môžme tak akurát nechať na širšiu (a teoretickú) debatu. No súčasné ceny sú holé fakty pri ktorých sa racionálny spotrebiteľ dvakrát rozmyslí, za čo dá tých 3000€ navyše. Pre bežného koncového spotrebiteľa (pri takomto type áut) je úplne irelevantné pozadie automobiliek ako aj dôvody prečo výrobca stanovil danú cenu za predmetný model... Tiež mi však hlava neberie, ako by si prípadný záujemca ospravedlnil cenový rozdiel medzi spomínanými modelmi (neuvažujme o patriotovi a iných extrémoch).
To, že si si nevšimol nejakú výraznú mediálnu kampaň,záleží od toho, aké médiá sleduješ. Napríklad mňa informácie o dvojičkách PSA neminuli, viem, že napríklad PSA (myslím Citroen) prvý krát použil nový motor 1,2 VTi s variabilným časovaním ventilov, kompletne zapracovali tiež na podvozku so zdôraznením na výdrž a robustnosť stavby, atď. ńo nebudem to tu všetko vypisovať.
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
Zapracovali na něm, to znamená že už existoval a je to tudíž starý podvozek. No vidíš, to je to co se vyčítá Rapidu a u něj je to samozřejmě "historický podvozek". U frantíků už je určitě "osvědčený". Jo jo, předsudky jsou s.v.i.ň.a
Re: CENY C-ELYSEÉ a P301 (8500€) vs. RAPID (11110€)
Hm :-) , ak chceš rozoberať gramatický a sémantický výklad slova ZAPRACOVAŤ, fajn. Ak berieme podvozok (akýkoľvek) ako abstraktný pojem, ten treba zhotoviť, vyskladať z rôznych dielov, čo automaticky neznamená, že sa jedná o "starý podvozek" len preto, že existuje. Ide o to, z akých dielov ho vyskladáš... Takže zapracovať v tomto kontexte automaticky neznamená pracovať na "starom" podvozku, len ty si si to vyvodil mierne inak.
Ďalej, osobne som sa nikde nevyjadroval k podvozkovým komponentom pri Rapide, tiež som nezhodnocoval a už vôbec som ho neporovnával s podvozkom dvojičiek. ;-) Len ty si to bral hneď osobne a použíl termíny ako "historický podvozek = Rapid" a "osvědčěný = PSA", to je tvoja formulácia ako výsledok tvojho usudzovania (zapracovanie--starý podvozok--kydanie na Rapid--chválenie PSA--konflikt)
Nerád by som pokračoval v takomto lingvistickom a logickom výklade jednotlivých príspevkov. Jednoducho si si predmetné slovo vyložil tak a na základe toho si si vytvoril názor ako aj príspevok, no ten si však podľa mňa nemusel automaticky hádzať do komparatívnej roviny podvozkov týchto áut okorenenej ich (synononymickými) prívlastkami s negatívnym nádychom, nebolo to potrebné... :-)
Škoda Rapid - fiasko v Autě roku ČR 2013 a jeho příčiny
Zpráva o tom, že Škoda Rapid se neprobojovala ani do finále ankety Auto roku v ČR 2013, se na konkurenčních fórech objevila již předevčírem, resp. včera a na Auto.cz pořád nic. Čím to asi bude???!
Řekl bych, že v případě Rapidu Škodovka pořádně přestřelila - nabízet konstrukčně superlevné auto za naprosto "nelevnou" cenu prostě nemůže fungovat. Vědí to motorističtí novináři a už to snad začíná docházet i běžným Čechům. Teď už jen, kdy to dojde managerům Škody Auto, kteří mají na starosti český trh ;-\ Takže pánové, současná základní cena mínus 30 000 Kč a pak lze tento váš výrobek začít brát jako smysluplnou volbu.
P.S. Ještě přidám pár námětů na facelift, které jsem získal při zkušební jízdě u dealera s verzí 1,2 TSI/63 kW: 1) Přepracujte řízení - kolem středové polohy je podivně lehké, tupé a celkově má příliš pomalé zpřevodování. U Škodovek od dob Felicie naprosto nevídaný problém - že by marketingový záměr?
2) O kolik by bylo dražší sklopné provedení zadního sedáku? 2 navařené pantíky a do nich zasunuté 2 zahnuté dráty = nárůst ceny oproti stávajícímu nesklopnému provedení asi tak o 100 Kč. Tomu říkáte clever řešení a špičková užitná hodnota? Nebo jde zase o negativní marketing? 3) Tvrdý plast i na horní ploše přístrojové desky - u low-endového auta proč ne. Ale chce to nějakou odpovídající povrchovou úpravu - zmatnění či zdrsnění - od současného provedení se totiž při jízdě proti slunci jeho paprsky od přístrojové desky děsivě odrážejí přímo do očí řidiče! Tady už nejde jen o uživatelskou nepříjemnost, ale o nedostatek, který může způsobit nehodu a ohrozit tak posádku! 4) Motor 1.4 TSI prosím nabízejte i se šestistupňovou manuální převodovkou. Povinné DSG spolehlivě odežene většinu potenciálních zájemů o tento motor. Že by zase záměr?
Jinak nabídka prostoru v kabině i kufru je super a pěkný je i vnější design :yes:
Re: Škoda Rapid - fiasko v Autě roku ČR 2013 a jeho příčiny
4) To je určitě záměr, takhle to má celý koncern. Zkuste si objednat Golfa 4 Motion s benzínovým motorem nebo Passata Alltrack 2.0 TSI bez DSG. Taky to nepůjde.
Re: Škoda Rapid - fiasko v Autě roku ČR 2013 a jeho příčiny
Je to Clever, ale v style Billa.
Ta horna pristrojova doska vyzera ako tacka - a nalestena. Insie neostava, len to "lestit" pripravkami s matnym elektom.
P.S. Mozno v skodovke pribalia naviac Clever okuliare, ktore budu tonovane len v spodnej polovici. Nieco taketo, len v opacnom garde: [odkaz]
Re: Škoda Rapid - fiasko v Autě roku ČR 2013 a jeho příčiny
záměr, víš kolik bude zase článků o tom že rapid prodělal 1500 omlazení? >:D
tady se odpovědi nedočkáš, proč se rapid neprobojoval do českého auta roku...
Přesto jak tu většina skučí že je Rapid předražený šunt(většinou z osobní zášti vůči čemukoliv českému nebo Škodovce) tak v Bolce přesně vědí kolik si za svůj výrobek nechat zaplatit.A že se bude prodávat na to se spolehni..Na tom nic nezmění ani tvé srovnávání s výrobci skutečných šuntů. Škoda šlape.. >:-[]
Většina skučí spíš proto, že jim hlava nebere to sebevědomí manažerů z MB. Při dnešní konkurenci... a jestli někdo tvrdí, že nový Korejec (Ceed, i30, Cruze), nebo Francouz (Megane, C4, 308) za obdobné prachy bude horší, než zgarb poskládaný z historických komponentů, tak by asi měl navštívit odborníka, protože očividně ztratil kontakt s realitou a to je na diagnózu...
Jestli se bude v Čechystánu něco ve větší míře prodávat, tak to budou opět a zase jen olítané Ochcávky z Áček :-)
Rozdiel je uplne bezvyznamny a hlavne ovplyvneny kurzom, ktory nemozete brat od narodnej banky ale od bank komercnych a potom zistite, aky hlupy clanok pisete profici... :no::no::no:
To by bylo pěkný,ale kolik by pak musela stát Fábia,protože 200000,- stojí základní Fábia s motorem HTP 44kw myslím.Nakonec nová Fábia bude asi i lepší auto než je Rapid,aspoň co se podvozku týče,jen doufám že i se vzhledem něco udělají,aby auto vypadalo aspoň trochu sportovně ;-)
sa skúsiť pozrieť na jeden fakt a to, že: na SK bol konverzný kurz k EUR 30,126 a v CZ je kurz cca 25 CZK za 1 euro. Takže v CZ stojí zhruba 289000, ale na SK po prepočítaní konverzným kurzom cca 333000. A o životnej úrovni a platoch už ani nevravím..
no tady to s těma platama není o moc lepší......všude práce na p...a peněz málo.A těch 290000kč za holej Rapid je prostě moc,to se na mě nezlob,vždyť to má být auto pro normální lidi a né pro podnikatele,atd.ti si koupí německou prémii přece a né Rapida.
s tou vybavou je to des. ja som sa takto oserinkal na fabii RS. v cechach mate multifunkcny volant s padlami DSG v zaklade, u nas sa doplaca... bol som v tom, ze aj u nas je v zaklade, nepozrel som si to poriadne a tak mam velke hov no a nie padla >:D
Kam se podel ten "predrazeny" seat (dvojce rapidu) ?? Podle novinare v poradu Autosalon se pry vyrabi kupodivu v CR na stejne lince ....... a svete div se, za podobnou cenu ?? Rovnez doporucuji shlednout video - test ojetin (Ford Fusion) - tam docela presne onen novinar popisuje, ze se u rapidu ozyva hluk od zadni napravy....... duvod se tam take dozvite. Rovnez pokud se pamatuji, tak u frantiku se vozy testovali nekde na jihu, kde skoro nemaji silnice ...... tak proc by to nemelo vydrzet i nase tankodromy ?
Ani bych se nedivil, kdyby pak byly za nějaký čas ceny nižší zase u nás v ČR. Někteří Češi nakupí teď na Slovensku a pak se bude jezdit nakupovat ze Slovenska k nám. Je to jen marketing.
Ani bych se nedivil, kdyby pak byly za nějaký čas ceny nižší zase u nás v ČR. Někteří Češi nakupí teď na Slovensku a pak se bude jezdit nakupovat ze Slovenska k nám. Je to jen marketing.
Marketingovy pretlak (nebo protlak), propaganda alá Putin
Mě se mooooc liiiibiii. Ja bych za tak krasny a propracovany auto dal i 500.000,- Kc.
A pro ty co ho chteji levne ze Slovenska, tady je levna smenarna :
[odkaz]
Me se straaasnnneee libi treba ta jednozonova klima z Fabie, nebo ty prenadherne zpracovane tapecy dveri. Kam se hrabe konkurence. A za skoro 3kila zaklad, no paraaada. Ja si snad koupim 3kusy :-) A uz se tesim az mi pes doma udela zkrat a ja Rapida promenim v disco. To jina auta nezvladnou ani omylem!! :-) >:D:-!