Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: B&B Audi TT

Německý tuner B&B přivezl do Ženevy vyladěné Audi TT, které má nejvyšší rychlost přes 300 km/h.
Zpět na článek
8. 3. 2007 18:25
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 20:48
neregistrovaný "Zack"
8. 3. 2007 21:46
8. 3. 2007 18:44
8. 3. 2007 20:24
neregistrovaný "Golias"
9. 3. 2007 09:45
neregistrovaný "Odborník"
9. 3. 2007 09:58
9. 3. 2007 10:31
9. 3. 2007 19:07
neregistrovaný "bob"
9. 3. 2007 12:38
anonym
9. 3. 2007 16:21
neregistrovaný "Franta"
10. 3. 2007 19:27
neregistrovaný "kuba"
11. 3. 2007 07:57
neregistrovaný "krtko"
11. 3. 2007 10:13
neregistrovaný "wumpy"
11. 3. 2007 10:53
neregistrovaný "jjk"
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 18:25
doufám
doufám, že ladič nezapoměl na patřičně posílenou převodovku, spojku, hřídele a také HALDEX spojku pro pohon zadní nápravy. Jinak vidím životnost těchto komponentů na pár dravých rozjezdů od semaforu...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Zack"
8. 3. 2007 20:48
Re: doufám
Je to uprava vskutku pekna....ale souhlasim s Frantou...Fakt pochybuju ze se motor dozije treba 30tkm..Jinak opravdu nadhera
Avatar - MeSiL
8. 3. 2007 21:46
Re: doufám
Myslím, že B&B je už dost velký a zkušený tuner, aby na toto zapoměl. Vše musí být posílené. Jinak chtěl bych vidět reakci majitele R8, když uvidí tohle >:D nice :yes:
Avatar - princ
8. 3. 2007 18:44
tuning
Rozhodne je to povedeny tunig, jak opticky, tak motoricky. Mozna pro nekoho levnejsi alternativa R8.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Golias"
8. 3. 2007 20:24
Re: tuning
Myslim, ze to byl ucel ;)
neregistrovaný "Odborník"
9. 3. 2007 09:45
Re: tuning
Myslim, že právě ten plastovej odkaz na R8 je dost trapnej. Představ si, že v tom jedeš a na světlech vedle tebe zastaví skutečná R8. Musel by ses cítit jako úplnej pitomec. :-))
Avatar - ManInBlack
9. 3. 2007 09:58
Re: tuning
To jo, ale na druhou stranu - kolik R8 běžně asi na silnici potkáš >:D
Avatar - Dinar
9. 3. 2007 10:31
Re: tuning
Je to záměr, byl jsem shodou okolností minulou sobotu u B&B a viděl tohle auto naživo. Ten R8 look je provokačka, že to moc nemá styl vědí i sami B&B, ale zas vědí, že to přitáhne pozornost mnohem víc, než "obyčejně" vytuněné TT, které nabízí každý VW-group tuner. Prostě kalkul pro Ženevu, ale po technické stránce super tuning, pánové, co se tu výše pozastavují nad životností jsou trochu mimo, B&B není garážový čiptuner nebo Milotec, u nich je vždy na prvním místě hardware.
neregistrovaný "bob"
9. 3. 2007 19:07
Re: tuning
Plne souhlasim, tento opticky paket R8 je spis saskarna. Jak nekdo vyse psal, musel bych se hanbou propadnout kdybych jel v tomhle a vedle me zastavilo skutecne R8. Proc opticky predelavat tak krasny auto jako je TT? jeste bych pochopil snizeni podvozku, uprava na sportovnejsi apod. ale napodobovat jine auto 3x drazsi je trapas ;-)
anonym
9. 3. 2007 12:38
Skúsenosť
Praktická skúsenosť s tunningom od firmy B&B : kúpil som si v nov. 06 Audi Q7, 3,0 TDi. Dal som si urobiť úpravu výkonu firmou B&B, stupeň 3, z 231 PS na 300 (aj úprava turba). Výkon super...až nadišla chvíľa, keď motor začal za jazdy zhasínať. Výsledok - chybná riadiaca jednotka, konkrétne niečo ohľadom vstrekov. Audi kvôli zásahu do jednotky záruku neuznali(nepátrali ani po skutočnom dôvode poruchy) a B&B tvrdili, že ich software to poškodiť nemohol. Takže nakoniec ma oprava vyšla 47. tis. Sk, tunning 6.000 EUR a mám pôvodný výkon a trojmesačné auto. Som sklamaný prístupom Audi a tak isto aj tunningovej firmy B&B!!!!! Toľko moja skúsenosť s firmou B&B, v konečnom dôsledku aj AUDI!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Franta"
9. 3. 2007 16:21
Re: Skúsenosť
Tak to je věc! v říjnu loňského roku jsem si koupil A6 3.0 TDi. Do týdne jsem dostal poštou nabídku věhlasného tunera na zvýšení výkonu z 233 PS na 300 PS, včetně úpravy turba... Nepochopil jsem, jak se dozvěděl moji adresu. Pak jsem se toho tunera ptal, zda bude platit záruka od AUDI. Odpověď: JASNĚ, my jsme s Audi "jedna ruka". Pro jistotu jsem se ptal u prodejce AUDI: jakýkoli zásah do vozidla (prakticky kamkoliv)je porušením záručních podmínek a ztrácíte záruku. Což je podle mě logické. Tuning jsem s díky odmítl, a dodnes jsem ujel téměř 30 000 km bez problémů, auto jede bezvadně (ten motor je fakt skvělej!) a tunerům se vyhýbám. A mezi námi, nevěřím že u výše představeného TT vyměnili hřídele, spojku, HALDEX apod. Přitom je tam nárůst výkonu 100%! Kdo jste absolvent alespoň strojní průmyslovky, víte, jak se počítají všechna ložiska,převodovka (!!!), spojky, hřídele,... Pak také víte, že by se jednalo téměř o nový podvozek. Anebo je druhá možnost: udělat "optické" ladění vozu a s dalšími díly nic nedělají. Dostat turbem z vozu velký výkon, není zase tak složité. Lituji majitele tohoto TT.
neregistrovaný "kuba"
10. 3. 2007 19:27
Re: Skúsenosť
Znáš j e d i n ý h o výrobce, který by ti uznal záruku na motor, kterej rozese... nějakej tuner??? já teda ne!!!
neregistrovaný "krtko"
11. 3. 2007 07:57
Tak to jo...
Nadhera len kde na to zobrat???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wumpy"
11. 3. 2007 10:13
všichni slibují
Faktem je že tuningové fy slibují záruku na jejich úpravy. Otázkou ale je jak se zachovají když ke skutečnému problému dojde. Pak se asi teda budou snažit zahnat to do autu a zákazníka odpálkovat. Je těžké se potom bránit a soudit se s nimi, když je to potom na hodně dlouho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jjk"
11. 3. 2007 10:53
Motor - chyba
Kratka 3,2 ktora sa montuje do TT nie je FSI.
Rozbalit vlákno
0