Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Volkswagen Polo BlueMotion = čtyřlitrové auto

Volkswagen na vybraných trzích v následujících měsících nabídne upravené Polo jako nástupce třílitrového Lupa. Tentokrát jde o větší kompromis mezi dosaženou spotřebou, komfortem a dosahovanými jízdními výkony, takže také cena by měla být rozumná.
Zpět na článek
3. 3. 2006 11:02
neregistrovaný "Leftie"
3. 3. 2006 11:12
neregistrovaný "GP"
3. 3. 2006 16:33
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 11:14
neregistrovaný "pierro"
3. 3. 2006 12:07
neregistrovaný "Meky"
3. 3. 2006 13:22
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 13:27
neregistrovaný "beam"
3. 3. 2006 14:40
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:56
neregistrovaný "ultra"
3. 3. 2006 12:44
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 14:43
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:59
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 15:43
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "Coulin"
3. 3. 2006 13:30
neregistrovaný "JuPo"
3. 3. 2006 14:41
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:57
neregistrovaný "Roomster"
3. 3. 2006 16:20
neregistrovaný "mari"
3. 3. 2006 16:47
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 09:27
neregistrovaný "Jazzer"
5. 3. 2006 00:10
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 16:49
3. 3. 2006 17:09
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 17:27
3. 3. 2006 17:32
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:35
3. 3. 2006 17:39
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:51
3. 3. 2006 18:36
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:46
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:54
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:56
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 19:49
3. 3. 2006 17:52
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:00
3. 3. 2006 18:21
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:40
4. 3. 2006 13:56
neregistrovaný "empi"
3. 3. 2006 17:22
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 17:27
3. 3. 2006 17:45
neregistrovaný "Coulin"
3. 3. 2006 17:49
4. 3. 2006 12:14
neregistrovaný "Coulin"
4. 3. 2006 13:32
3. 3. 2006 18:31
neregistrovaný "Š120L"
3. 3. 2006 18:34
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:41
3. 3. 2006 22:28
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 10:07
neregistrovaný "ericn"
4. 3. 2006 10:51
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2006 11:46
4. 3. 2006 11:50
neregistrovaný "ericn"
4. 3. 2006 19:55
5. 3. 2006 00:15
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 10:52
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 21:09
neregistrovaný "Brouk"
4. 3. 2006 21:30
neregistrovaný "MarcoPolo"
5. 3. 2006 07:33
neregistrovaný "mišo"
5. 3. 2006 16:01
neregistrovaný "MarcoPolo"
5. 3. 2006 15:07
neregistrovaný "WEST"
17. 3. 2006 14:52
neregistrovaný "hus"
17. 3. 2006 23:34
neregistrovaný "Marian"
neregistrovaný "Leftie"
3. 3. 2006 11:02
:-)))
Ja som myslel, že tam je štvorliter - motor >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GP"
3. 3. 2006 11:12
Re: :-)))
já taky :-)
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 16:33
Re: :-)))
i já, fuj, to jsem se lek!
neregistrovaný "pierro"
3. 3. 2006 11:14
bez titulku
Spotřeba 4 litry?? To přece dnes nabízí i jiné automobilky - viz článek. Takže doufám, že ve Vlkohradu se nezblázní a nebudou tohle auto prodávat za 500.000- Kč. Jinak se může stát, že ho potká podobně smutný osud jako jeho předchůdce, malé Lupo 3L, které pošlo na úbytě a nezájmu právě z důvodu ceny. Tak jsem zvědav... :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Meky"
3. 3. 2006 12:07
bez titulku
:-)
tak to je riadna haluz. Ja mám na tri roky starom Cliu DCi kombi 4,3litra. A realne jazdim za cca 4,0l :-)

Vydno, ze TDI uz doziva... Common Rail for ever! :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 13:22
Re: bez titulku
hm ty máš Clio kombi?????
neregistrovaný "beam"
3. 3. 2006 13:27
Re: bez titulku
zrejme mel na mysli kombinovanou spotrebu...jinak taky moc nerozumim,co to zas VW predvadi...ale on nam to GTI urcite vysvetli... :-)
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:40
Re: bez titulku
ide asi o to že konkurencia nerobi auto s kombinovanou spotrebou 4l nafty na 100km a s výkonom 59kW a maximálkou 176km/h
neregistrovaný "ultra"
3. 3. 2006 14:56
Re: bez titulku
Jinak presne na to cekam, ze nam GTI vysvetli. Ja taky smysl toho auta nachapu, protoze jestli se rozdil v cene oproti normalnimu 1.4TDI smaze pri ujeti 50 tis. rocne za zhruba 5 let, tak je to na nic. Naco platit vic, kdyz se mi to nevrati? Tak at ho delj jako seriovej model a nereknu ani slovo. Asi je to pro eco-silence a stranu zelenych >:D :no:
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 12:44
haluz
přidávám se k názoru, že to je slušná haluz, takovejch maloobjemovejch dieselů už je co uměj jezdit kolem 4 litrů, nějak jsem nepochopil na co si VW hraje a hlavně s Polem.... :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:43
Re: haluz
podla mna tam ide o tu dynamiku ,konkurencia je slabšia a má horšiu dynamiku to dá na 100ku zta 12,6s ford focus 1.8TDCi 115k dá za 11.5s
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 14:59
Re: haluz
No jo ale nezapomeň, že focus je kapánek větší a těžší auto než Polo ;-) takže to neni moc konkurenční......
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 15:43
Re: haluz
tým chcem naznačiť ,že ten motor je schopný * aj focus 1.8TDCi a pritom bude mať nižšie spotrebu a konkurencia má tak 50KW zrýchlenie 15s a maximálku asi tak 165
neregistrovaný "Coulin"
3. 3. 2006 16:08
Re: haluz
NG Yaris 1.4D-4D 66kW max .speed 175km/hod,zrychlení 0-100 10,7s :yes: A kombinace 4.5l/100km Tak vo co de... a NEMUSEJ NIC DĚLAT S MOČOVINOU!!! TTT :yes:
neregistrovaný "JuPo"
3. 3. 2006 13:30
bez titulku
Ach zas dalsie auto ktore napada mladych aby si ho kupili mozno kvoli cene a spotrebe,dizajnu,znacke.. a nakoniec pridu na to ze je to kravina .. pretoze ako aj golfov a WV polo budu do toho vrazat tisice a tisice mesacne za opravu... NEMEC! to je hruza.. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "peter"
3. 3. 2006 14:41
Re: bez titulku
hm ale dnes je rok 2006 kamarát zato že máš Golfa rv 1975 a si s ním každý den v servise si môžeš sám ...A kde potom VW prisiel k tomu ,že je uznávaný ako kvalitná značka
neregistrovaný "Roomster"
3. 3. 2006 14:57
bez titulku
:-| no super to neni
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
3. 3. 2006 16:20
no jasně, jasně
tak teda kouzlo se nepovedlo ale aspoň zatleskáme za snahu >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 16:47
Got that blue feeling, brother
Kouzlo nechtěného je tom názvu pro bluesmana či jazzmana: když slyším blue motion, rovnou si představím něco jako New Orleans Suite od D.Ellingtona - pomalý hustý pohyb s těžkýma nohama a blue srdcem. (prosím, nevysvětlujte mi žádné bluechipy a bluetoothy, děkuji) Je to skoro jako pojmenovat auťák trauermarsch >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jazzer"
4. 3. 2006 09:27
Re: Got that blue feeling, brother
Co třeba Kind of Blue od Davise nebao Midnight Blue od Kenny Burrella s Mr. T? Ty docela šlapou, ne?
4. 3. 2006 19:57
Re: Got that blue feeling, brother
:-) :yes:
neregistrovaný "patrik"
5. 3. 2006 00:10
Re: Got that blue feeling, brother
:yes: Jsi-li pravý jazzer a ne jen jester, tak dobře víš, co je blue a že tahle endogenní deprese se za tebou táhne, i kdybys mrskal nohama jako tanečnice z Lúčnice. I když je mi dost jedno, jak se tahle verze Pola bude jmenovat, přijde mi takhle melancholický název opravdu trochu vedle, to bylo všechno - peace >:D
3. 3. 2006 16:49
POLO NA 3,9
Nepřeceňuj tu zprávu... je to standardní zpráva o tom, že ten zatracovaný VW dělá auto v segmentu - malá auta - s kombispotřebou 3,9 litru. Pokud tě to nebere, jdi dál... pokud tě to bere... a mělo by... vždyť nic lepšího v tomhle segmentu na světě není... můžeš si POLO koupit. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 17:09
Re: POLO NA 3,9
Tak jsem čekal, kdy přijdeš a konečně nám to vysvětlíš ;-) Popravdě nevím co je na Polu tak skvělého, je to průměrný zástupce malých vozů s velkou cenou, toť asi vše, na těch 3,9l/100km se asi jen těžko dostaneš...
3. 3. 2006 17:27
Re: POLO NA 3,9
Nevím, jakou máš zkušenost se svou nohou a s udávanou kombispotřebou... která tedy rozhodně (u žádného auta) není a nemůže ani být vycucaná z prstu... Takže, pokud nebudeš jezdit ostře, pak 3,9 MUSÍŠ dokázat. Myslím tím, že zároveň jedeš pružně. A kdybys jel "na spotřebu" tak uděláš i 3,5... Na POLO není nic skvělého, pokud u něho hledáš genialitu 911ky... je to auto ze segmentu malých aut... které podle mého aktuálním liftingem nepobralo zepředu na kráse... ovšem je to vůz - klasika VW. Tedy od rozumného dvacátníka až po důchod. A i kdybys to cejtil tak, že je to tak akorát pro důchodce... pak sláva... víš, co je důchodců?... koneckonců... budeš-li jezdit opatrně, ani se nenaděješ, a budeš jeden z nich...
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:32
Re: POLO NA 3,9
.... a kdyz tlacis, tak to mas ,krome hnedyho pruhu, ZADARMO!!!! >:-[]
3. 3. 2006 17:35
Re: POLO NA 3,9
>:D >:-[] :yes: Něco o tom víš? ;-) :yes: P.S. já to pod 3,5 nestlačil >:D
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 17:39
Re: POLO NA 3,9
Vim o tom vsechno! Misto do fitka chodim po vecerech tlacit ty hromady Golfu a Poloaut, co se vali u dealera, tlacit po parkingu:-) Bajecny relax, jen se pritom vzdycky poseru, ze by to bylo tema autama? >:-[] PS: Ale spotrebu maji bozi, to zase jo;-)
3. 3. 2006 17:51
Re: POLO NA 3,9
...sem nevěděl, žes s tím praštil ;-) no, hele noční bodyguard u VW... :yes: ;-) :-)
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:36
Re: POLO NA 3,9
Delvita nebo VW, kde je rozdil?;-)
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:46
Re: POLO NA 3,9
že by nikde? Lidový jako lidový? hmmmmm ;-)
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 18:54
Re: POLO NA 3,9
To melo jiny kontext. GTI tu nedavno proflaknul, ze dela nocniho hlidace v Delvite, takze tak:-) >:-[]
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:56
Re: POLO NA 3,9
No tak to mi uniklo ufff >:D
3. 3. 2006 19:49
Re: POLO NA 3,9
Mně taky >:D
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 17:52
Re: POLO NA 3,9
Hele něco ti povím, mám Fabii Combi 1,9TDi a kombinovaná spotřeba u ní má být 4,9l na 100km a k týhle spotřebě jsem se ani jednou nepřiblížil. Zkoušel jsem to různýmy styly jízdy. Nejmenší spotřeba jakou se mi podařilo dokázat, je 5,4 l/100km, což je pokud dobře počítám o půl litru víc... Pořád je to velmi slušná spotřeba, normálně se pohybuji mezi 5,8 - 6,2 a nedělám z toho tragedii, takže po mých zkušenostech považuju údaj 3,9 za haluz, toť asi vše... A k tomu Polu asi tak - radši Škodovku...
3. 3. 2006 18:00
Re: POLO NA 3,9
Pokud máš dobře seřízenej motor, pak máš "těžkou nohu"... když jedeš do kopce... zkoušej vracet plyn až tam, kde ti bere akorát... možná to zbytečně sešlapuješ... Se Škodou souhlas - FABIA je opravdu výborné auto a je stále krásná :yes:
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:21
Re: POLO NA 3,9
Motor je OK, no a k tý "težký noze" - nejsem žádný mladý ucho, abych nevěděl jak zacházet s pedálem... Toť asi vše... Jinak ještě k Fabii, nemůžu si ji vynachválit... :yes:
3. 3. 2006 18:40
Re: POLO NA 3,9
To je fajn :yes: Je to velmi elegantní auto...
neregistrovaný "empi"
4. 3. 2006 13:56
Re: POLO NA 3,9
Bezne jsem delaval Praha - Ostrava v Octavii s prumernou spotrebou podle pal. pocitace za 5,1 (1,9TDI 81kW) a za 5,5 (1,9TDI 96kW). A nijak jsem se pritom neplouzil ...
neregistrovaný "Alessio"
3. 3. 2006 17:22
Re: POLO NA 3,9
Yaris?
neregistrovaný "Coulin"
3. 3. 2006 17:45
Re: POLO NA 3,9
Přečti parametry Yarise výše HALUZ a to dokáže jezdit za 4.5 i benzín a už před šesti lety... :yes:
3. 3. 2006 17:49
Re: POLO NA 3,9
Jo, přečetl... dobrej... výbornej výsledek... Taky to dělá Toyota... žádnej nýmand. Podobně to teď pouští VW s Lupem... to je také výborné, ne? 3,9...
neregistrovaný "Coulin"
4. 3. 2006 12:14
Re: POLO NA 3,9
Jo určítě je to velmi dobrý výsledek,ale Lupo je v kategorii vozů o třídu níže jako Toyota Aygo,P107.C1.Fiat Seicento atd..
4. 3. 2006 13:32
Re: POLO NA 3,9
...jsem se spletl... samozřejmě s POLEM...
neregistrovaný "Š120L"
3. 3. 2006 18:31
Re: POLO NA 3,9
Nepodceňuj tu zprávu...je to standardní zpráva o tom, že ta zatracovaná škoda dělala auto v segmentu - malá auta - s reálnou spotřebou 11 litrů. Pokud tě to nebere, jdi dál...pokud tě to bere...a mohlo by...vždyť nic lepšího v tomhle cenovém segmentu na světě není...můžeš si 120L koupit. BRAVO ŠKODA-120L :yes: >:D
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 18:34
Re: POLO NA 3,9
trefný :yes: >:D
3. 3. 2006 18:41
Re: POLO NA 3,9
>:D ;-) :yes:
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 22:28
Re: POLO NA 3,9
Inu, jak říkala moje kamarádka: když nastoupila u německé firmy a chtěla si pořídit auto, šéf jí dal s dobrého srdce dobrou německou radu: "Ty, kup si jaký auto myslíš, ale ne Polo, v tom u nás jezdí jenom gastarbajtří." Takže, jak je vidět, kolik lidí, tolik názorů a našinci nakonec nezbyde než zavřít oči, zapomenout na image a následovat žízeň (a koupit hasičák) >:D
neregistrovaný "ericn"
4. 3. 2006 10:07
Re: POLO NA 3,9
haha no to výborně vystihuje podstatu věci :yes: - německá rada hahahahha
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2006 10:51
Re: POLO NA 3,9
Jsem rád, že ses obveselil :yes: Mně taky tahle šéfovská věta utkvěla celé roky ani ne tolik kvůli Polu, ale že tak pefektně vystihuje sociální snobismus, který provází německý pohled na auta. Proto jsem se vždycky cítil mnohem veseleji třeba v Anglii, kde naopak spousta lidí jezdí s úděsnými starožitnými pekáči, protože a) to prostě není důležité; b) do starýho koně se nekope :-) pěkný den všem
4. 3. 2006 11:46
Re: POLO NA 3,9
Moc hezké ;-) :yes: ... takovej starožitnej E Jag pekáč... ideál... ;-)
neregistrovaný "ericn"
4. 3. 2006 11:50
Re: POLO NA 3,9
No to už jsi od toho gastarbajtrovskýho kočáru dost daleko >:D
neregistrovaný "patrik"
5. 3. 2006 00:15
Re: POLO NA 3,9
Všechno je nakonec pekáč, stav se někdy v áčkách :yes:
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 10:52
už zas jsem se nepodepsal, pardon
:-)
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2006 11:47
Re: už zas jsem se nepodepsal, pardon
Mrknu ne adresu a jsem doma :-)
neregistrovaný "Brouk"
4. 3. 2006 21:09
bez titulku
Co to je za hnus?? >:D BRAVO VW :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MarcoPolo"
4. 3. 2006 21:30
Vysvetlenie
Vela ludi sa tu na fore pyta, aky vyznam ma Polo BlueMoon. Dovod je rovnaky ako bola pri existencii VW Lupo 3L.
Jedno slovne spojenie... Kjotsky protokol.
Automobilky v krajinach signatarsky pripojenych do kjotskeho protokolu su zaviazane dodrziavat predpisanu priemernu spotrebu a emisie "priemerneho automobilu". Kazda automobilka vypracuva kazdorocne svoje takzvane priemerne auto. Je to iba statisticky udaj aky ma objem, velkost, spotrebu, emisie atd.
No a kedze take krasne auta ako Touareg papaju pomerne vela paliva a ich emisie su asi 4 krat vyssie ako emisie Golfa 1,6 musia "priemerne vozdilo" znormalnit. A ako to spravit lepsie, ako vyrobit takto extremne setrne vozidlo, vdaka ktoremu bude priemer automobilky v predpisanej norme. (neopomenutele je ze sa hodnotia vyrobene vozy, nie predane, takze mozu stat aj na sklade)
To iste bol dovod existencie Lupa 3L. Naklady na vyvoj a vyrobu boli vyssie ako predajna cena, no oplatilo sa im to kvoli priemeru...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mišo"
5. 3. 2006 07:33
Re: Vysvetlenie
podla mna to, co si napisal, je hlupost. co potom take automobilky ako porsche, maserati, lamborghini? oni nepotrebuju plnit limity? dalsia vec - touareg V8 - 4,2 ma priemernu spotrebu tusim okolo 12 litrov na sto. veeeelmi, ale naozaj veeeeeeeeeelmi pochybujem, ze by nejaky "priemer" ako to ty popisujes, zachranil jeden jediny model Polo s kombi spotrebou 3,9. to je jednoducho blbost, nehnevaj sa na mna.

Dalsia vec - pokial viem, Kjotsky protokol sa pouziva a plati, co sa tyka exhalatov v priemysle, nie exhalatov aut...na to su tu normy EURO 3, EURO 4 a dalsie podobne. ;-)
neregistrovaný "MarcoPolo"
5. 3. 2006 16:01
Re: Vysvetlenie
Nema zmysel sa o tom hadat. Nie je to hlupost.
Lambo a Porsche, za prve, su sucastou koncernu a hodnotenie je ine ak je to sucast. (predaj a poskytovanie nevyuzitych a povolenych kapacit u exhalatov)
Za druhe, to neznemoznuje vyrobu automobilov, ale za prekrocenie limitov sa platia slusne penale (ci je to forma dane, neviem). Premiove automobilky si to mozu dovolit, pretoze v jeho cene sa uz s tym rata.
Pred 3 rokmi som bol som na jednej konferencii o automobilovom priemysle a to co som napisal o Lupo 3L mam od vtedajsieho finanz-sefa z VW BA. Rovnaka otazka padla aj na prednaske na SjF STU v BA pred 2 rokmi odpoved z VW bola taka ista ;-)
Myslis ze by inak automobilky len tak vrazali stamiliony do vyvoja motorov? Ak by mohli, tak by stale predavali EURO3 motory, ved ich vyrobna cena by uz len klesla a len pramalo spotrebitelom na tom zalezi ci ma motor EURO3 alebo 4.
neregistrovaný "WEST"
5. 3. 2006 15:07
ALE FUJ!
ale fuj, nech uz idu s tymi 3 valcami do *, radsej stvorvalec s mensim objemom, hlavne nech to ma maximalny vykon a toc. moment na pouzitelnej hodnote
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hus"
17. 3. 2006 14:52
bez titulku
Náš golf 3 1,9tdi dá taky 4l/100km když se hodně snažíš...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marian"
17. 3. 2006 23:34
Videoreportaz z Chicago Autoshow 2006
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma
Rozbalit vlákno
0