Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: Volkswagen Polo BlueMotion = čtyřlitrové auto

64 komentářů

Ja som myslel, že tam je štvorliter - motor >😁
já taky 😄
i já, fuj, to jsem se lek!
Spotřeba 4 litry?? To přece dnes nabízí i jiné automobilky - viz článek. Takže doufám, že ve Vlkohradu se nezblázní a nebudou tohle auto prodávat za 500.000- Kč. Jinak se může stát, že ho potká podobně smutný osud jako jeho předchůdce, malé Lupo 3L, které pošlo na úbytě a nezájmu právě z důvodu ceny. Tak jsem zvědav... 😐
😄
tak to je riadna haluz. Ja mám na tri roky starom Cliu DCi kombi 4,3litra. A realne jazdim za cca 4,0l 😄

Vydno, ze TDI uz doziva... Common Rail for ever! :yes: >😒]
hm ty máš Clio kombi?????
zrejme mel na mysli kombinovanou spotrebu...jinak taky moc nerozumim,co to zas VW predvadi...ale on nam to GTI urcite vysvetli... 😄
ide asi o to že konkurencia nerobi auto s kombinovanou spotrebou 4l nafty na 100km a s výkonom 59kW a maximálkou 176km/h
Jinak presne na to cekam, ze nam GTI vysvetli. Ja taky smysl toho auta nachapu, protoze jestli se rozdil v cene oproti normalnimu 1.4TDI smaze pri ujeti 50 tis. rocne za zhruba 5 let, tak je to na nic. Naco platit vic, kdyz se mi to nevrati? Tak at ho delj jako seriovej model a nereknu ani slovo. Asi je to pro eco-silence a stranu zelenych >😁 :no:
přidávám se k názoru, že to je slušná haluz, takovejch maloobjemovejch dieselů už je co uměj jezdit kolem 4 litrů, nějak jsem nepochopil na co si VW hraje a hlavně s Polem.... :no:
podla mna tam ide o tu dynamiku ,konkurencia je slabšia a má horšiu dynamiku to dá na 100ku zta 12,6s ford focus 1.8TDCi 115k dá za 11.5s
No jo ale nezapomeň, že focus je kapánek větší a těžší auto než Polo 😉 takže to neni moc konkurenční......
tým chcem naznačiť ,že ten motor je schopný * aj focus 1.8TDCi a pritom bude mať nižšie spotrebu a konkurencia má tak 50KW zrýchlenie 15s a maximálku asi tak 165
NG Yaris 1.4D-4D 66kW max .speed 175km/hod,zrychlení 0-100 10,7s :yes: A kombinace 4.5l/100km Tak vo co de... a NEMUSEJ NIC DĚLAT S MOČOVINOU!!! TTT :yes:
Ach zas dalsie auto ktore napada mladych aby si ho kupili mozno kvoli cene a spotrebe,dizajnu,znacke.. a nakoniec pridu na to ze je to kravina .. pretoze ako aj golfov a WV polo budu do toho vrazat tisice a tisice mesacne za opravu... NEMEC! to je hruza.. ;-\
hm ale dnes je rok 2006 kamarát zato že máš Golfa rv 1975 a si s ním každý den v servise si môžeš sám ...A kde potom VW prisiel k tomu ,že je uznávaný ako kvalitná značka
😐 no super to neni
tak teda kouzlo se nepovedlo ale aspoň zatleskáme za snahu >😁
Kouzlo nechtěného je tom názvu pro bluesmana či jazzmana: když slyším blue motion, rovnou si představím něco jako New Orleans Suite od D.Ellingtona - pomalý hustý pohyb s těžkýma nohama a blue srdcem. (prosím, nevysvětlujte mi žádné bluechipy a bluetoothy, děkuji) Je to skoro jako pojmenovat auťák trauermarsch >😁
Co třeba Kind of Blue od Davise nebao Midnight Blue od Kenny Burrella s Mr. T? Ty docela šlapou, ne?
GTI
😄 :yes:
:yes: Jsi-li pravý jazzer a ne jen jester, tak dobře víš, co je blue a že tahle endogenní deprese se za tebou táhne, i kdybys mrskal nohama jako tanečnice z Lúčnice. I když je mi dost jedno, jak se tahle verze Pola bude jmenovat, přijde mi takhle melancholický název opravdu trochu vedle, to bylo všechno - peace >😁
GTI
Nepřeceňuj tu zprávu... je to standardní zpráva o tom, že ten zatracovaný VW dělá auto v segmentu - malá auta - s kombispotřebou 3,9 litru. Pokud tě to nebere, jdi dál... pokud tě to bere... a mělo by... vždyť nic lepšího v tomhle segmentu na světě není... můžeš si POLO koupit. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Tak jsem čekal, kdy přijdeš a konečně nám to vysvětlíš 😉 Popravdě nevím co je na Polu tak skvělého, je to průměrný zástupce malých vozů s velkou cenou, toť asi vše, na těch 3,9l/100km se asi jen těžko dostaneš...
GTI
Nevím, jakou máš zkušenost se svou nohou a s udávanou kombispotřebou... která tedy rozhodně (u žádného auta) není a nemůže ani být vycucaná z prstu... Takže, pokud nebudeš jezdit ostře, pak 3,9 MUSÍŠ dokázat. Myslím tím, že zároveň jedeš pružně. A kdybys jel "na spotřebu" tak uděláš i 3,5... Na POLO není nic skvělého, pokud u něho hledáš genialitu 911ky... je to auto ze segmentu malých aut... které podle mého aktuálním liftingem nepobralo zepředu na kráse... ovšem je to vůz - klasika VW. Tedy od rozumného dvacátníka až po důchod. A i kdybys to cejtil tak, že je to tak akorát pro důchodce... pak sláva... víš, co je důchodců?... koneckonců... budeš-li jezdit opatrně, ani se nenaděješ, a budeš jeden z nich...
.... a kdyz tlacis, tak to mas ,krome hnedyho pruhu, ZADARMO!!!! >😒]
GTI
>😁 >😒] :yes: Něco o tom víš? 😉 :yes: P.S. já to pod 3,5 nestlačil >😁
Vim o tom vsechno! Misto do fitka chodim po vecerech tlacit ty hromady Golfu a Poloaut, co se vali u dealera, tlacit po parkingu😄 Bajecny relax, jen se pritom vzdycky poseru, ze by to bylo tema autama? >😒] PS: Ale spotrebu maji bozi, to zase jo😉
GTI
...sem nevěděl, žes s tím praštil 😉 no, hele noční bodyguard u VW... :yes: 😉 😄
Delvita nebo VW, kde je rozdil?😉
že by nikde? Lidový jako lidový? hmmmmm 😉
To melo jiny kontext. GTI tu nedavno proflaknul, ze dela nocniho hlidace v Delvite, takze tak😄 >😒]
No tak to mi uniklo ufff >😁
GTI
Mně taky >😁
Hele něco ti povím, mám Fabii Combi 1,9TDi a kombinovaná spotřeba u ní má být 4,9l na 100km a k týhle spotřebě jsem se ani jednou nepřiblížil. Zkoušel jsem to různýmy styly jízdy. Nejmenší spotřeba jakou se mi podařilo dokázat, je 5,4 l/100km, což je pokud dobře počítám o půl litru víc... Pořád je to velmi slušná spotřeba, normálně se pohybuji mezi 5,8 - 6,2 a nedělám z toho tragedii, takže po mých zkušenostech považuju údaj 3,9 za haluz, toť asi vše... A k tomu Polu asi tak - radši Škodovku...
GTI
Pokud máš dobře seřízenej motor, pak máš "těžkou nohu"... když jedeš do kopce... zkoušej vracet plyn až tam, kde ti bere akorát... možná to zbytečně sešlapuješ... Se Škodou souhlas - FABIA je opravdu výborné auto a je stále krásná :yes:
Motor je OK, no a k tý "težký noze" - nejsem žádný mladý ucho, abych nevěděl jak zacházet s pedálem... Toť asi vše... Jinak ještě k Fabii, nemůžu si ji vynachválit... :yes:
GTI
To je fajn :yes: Je to velmi elegantní auto...
Bezne jsem delaval Praha - Ostrava v Octavii s prumernou spotrebou podle pal. pocitace za 5,1 (1,9TDI 81kW) a za 5,5 (1,9TDI 96kW). A nijak jsem se pritom neplouzil ...
Yaris?
GTI
Co - Yaris?
Přečti parametry Yarise výše HALUZ a to dokáže jezdit za 4.5 i benzín a už před šesti lety... :yes:
GTI
Jo, přečetl... dobrej... výbornej výsledek... Taky to dělá Toyota... žádnej nýmand. Podobně to teď pouští VW s Lupem... to je také výborné, ne? 3,9...
Jo určítě je to velmi dobrý výsledek,ale Lupo je v kategorii vozů o třídu níže jako Toyota Aygo,P107.C1.Fiat Seicento atd..
GTI
...jsem se spletl... samozřejmě s POLEM...
Nepodceňuj tu zprávu...je to standardní zpráva o tom, že ta zatracovaná škoda dělala auto v segmentu - malá auta - s reálnou spotřebou 11 litrů. Pokud tě to nebere, jdi dál...pokud tě to bere...a mohlo by...vždyť nic lepšího v tomhle cenovém segmentu na světě není...můžeš si 120L koupit. BRAVO ŠKODA-120L :yes: >😁
trefný :yes: >😁
GTI
>😁 😉 :yes:
Inu, jak říkala moje kamarádka: když nastoupila u německé firmy a chtěla si pořídit auto, šéf jí dal s dobrého srdce dobrou německou radu: "Ty, kup si jaký auto myslíš, ale ne Polo, v tom u nás jezdí jenom gastarbajtří." Takže, jak je vidět, kolik lidí, tolik názorů a našinci nakonec nezbyde než zavřít oči, zapomenout na image a následovat žízeň (a koupit hasičák) >😁
haha no to výborně vystihuje podstatu věci :yes: - německá rada hahahahha
Jsem rád, že ses obveselil :yes: Mně taky tahle šéfovská věta utkvěla celé roky ani ne tolik kvůli Polu, ale že tak pefektně vystihuje sociální snobismus, který provází německý pohled na auta. Proto jsem se vždycky cítil mnohem veseleji třeba v Anglii, kde naopak spousta lidí jezdí s úděsnými starožitnými pekáči, protože a) to prostě není důležité; b) do starýho koně se nekope 😄 pěkný den všem
GTI
Moc hezké 😉 :yes: ... takovej starožitnej E Jag pekáč... ideál... 😉
No to už jsi od toho gastarbajtrovskýho kočáru dost daleko >😁
GTI
😄 :yes:
Všechno je nakonec pekáč, stav se někdy v áčkách :yes:
😄
GTI
Mrknu ne adresu a jsem doma 😄
Co to je za hnus?? >😁 BRAVO VW :yes: >😁
Vela ludi sa tu na fore pyta, aky vyznam ma Polo BlueMoon. Dovod je rovnaky ako bola pri existencii VW Lupo 3L.
Jedno slovne spojenie... Kjotsky protokol.
Automobilky v krajinach signatarsky pripojenych do kjotskeho protokolu su zaviazane dodrziavat predpisanu priemernu spotrebu a emisie "priemerneho automobilu". Kazda automobilka vypracuva kazdorocne svoje takzvane priemerne auto. Je to iba statisticky udaj aky ma objem, velkost, spotrebu, emisie atd.
No a kedze take krasne auta ako Touareg papaju pomerne vela paliva a ich emisie su asi 4 krat vyssie ako emisie Golfa 1,6 musia "priemerne vozdilo" znormalnit. A ako to spravit lepsie, ako vyrobit takto extremne setrne vozidlo, vdaka ktoremu bude priemer automobilky v predpisanej norme. (neopomenutele je ze sa hodnotia vyrobene vozy, nie predane, takze mozu stat aj na sklade)
To iste bol dovod existencie Lupa 3L. Naklady na vyvoj a vyrobu boli vyssie ako predajna cena, no oplatilo sa im to kvoli priemeru...
podla mna to, co si napisal, je hlupost. co potom take automobilky ako porsche, maserati, lamborghini? oni nepotrebuju plnit limity? dalsia vec - touareg V8 - 4,2 ma priemernu spotrebu tusim okolo 12 litrov na sto. veeeelmi, ale naozaj veeeeeeeeeelmi pochybujem, ze by nejaky "priemer" ako to ty popisujes, zachranil jeden jediny model Polo s kombi spotrebou 3,9. to je jednoducho blbost, nehnevaj sa na mna.

Dalsia vec - pokial viem, Kjotsky protokol sa pouziva a plati, co sa tyka exhalatov v priemysle, nie exhalatov aut...na to su tu normy EURO 3, EURO 4 a dalsie podobne. 😉
Nema zmysel sa o tom hadat. Nie je to hlupost.
Lambo a Porsche, za prve, su sucastou koncernu a hodnotenie je ine ak je to sucast. (predaj a poskytovanie nevyuzitych a povolenych kapacit u exhalatov)
Za druhe, to neznemoznuje vyrobu automobilov, ale za prekrocenie limitov sa platia slusne penale (ci je to forma dane, neviem). Premiove automobilky si to mozu dovolit, pretoze v jeho cene sa uz s tym rata.
Pred 3 rokmi som bol som na jednej konferencii o automobilovom priemysle a to co som napisal o Lupo 3L mam od vtedajsieho finanz-sefa z VW BA. Rovnaka otazka padla aj na prednaske na SjF STU v BA pred 2 rokmi odpoved z VW bola taka ista 😉
Myslis ze by inak automobilky len tak vrazali stamiliony do vyvoja motorov? Ak by mohli, tak by stale predavali EURO3 motory, ved ich vyrobna cena by uz len klesla a len pramalo spotrebitelom na tom zalezi ci ma motor EURO3 alebo 4.
ale fuj, nech uz idu s tymi 3 valcami do *, radsej stvorvalec s mensim objemom, hlavne nech to ma maximalny vykon a toc. moment na pouzitelnej hodnote
Náš golf 3 1,9tdi dá taky 4l/100km když se hodně snažíš...
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma