Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
5
/
9
Prohlédnout znovu
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
|
acz
Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy