Tak přesně tkavý vůz by buick potřeobval jak sůl, jak v USA, tak hlavně v Číně by mohl zákazníky hodně zaujmout. Tak se necháme překvapit, třeba se něco podobného dostane i do sériové výroby. Buick by si zasloužil oprášit zašlou štávu.
Má tam skvělé renomé, velmi dobře se tam prodávají i chevrolety. Akorát čísla Cadillacu nejsou tak ohromující no. Ale špatnou pověst nemá co sem četl, jen ho spíš volí prý kreativní lidé a právníci a zatímco šfové velkých firem a vysocí státní úředníci volí německou D3
Mazda6 asi stěží, navíc tenhle design používá Buick delší dobu, jsou tam ale patrné prvky Oplu, světla, lehký chromový úsměv, ale to je dáno spoluprácí. Takhle má vypadat auto, lepší než divný japonský design, snad by ho mohli prodávat i jako Opel.
"Odborníci" vždy začnou svou "úvahu" tím, čemu se nový model podobá :-O .
Mě se tahle studie tak líbí, že bych se nejraději přesunul za Velkou louži, abych měl šanci v takovémto (budoucím) Buicku jezdit... I když "pomačkaný" design opravdu nemusím, u tohoto VOZU mi přijde plastický povrch nanejvýš logický a vkusný. Rovněž interiér vypadá přesně podle mých preferencí (GM/Opel/Vauxhall si zaslouží pochvalu za správné umístění displejů infotaimentu u svých modelů); i když to asi nevyjde, přál bych si, aby ze studie do sériové výroby byl převzat koncept zadních sedadel... Vskutku příjemný koncept!
Já v tom nevydím žádné křížení modelů jiných značek, ale souhlasím s tvrzením, že pokud by se tam vyměnilo logo za logo Opel, tak by to působilo stejně přirozeně. Nicméně když už jsem u toho loga, tak si dovolím jednu mimo téma. Když se dívám na pokusy redesignovat pompézní logotypy amerických automobilek do 21. století, je vidět, jak elegantně a chytře je řešena většina logotypů evpropských značek, které fungovaly stejně dobře na počátku 20. i 21. století, na rozdíl právě od například loga tohoto Buicu, který díky logu musí působit pro automobilového laika spíše, jako velice kreativní pokus s čínskými kořeny, než tradiční americká značka.
v USA se příští rok začne proádvat kabrio Opel Cascada jako Buick. První kabrio Buick po 25 letech. No sem zvědav, jak ho amíci přijmou. Mohla by to být náhrada za ukočený kabriolety Chrysler 200 (sebring).
Takhle nevyvazene auto jsem snad jeste nevidel. Zvenku tezkopadne, chaoticke, prekombinovane a zaroven to ma jeden z nejlepsich interieru, co jsem videl. Mozna ten stredovy panel je az moc nalezato, ale dneska se to tak nosi. Jinak vlastni modely Buick potrebuje jako sul. Zatim, az na LaCrosse preziva z toho, co v koncernu zbylo.
No... Tenhle styl zádě mi přijde trochu přežitý a celé mi to přípomíná údobí amerických konceptů z devadsátých let. Spíše vyzněním, než konkrétně. Já bych změnil záď do klasické, spíše naopak krabicoidní podoby, pak by to bylo za mě ok.