Jj exterier je sice dost recyklovany ale vnutro je fajn, keby tomu dali dobru cenovku, isto by to slo. Skoda ze sa inak velmi pedantnej redakcii nepodarilo zistit, ci bude pokracovat aj hydractive v tomto voze.
Jj, renaultovská koženka, nebo tvrdý šedý plast, to je pochutnáníčko. ;-\
/sice je to bizzár, ale jsou to vlastně naprosto neškodné ouchylky :-) , takovej strejda Fritzel je na tom hůř/
Přesně tak. To auto za ta léta musí být zaplacené a pokud by šli s cenou dolů, tak by to mohlo brát zákazníky aut o třídu níže. Jestli třeba za 550 Octavia, nebo C5 tak za mě by to vyhrála C5. Škoda, C5 se mi vždy líbila.
C5 se ale za takové peníze už prodávala - dokonce za míň - konkrétně na jaře 2014 stála s 1,6 thp 115 kw s hydrou za 475tis., za 505 2,0HDi bez hydry, za 545 silnější HDi s hydrou.
S dvouzonovou klimou, 17 liťáky, tempomat, BT HF radio, aut.park.brzda, kožený paket, denní LEDky... Adekvátní Octa stála cca o 100 tis víc a o hydře si ani nemohla nechat zdát..
A víš jak to dopadlo? Octa se pořád prodávala jak housky na krámě, protože je to přece nedostižná modla a o existenci C5 běžný čech ani neslyšel...
tehdejší ceník C5 [odkaz]
Retardovani francuzi, to musi byt strasne sprosty narod, keby to s tym volantom nepokazili mali by ine predaje, lebo ked vyslo bolo to z vonka pekne auto so super sedackami a podvozom. Vedeli, ze je to hlupst kazdy im to vycital a oni to aj po facelifte nechali.
Hlavně že ty jsi příslušníkem národa přímo vyvoleného :-)
Ten volant vadí jen těm co sním nejeli..
Za jízdy pevný střed ničemu nepřekáží a ani ho nevnímáš, držíš se volantu, je to kulatý, točí se tím a kam to natočíš tam to jede...
a to je práve zásadná marketingová chyba. Ľudia sa totiž do fázy vyskúšam a potom zistím ani nedostanú. Napr ja som mal voľakedy na 206 ovládanie okien na stredovej konzole pod sedadlom a keď som si na to zvykol, páčilo sa mi to, ale všetci recenzenti a tí, čo sa s tým stretli prvýkrát na to frfľali, lebo to bolo iné ako boli zvyknutí. Niektoré veci môžu byť dobré, ale ľudia si nekúpia auto kór strednú triedu za kopec prachov, aby potom zisťovali, či je ok alebo nie. Takisto pežot s tými budíkmi nad volantom prestrelil a pripravil sa o lepšie predaje, Sú jednoducho veci, ktoré ľudia neprekúsnu a nemáš šancu ich presvedčiť o opaku.
C5 Aircross se sice do prodej v Evropě dostane až příští rok, ale už dnes vím, že si ho s nejvétší pravděpodobností koupím, jako důstojného nástupce C5. Minimálně proto, že bude vybaven novými tlumiči progressive hydraulic cushion, které by prý podle tiskové zprávy Citroenu měly poskytnout "jízdu na létajícím koberci".
ktore sa mi ozaj pacili boli kusky ako XM a xantia aj male saxo ( VTS obzvlast ) .. tie nove cactusy alebo C1tky alebo C4ky to mi uz pride kusok akoby krok dozadu.... :-( zvlast v porovnani s konkurenciu dnes ... lebo za cias XM na tom citroen ozaj nebol zle voci konkurentom ... dokonca si dovolim tvrdit ze XM mohlo v top vybave ( alebo nejaka xantia Activa V6 ) kludne nahanat aj premiu ... kdezto dnes akoby citroen s C1 alebo cactusom uz nahanal skor lowend ... ako pokrok mi to teda nepride... :'-( ...
skoda aj konca velkeho modelu C6 ... ktory rozhodne sa mi pacil viac ako cactus ... skoda ho .. lebo dnes v novej generacii mohol kludne nahanat aj lexusy a jaguare ... najviac zamrzi prave to ze tato znacka na to ozaj mala a mohla byt dnes medzi najlepsimi... :-(
Nemůžeš srovnávat XM či C6, což byla auta na vození Francuzských prezidentů se segmentem mini aut či kompaktů.
Vyšší třídy měly prostor pro extravaganci a ukázku co která automobilka umí, nižší jsou na honění prodejních čísel, budně rádi že alespoň aktuální c3 či cactus mají odvahu se odlišovat.
Co vy mi opravdu vadilo by bylo kdyby Citroen opustil nadobro střední třídu tím že by C5 nahradil SUV. Vím že zákazníci je aktuálně chtějí, ale já jako kupec střední třídy bych musel jinam.. A to nerad..