Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Czechoslovak Group a jeho plány s Avií

Automobilka Avia se má podle oficiálních plánů holdingu Czechoslovak Group vrátit k vývoji a výrobě nákladních automobilů.
Zpět na článek
22. 7. 2016 08:38
22. 7. 2016 09:32
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 08:37
Hezky přepsaná tiskovka
ze stránek avia.cz, už včera sem to tam četl neb sem jel zurovna kolem závodu a napadlo mě se juknout jestli je něco nového >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 08:38
Lakovna
je hezké že tam zůstala aspon moderní lakovna, ale co mam info tak montážní linka a linka na kabiny je komplet fuč, to odtáhli do Indie a z podlahy koukaj jen dráty, jinak prázdná hala. Takže to budou muset udělat zcela nové....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
22. 7. 2016 09:32
Drzim
palce, byl by to husarský kousek vrátit Avii k životu a zisku, ale když se chce, všechno jde, viz Tatra nebo Zetor..
Rozbalit vlákno
1
22. 7. 2016 15:46
Re: Drzim
Tatru nezachránilo nové vedení, ale to, že se firma elegantně zbavila všech věřitelů.

je opravdu rozdíl mít předluženou firmu, které jen úroky z úvěru sežerou všechen hypotetický zisk, a firmu, která je zcela bez dluhů. to se hned jinak podniká.

navíc se jinak podniká v době ekonomické krize, kdy poptávka po autech typu tatry prudce propadla a logicky to nešlo dělat jinak než úvěrama. a jinak se podniká v době globálního ekonomického rústu, kdy trh s auty typu tatra globálně roste.

a i když se o tatře říká, jak je úspěšná, tak teď prodává zhruba pětinu toho, co před krizí, což je sedm osm let zpátky.
Avatar - Barry Lyndon
22. 7. 2016 10:04
no nevím nevím
neumím si představit, jak by toto mohlo být ziskové...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Stejsn
22. 7. 2016 10:18
Re: no nevím nevím
Možná levný střední náklaďák na trhu chybí, co je dneska na výběr? Eurocargo od Iveca, Maxity od Renaultu, možná nějaký malý MAN (TGL, LE). Zapomněl jsem na něco? Každopádně jestli něco na silnici naprosto nenávidím, jsou to staré avie. Pokud by se je povedlo vypráskat a nahradit něčím normálním, budu štěstím bez sebe. Ale vývoj vlastního nového auta od nuly je ekonomicny naprosto nesmyslný, takže pokud by něco skutečně začali vyrábět, viděl bych ot opět na nějakou licenci. A možná ZASE od Renaultu.
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 10:25
Re: no nevím nevím
Oni nic vyvíjet nebudou, pojedou dál to co vyráběli do roku 2013, jenom trochu upraví budku a nárazník, daj do toho nové motory Euro 6 a převodovky a možná nové nápravy a jedou dál.

Výroba nákladáků je skládačka komponent - motor je cummins, převodovky Praga nebo cizí, nápravy ze španělska, spojka ZF, celý interiér a lektro někdo dělá na základě toho co si vymyslíte, takže fabrika dělá akorát rám a kabinu....
A to maj vyvinutý.

Lakovna je 100% funkční, další rpovozy taky, zbývá tam nainstlovat novou montážní linku a dohodnout se s Indama co a jak s kabinama a můžou začít vyrábět.
Píšou že chtěj dělat 4x4 a dvoukabiny, takže budou dělat hlavně speciály pro armádu, hasiče, montážní firmy atd.
Avatar - WinDiesel
22. 7. 2016 15:08
Re: no nevím nevím
Pokud vím tak tento pán je dost schopný - třeba koupit licenci na jakékoli vozidlo a vyrábět to v ČR pro armádu - zároveň to bude mít homologaci pro NATO. A obrana by se měla probudit a takovéto aktivity podporovat. Ať se to furt nekupuje z ciziny.
Myslím že tento člověk má sakra tah na bránu.
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 15:14
Re: no nevím nevím
Armádě dodává Tatra......
Avatar - WinDiesel
22. 7. 2016 15:11
Re: no nevím nevím
staré avie licence renaultu už jsou pryč už nejsou prakticky vidět opravy už byly neúnosné a levných ojetin je dost
Avatar - Barrichello
22. 7. 2016 15:14
Re: no nevím nevím
Ale jo, pár jich jezdí jezdí, jak starých modrých, tak novějších A31 Turbo nebo pak A60/A75 se sklopnou budkou.
Avatar - Stejsn
22. 7. 2016 15:45
Re: no nevím nevím
Kéž bys měl pravdu! Já je fakt nenávidím a proto si jich na silnici všimnu. A i po Praze jich jezdí fakt víc než dost.