Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota Endo se představí na IAA ve Frankfurtu

20 komentářů

Klaudius
Co k tomu napisat, je to proste nadhera, o cely vesmir nad Smartom, teda co sa tyka dizajnu. Podla mna ma predpoklady na uspech, ak sa bude predavat za primeranu cenu, nie ako Smart. Ocividne vsak na obrazkoch prezentuju iba studiu, palubovka vyzera velmi futuristicky, v reale bude taka sotva, tiez zavesenie dveri, ako bocnych tak aj na kufri mozno ocakavat konvencne, na bocnych dverach by bolo dost komplikovane a tazke, to vzadu vyzera byt celkom nerealne na jedinom pante. Ale inak jedine :yes: , taky sviezi vietor je naozaj potrebny.
aka je pointa cierneho A stlpiku?! nedokazem to pochopit, ci sa uz jedna o Swift, Roomster alebo cokolvek ine...
Klaudius
Ide zrejme o modny prvok dnesnej doby, ovsem optazka je, ako ho tvorca dokaze s celkovym dizajnom auta zladit a ako to potomna okolie posobi. Tuna je to celkom harmonicke, nie? Aj na Fabke by mozno bolo, ak by mala sympatickejsie proporcie...
Avatar - masO
masO
Rekl bych ze to ma navozovat dojem celistveho skla - skleneny pas bezici od pravych zadnich dveri az po leve zadni dvere (a naopak 😉 ). Proste design nic vic bych v tom nehledal.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Sedačky teda vypadají nepohodlně už od pohledu, asi jako v tramvaji. Tenká vrstva čalounění. Na druhou stranu se s tím asi nikdo nechystá na dálkové výlety, na to nejspíš takové vozítko nebude.
Co se týká konstrukčního řešení dveří, jako studie pěkné.
Klaudius
Skus spatne omrknut sedacky v Skode Joyster Je to studia, nehladaj v nej co nemusi mat... 😉
to je výsměch designu.už schází jen igráček >😁 :no:
GTI
>😁 >😁 :yes: Trefa... Tady je přesně vidět ten rozdíl, pokud porovnáme Smart a tuhle smutnou veverku. Jo... udělat auto, to není jednoduchá věc.
Tomiss
:yes: smutná veverka >😁 >😁 >😁 velmi výstižné... :yes:
GTI
😄 :yes:
Klaudius
Typicky konzervativne deformovany pohlad vytrenovany nemeckym strohym nudnym dizajnom. Male auticko ma vyzerat sikovne a hravo, a nie sa tvarit ako nieco co nie je.
Tomiss
Nahoře kritizuješ Smart,který je podle mne o kus pohlednější.Tak má vypadat malé auto do města,šikovně a hravě a né se tvářit,co to není... 😉
Klaudius
Ked si dam fotku tohto a Smartu vedla seba, tak mam presne opacny nazor jak Ty. Smart nevyzera lepsie.
Tomiss
Přesně 😉 >😁 :yes:
přesně, čím menší auto, tím větší znak >😁
Klaudius
S tym velkym znakom e😜erimentuju, povedal by som, ini. Staci si vsimnut predne masky VW, alebo napr. noveho Mercedesu C v najvyssej vybave....mam pocit, ze o chvilu budu nosit emblem znacky s priemerom jedneho metra na privesnom voziku...
:yes: 😄
Humbert
V Evropě se samozřejmě vyrábějí seriově menší auta, než je Smart nebo toto budoucí Endo.
Klaudius
Zrejme myslis francuzske znacky Erad, Ligier a podobne. Ovsem to su vozitka postavene podla specifickych predpisov pre vodicov od 16 rokov, s maximalnym vykonom tusim okolo 4 kW. Tuna sa ale jedna o plnohodnotny automobil.
o designu Enda? Vidíme docela typickou figuru a prvky, se kterými kolem r. 2005 e😜erimentují mnozí, především Renault, samozřejmě i Škoda a Suzuki, a do jisté míry také třeba Hyundai (HED-3, Ženeva 2005). Optické zatížení kolmého zadku a jeho "vytrčení" do prostoru, zdůraznění plynulé 3-D hmoty a "sochařské" pojetí, rovná střecha, někdy černé A sloupky, aby kabina vypadala jako otevřené hledí helmy, resp. aby se dalo uplatnit pásové pojetí oken. TMC u Enda celou záležitost usiluje maximálně oprostit na ty nejzákladnější rysy - uvidíme, jestli a co z toho vyleze v produkční verzi. Ve Škodě by si to měli pečlivě prohlédnout jak pomůcku - zjistí, proč zadek Fabie II vypadá tak divně. (vše "imho", jako vždy 😄 )