Novinky
Klaudius
0
Co k tomu napisat, je to proste nadhera, o cely vesmir nad Smartom, teda co sa tyka dizajnu. Podla mna ma predpoklady na uspech, ak sa bude predavat za primeranu cenu, nie ako Smart. Ocividne vsak na obrazkoch prezentuju iba studiu, palubovka vyzera velmi futuristicky, v reale bude taka sotva, tiez zavesenie dveri, ako bocnych tak aj na kufri mozno ocakavat konvencne, na bocnych dverach by bolo dost komplikovane a tazke, to vzadu vyzera byt celkom nerealne na jedinom pante. Ale inak jedine :yes: , taky sviezi vietor je naozaj potrebny.
aka je pointa cierneho A stlpiku?! nedokazem to pochopit, ci sa uz jedna o Swift, Roomster alebo cokolvek ine...
Ide zrejme o modny prvok dnesnej doby, ovsem optazka je, ako ho tvorca dokaze s celkovym dizajnom auta zladit a ako to potomna okolie posobi. Tuna je to celkom harmonicke, nie? Aj na Fabke by mozno bolo, ak by mala sympatickejsie proporcie...
Sedačky teda vypadají nepohodlně už od pohledu, asi jako v tramvaji. Tenká vrstva čalounění. Na druhou stranu se s tím asi nikdo nechystá na dálkové výlety, na to nejspíš takové vozítko nebude.
Co se týká konstrukčního řešení dveří, jako studie pěkné.
Co se týká konstrukčního řešení dveří, jako studie pěkné.
to je výsměch designu.už schází jen igráček >😁 :no:
>😁 >😁 :yes: Trefa... Tady je přesně vidět ten rozdíl, pokud porovnáme Smart a tuhle smutnou veverku. Jo... udělat auto, to není jednoduchá věc.
Typicky konzervativne deformovany pohlad vytrenovany nemeckym strohym nudnym dizajnom. Male auticko ma vyzerat sikovne a hravo, a nie sa tvarit ako nieco co nie je.
přesně, čím menší auto, tím větší znak >😁
V Evropě se samozřejmě vyrábějí seriově menší auta, než je Smart nebo toto budoucí Endo.
o designu Enda? Vidíme docela typickou figuru a prvky, se kterými kolem r. 2005 e😜erimentují mnozí, především Renault, samozřejmě i Škoda a Suzuki, a do jisté míry také třeba Hyundai (HED-3, Ženeva 2005). Optické zatížení kolmého zadku a jeho "vytrčení" do prostoru, zdůraznění plynulé 3-D hmoty a "sochařské" pojetí, rovná střecha, někdy černé A sloupky, aby kabina vypadala jako otevřené hledí helmy, resp. aby se dalo uplatnit pásové pojetí oken. TMC u Enda celou záležitost usiluje maximálně oprostit na ty nejzákladnější rysy - uvidíme, jestli a co z toho vyleze v produkční verzi. Ve Škodě by si to měli pečlivě prohlédnout jak pomůcku - zjistí, proč zadek Fabie II vypadá tak divně. (vše "imho", jako vždy 😄 )