Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Endo se představí na IAA ve Frankfurtu

Kamil Kýr
Diskuze (20)
Podle informací serveru Automotive News představí Toyota na IAA ve Frankfurtu konečnou podobu konceptu Toyota Endo. Automobil útočící na pozice Smartu by se měl dočkat sériové výroby už v roce 2008.

Toyota Endo debutovala ve Frankfurtu už v roce 2005 jako koncept, i když s jasným cílem vytvořit malé a šikovné městské vozítko. Asi 3 m dlouhé, 1,68 m široké a 1,52 m vysoké „mikrovozidlo“ se tvarovými linkami podobá Toyotě Aygo; ovšem vnitřním upořádáním působí hodně nekonvenčně. Uspořádání sedadel totiž bude 3+1, tedy 3 plnohodnotná sedadla pro dospělé cestující a jedno menší pro dětského pasažéra.

Endo, jakožto vůbec nejmenší sériový automobil na evropském kontinentu, chce na trh vstoupit jako přímý konkurent Smartu. Prodej by měly být v Evropě zahájen už v létě 2008. Expanzi na americký kontinent se Toyota nevyhýbá, ovšem nejdříve po uvedení na trh v Evropě.

Kamil Kýr
Diskuze (20)
3. 5. 2007 09:47
Re: No právě...
Ked si dam fotku tohto a Smartu vedla seba, tak mam presne opacny nazor jak Ty. Smart nevyzera lepsie.
3. 5. 2007 08:14
Re: No právě...
Nahoře kritizuješ Smart,který je podle mne o kus pohlednější.Tak má vypadat malé auto do města,šikovně a hravě a né se tvářit,co to není... ;-)
3. 5. 2007 05:08
Re: Chyba
Zrejme myslis francuzske znacky Erad, Ligier a podobne. Ovsem to su vozitka postavene podla specifickych predpisov pre vodicov od 16 rokov, s maximalnym vykonom tusim okolo 4 kW. Tuna sa ale jedna o plnohodnotny automobil.
3. 5. 2007 05:07
Re: znak
S tym velkym znakom experimentuju, povedal by som, ini. Staci si vsimnut predne masky VW, alebo napr. noveho Mercedesu C v najvyssej vybave....mam pocit, ze o chvilu budu nosit emblem znacky s priemerom jedneho metra na privesnom voziku...
3. 5. 2007 05:05
Re: OTŘESNÉ
Typicky konzervativne deformovany pohlad vytrenovany nemeckym strohym nudnym dizajnom. Male auticko ma vyzerat sikovne a hravo, a nie sa tvarit ako nieco co nie je.