Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Seat Ibiza ST: První ženevské dojmy

14 komentářů

dRudi
s tim ze je to asi nejhezší kombi ve třídě se nedá nesouhlasit, možná ještě Clio.. faktem je ze v tej modrej vypada divne, ta cervena ji slusi na tech ALU, uvidime jaka bude v jiných barvach, treba zelene metle 😉

jinak k té ceně se taky bojím, že bude vyšší než u Fabie, stačí srovnat hatchbacky 😒 a copak potom u kombi, ja se obavam, že jakožto Seat ála úspory kontra cena tu 1.2TSI 63kW nedá..což je fakt škoda, a ohledně výbavy to vidím, alespon u sebe, min. na ESP, 6x airbag a klima + nějaký ten použitelný motor což je 1.4, lépe 1.2TSI.. ted otázka na kolik to vyjde? a jak píšeš tak s cenou se pravděpodobně dostáváme na nižší střední...takže bych si mohl jít rovnou pro Focuse Combi který má vše potřebné..
co by se mi ale líbilo je velikost Ibizy, která by byla +- shodná s moji Felinkou 😄 dalsi deficit vidim v te ne zrovna vkusné palubce u Ibizy >😒]

uvidíme naživo za pár měsíců, jsem moc zvědav! :yes:
dRudi
též zastávám názor, že základ bude v HTP ;-\
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
chytrak1
Tohle auto vypadá dobře pouze ve vyšší výbavě - proj. světla, pořádný litý kola, stříbrný hagusy tmavý zadní skla, tmavá metalíza. Jinak vypadá dost směšně - jak je vidět na variantě v modrém laku. Pak už je to snad horší než fabka.
Gangrel
Chudsi v jakem smyslu?... 😉 Po designove strance je to jednoznacna volba v dane tride a to ne jen ve Spanelsku.V CR zalezi hlavne na cene... a ta bude (tipuji) o 20-30tis vyssi ve stejne motorizaci, nez u Fabie... bohuzel 😢
A jak uz jsem psal nedavno ... motory, doufam, ze pridaji i 1.2TSI s 63kW... hned bych po nem skocil, pokud se dokaze udrzet do 300tis s akceptovatelnou vybavou - pro me klima, central a min 4xABG - vic nepotrebuji, neb dulezitejsi je pro mne motor - samozrejme 77kW by byl lepsi, ale nerad bych se dostal na cenu nizsi stredni 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
iudex
Vsadím svoje auto, ze ako základ bude 1,2 HTP. Seat, ani iná mainstreamová automobilka si nemoze dovolit igonorovat cenový argument mensieho motora. Naviac ak má hatchback dve verzie HTP. Maximálne co Seat spraví, ze do ST nedá 44 kW verziu HTP, ale ako základ bude 51 kW verzia.
Avatar - white label
white label
Pokud vím, koncern VW nerozlišuje objem kufru s malou "dojezdovkou" a variantu se sadou pro pravu pneu, tat totiž obvykle stejně zabere vzniklý menší prostor po nouzové "dojezdovce"...

P.S. Tohle naopak rozlišuje např. Ford u Focusu, kde můžou být hodnoty objemu kufru hned tři - s plnohodn. rezervou, nouzovou rezervou a pouze s opravnou sadou...
Avatar - Anonym
Anonym
Je docela možné, že u Ibizy ST bude 63kW základ nabídky a kvůli nižší ceně tam dají nepřeplňovanou 1.4 a tím pádem to bude jedinný nepřeplňpovaný motor v nabídce pro konzervativní zákazníky, kteří turbo nechtějí.
dRudi
jo taky by mě zajímala cena 😉 a nevim proc nemá 1.2TSI 63kW jako Fabka? 😲
Je to v podstatě jedno, jestli plnohodnotná nebo dojezdovka, mé dotazy výše platí i pro dojezdovku.
Avatar - white label
white label
Podle mě žádná možnost plnohodnotné rezervy ani nebude, maximálně tak "nouzová dojezdovka", nebo "nic"...
K tomuto autu bych měl dotazy😒br /> - Je všudě uváděná velikost zavazadelníku 430l včetně místa pro rezervu? Jestli ano, jaký pak je objema zavaz. prostoru pokud má auto plnohodnotnou rezervu?
- Jaká asi bude cena ve srovnáni s Fabií Combi?