Novinky
0
žádnej rejžovej nákyp :yes: :yes: :yes:
Ked na to kukam v cislach , tak MPS jasne vyhrava, myslim tym cena/vykon .
a v maximálce vyhrává kdo?
To nikoho nezajima, maximalku nikdy nevyuzijes.
Samozřejmě Golf, protože nemá maximálku elektronicky omezenou na 250 jako MPS. Bez omezovače by byla hodně vpředu... Ale těmto rychlostem se málokdo přiblíží, důležitější je pružné zrychlení a v tom si MPS poradí i s Porsche (abych se nerouhal - jen základní Boxster 😉). Ne, nesrovnávám nesrovnatelné, jen tvrdím, že poukazovat na maximálku, které stejně dosáhnete možná tak na letišti, je zbytečné. Kdežto zrychlení ti může zachránit život.
Konečně tady máme recept na lahůdku. Vezmi špičkový podvozek, prošpikuj ho samosvorem, naplň silným motorem a kvalitním interiérem, oblož elegantní karosérií a okořeň vynikající cenou. Hm... pane vrchní, dal bych si jednu porci... A pak na zklidněnou už snad jen sklenku Martellu Noblige. No, sklenku, spíš celou láhev.
Je zajímavé, že v testu top gearu skončila mazda tuším na posledním místě. Soupeřila s Golfem , Civicem, Meganem, Focusem...
Takže takový zázrak to nebude.
Takže takový zázrak to nebude.
Testy jsou různé, záleží na tom, kdo s těmi auty jezdí. Jeden řidič auto sepsuje za tvrdý podvozek, jiný zase neocení sedadla, pokud to nejsou Recara. 😄 Ale snad se shodneme, že podvozek Focusu/Mazdy je jeden ze tří nejlepších v současnosti v této třídě.
A jaké máš pořadí Ty? 😉
Pokud se ptáš na pořadí podvozků v této třídě všeobecně, tak BMW 1, Focus/Mazda/Volvo, Subaru. Ale to jen proto, že mám rád tvrdá, nenaklánějící se auta. Je možné, že v důchodu budu s bolavými zády rád za Citroeny... 😄 Pokud se ptáš na pořadí z výše zmíněného testu, musel bych vědět, jaké motory a jaká výbava v těch autech byla.
Výkonný motor, to ano, ale jinak... nula, nic, mrtvo. Type-R kraluje.
Hrabani mam plne zubi, sice jsem fanda FOrdu, ale poredohrabka s s vice jak 215 musi byt 4x4.
Z toho vypliva ze za 800 mam jete EVO nebo priplatim 200 a mam 9 nevou.
Tdle katerie aut nema uz logiku ani dobrou cenou.
A Civic Typer-R je aute ktere se muye koupiot jenom jenom opravdovy Fanda Hondy, tosame ptati Clu za ty prachy se hodne malo. Ale kdo chce hrabat at hrabe 😉))
Z toho vypliva ze za 800 mam jete EVO nebo priplatim 200 a mam 9 nevou.
Tdle katerie aut nema uz logiku ani dobrou cenou.
A Civic Typer-R je aute ktere se muye koupiot jenom jenom opravdovy Fanda Hondy, tosame ptati Clu za ty prachy se hodne malo. Ale kdo chce hrabat at hrabe 😉))
Jenže provozní náklady eva, natož ojetého, jsou uplně jinde než aut jako MPS, ST, GTI...
A to jako proč? máš osobní zkušenost? sem s ní! jinak neplacej kraviny
Co se ty če auta, tak jak řikal kolega, 191kw je na predohrabku až příliš, dyt si vzpomente na astru OPC, hrůza.
Ten samosvor by se hodil, ale pak ta cena bude někde jinde, že?
Ale celkově vzato pěkne autičko za snesitelné peníze.
takže proč ne...
Co se ty če auta, tak jak řikal kolega, 191kw je na predohrabku až příliš, dyt si vzpomente na astru OPC, hrůza.
Ten samosvor by se hodil, ale pak ta cena bude někde jinde, že?
Ale celkově vzato pěkne autičko za snesitelné peníze.
takže proč ne...
Jenže tahle MPS hrabat nebude a nebude 😄, protože řídící jednotka stáhne krouťák tak, aby se výkon zbytečně neztrácel v prachu a kouři. Nesrovnávejme tyhle auta s Evo a STi, to jsou auta primárně stavěná na šotolinové zatáčky, kdežto HH se uplatní spíš na kvalitním asfaltu. A je pravda, že náklady na km EVO jsou násobky běžných servisů.
Nerozumim tomu, proc v ankete vede civic, ktery at treba ma sebelepsi jizdni vlastnosti,do tohoto srovnani TURBOhatchu proste nepatri... Vetsina lidi jej voli jen protoze je to honda a ze vcera videli natuneny civic z devadesateho pateho s jednactyrkou pod kapotou. Novy civic je bez pochyb krasne a exoticke auto s konkurence schopnymi jizdnimy vlastnosmi, ale ten kdo da evrope na zadek bude prave MAZDA! Co je vic? 200koni s turbem nebo bez? 😊 Btw, navic to musite tocit az do skoro osmi tisic a stejne vam to furt nepojede. Jen to bude mit pekny zvuk 😊
Děláš si srandu? 😄 Opravdu si myslíš, že CTR musíš točit a ono pořád nejede a nejede? Nové CTR jede už odspoda a nemusíš čekat než ti to tam foukne! Šlápneš a jedeš a otáčky letí a letí do nebeských výšin >😒] 😉 .
Odkedy ma Golf gti 169KW???....(nejaka maloseriovka so zvisenym vykonom sa nerata.) Redaktor :no:
Odkedy ma Golf gti 169KW???....(nejaka maloseriovka so zvisenym vykonom sa nerata.) Redaktor :no:
Ale má: 2,0 turbo FSI, 169 kW, 300 Nm. Ovšem cenově je už přes 900 tisíc, což je docela nářez.
Aktualni nabidku najdete na www.volkswgen.cz, vcetne verze se 169 kW, ktera lepe odpovida porovnavanym vozum. Prvni cena zacina na 854.700,-Kč, jak je uvedeno v tabulce.
191kw, za 800.000... to je narez :yes: :yes: :yes:
Rad by som vedel, ci sa vyrabaju podobne automobily aj s dieselovym motorom. Viem, ze vsetky (Mazda 3 MPS, Ford Focus ST, Honda Civic Type-R, Renault Mégane Sport, Volkswagen Golf GTI) su benzinove motory. Ale chcel by som nieco podobne, nie vsak iba klasicke seriove auto s vykonnejsim motorom. Ale komplet, sportovní interiér, odpovídající odpružení, výkonnější brzdy, atď.
Díky za každý typ !!!
Díky za každý typ !!!
musíš si asi ujasnit, zda chceš sportovat nebo šetřit 😉
Najradšej oboje :😉 Ale nemyslel, že chcem diesel s nízkou spotrebou. Na spotrebe mi nezáleží, ale musí to byť diesel. Asi pre mňa riešenie neexistuje ;-\
Megane bude robit verziu Sport aj s dieslom pokial viem.
Mazda je super auto, ale obávám se, že silný motor není všechno. Je sice pravda, že Focus a Trojka mají stejné podvozky, nicméně naladění ST a MPS už asi stejné nebude. Takže výsledek může být diametrálně odlišný. Samozřejmě sem v ní nejel, ale v testu Autocaru ji vážně docela popsuli: Sice rychlá v přímce, ale neohrabaná. Mimochodem vyhrál to Megane R26. Takže MPS asi neni nejšťastnější volba.
Jo a týpkům, co věčně kritizují CTR, že netáhne od spodu: No a co je to sporťák. Výkon je danní za pružnost. Pokud se vám to nelíbí, kupte si TDI to táhne ode dvou tisíc.
Jo a týpkům, co věčně kritizují CTR, že netáhne od spodu: No a co je to sporťák. Výkon je danní za pružnost. Pokud se vám to nelíbí, kupte si TDI to táhne ode dvou tisíc.
Co jsem zatím četl, má MPS obrovské problémy s trakcí, OPC je prý proti tomu poslušný beránek... 😲
Proč všude uvádí u golfu 230k? když těch 230k má ta třicetiletá edice...klasický GTi má jen 200k....tak proč to všude píšou???