Porsche si od nového modelu Panamera hodně slibuje a tak neváhalo investovat 150 milionů eur do nového výrobního zařízení. Výroba sedanu Panamera bude spuštěna v roce 2009.
Záchranný model? Máš nejspíš představu, že Porsche se zachraňuje. Když tak tu vypiš před čím. . Mimochodem, doufám se nedomníváš, že Aston Martin spustí výrobu Rapida z téhož důvodu. Nebo, že by snad automobilky vyráběly jen záchranné modely? :-) Samozřejmě je to jinak. Panamera, Rapid jsou přesně odrazem doby. Evropa je (naštěstí) kontinent bez válečných konfliktů a evropané bohatnou. A to nabyté bohatství utrácí... takže jim i automobilky vychází vstříc. P.S. Jinak mrkni na výsledky hospodaření Porsche. Pokud by tě chtěli vzít do pracovního popměru, nastup k nim... ale kam, viď...
Souhlasim, porsche se nema co zachranovat, kdyz se mu ted dari nejlip v historii, sice ja jako pravoverny Porsche milovnik, sem neprekousl Cayena, a tohle uz neprekousnu vubec, ale je fakt ze Cayen jim nese nejvic ze vsech aut :) Holt v Porsche prisli na to jak rejzovat :) Skoda jen ze se tim ztraci exkluzivita znacky Porsche ... asi zacnu snit o Ferrari :)
Nesmis zapominat, ze ac si to tady spousta mistnisch "expertu" nemysli, tak Porsche a Ferrari nikdy nebyla stejna liga. Zavedenim Cayena to jenom potvrdili. Pravdou je, ze rychly sedan je predce jen jaksi bliz sportovnim coupe, nez prerostly kombik s urcitymi "terenimi" vlastnostmi. Nicmene by ten sedan nemel byt parodii na sebe sama. Coz Panamera v mych ocich je.
Názor jsem tam vlastně napsal - evropané bohatnou a tedy budou utrácet. Takže silná sportovní limuzína, nic nového... jen se do toho vedle Maserati obuli ti praví -Aston a Porsche.
Záchranný model byl Cayenne. Kdo ví kde by bez něj teď porsche bylo...nechci to ani domýšlet. Prostě je vytáhl z bryndy. A že se porsche jenom sportovními kupé-modely neuživí už taky pochopili. Zisku z Cayennu mají teď dost, takže proč proč panameru? Protože chtějí větší zisky. Tohle už je jenom honba za penězi a navíc nemůžou čekat na dobu, kdy se cayenne nebude tak dobře prodávat a zbyly by jim zase jenom ty 911 a Caymany. Kdyby ferrari (i když to je už "jiná liga") postavilo nějaký sedan, nebo SUV nebo i dřevěný trakař, tak se za tím jenom zapráší a taky vydělají víc. Tak proč to neudělají? Protože si hledí své značky a tradice a historie. Oni to holt dělat nemusí. Porsche ano.
Omyl. Škodovka bude dotovat celý VW. >:D Mega zisky, mega úspěšné modely, kasovní trháky...jen vlastně nevím proč, když to jsou nejlepší auta pod sluncem... >:D:yes: