Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Odboráři Škoda Auto: V úterý v 6:00 začne stávka.

193 komentářů

Avatar - Sprint
Sprint
Poslední návrh firmy už byl dostatečný. Se stávkou jako zaměstnanec nesohlasím.
Tohle odbory pěkně podělaly. V jiných firmách by byli zaměstnanci za 13% rádi.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslím, že máš špatný pohled na věc. U dnešních automobilek je jedno kdo je vlastní, rozhodující je ekonomika. A ta je jen jedna. Není ekonomika německá nebo česká,... Důležité je vědět, že výroba aut se vyplácí od určitého objemu vyrobených (a prodaných!!!) aut. VW group je silná skupina, která zavedla "platformy" a také proto má zisky. Díky tomu je dnes Škoda konkurence schopná, má výborné podvozky i motory. Kdyby byla Škoda česká a samostatná, byla by špatná a drahá. A jinak si myslím, že bys do té Číny měl letět ty. Jestli nemáš na letenku, tak ti ji zaplatím. Ale jen tam...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hlobilp
Asi zijes na jiny planete ze? Co to je AZNP? Tuhle firmu v CR neznam. Nebo zijes jeste v komunismu? Dale favorit zacal byt trosku rozumny az pote co skodovku koupil WV. Uz jen srovnavat felicii a golfIII je dalsi hloupost. Za dalsi, to ze se tu vyrabi Octavie a FabieII je zasluha taky WV. Hlavni komponenty pochazeji z jejich vyvoje, ktery musi nekdo zaplatit. Kdo to asi v pocatku byl? WV poskytlo skodovce technologie, na ktere by se nikdy nezmohla. Tohle vse se musi zaplatit. A z ceho? Ze ztraty ucite ne. Kazda soukroma firma vyrabi proto, aby vydelala. A navic, mezi radovymi delniky ve skodovce a TCPA neni zadny rozdil.. oba pouze montuji a kompletuji.
souhlasim s tebou a nezlob se, ale to WV me bije do oci 😉
Souhlasim, vyvoj a nove technologie jsou drahe a narocne a take sehnat dobre trhy take (reklama, marketing apod.) Soukroma firma si na vse musi vydelat, nikdo ji nedotuje. Bohuzel radovi zamestnanci z montaze toto nepochopi. Ikdyz nekteri manazeri maji nadruhou stranu take premrstene platy. Tak at si jdou jinam, ja bych je propustil. At zjisti za kolik se pracuje v jinych ceskych firmach. Nebo at si zkusi pracovat s urcitou mirou zodpovednosti. At si zkusi nest tihu rozhodovani a ne se nechat jen tak zamestnat rano prijit do prace dostat praci ( ale sam si ji sehnat ). Za urcitou praci patricne financni ohodnoceni. To co firma nabidla bylo velmi vstricne, ktere firma by Vam to nabidla ?
ktery technologie a za kolik-skodovka si je musela tvrde zaplatit!
pro pana "cosworth" 😒br /> jenže aby se to prodávalo na zahraničních trzích, tak to tam dovezeš a automobilka spolufinancuje reklamy, autosalony, veletrhy. A přesně jak řekl ten rozumnější pod tebou "Hlobilp", vy jste makačenkové, né páni. Jestli si vás firma váží, máte různý benefity, což máte. Celkově oblast Mladý Boleslavi je taková zakomplexovaná, vim, že celkově prodeje spotřební elektroniky, komunikace a točení peněz v ekonomice, to tam asi moc neznaj.
Takže troubo ze Škody: chirurg v české nemocnici dělá naprosto stejnou práci jako chirugr v německé,jen ten český má podstatně delší prac.dobu a podstatně menší plat.Kupuje za světové-české ceny také vše,jako dělňas ve Škodě.Např.prof.Pavko,který operoval Havla,umí transplantace plící,tak bere míň,než dělňas u VW v Německu, jeho prac.doba není 4 dny a 35 hod. a nestávkuje. Přesunout výrobu na východ a je. :yes: To,co vám firma nabídla,nenabízí v Česku nikdo.Vaše práce jsou jednoduché manipulační úkony,které za pár dnů umí každý,pokud chce. :-! A s tím ziskem: on se zisk dá zozprášit a projíst,nebo investovat do budoucna. Rudý odborář chce projíst,normální.Firma investovat,neb chce prosperovat. :yes: :yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Troubo, zkus si v Německu, nebo i v Rakousku zajít na běžný nákup potravin. V přepočtu na CZK tam necháš několikrát tolik, co u nás. Já byl nedávno na služebce v Německu a oni tam ve firemní kantýně dávali za oběd 3 Eura. U nás ve Frenštátě pod Radhoštěm (Siemens VDO) Tě oběd vyjde i s polévkou na 25 Kč. Uvědom si, že každá měna má v každé zemi jinou hodnotu.
Noo tak s timhle souhlasim, spousta lidi to nedokaze pochopit, vidi jenom vysoke platy. Ale kdyz jsme u toho, tak je hezke, ze v nemecku sezenes luxusni dovolenou za cca v prepoctu 7000,- vc. vsechn poplatku. To me celkem udivuje😊
3 Eura? To se Vám zdá moc, komunisto?
Jo zdá oproti těm 25Kč, které zaplatím u nás, proto taky říkám, že je nesmysl přepočítavat Německé výplaty na koruny. Nauč se chápat souvislosti a nenadávej tady člověku, jež je vděčný za to, že ho komunismus nezastihl ani na základní škole.
Jo, 3 Eura, což ale platí pro všechny, kdo tam do jídelny vlezou, u nás ti 55% sponzoruje firma. tak si pak porovnej. a co se týče běžného nákupu potravin, strávil jsem v Německu dohromady už několik let a běžný nákup se tam momentálně cenově až tolik od našeho neliší, v součtu jde o desítky, ale určitě ne o stovky procent.
To máš pravdu, nějak jsem pozapoměl na naši dotaci. Ale i tak, vem si kolik stojí v Německu bydlení, což je většinou všude ve světě položka, za níž lidé vydávají největší část svých příjmů...
Bydlení je druhá věc. Když se němci moc vytahují, kolik mají peněz, stačí se jich s naivním obličejem zeptat, na kolik že je vlastně vyjde bydlení, popř. jestli když se jim nechce doma vařit, jestli si taky skočí třikrát do týdne na véču do hospy. To jsou potom grimasy ...
v praze, brne nebo dokonce bratislave uz je taky problem pronajat si byt pod 300euro. vetsinou jsou to hrozne panelaky, kde bych nenechal prespat ani mojeho psa. Novejsi byty v bratislave jsou mnohem drazzsi nez v berline nebo norimbergu - stoji 600-800euro. Kdyz vlastnis byt tak platis jen inkasso ale to je v nemecku stejne
do své úvahy jsi ale nezahrnul například efektivitu práce, vyšší životní náklady v Německu a nemluvě o dalších makro datech takže je zcela mylná.
Nezlob se, ale ekonomika jíž nedílnou součástí platy ve škodovce jsou funguje jinak
Pokud vim, nejsme obyvatele EU se stejnymi pravy, maximalne jen s povinnostmi. Ceny se volnym pohybem zbozi vyrovnavaji rychle, ale pracovni sila se jejich smerem pohybovat nemuze, cukr vyrabet nesmime vino taky ne, pomazankovy maslo rikat nesmime, dotace do zemedelstvi...Pekne to Spidla s Telickou dohodli, sak za to nejaky trafiky dostali
to jsi si vybral spatny priklas stim chirurgem. nemecky chirurg ma 15-18 hodinove smeny a je z velke casti velmi spatne placeny! Kdyz prijdu do ceska tak jsou cesti doktori strasne lenivy a nekompetentni, plat k jejich praci je relevantni.
Zejtra můžeš klidně nastoupit
Skoda patri VW a ten patri akcionarum. Jedinym zajmem akcionaru je rust hodnoty jejich akcii. Proto se snazi rezat naklady vc. tech mzdovych a je uplne jedno kde na zemekouli se to deje. Jsem taky akcionarem VW takze bych to videl na takovy kompromis, ze zvednu platy o 20% ale zaroven 20% lidi vyhodim, aby byla zachovana produktivita. Ti co budou vyhozeni pak muzou podekovat odborum. Bohuzel to neni mozne kvuli kolektivni smlouve... Problem vidim spis v tom, ze jsou ve skodovce delnici, kteri polovinu nocni smeny prospi. To mne rikal jeden z nich. VW ma obrat na jednoho zamestnance 322.816 eur vs. 459.761 u BMW nebo 625.673 u Porsche. I slaby Daimler Chrysler ma 420.631. Obrat sice neni nejdulezitejsi, ale pri srovnatelne marzi velkych automobilek to znamena, ze ma VW i nejnizsi produktivitu. To se mne jako akcionari nelibi a rust mezd bych tomu prizpusobil.
:-! Dělníci ve škodovce půl směny prospí? nespadl jsi náhodou z Marsu???To , jako zastavěj linky a jdou si hodit šlofíka?Já ve škodovce pracuju , a nikde jsem spaní na linkách neviděl , vlastně jo viděl v době pauzi si někdo o noční na těch třicet minut schrupne .Možná i nižšší řídicí personál , kterej nemá s dělníkama nic společného , patří mezi ně mistři , udržbáři ´, elektrotechnici a jiná sorta zaměstnanců.. :-!
Jak jsem koupil, tak prodávám. Říkal to známý, který tam pracuje. Mimochodem využívá výhodného podnikového programu na operativní leasing (Fabia za cca 3500 Kč/měs.) a s autem nejezdí, ale tento výhodný leasing postupuje dál za dvojnásobek. Jestlipak jsou tyto výhody započítány do té průměrné mzdy?
mluvíš o VW, ale to Ti dělá ztrátu, a ze zisku Škodovky a Audi se to flikuje, bejt tebou, trochu bych přiskříp ty flinky v Německu a nevyčítalbych Škodovákům že se snaží alespoň trochu ten propastný rozdíl stahovat-a chtěl bych vydět, jak by si někdo mohl dovolit prospat směnu-to byl asi nějakej pamětník z dob socana
mas sice pravdu ze by nam meli zvednout platy ale zase ne o tolik jak si psal. firma ma totiz taky jinou spoustu nakladu jako je napr vyvoj ruzny sponzorovani atd. tech 13% + nejaky priplatky byli akorat. a btw jen pro tvoji predstavu kdyby presunuli vyrobu nekam jinam tak prijde o praci az 27,000 lidi coz by byla dost velka pohroma a stat by to nemusel unest. vzdyt skodovka je jednim z nejvetsich tahonu u nas co se tyce ekonomiky. myslim ze to povsik totalne podelal ted budeme mit misto 13% zrejme 7,5% tak co je lepsi? a vystoupim z odboru
😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hlobilp
Hele, takze podle Tebe by meli stavkovat tak dlouho, dokud jim nedaj 100tis mesicne? Protoze podle Tebe jsou to jinak srabove, kdyz si zaslouzi stejne penize jak v Nemecku jo???? Nejdriv se probud a rozumne uvazuj!
:-! Ale v životě jsem neudělal nic , co by vedlo proti většině.taky , jsem mohl zvednout ruku a souhlasit , dělat ze sebe alibistu a říkat klukům , co mi je do vás? do vašich půjček hypoték a malejch dětí?Já mam děti už dospělé , takže by mně to nevadilo , ale kluci co makaj na linkách , dojížděj bůh ví od kaď , třetina jde na dojíždění , nebo ubytovnu , něco na jídlo a zbytek jsou rádi , že uživí rodinu.nikdy , jsem nemyslel jen na sebe , tak jako ty .
ty budeš zřejmně technik , kterýmu prachy stejně budou muset vybojovat dělníci aniž by jsi si pálil ty svoje podělaný prsty..Takoví v odborech opravdu nepotřebujem .Každej si myslí , že se to vybojuje samo , ale závisí na osobní odvaze , každého z nás a ne na připosrané utřinosy.
Kdyz se ti to nelibi, tak bez pracovat jinam ! Nebo schvalne se uchazej o misto manazera, kterymu tak zavidis. Manazer by praci na dilne klidne delat dokazal, coz se o opaku rict neda. Jeste ze jsem touto dobou v Nemecku, takze jde vse mimo me.
sorry, to byla reakce na IP 62.209.210.XXX
:-! Zčeho usuzuješ že závidím??Ty jsi pěkná trubka viď??? Nevím co děláš v Německu když ani nevíš jak se píše manager.
Kdyby jsi pořádně četl můj příspěvek , tak by jsi se dozvěděl , že naopak , patřím mezi ty , co nemyslí jen na sebe.To ty o sobě říc nemůžeš , jsi sobec a egoista,,.. :-!
ty mas snad ip 62.209.210.XXX ??
slovo manazer jsi v ceskem slovniku nenasel ?
:-! Jistě že našel , ale píše se to tak , jak jsem psal ,62.209.210.xxx nenmám , ale já reagoval pod tvůj příspěvek , , protože jsem se domníval , že tak reaguješ na mne..
vsak jsem se hned pod to omluvil, ze jsem reagoval na spatny prispevek. "Manažer" je rozhodne cesky spravne
:-! Nemá cenu se hádat , kvůli slovíčku , já taky nejsem žádnej přeborník v pravopisu. :-! Jinak , omluva se příjmá...
No, možná by se nějaký nemehlo, který dokáže svým jedním blbým rozhodnutím pro*** firmě tolik, co by stálo požadovaný zvýšení mezd, sesypalo po tejdnu na lince.
V mém oboru je zcela prospastný rozdíl mezi tím, jaké jsou platy v čechách a za stejně kvalitní práci v německu nebo nedej bože v anglii. Můžu si samozřejmě říct o plat odpovídající tamním poměrům... ale nedostanu ho. Čistě protož, že dokud bude dostatek lidí ochotných pracovat za místně obvyklou mzdu, nemůžu být dražší.
Tož právě nastala doba, kdy dostatek lidí již neni ochoten za tak nepoměrně malou mzdu pracovat. Jestli žijeme v jednom superstátě, který mi snad již bude normovat, jak se mám vykakat, měly by se ty mzdy srovnávat podstatně rychleji, zvlášť, když se tak rychle vyrovnávají ceny-viz.ČEZ a elektřina atd.
Co to je ceska skoda? Ty jsi studoval asi marxismus ne? Skoda vyrobi cca 500 tis.aut rocne - tedy pomerne dost malo na evropske pomery - a to ma vlastni vyvoj, motory atd. Ze ma vubec zisk je predevsim prace managementu. Tezko tak mohou delnicke profese pozadovat takova zvyseni platu - az zisk treba nebude, tak na snizeni asi taky nepristoupi, ze?
co ty o tom vis? ty ses fakt lama. bez nas by byl management totalne v *. myslim ze takovej Jahn by se asi neprevliknul do monterek a nesel by makat na linku, to musime odrit mi. vis prd co to je delat na lince!!! pral bych ti to zkusit. takze bud tak laskav a nerikej ze to je prace managementu.btw tech 22k je v HRUBY MZDE !!!
Nebyt manazmentu, som zvedavy kolko aut by si predal,skodovak. Myslim, ze za par mesiacov, by si bol na podpore.
Lama je docela pekne a elegantni zvire. Takze diky za poklonu 😄 Jinak tvuj nazor ze bez delniku by tovarna padla byl hodne slyset v letech 1948 apod. Nesnazim se nejak snizovat podil delniku - je fajn pokud jsou zrucni, chce se jim pracovat a pracuji kvalitne. Ale zasadni rozhodnuti, ktere firmu dovedou k zisku nebo do prd. je vzdy na managementu. Ja pracuji "nedelnicky" ve firme, kde mi zakladni plat nezvysili uz tri roky - pokud chci vice vydelat, tak se musim vice snazit a prinest vice vysledku. Takze o nejakych odborech, kteri bouchaji do stolu a krici 25 nebo nic, se mi muze jenom zdat - ale ani bych je nechtel.
Ale kde jsi sebral těch 25, to teda nevim.
hehe, musim sa smiat, ked sa tak hrdinsky bijete za svoje. skutocnost je taka, ze robosi sa v Skode maju ako prasce v zite a keby som bol ja vo vedeni, nedal by som Vam ani ho...

BTW tiez pracujem v automotive, ale nastastie nie v Skode. :yes: >😒]
Bez vas by si management najal jiny delnase a nebo by si je importoval.

Nic proti kvalitnimu delnikovi, je to sul kazde firmy. Ale ten vztah je oboustranny. Delnik bez manazera neni nic. Manazer bez delnika taky nic. Takze se musi dohodnout. A placeni jsou podle sve zodpovednosti a podle sve nahraditelnosti. 100 delniku je nahraditelnych snadno. 100 manazeru uz hur. A kdyz ty neco blbe udelas, chyti to za tebou kvalitar... Kdyz neco zmrsi manazer, vyhodi ho a pujde treba i do vezeni...
Jeste drobnost. Myslim, ze Tatra a Liaz je "ceska firma". A ty fakt jedou :no:
tatra uz taky neni vylozene ceska firma taky uz ji koupili nejaci cizinci ale nevim kdo.
USA.
to s USA uz taky neni neni tak docela pravda, nyni je TATRA vlastnena skupinou ceskych a americkych investoru z rad byvaleho managementu..
Toto je trosku socialisticky pohlad na vec. Ano z hladiska socialnej rovnosti je nespravodlive, aby robotnik v Nemecku a robotnik v Cechach dostal za tu istu pracu rozne ohodnotenie. Lenze nezabudaj na to, ze Skoda v Cechach funguje len a len preto, ze Volkswagenu sa oplati u vas vyrabat. Ti ludia maju robotu iba preto, ze robia za nizsie mzdy. Inak by totiz Volkswagen Skodovku nekupil, kedze Skoda bola od zaciatku pozicionovana ako low-endova znacka v ramci koncernu. Ak bude Volkswagen pokladat mzdove naklady v Cechach za prilis vysoke, vyroba sa presunie do inych krajin a v CR zostane len vyvoj. Je to prirodzeny proces kazdej ekonomiky - fyzicku vyrobu nahradza vyskum a vyvoj. Z rovnakeho dovodu sa zo zapadnych krajin vseobecne presuva fyzicka vyroba.
V zásadě máš pravdu až na to,že fyzická práce se nahrazuje roboty,manipulátory,říkejme tomu automatizace výr.procesů.No a to ti rudí odboráři a jejich ovečky asi nepochopí a hlavně to neumí.Myslím vymyslet,cokoliv,krom stávky >😁
Mas pravdu, ale to prave suvisi s tym vyskumom a vyvojom. Na ovladanie automatizacie totiz treba kvalifikovanych programatorov a technikov
Však jo,ale tihle lidé zpravidla nestávkují.Nebo v Česaně chtěli stávkovat??? 😲
omg ty si tak fakt dmnc vid v cesane se berou jiny prachy nez na lince!!! a tam je nejvic prace.
A TY by si snad chtěl mít stejný plat jako konstruktéři, technologové atd. v Česaně?????
Nech ho být,to je zbytečné.Ona totiž jen fyzická práce je práce!!!To marxisté hlásali celou dobu! Zato duševní práce je jenom flákání.Duševní prací nemyslím nějakého troubu ouřadu,co člověka buzeruje na úřadě a má jedno razítko a zná jednu vyhlášku....No tak berou málo,minimální plat dělníka ve Škodě by měl být 100 tis.Nebo 200t... :-! Pak se bude připlácet i za vzduch v pneumatice. :no: 13% bylo hodně vstřícné.
13% bylo moc, je dobře že to stáhli.
a to bylo roční navýšení?
Souhlasím s autorem tohoto článku, to co firma nabízela jako poslední možnost bylo dost, ale nemyslím si že jen dělníci jsou ten problém
Za pár let to Škoda zabalí a tradá na Ukrajinu a slavní odboráři si můžou :no:
To si myslím taky,ještě počkejte jak sem vtrhne čína :-!
budeme bez škody v prde.. 😲
Avatar - Sprint
Sprint
Jahna by měli vystřelit na Mars. Větší ko..t ve vedení snad ještě nebyl. :no:
Přidat chce každý, ale za jakou cenu. Odbory musely vědět, že 17% nikdy nezískají!
Jahna si vážím, ale jinak s Vámi souhlasím.
Caute chlapy, ja robim vo VW na slovensku. Tiez mali odbory na zaciatku roka požiadavku o zvýšenie 17%. Lenze vedenie to zatrhlo, navrhli 7 a dohodli sa tak rýclo, ze na stavku ani nebyl cas 😄
Aj tak si myslim, ze az raz v cechah nieco polozi SKODU, tak to budu jedine ODBORY. Tam pracuju ludia, ktorý hrabu hlavne PRE SEBA. Vobec im nejde o zamestnancov. A ja byt vo vedeni podniku, tak prepustim tretinu zamestnancov, pridam im robotu a potom aj ten plat ked tak chcu. A velky problem v takychto nemeckych firmach su administrativny pracovnici tych je vsade jak na s*anych.
vis co to je tretina?? asi ne. a co se tyce zvyseni vyroby k ty dojde pristi rok, zvysi se pocet vyroby oktavii. vem si ze ve vrchalbi se dela strasa oktavie, nova,RS a scout a ty posledni tri prejdou i ted do boleslavi tzn. ze mnoho lidi se musi prizpusobit rychlejsi a rozmanitejsi vyrobe to neni jako vyrabet 120ky. tady mas ruzny vybavy atd. a to je docela zahul. a co se tyce zamestnancu tak firma zamestnava i nemale mnozstvi externich pracovniku za maly penize takze si myslim ze s tim pridanim by to nemel bejt problem myslim ze tech 13% i na 2 roky je akorat.
Pánové, pokud je někdo nespokojenej s platem, není nic jednoduššícho, než dát výpověď a začít makat sám na sebe.
Kdo by šel do stávky, toho bych osobně z hodiny na hodinu vyrazil. 7,5% růst je supr nabídka a kdo dělal machra, že chce
xkrát víc, že je nedoceněnej, tak ať se ocení sám a jde si vydělávat sám na sebe, chytrák. Je pravda, že "vejš" se prostě berou velký prachy a i mezi top managementem jsou občas lidi,
kteří tam jsou spíš ze známosti, ale myslim si, že Jahn to fakt není. Argument není, že nebudou lidi a tak musí škoda dát víc, lidi prostě nechtěj makat, proto jsou tam nádeníci odjinud... se zaměstnancema je to těžký, když si myslí, že budou diktovat zaměstnavateli (pomocí odborů). Nabídka 7,5% je více než dobrá, 2,5% další rok je další garance, ikdyby to bylo jen těch 7,5% je to supr. Ti nejvyšší odboráři jsou stejně ty nejzařezanější socialisti, ať táhnou k čertu.
Aby nakonec nezamířili pod hlavičkou socanů do Senátu a PS PČR,to by bylo teprve "žr@dlo" :no: :no: :no:
Přesně tak, tady jsou všichni zvyklí chodit s nataženou ručičkou a křičet "já chci víc, já chci víc". Když se to někomu nelíbí, ať jde makat jinam. Co je to za svinstvo nějaký vydírání stávkama? Nás živnostníky stát odrbe nejvíc ze všech, nikdo nám nic zadarmo nedá. A stěžovat si můžem na lampárně... 😉
ale i tak mate porad dost!! rozhodne vic nez my. ty si bez tak vozis * v nejaky oktavce v nejvyssi vybave mas peknej bytecek atd. ale zamyslel ses nekdy nad tim kolik usili to ty lidi stalo aby to auto dali dohromady? a nevim proc porad omilate dokola management. vzdyt se z nich ani nikdo neprijde kouknout jak se tam dela! A NEZAPOMENETE ZE DELAME NA 3 SMENY coz zrovan taky neni pohodicka.
Ale nikdo Vás to nenutí to dělat... můžete to zkusit někde jinde.....
Přesně tak.Např.ženy mohou jít dělat zdravotní sestřičky do špitálů do skutečně nepřetržitého provozu vč.vánoc,svátků...(stačí si dodělat sš a nyní se vstupem do EU i VOŠ či Bc.),pánové,nepochybně špičkoví řidiči,mohou jít dělat jako řidiči k záchrance,nebo jít k hasičům atd...to budou v balíku. :-! :no: Jen že těchto lidí znám poměrně hodně a co vím,tak plat 22 tis je pro ně z kategorie nedostižného SCI-FI....a rozhodně se neflinkají. :yes:
Mám Imprezu STI, Vectru 2.5V6, Ducati ST4s, barák v Praze 340m. Měl ses líp učit... 😄
máš akorát tak malého šulinka.
no a?Vem si třeba zdravotní sestry někde na ARO, kde sloužej 12 a to je nepřetržitej provoz a docela náročnej na psychiku, nehledě na to, že ty holky si musej ještě zlepšovat kvalifikaci-povinně, což znamená nějaký dva roky učení a to ještě choděj do práce.Nehledě na to, že ty mají plat pod 20 000.
kamaráde ty jsi nějak mimo... ty si myslíš že to auto jste dali dohromady vy - "dělníci"? vy jste na tom autě udělali to největší h*o*v*n*o proti těm, kteří to auto navrhli a připravili k výrobě... navíc ty to auto nesestavuješ celé, ale montuješ na něm jen jednu část dokola. vážím si každé práce, která je na tom autě udělaná, ale s autama se má dělat s radostí a když se ti tam nelíbí tak jdi dělat jinam, kde ti vedení nepřidá ani kdyby ses p*o*s*r*a*l. to, že chcete stávkovat, a odmítli jste velice solidní nabídku vedení je jen vaše rozmazlenost... mohli jste taky dostat h*o*v*n*o. chyba vedení, že se s váma tak s*e*r*e já jak vás vidím tak bych to vyhazoval jednoho za druhým. zamyslete se nad sebou!
Většinou se podobných diskuzí nezůčastňuji, ale tohle je opravdu síla. Pokud někomu závidíte Octavii v nejvyšší výbavě, tak dělejte takovou práci, která Vám jí zaplatí. Ja ty Vaše výrobky prodávám (mimochodem poslední dobou pozoruji pokles kvality!!!) a nemám ani Fabii v základu a to dělám cca deset hodin denně, otevřeno máme kromě čtyř svátků ne přelomu roku každý den, musím mít zkoušky od pojišťovny, abych jí mohl nabízet (celkem čtyři a každá má něco jinak), musím znát a umět leasingové a úvěrové produkty od šesti společností, kompletní nabídku Škody Auto i VW a spoustu dalších věcí které si Škoda vymýšlí, ale nestěžuji si (taky bych chtěl víc, ale vím co je v možnostech firmy pokud chci, aby tu byla i zítra a příští rok). Znám své možnosti ve firmě a pokud usoudím, že mám skutečně málo, tak půjdu dělat něco jiného (odbory prostě nepotřebuji). Je to vždy na dohodě, jak už bylo uvedeno, ale musí to mít reálný základ. Ještě k přechozímu příspěvku, tuším od pána co si říká Cosworth, pokud vím, tak třeba ti Korejci v Nošovicích budou zaměstnávat 3 tis. lidí na 300 tis. aut, ale Škoda zaměstnává cca 26 tis. lidí na 550 tis. aut (na tenhle počet zaměstnanců by muselo být těch Korejských továren trochu víc, tedy přesně 8,666) , řekl bych dost nepoměr nemyslíte a to chtějí nabírat další asi tři tisíce lidí. Asi Vám to nemá cenu psát vzhledem k Vašemu vyjadřování značícímu vysoké IQ.
vis jakej je plat vetsiny delniku ve skode v cisty mzde?? asi ne co?? takze netvrd ze 7,5% je vic nez dobra nabidka vis ho*no a co se tyce managementu ty maj penez vic nez dost ale rozdil je v tom ze ty prachy jim v podstate vydelavame my!!
A oni zase predavaju auta, ktore vyrobite vy. Bez nich by ste nic nepredali, nebol by zisk a ani ziadne vyplaty. :-!
BaracudaJ
Stěžovat si na management... Oni ty peníze nemají kvůli tomu, že jim dělník složí auto, ale že ho dokáží prodat. Manager může jít k pásu vždycky, ale naopak to nefunguje.
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
takže raději začnete topit škodovku než abyste ustoupily ze skoro pětinovýho nárůstu mezd? děkujeme odejděte!
Jo, ale kdyby management nezrealizoval celej výrobní proces od A až do Z, tak by jsi se mohl akorát tak šťourat v p.... A o tom to je. Založ vlastní firmu, kde na tebe budou jiní dělat, co ty na to?
S tímhle se nedá nic jinýho, než souhlasit. Každýmu patří nas... na ruce. Všechny, co půjdou do stávky by měli vyrazit a nahradit je levnou pracovní sílou z východu. Pak by to teprve bylo zajímavý, co by na to říkaly odbory. Komu se nechce makat za ty prachy tak nemusí. Blbý kecy typu, že je náročný pracovat na 3 směny neberu. Tak se dělá ve většině podniků a za mnohem menší peníze.
souhlasim s příspěvkem nade mnou
to myslim kazdej racionalne premyslejici a pridavam se 😊
Myslím,že byl měl odstoupit Jahn.
Já nevím.Mě tento rok přidali nazákladu 300kč,tak nevím >😁 >😁
No vidíš a mě už dva roky nepřidali ani *... :-!
dělám jako p... za 10000kč čistého.... ;-\
ještě chvílí a dojde mi trpělivost ,zrušim vás a povyhazuji,vyplati se mi tady u vás zaměstnat ,polaky,bulhary,rumuny a ukrajince,tak pěkně zticha než si naserete do gati a budete ubekovat ať vám vláda pomůže ,jste jen švejkův národ a už teť větší polovina stavkovat nepujde.
Vetsi polovina to znamena v dojclandu kolik? V civilizovanych zemich ma mensi i vetsi polovina hodnotu prave 1/2 😉
Ale aj v civilizovanych krajinach sa naujdu ***i >😁 :-!
nez zacnes nekoho vyhazovat tak se nauc poradne cesky !! 😉
Na ty odbory se mi chce říct jenom jedno: Kdo chce moc, nemá nic....už to podle mě trochu přehnali
:-! Pořád tady někdo píše o 13% přidání .těch třinást procent je víc než zavádějicí.To byl hlavní problém co vznikl mezi vedením a odbory.
Po prvadě se přidává 10.5% 2.5% je v různých příplatcích , které se zase netýkají všech zaměstnanců. Je tam příplatek za prostředí , noční příplatek a svářečský příplatek ,Tyto příplatky dělají 2,5% z tarifní mzdy , jen s tím rozdílem ,že tyto příplatky dostane asi jedna třetina zaměstnanců.´
někdo psal , že v Slovenském VW se letos přidalo 7,5% S tím bych i souhlasil , jako škodovák , jeneže na Slovensku to je na rok ave škodovce těch 12.5% na dva roky..
Nesmysl, 13% je včetně min. 2x10 000 Kč bonusu pro každého, netahej do toho příplatky!
Komu se nelibi platy za ktere ve Skode pracujou tak muzou jit delat jinam, nechapu v cem je tedy problem. Nikdo je tam nedrzi nasilim !!!
Nebo to měli udělat jako my >😒]
Kdo založí odbory,má hodinovou výpověď :-!
Jenže to by jim asi neprošlo.. >😁
😄 Taky ti nezbude nic jiného , než závidět , jsi tak neschopnej něco z něčím udělat , až to brečí.Já bych to řekl jinak , pokud e ti zdá mzda ve škodovce ucházejicí , nic ti nebrání , jít do škodovky pracovat-... 😲
To se máte čím chlubit. :no:
No,ale funguje to a pro své lidi si peníze a příplatky vyjednám podle zásluh :-!
Teda chlape, normalne tu nereaguju a jen ctu, ale jako pravnikovi jsi mi vyrazil dech!! To si delate srandu s tou hodinovou vypovedi? Doufam ze nekdy na tebe nejaky z tvych takto "opravnene" vyhozenych zamestnancu poda zalobu, budes platit az ti z toho bude zle... 8-s
Vy jste asi právník jako já papež - "hodinové" výpovědi jsou dnes a denně - a je úplně jedno jak se tomu říká (na vlastrní žádost, dohodou,... ), zkuste se zajímat o zaměstnance řetězců nebo středních skour.firem.
Nebojte,on se vždycky najde důvod.... :-!
A jestli jste právník,tak dobře víte,jak těžké je to zaměstnavateli dokázat 8-s
Obavam, se ze puvodnim impulsem vzniku odboru byli zamestnavatele s timto myslenim. ;-\ :no:
Dobře jim tak, opravdu! Řadový dělník má 22000 Kč! Tak to sorry, ale to by měli spíše ubrat! Vztahuju to k platům jinde! Opravdu jim přeju aby jim nepřidali ani *!
Souhlas. Nechápu na co si stěžují. Třeba moje matka učitelka nemá o moc víc v hrubém po několika desítkách let služby a to má pochopitelně vysokou školu, na rozdíl od těch "dříčů" . A taky pořád jezdí někam na školení, schůze, musí doma ve svém volném čase připravovat učivo apod. Já bych to nedělal ani náhodou.
A být manažerem nebo vedoucím pracovníkem vůbec není sranda. Když se něco posere tak na koho sešle vedení hromy a blesky? Na dělníka určitě ne. Taky musí být stále k dispozici, nesmí být pro něho problém zůstat v práci třeba i dlouho do noci. A hlavně musí u své práce myslet! Ano, dostane za to větší odměnu než dělník, ale taky si jí zaslouží. Vypnout po práci mobil se slovy "vlezte mi na záda, já už mám padla"...neexistuje! Možná tak jednou! Nevím jak přesně to chodí na manažerských postech ve Škodě, ale vím jak to vypadá normálně. A myslím že nějaký diametrálně odlišný rozdíl tam nebude.
To zvýšení které jim navrhovali bylo podle mě velkorysé. Já být na místě Jahna tak ty nespokojence povyhazuju nebo jim zatopím jinak. Je mi ale líto těch dobrých pracovníků. Ti si zaslouží přidat už jen za svou loajálnost k firmě! ;-\
Já z vás nemůžu,ve škodovce můžou brát dělníci kolik?1500Kč čistého?A když vám daj ještě 7% tak jeto málo?Já dělám ve firmě kde děláme elektrické svazky pro škodovku+nejaké další značky aut.Jsem konkrétně na nové octavii.Berem tak 13000kč čistého a zvíšily nám to o 3% a můžem bejt rádi aspoň zato.Kdyby ve škdovce brali každého tak tam hned jdu a i s dojížděním bych na tom byl určitě lépe než tady.
:-! Proč si myslíš , že by tě škodovka nevzala??vystřídal by jsi nějakýho Poláka, Slováka ,Maďara,Větnamce .Škodovka příjmá , jen lidé se nehrnou.. :-!
No nevim když jesm se byl ptat když jsem hledal práci než sem nastoupil sem,tak si mě ani nenapsali a hned že nepřijímaj a taky by byl asi problém v tom že tady už mam smlouvu na dobu neurčitou a myslim že je pak tříměsíční výpověd nebo jak to je.
Až výrobu přesunou na východ, první ze Škodovky uteče milej pan
Povšík. Jenomže on, oproti dělníkům, má kontakty a nějaký šolich
si sežene vzdycky. A srovnávat mzdy přepočtem u nás a v Německu
nelze, to by se taky musely stejným způsobem přepočítávat životní náklady. Platí někdo z "udřenejch" dělníků 800 EUR nájem
(22000 Kč)? Nebo 1,5 Eur za benzín (42 Kč)?
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
:yes: :yes: :yes: :yes: jak stádo telat jdou za vůdcem....
Uplně nejvíc se mi líbí jak tu lidi ze škody říkají že zisk firmy je jejich zásluha. No ale kdyby firma byla v minusu tak za to pochopitelně může managment. To je ale v čechách normální. Nemám nic proti zvýšení platu o míru inflace, případně o něco málo víc. Náklady ne život rostou, to je jasný. 22t hrubého je národní průměr, jsou teda škodováci něco víc??? Argumentace že v německu víc platí za stejnou práci je blbost, platí tam totiž i německé ceny za nájem a jídlo. Odbory už to přehání, nejen ve škodě.
Je to tak :yes:
:yes:
ať jim klidně přidaj, mě to neva, ale ty jejich kecy.Odbory jsou jen organizace, který akorát vydíraj svýho zaměstnavatele.Dostanou přidáno a pak po čase budou chtít zase přidat, protože s jídlem roste chuť, a furt budou hrozit svejma zbraněma.... :no: :no:
Petře souhlasím s tebou. Jenomže co mají odboráři dělat? Dva roky byli zalezlí, zbyteční, a těšili se až přijde jejich chvíle. A teď je to tady! Teď jsou tvrdí a neústupní. Připadá mi to, že odboráři mají staré učebnice dějepisu tuším z 8.třídy základní školy, kde se učilo o tom, že za cyklické krize mohou kapitalisté...a že jedině komunismus je ta správná cesta. A jak to dopadlo,žejo. Já považuji odboráře ze Škodovky za smutné hrdiny a oběti vlastní neschopnosti a hlouposti. Konec konců, kdyby něco uměli - tak by nedělali odboráře. Nebo ne?
Podle mě si na tom chce ten jejich předák udělat jméno. Jako Falbr, ten ted má dobrý příjem, neslyšíš o něm a na lidi už z vysoka kašle. Prostě se v odborech zviditelnit a hurá do parlametu nebo senátu. O těch pár stovek co přidají těm co by to nejvíc potřebovali ani moc nejde.
kdyz se vam to tak nelibi jak malo vydelavate tak ze skody odejdete. prece vas tam tak stasne odiraj, nechapu ze tam jeste makate? proc neodejdete????? mate platy a vyhody jako nikdo a jeste si stezujete. muzete bejt jen radi ze vase firma prosperuje a bejt na to hrdy. misto toho drze vydirate stavkama. to by v tomhle state mohl stavkovat kazdej...
😉 to jsi vystihl pekne, uplne souhlasim...proste si umi jenom stezovat a vyhrozovat stavkou. Pritom je tam nikdo nedrzi. Jako fakt se mi zveda silene zaludek kdyz slysim jak si vymysleji. V CR jsou na tom lidi mnohem hur a delaji. Tak proc by to muselo byt ve skodovce nejak extra? S jidlem roste chut. Kdyz ma skodovka vetsi zisky tak by chteli i zamestanci vic penez, jenomze oni nechapou ze jsou jenom zamestnanci a jsou pred nema jeste akcionari😊
Zbom 10 000 pracovnych miest, ty co budu vyhodeny tak mozu podakovat socialistickym odborom, ked si zratate aka je kapacita vyrobnych 6 zavodov skodovky vo svete tak to da 500 000 aut. nieje to nahodou to co vyrobite v Boleslavi?? U nas na vychode ludia makaji za 8000 - 10000 Sk, a v Boleslavi za !ALMUZNU! v priemere 23 000,-Kc ha-ha-ha, blahozelam tym 10 000, co ostanu vo fabrike, dufam, ze nejaku montaz postavi Skodovka aj u Nas. 😊 😄 😄 😄 😄
:-! Škodovka chce do deseti let , vyrábět přes milion aut.jeneže v Ml.Bol už na to nejsou kapacity.Myslím prostorové, nejvíc problému má lakovna.Ta je koncipovaná na půl milionu aut , jenže letos chce škodovka vyrobit a prodat 600tisíc aut.Proto se již výroba stěhuje na výhod do Ruska , Indie a Číně .Zatím škodovka pro VW snáší zlatá vejce .Je jasný , až výrobáci nebudou pro firmu výhodou , nahradí je robotizované pracoviště , automatizace a podobně .Momentálně , ale propustit 10tisíc lidí , když po loňských Jáhnových kaskádách , lidé ve výrobě chybějí , je nesmysl.Naopak firma chce systém 21:6 a na to budou muset ještě nějaký lidé nabrat..
prestahovat vyrobu to je to najjdenoduchsie, zatial co budu vyrabat 200 000 aut v MB tak zvysnych 300 000 aut vyrobia niekde inde 😉 len aby si nebol medzi tymi co sa na vyrobny pas budu pozerat z poza plota 😉 mas pravdu, chybaju im ludia, ale kto hovori, ze ich prijmu v cechach.
tak asi tolko 😄
;-\ Je vidět , že jsi jen čobol .Přestěhovat výrobu , není až tak jednoduché , jak tady tvrdíš .Haly , stroje to všechno jde , ale kvalifikovaný zaměstnance , aby jsi pohledal.Píšeš o věcech , kterým nerozumíš.Ty lidi schání škodovka pro Mladou Boleslav a Kvasiny .Co se týče Slováků , nechtějí moc ve škodovce makat , spoustu jich příjde a za dva či tři měsíce , jsou pryč to samé s Poláky , je to jedna verbeš , která jen chlastá do práce chodí jak do divadla.je pravda , že se mezi němi najdou dobří pracovníci , ale na 100 jich je asi dvacet schopnejch..
myslis, ze to nieje jednoduche?? ha-ha-ha, kvalifikovany pracovnici ?? a ze slovaci nemakaju ??
no co uz, ked si to myslis, s tym ja nic neurobim, flakaci su aj v inych krajinach a potom idu strajkovat 😄 ty si ten schopny ?? dufam, ze sa k tomu vydieraniu odbormi postavia ako sa ma a zatocia s nimi, skoda, ze si to odnesu ti ludia, taki kvalifikovani robotnici su aj na ukrajine, v rusku a aj v takej indii ;-\ ;-\ alebo aj na slovensku :-¨
) 😄co myslis kde sa vyrabaju Porschaky?? co ?? na slovensku
Jo?A co na ne delate?Volanty? >😁
Volanty, motory, predovovky... :-!
Jen pro informaci, Slovensko je momentálně největším výrobcem aut na obyvatele, takže bych se tak nesmál.A úplně na okraj, VW Touareg se dělá v Bratislavě komplet, zatímco Porsche se vozí na finální montáž do Lipska, aby na něj mohli dát cedulku Made in Germáni.
A samozrejme este ako jedini robia slovaci Audi Q7.
No spravne, v Bratislave sa robi komplet Q7, Tuareg a Porsche sa kompletuje v D. Ale uz som videl na kamione nalozene Porschaky v Bratislave komplet zmontovane. zeby skusali ako to dopadne, ked strajkovali v Stuttgarte v Porsche, tak im vedenie povedalo, bud budete robit za tie iste peniaze nie 4 dni ale 5 dni- iba medzi recou v D mali 4 dnovy prac. den- a makaju dalej 5 dni, lebo chceli presunut vyrobu na SK, H. tak co vy na to v Mladej Boleslavi.
Podla toho ako sa spravate, dufam, ze budete ponauceny, alebo iny v "rozvojovych" krajinach budu mat pracu a vy nie 😄 v tomto svete uz o nic ine nejde. ked firma prosperuje musi sa zabezpecit na buducnost, ked pride 7 zlych rokov, Ako pocitam tak Skodovke sa dari uz 7 rokov a inac na SK ju valcuju Korejci a hlavne Francuzi a Cinania tento rok vstupia na EU trh, zviezol som sa v novej Kii CeeD a poviem, Golf je proti tomu hracka, hlavne stoji o tretinu menej. No nic, drzim palce vsetkym rozumnym a lutujem tych co behom roka vyrazia ;-\
:-! No , je vidět , že jsi jen mladej trouba.samozřejmně se výroba dá přesunout , kam koliv , ale kdo bude obsluhovat třeba robotizované pracoviště??myslíš si , že vezmeš nějakýho pasáčka ovcí a řekneš mu , teď je s tebe seřizovač robotů , že se to naučí během týdne , nebo měsíce??O výrobě toho opravdu moc nevíš , něco někde přišroubovat to není problém to můžou i cvičená opice , ale udržovat mašiny , nebo seřizovat , programovat a jiný , to není na týdení nebo měsíční zaučení , ale na někiolikaměsíční..Jinak je pravda , že by Kamba , to je gorila z Pražský zoo , po ukázání nějaké operace se to lehce naučila a byla by lepší jak mnozí slováci a poláci co se většinou zduněj a chodí do práce jak do divadla.. :-!
Jediny trouba si tu ty. Preco by v Rusku mali byt len pasaci poli. Su tam najlepsi sachisti sveta, pochadzaju odtial ,jedny z najlepsich, matematikov, fyzikov a vedcov na svete. Mnoho anglicanov, francuzov a americanov si takisto mysli, ze na Slovensku su len pasaci oviec a predstav si, ze vyrabame najviac aut na hlavu vo svete. Takze, ked si anglan kupi Q7,Tuearega tak bude od nas. Teraz mi vysvetli, kde sakra beries tu istotu, ze skoda nepresunie vacsinu vyroby na vychod? :-!
Jo, ale makat se jim moc nechce, jsou zvyklý pobírat samý dávky atd. Vždyť v Rusku makaly jenom ženské.
nevyrabi se uz skodovka na ukrajine a v sarajevu? Nejaky manager GM kdysi prolasil ze principialne neni problem v kazde krajine vyrabet auta vsechno je vec chytreho managmentu. Audi staci poslat 30 nemcu do indie ti sezenou 1000 ***u na pas a vyrabi se a4. podobne to bezi unas na sk, H, rusko atd. nejdulezitejsi je vyvoj, nastaveni motoru, rucni prace a controlling - vsechno delaji vylucne vlastni zamestnanci firmy. Ve VW Bratislava jsem videl u q7 vic nemcu jak slovaku
Ty si typický čecháček čo nedokáže nič iné len,pohrdavo urážať iných,stávil som dosť dlhý čas v čechách a nevidel som rozdiel v šikovnosti apracovitosti medzi čechmi a slovákmi,češi ťažia z viac možností lepšej geograf.polohe a aj väčšieho trhu ale taký piťo ako ty sa nájde aj u nas,ty sa presvedčíš na vlastnej koži že investor zaplatí len toľko,aby si udržal zamestnanca za primerané náklady.Západná europa sa o tom už presvedčila,myslíš že nemec kupil škodovku preto že bola kvalitna(vtedy ste vyrabali katastrof.favorit)nie bola u vás dobra zakladńa značka s tradiciou vo vych.bloku aoni doniesli nove technologie a vývoj s ktorym boli 25rokov pred škodovkov ktorú ste dovtedy riadili sami.To čo urobili u vas dokažu aj v Rusku aj v Rumunsku,číne akdekoľvek na svete bl.be
Myslím si že češi sú najmudrejší,najusilovnejší a najšikovnejší narod(táto veta je len pre teba a tebe podobným nepatrí ostatným normálnym,ktorých je v čechách viac).
este nieco, pozrite sa na SEAT v spanielsku, odbory mali velky problem a zacali strajkovat, vyroba Ibizi bola presunuta na Slovensko, spanielske odbory tomu nechceli verit, poniekolkych mesiacoch znova presunuli vyrobu spat a pracovali dalej za tie iste prachy, co vy nato "skodovaci" ?????? ;-\ ;-\
Nevim co tam u vás pan Jahn vytvořil, ale všude kde působil šla firma jen a jen do zisku. Je to profík, i když někdy má názory kteří se jiní bojí říct nahlas, natož udělat.
On si plete dávky s platem,nechápu jak mohl řídit Czechinvest.Kdyby to nebyl státní podnik,tak by to zisku nešel.
Jaké dávky s platem?
ale sak musia cosi vydrzat
Doufám, že vedení Škody tlak vyděračů "ustojí" ať to stojí co to stojí, vrátí se to v budoucnu. Civilizovaná společnost nesmí ustupovat (ani vyjednávat) s teroristy a "odborářskou" verbeží.
odbory by mali zrusit a bojovat proti nim, uz to nieje o tom ako to bolo v minulosti, dnes uz je to iba vydieranie " prec s nimi" 😉 😉 😉
Klaudius
Ked takto budu jednat odborari aj v Hyundai, tak tu fabriku zavru prv ako zacne poriadne vyrabat...
Zdravim pracuji jako prodejce vozu škoda na sev.moravě.podle mně jsou požadavky odboru nehorazné.My musime auta prodat na zakladě slev 10%A víc naše platy jsou samozřejmě nižší než jejich dělnicky plat ale nejhorší je že když už jse zakaznik rozhodne pro škodovku tak naní čeka 6-8tydnu a jak začnou stavkovat tak to stejně nejvic odneseme my a zakaznici.A co uděla zakaznik vykašle jse na celou škodu jen tak dal myslim že ve škodovce pracuje hodně odborniku a dobrych dělniku ale i mnoho těch co jse jim pořad něco nelibi.At jsi uvědomi že ze šk by byl montažni zavod nebytVW
Komu z Vás letos chtěji o tolik % navýšit mzdu? Mužou být rádi, že se škodovky zatím prodávají.Za dva roky tomu může být uplně jinak.Roomster je v ČR propadák, Superb je zastaralý, Octavia drahá jak čert a nová Fabia se moc nelíbí,tak co chtějí prodávat !
:-! Mário , Mário , ty jsi , ale kus vola .Roomster se vyrábí na tři směny při maximálním využití , výrobního zařízení , to samé oktávie , Superb se připravuje novej a Fábie II se začla vyrábět letos..Taky se zatím prodává dobře..
jo,hlavně že v polsku a v čr v březnu škoda ztrácí :-!
Tak jak se nová fabka prodává??
A jak se prodává ten Roomster?? ;-\
Ty kluku hloupá , běž na I dnes otevři si ekonomiku a čti.Zjistíš , že škoda zase oproti loňsku zvýšila prodej asi o 17% ..To neznamená , že když v jedný zemi klesne , prodej že automaticky , klesne prodej všude.Já nevím , jak se takoví blbci můžou vůbec rodit.
blbci se budou rodit pořád, s tím nic nenaděláš.... 😉
Octavia vydarena,Fabia I ok,Superb prepadák,Roomster v porovnaní s konkurenciou sa nechytá,Fabia II ? ale čo bude o 3roky škodovka je už teraz draha a motoricky zastarala alebo poddimenzovaná,bl.be
další blbej slovák...
a ďalší namysleny embečkár.
tak pak je to asi kravská strategie těch mamažérů, že jo
Kdyby se Roomster dobře v ČR prodával,nedělala by Škodovka ani ne po roce výroby na něj akce.Nevím proč ho dělají na 3 směny, když jim na skladě stojí víc jak 150 kusů a dalších více jak 500 Roomsteru stojí u dealeru Škoda.Nová Fabia se vůbec nechytá.Nová Octavia není až tak skvělé auto,jak se o ní říká.Minulý týden jsem si jednu novou koupil a zatím jsem dost zklamaný úrovni zpracování a celkovou kvalitou.Superb se dnes prodává levněji jak Octavia.Škodováci můžou být rádi, že mají hodně dobře placenou práci !!!
Je to obyčejné vyděračství. Zásadně se jim nesmí ustupovat. A pana Povšíka na hodinu vyhodit za rozvracování pracovní kázně a firemní kultury. Zaměstnanec přece nemůže říct že chce škodit firmě... to je konec.
nemam rad odbory.. nemam rad nic co zavana lavicou,,, a bodka ;-\
😄
NESTACI JIM 13% chteji vic dostanou tedy 7.5% je to fer... fakt iq tyyyyyyqveeeeee 😊)) polozit firmu s penezi jen proto ze mela dobry rok... taky se musi vyvijet ne a ne vsechny prachy davat na mzdy... at makaji a drzi hubu... delnici
Jo kdyby to bylo za rok, tak by těch 13 % bylo fakt dost dobrý. Ale je to na dva roky takže o něco víc než polovina. A ty koukej taky makat.
At platy pri zisku rostou... a kdyz se nezadari, tak at platy klesnou... Klesl zjisk o 30 %? Ubereme zamestnancum 30 %... spravedlive ne? Presne v duchu "jak je na tom dobre firma, tak na tom mam byt dobre ja..."
jasně,ale s tím už odboráři nesouhlasí :-!
Takto to nefunguje zamestnanca priliš zisky astraty fy.nezaujímaju vo väčšine prípadov na to nemaju ani vplyv.zamestnanec buď zarobí dobre a pracuje alebo zle a začne sa pozerať po zmene ak na to ma.
A když je zvednou podle jejich představ, možná zjistí, že se zvednou i ceny prodávaných aut a potom klientela přejde ke konkurenci a budou ve Škodovce propouštět a ještě budou vzpomínat na práci, kterou mohli mít, kdyby nebyli nenažraní. Nevím koli firem v republice má platový růst jaký chtějí škodováci. Tipnul bych si tak do pěti procent. Ví vůbec škodováci, že se velice často chlubí cizím peřím, vždyť pro ně dělá celá republika. Kdo jim zvedne platy za kvalitní práci.
Kdo chcete, je tu pár fotek z autosalonu v Lipsku!

www.nacestach.***/
Maji odborari rozum? to je mrzi, ze je Skoda dobre rizena, ze je uspesna? to si mysli, ze mzdy se urcuji podle zisku? to znamena, ze kdyz ropne spolecnosti maji nehorazne zisky, ze tezari berou statisice dolaru? Odbory jen vydiraji...moc delniku uz neni, tak tlaci na pilu, ale za co chteji financovat motorsport, marketing, vyvoj ek. pohonů, bez kterych se v budoucnu neobejdou? Za 2 roky muze prijit deprese a kde budou mit rezervy, jak se ubrani korejske ofenzive? Odbory jsou jen cast hamounskych cechu...
v praze, brne nebo dokonce bratislave uz je taky problem pronajat si byt pod 300euro. vetsinou jsou to hrozne panelaky, kde bych nenechal prespat ani mojeho psa. Novejsi byty v bratislave jsou mnohem drazzsi nez v berline nebo norimbergu - stoji 600-800euro. Kdyz vlastnis byt tak platis jen inkasso ale to je v nemecku stejne
-
Česko už přijalo Euro? Ty jo,já dnes platil zálohu na DPFO pro 2007 a chtěli po mně na fin.úřadě koruny.Teda desítky tisíc korun,ale Eura ne. Mají v tom na FU pěkný binec >😁 Ach jo...
:yes: :yes:
prehovoril Vladimir Ulianov LENIN 😄 😄 to nemyslis vazne??
komunisto, díky takovejm jako seš ty jen tahle Rebublika tam kde je!!!! v *.....
Pracuji jako zaměstnanec - ředitel soukromé firmy.Přimo řídím 4 obchodní zástupce, koordinuji prodej s výrobou, ve které je 20 zaměstnanců. Na starosti mám také marketing, dodavatele, zakázkové klienty. Běžně trávím v práci 12 hodin denně včetně víkendů. Většina zaměstnanců nedocení kolik úsilí stojí nakrmit výrobu, aby plynule běžela a na druhou stranu, aby se prodalo to co vyprodukují. Chceš-li víc peněz, pracuj kvalitně, zvyšuj kvalifikaci a zlepši produktivitu. Že se jinde platí víc za míň práce = rozvázání pracovního vztahu dohodou.
ano, přesně tak jak psal přispěvatel "erik". Jsem stejného ražení, ředitel nejsem , ale mám docela kompetence a hlavně osobní odpovědnost, jelikož se jedná téměř o rodinnou firmu. Plat mám zatím jen pro radost(ale nestěžuju si), protože jsem mladej, ale i tak, trávim tam soboty a neděle, a není to žádná firmička s obratem pár milionků...odbory jsou kraviny, je to taková zakomplexovaná parta, co se cítí utlačovaná chlebodárcem, co je to za zhovadilost?
souhlasím s váma oběma,my jsme odbory zakázaly pod pohrůžkou výpovědi a je to....lidi dělají a ti co vážně makaj,tak jsou taky tak ohodnoceni 😄
Dělám ekonomického ředitele,plat nic moc na tuto funkci,ikdyž dělám i v sobotu...nechápu na co si škodováci stěžují....
Schopný člověk si umí za svou práci zajistit náležitou odměnu, neschpní na to mají odbory. Mám to ve firmě podobně, i když to neni zrovna uplně legální. Jenže neschonej lempl u mě stejně nevydrží tak je to fuk. >😒]
geroc I.
Ty jseš nějakej zabedněnej modrej *, co nemá ani tolik odvahy založit si tu nick natož se registrovat.
Jo, modrej jsem, ale nick tu mám už hodně dlouho. A svítí tam rudě, tvoje barva a ty ji nevidíš? >😁
tak bez pracovat k pasu lololol >😁
A proč by měl jít pracovat k pásu, nechápu....
No, když má jako ředitel taový nic moc plat, tak ať tý dřiny nechá, škodovácký linky na něj čekají.
Možná pozdě, ale přece reaguji. Nebojím se manuální práce, ale svých znalostí a umu si cením natolik, že jít k pásu pracovat opravdu nemusím. Nota bene mých znalostí a umu si cení i ti, kteří mi práci dávají. Nemusím se spoléhat na odbory, i když jejich funkci nezpochybňuji, ale musí ji plnit a ne jen vydírat.
no, uz jsem to tu nekde mnuly tyden psal, ale muj pohled je nasledujici: pracujete/podnikate v konkretnim legislativnim ramci a vas zajem je vydojit zamenstnance, co to da. jste sef, a je to dokonce vase povinost. ovsem akceptaci (kecy, ze jine neni jsou nic nez kecy) daneho pravniho prostedi musim prijmout, ze existuji odbory a jejich job je dojit zamestnavatele. cili kazdy dela svoji praci a ostatni komentare jsou spekulace. p.s. mam svoji firmu-nejsme odborar...
Když se tu tak horlivě spomíná pan Jahn, mně by zajímalo, jestli nekdo třeba ze zaměstnancu by mi prozradil, zda-li jsou služební vozy představenstva značky Škoda ( samozřejmě Superby), nebo se vyvážejí na A8...
Jinak mám obavy, že jestli by odbory přijali ten 13% nárůst mezd, tak příznivě nastavené ceny např. nové Fabie by byli minulostí... Dík za názory
Co je komu do toho čím se vozej šéfové???
přesně tak :yes: :yes: ,vůbec se ho nevšímej, komunisty...
Za to jak je škoda v zisku by klidně mohli mít i Bentley, vždyt je to taky koncern ne? >😁
Když jsem tam dělal (odešel jsem v roce 2002) tak běžní členové představenstva, stejně jako "normální" šéfové měli Škodovky. Nevím co měli ti úplně nejvyšší, ale asi to Škodovka nebyla.
Tak tomu se říká "síla pracujícího lidu" nemám slov...... :no:
Nejlepší je si teď vystávkovat velký nárust mezd, pobrat pár vyších výplat a pak jen mávat na hranicích na východ migrující firmě. Pak šupky na pracák a pobírat životní minimum.

Se zaplacením mozků (včetně mozku kvalifikovaného dělníka) - jistě. Ale mnohdy ve spoustě firmách nejvíce křičí lidi, kteří na pásu uchopí třeba volant a 100x za směnu ho namontují na pořád stejné místo. Když se jim tato "kvalifikovaná" práce za málo peněz nelíbí tak ať přejdou do konstrukce, technologie, marketingu, nebo prototypové dílny.

Proboha copak lidé nikdy nepochopí, že rovnost mezi lidmi nikdy nebyla, není a hlavně nikdy nebude? Je jen na každém jak si svůj život zařídí.
...mat tak 22 000 ceskych som vysmiaty...a to robim v nadnarodnej firme uz 5 rokov. Nerobim robosa skor administrativneho technika
:-!