Testy
0
Celkem povedené autíčko,ale myslím,že ta 16-stovka bude asi trochu slabá při větším zatížení.Interiér vynikající,nejsou tam žádné zbytečnosti a hlavně je prostorný.Ale u té nejslabší verze bych tolik peněz nedal.
0
Mala vyhrada k interieru a utlmeniu motora..mne na mojom novom Turane (zakladny 1.9 TDi) rezonuje palubovka v pasme otacok cca 1800-2300 tak neviem,zacina mi to liezt... 😐
0
Tak to kamaráde nejsi sám
Bomba terenak! Hned by to mela objednat U.S. Army misto Hummeru. :yes:
Jo, to se to čte... "slavné GTIčko"... Ranař na třiceti dvou kartách... a nyní tedy velmi distinguovaný kámoš z rodiny MPV, který vskočíl do aktuálních crosstrendů. Jistě... ti nejlepší jsou prostě... nejlepší. Uvnitř je všechno jak má být. Včetně tebe. Ergonomie klasicky na vysoké úrovni. Ta cihlová barva, podtržená plastovými lemy, mu fakt sedí. Myslím, že tohle prostě VW střihl výborně. No, ono to vlastně nemohlo nevyjít. Už klasický Touran je jakoby předurčen k tomu, k čemu má auto této kategorie předurčeno být, totiž k pohodlnému a převážení lidí. Tohle přece namá být nějaký manekým z podkleslými koleny... tohle má být ostrý dříč, kámoš, parťák. Jo, v téhle crossmutaci je to ten správnej přidrzlej převozník. Ale... musíš na něho mít, třasořitky neberem. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
že ses takhle nerozplýval u kvaškvaje, který se sice taky tváří jako tenhle pseudoteréňák, ale v nejsilnějším provedení má aspoň možnost 4x4.
omyl...kaskaj je ten mestsky pseudoterenak...vypada jak obycejnej hatch, akorat je vyssi a ma jiste zmeny ktere z nej delaj auto s prvky suv...je to crossover. CrossTouran je ale spise marketingovy tah pro zvysemi prodeje Touranu. Je to spise vybava nez nove navrhnuty automobil jako kaskaj.
Co si na tomhle aute vysoce cenim je onen strizlivy pristup, kdy oplastovane auto se nemusi tvarit jako tvrdy offroad. Perfektne zvladnuty mirny presun k designovemu stylu s trochou mimosilnicniho looku se na rozdil od treba scenicu (ta zruda s kolem na patejch dverich byla fakt hodne 'zajimava') moc povedl. A kto chce nak hodnotit tenhle trend...takovej spojler na nizsi stredni taky nedela z auta supersport a prece se nekterym autum hodi. Nebo 'sportove' vizualni doplnky M od BMW...taky to neudela auto rychlejsi nez je bez nich. Reknete, ze treba ten spojler doda autu trochu vice prilnavosti ve vyssich rychlostech. A mate pravdu, stejne tak jako o centi zvyseny a zmeneny podvozek a par sedych plastu udela vystup po neudrzovane ceste na chatu mnohem prijemnejsi. Takze jeste jednou velke plus pro VW za pochopeni trhu...nezabalujte auto do neceho cim neni, naopak, jako cenove vyhodnou a vizualne mirne odlisnou verzi ho prodavejte...ps, kdyz chcete jit jinou cestou mpv, co takhle mazda5 se sportovnim paketem...
Takzvaný GTIho univerzálí VW příspěvek. Už to je opravdu nuda číst tvoje příspěvky
Ja z toho vacsinou citam uz len prvu vetu .... myslim ze takych tu bude viac. Koho by to bavilo donekonecna citat ten isty blabol >😒]
Zkus někdy přečíst více než první větu...a zjistíš,že má v mnohém pravdu a takový blábol to není 😉
Nesekol sa autor s profilom zadnych pneu? Nema tam byt 235/45? Inac by boli zadne kolesa o dost mensie ako predne...
Praktické rodinné MPV s výrazem "drsňáka".Od tohoto vozu nemůžeme očekávat nějaké terénní hrátky...mírně zvýšený podvozek,ochranné lišty jsou spíše záležitostí módní image.CrossTouran patří do rodiny "crossvolkswagenů" spolu s CrossPolem a CrossGolfem a v jejich případě jde zejména o atraktivní kabát,který má za úkol přilákat zákazníky,kteří se chtějí odlišit od běžné "konfekce" :yes: 😉
CrossTouran se veze na módní vlně aut s terénní vizáží.VW drobnými zásahy vkusně "nazdobil"rodinné MPV a vytvořil velmi svěží vzhled pro auto,které si na nic nehraje... :yes: 😉
Na nic si nehraje? Tak co ten pridomek "Cross" a ty umely hmoty kolem?! >😁
Přečti si pořádně článek, možná pochopíš.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Může mi někdo vysvětlit, co to má za význam, že všechny VW vypadají zepředu stejně. gyg je to strašny
Nie len VW, mne sa zda ze uz vacsina aut sa strasne podoba... ten isty dizajn, len si vyberies rozmery pri kupe 8-s
Někomu to připadá strašné,někomu ,spíše hodně lidem se to líbí.Nazvěme to "identitou" výrobce.Každý výrobce se snaží svým vozům vtisknout svůj styl,svůj rukopis,svou tvář ,kterou se snaží odlišit od ostatních.
to sice jo, ale je přece divný, když máš passata za 3/4 milionu a polo za 300 000 vypadá stejně, zepředu
Tak si musis pocakt az ti ukaze "zadek", abys vedel kam jej zaradit. Je dobre, ze premyslis nad tim, ktere VW te prave predjelo?
Proto mám rád Hondu. U každého modelu poznáš, že jde o Hondu, ale každý má svoji tvář. To co v současné době předvádí Seat; Audi, Volvo a častečně VW je pro ně cesta do pekel. Nový model je okamžitě okoukaný. Jděte se kouknout třeba na Fábii, vypadá staře.
Nemyslím, že je to cesta do pekel. Vžyť to tu tak dělá hodně značek spoustu let a nemyslím si, že je to na škodu, aby značka měla určitou vlastní tvář,která jí odliší od konkurence a dává modelům zároveň svou vlastní identitu, kdy jednotlivé modely na sebe navazují a zároveň se designově doplnují.
Nemyslím, že je to cesta do pekel. Vžyť to tu tak dělá hodně značek spoustu let a nemyslím si, že je to na škodu, aby značka měla určitou vlastní tvář,která jí odliší od konkurence a dává modelům zároveň svou vlastní identitu, kdy jednotlivé modely na sebe navazují a zároveň se designově doplnují.
Co na tom, že s tím moc nepochodíte v terénu. Co na tom, že to není čtyřkolka. Je to krásné. Má to stýl. Je to něco čím se odlišíte. Tohle v běžném provozu jen tak nepřehlédnete. A o to u těchto vozů jde. Bravo