Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda S2000 CR – zrozena pro okruhy

Honda v Americe rozšiřuje nabídku roadsteru S2000 o ještě sportovnější verzi Club Racer.
Zpět na článek
5. 4. 2007 14:41
neregistrovaný "misoo"
5. 4. 2007 15:27
5. 4. 2007 15:43
neregistrovaný "vandit"
5. 4. 2007 16:25
5. 4. 2007 16:44
5. 4. 2007 21:13
neregistrovaný "Tom"
6. 4. 2007 11:10
6. 4. 2007 01:08
anonym
6. 4. 2007 11:06
6. 4. 2007 14:02
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:22
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:31
neregistrovaný "petrt"
7. 4. 2007 00:39
neregistrovaný "petrt"
10. 4. 2007 16:46
neregistrovaný "petrt"
5. 4. 2007 19:53
anonym
5. 4. 2007 20:42
neregistrovaný "petrt"
5. 4. 2007 21:04
5. 4. 2007 21:11
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:06
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:17
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:20
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:24
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:40
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 15:17
neregistrovaný "King"
neregistrovaný "misoo"
5. 4. 2007 14:41
2000
musi byt zazitok jazdit take paradne sportove nacinie !! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
5. 4. 2007 15:27
Re: 2000
Běžná S2000 je fantastická, s americkou 2.2 už to asi nebude takové peklo, ale ta úspora váhy by to mohla kompenzovat. Ovšem zajímal by mě efekt vyztužení karoserie a přepracování šasi. >:-[]
neregistrovaný "vandit"
5. 4. 2007 15:43
Re: 2000
je to super zazitek. Jsou rychlejsi auta, ale starej dobrej evropskej vzorek s omezovacem v 9tis , to je zazitek s cirgularkou...
5. 4. 2007 16:25
Kockopes
S 2000 se mela narodit jako klasicky supersport s motorem pred zadni papravou nebo jako ultre sportovni coupe a nesnazit se konkurovat MX-5. Ten dvoulitr v S2000 je BOZI, jenze svym charakterem patri ze vsechno nejvic na okruh a pak az na bezne silnice. Naopak roadster je spis o nezavaznem zazitku z jizdy prave po normalni silnici (kdo by chtel kochat krasou svodidel, ze ;-) ), ktery muze motor az formuloveho chrakteru spis rusit. S2000 jsem mel moznost povodit po Vallelunze. Byl to neopakovatelny zazitek, ale popravde receno jsem to vic uzival s natazenou strechou a moznost strechu sundat bych klidne vymenil za usporu hmotnosti a zvyseni tuhosti karoserie. S2000 je skvela hracka pro velmi specifickou skupinu zakazniku... Dle meho nazoru je pro lidi hledajici kabriolet moc extremni a ti co hledaji extremne vykone auto zase vetsinou nechteji roadster. Mozna je to dovod, proc se zase tak skvele neprodava :-(
Rozbalit vlákno
25
Avatar - King
5. 4. 2007 16:44
Re: Kockopes
Obávám se, že jsi trochu mimo. S2000 se nikdy nesnažila konkurovat MX-5. Konkurenti pro S2000 byly od začátku auta jako BMW Z4, Mercedes SLK a Porsche Boxster. Ovšem pravdou je, že je to skutečně hračka pro velmi úzký okruh lidí a osobně bych od Hondy naopak uvítal konkurenta MX-5, byť pochopitelně pohonďácku ostřejšího. S2K je opravdu extrémní roadster, Honda je prostě specifická značka. Nikdo sice neříká, že musíš točit neustále 9000, ale pokud chceš jen na pohodu, stačí právě ta MX-5.
neregistrovaný "Tom"
5. 4. 2007 21:13
Re: Kockopes
Příští generaqce S2000 (pokud se tak dá vůbec nazvat) by se měla stát přímým konkurentem MX-5
Avatar - King
6. 4. 2007 11:10
Re: Kockopes
O tom se mluví, podle mého názory by to byla ideální volba, Honda by na takovém autě mohla vydělat a zákazníci by si užili sportovní svezení tak jako tak. Ovšem hardcore Honďáci se bouří. Na druhou stranu - mluví se i o skončení S2000 v této podobě. A než naprostý konec, to raději transformaci do MX-5. :-)
anonym
6. 4. 2007 01:08
Re: Kockopes
Mozna jsem se nevyjadrij presne. Podstata neni v tom kteremu autu to melo konkurovat, ale spis ve sladeni motoru a "kastle". Motor Hondy S2000 je posledni krok pred zabudovanim motoru z F1. Dovoluji si tvrdit, ze ten motor je svym projevem jeste extremnejsi nez V8 z F360. Proto nechpau, proc to udelali jako roadster. Nevim jestli jsi v tom jel, ale pokud netocis, tak je to auto "o nicem" a klidna jizda se v tom da praktikovat jen s notnou davkou masochizmu ;-) Jak jsem psal vyse: meli udelat neco jako "baby NSX" s tim samym motorem, ale pred zadni napravou (klidne s oddelavacim stresnim dilem pro notoricke milovniky pruvanu ve 200km/h ;-) ). To by byl jiny zabijak a hur by se to urcite neprodavalo :-! Anebo do te karoserie S2000 dat treba objemnejsi, ale hlavne normalnejsi (z hlediska prubehu krouticiho momentu) motor.
Avatar - King
6. 4. 2007 11:06
Re: Kockopes
prodejní úspěchy Boxsterů, Z4 a SLK ukazují, že lidé chtějí i výkonné roadstery. S F360 jsem nejel, tak nemohu posoudit, ale problém S2000 je hlavně v tom, že má manýry supersportu - k mání je s jediným a navíc extrémním motorem, zatímco konkurence nabízí 3-4. Ale Honda chtěla mít z S2000 imagemakera, takže na méně ostrou motorizaci nikdy nedošlo. S tou klidnou jízdou to myslím tak, že není problém řadit v 5-6000 a svezeš se jako se slušným dvoulitrem, ale to s MX-5 za 3/4 ceny taky. To hlavní ze sebe vydá až od 6000 výš a to fakt není pro každého.
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:02
Re: Kockopes
F360 má mnohem použitelnější motor, i jízda v něm se dá vydržet. Jen musíš plánovat cestu tak trochu i s ohledem na benzinky. Kolik bere S2000 nevim, ale s 360 pod 17 nejdeš, neni problem přes 30. Ne že by to teda člověk nějak řešil. Praha-Dubrovnik jsem s 360 jel celkem v pohodě, ale s S2000 si to nedovedu představit.
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:22
Re: Kockopes
No nevím, Praha-Dubrovnik v 360, to bych asi umřel, v Česku po příšerný highwayi 150, v Rakousku po dobré taktéž, v Slovinsku po okreskách kilo a v Chorvatsku s natěšenýma fízlama 140, případně po okreskách průměrně 60. Zlatá S2000. >:-[] Ovšem se Spiderem, to bych záááááviděl. :*) ;-)
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:31
Re: Kockopes
Bylo to fajn, po dálnici jsem jel jen když to jinak nešlo. Na policajty to chce dávat bacha, ale výhoda takového auta je že ti většinou dost odpustěj:-) Třeba za parkování s osobákem platim pokuty za parkování furt, s 360 nikdy. A to že máš auto které jede přes 280 neznamená že ho musíš furt hnát. Podle mě je právě 360 v nižších rychlostech mnohem příjemnější auto než ta honda. A to mám manual, s F1 to musí být ještě lepší. těsně před lonskou výměnou spojky a pneu jsem je byl "dorasit" na jednom okruhu, to byla paráda. Ale ted to už musim hlídat, je to fakt ranec. :-(
6. 4. 2007 23:46
Re: S tou toleranci...
nemam upln stejne zkusenosti... Donedavna jsem jezdil Maserati Coupe. V ita to byla pohodicka. Jednou se mi Carabiniere 5 min omlouval, ze kdyz jsem jel po statni ceste pres 200, tak ze mi nejakou tu pokutu prece jen musi dat :-) V CR je to tak napul - napr brnensti meststi straznici si me pekne "vychutnali". No a o rakousku a deutschlandu ani nemluvim. Tam je to :no: :no: :no: Jak uvidi deutschlandsky policajt cecha v Maserati s italskou registrackou tak vidi rude a hned tam tu pokutu sazi. (asi trest za to ze nejezdim v tech jejich "zazraci") No a o rakusacich ani nemluvim 8-s 8-s :no: PS: Ale za ty zazitky na okruhu za tech "par" korun ;-) na nahradni dily stoji za to? Me je F360 tak nejak blizsi nez nova F430. Na druhou stranu na cestovani bych si umel predstavit pohodlnejsi alternativy z italske produkce ;-)
neregistrovaný "petrt"
7. 4. 2007 00:39
Re: S tou toleranci...
No 360 gétéčko zrovna neni, to je fakt. Ale řekl bych že je to první ferrari co se s ním dá jezdit i normálně. Původně jsem kvuli rozpočtu koukal po 355 nebo 348 a to vážně na cestování neni. No a pak se naštěstí naskytla dobrá nabídka a bylo to. Nejsem žádnej boháč, mám to ojeté. Na coupe jsem tenkrát taky koukal, ale spíš na tu 3200 biturbo. To je nádhera, ty světla vzadu... Ale v HP mě to moc nedoporučovali, prý se sype. No a letos v létě si snad prosadim výlet na tu severní smyčku, když už o ní tolik čtu >:D
7. 4. 2007 10:20
Re: S tou toleranci...
3200 bylo nevychytane. Po faceliftu sice zmizely vsechny zavazne technicke prblemy ale taky (kvuli idiotskym americanum, kteri dle predpisu chteli zadni lampy jak vtara) ty uchvatne bumerangy vzadu. Dle me to je definice GT coupe. Jake mas zkusenosti s jetym Ferrari? Kdes kupoval?
neregistrovaný "petrt"
10. 4. 2007 16:46
Re: S tou toleranci...
Mám koupeno ve státech. Byla to náhoda, brácha v Kanadě obchoduje s truckama, k tomuhle se dostal uplně omylem. Byla to pozůstalost, najeto 19tis. po italoameričanovi, takže opatrované s láskou. Bylo v ní i Diablo, skoro stejná cena, ale tam jsou náklady na provoz uplně jinde. Zatím jsem měnil spojku, pneu a výfuk /ten ale schválně za sportovní/, nic víc. Do HP jezdim jen na motor, na zbytek mám mechanika jinde. Zadara to neni ale zas tak hrozné taky ne. Jinak jsem ho nejdřív platil a pak až viděl live, to bylo na prášky.... ;-)
anonym
5. 4. 2007 19:53
Re: Kockopes
Spíš kočkolap:-D
neregistrovaný "petrt"
5. 4. 2007 20:42
Re: Kockopes
Top máš 100% pravdu. Když jsem měl možnost se svézt v S2000 tak jsem se těšil jak malej jarda. Ale docela mě to zklamalo. Ten motor musíš opravdu točit že je to až nepřirozené. A to mám doma motor který otáčky taky miluje, jen má víc válců. Jako roadster je to asi ne moc dobré auto, ale jako sporták paráda. Jen ne na každý den. Jo a znám osobně člověka co hodlá v dohledné době dovézt do čr NSX. Nevim jestli tu už nějaká je.Nejsem hondař, mám rád italské sportáky, ale docela se těšim až se budu moct podívat.
Avatar - King
5. 4. 2007 21:04
Re: Kockopes
Nepřirozené >:D >:D >:D 8-s
neregistrovaný "petrt"
5. 4. 2007 21:11
Re: Kockopes
Fakt, až sem se lekl jak to letí nahoru. Ten motor je parádní, ale nedivim se že ho jinam nedávaj.
6. 4. 2007 01:22
Re: Neprirozene mozna
Ale hlavne uplna nirvana... K projevu F1 (alespon jak ja si ho dokazu predstavit) tam chybi jen povestny krucek. Kdyz mi ho pujcovali, tak mi rekli: "Jen se neboj a poradne ji chytni pod krkem" Tak sem tam natocil pres 7500 otacek (az tam ji vrcholi kroutici moment) pustil spojku a od te chvile jsem uz jenom uzival :yes:
5. 4. 2007 22:47
Re: Neprirozene mozna
v CR jsou v soucasnosti 2 NSX a nebyt meho v soucasnosti hodne omezeneho rozpoctu, bylo by jich vic - to auto je proste uzasne :-) + by se mi do garaze hodil i nejnovejsi Type-R sedan :-) - hm, snad Type-R Civicu 10. generace dorazi i do Evropy jako sedan - mnam :-)
Avatar - King
6. 4. 2007 11:17
Re: Neprirozene mozna
NSX je v ČR min kvarteto, možná i 5. Bylo by fajn ho mít, ovšem problém je nejen v tom, že si i jako ojetiny pekelně drží cenu, ale i v tom, že jsou na něj coby supersport šíleně drahé díly a pokud do něčeho ťukneš, hliník ti tu jen tak někdo neopraví a pokud jo, tak taky šíleně vykrvácíš. NSX je určitě skvělé auto (a nádherné, zvlášť NSX-T), ale S2000 je skoro stejně rychlé, neméně krásné, servisovatelnější a za polovinu. Osobně bych pořídil S2K... :-)
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:06
Re: Neprirozene mozna
NSX v dobrám stavu se dá koupit venku do milionu, to mi nepřipadá moc. A vzhledem k tomu že náklady na provoz jsou prý srovnatelné s 911 je to docela dobrý. 911 je na sporták neuvěřitelně "levná" co se týká servisu.
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:17
Re: Neprirozene mozna
Tady asi bude důležité to "na sporťák". ;-) Kroutím se, když musím dát za garančku 6000. >:D
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:20
Re: Neprirozene mozna
Jo jasně, to já u mondea taky. Ale u auta pro radost to řešit nemůžeš.
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 14:24
Re: Neprirozene mozna
Jasně, ale i auta pro radost můžou mít rozumný servis. Třeba ta S2000 :-)
neregistrovaný "petrt"
6. 4. 2007 14:40
Re: Neprirozene mozna
No jo, ale to už si můžeš koupit tu MX5 a jsi na tom ještě líp.
neregistrovaný "King"
6. 4. 2007 15:17
Re: Neprirozene mozna
To zas jo :-)