Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Yaris TS: první jízdní dojmy

Yaris je jedním z pilířů úspěchu Toyoty na starém kontinentu a tak není divu, že image celé modelové řady chce vedoucí japonská značka dále vylepšit silným hatchbackem. Ani písmena TS však nezbavila malou Toyotu kultivovaného projevu...
Zpět na článek
26. 3. 2007 08:17
neregistrovaný "Jogi"
26. 3. 2007 09:48
27. 3. 2007 14:44
anonym
27. 3. 2007 15:14
neregistrovaný "TRIX"
5. 4. 2007 13:43
anonym
26. 3. 2007 10:38
27. 3. 2007 14:45
anonym
26. 3. 2007 11:03
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 11:19
26. 3. 2007 11:28
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 16:36
27. 3. 2007 14:43
anonym
26. 3. 2007 12:46
neregistrovaný "Marcelino"
26. 3. 2007 17:13
neregistrovaný "alambert"
27. 3. 2007 14:42
anonym
27. 3. 2007 16:29
neregistrovaný "corolla2"
27. 3. 2007 16:30
neregistrovaný "corolla2"
26. 3. 2007 08:59
neregistrovaný "Fitipaldi"
26. 3. 2007 15:32
neregistrovaný "Jezura"
27. 3. 2007 08:23
neregistrovaný "Fitipaldi"
26. 3. 2007 10:54
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 11:05
26. 3. 2007 11:21
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 12:07
26. 3. 2007 14:20
neregistrovaný "patrik"
26. 3. 2007 15:38
neregistrovaný "Jezura."
26. 3. 2007 19:32
neregistrovaný "patrik"
26. 3. 2007 15:35
neregistrovaný "Jezura"
26. 3. 2007 12:06
neregistrovaný "ACE"
26. 3. 2007 19:50
neregistrovaný "Pes5"
26. 3. 2007 13:41
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 14:11
26. 3. 2007 17:01
27. 3. 2007 14:38
anonym
26. 3. 2007 20:33
27. 3. 2007 14:37
anonym
26. 3. 2007 14:55
neregistrovaný "rasto"
26. 3. 2007 19:38
neregistrovaný "boban"
27. 3. 2007 14:32
anonym
26. 3. 2007 19:54
anonym
26. 3. 2007 19:55
neregistrovaný "patrik"
neregistrovaný "Jogi"
26. 3. 2007 08:17
Special
To je nejaky specialny model pre autoskoly, aby aj lektor videl na pristrojovku ? Toto by som si nikdy nemohol kupit, lebo by polovicka videla celu cestu na tachometer. Nepripustne >:D
Rozbalit vlákno
16
26. 3. 2007 09:48
Re: Special
>:D >:D Trefa :yes:
anonym
27. 3. 2007 14:44
Re: Special
Pro blbce trefa, pro znalce blabol
neregistrovaný "TRIX"
27. 3. 2007 15:14
Re: Special
Naprostou souhlas :_))) mel jsem yarise a spolujezdec si mohl nechat zdat, ze uvidi na "budiky"
anonym
5. 4. 2007 13:43
Re: Special
Otazkou zustava kdo je znalec? a kdo blbec?
Budiky uprostred jsou umistene z duvodu snizeni nakladu pri vyrobe (levo/pravo-stranne rizeni, minimalizace rozdilnych dilu). S designoveho a funkcniho hlediska to je veci vkusu. Me osobne a ani vetsine zakazniku se to moc nepozdava. Spousta lidi to prekousne a zvykne si protoze to je kvalitni Toyota. Ale klasika je klasika.... Volant taky mame pred sebou a ne pod nohama alebo u radici paky... tod vse
26. 3. 2007 10:38
Re: Special
Souhlas, člověk má čumět před sebe a ne někam ke spolujezdci do kastlíku :no:
anonym
27. 3. 2007 14:45
Re: kravina
Kdybys v tom nekdy sedel, nenapsal bys takovy kec, opravdu kravina - neni problem, a to ani v nejmensim, displej je totiz velky - S VELKYM "V" a rychlost je videt perifernim videnim, veskutecnosti se tedy neodvracis vice nez u klasickeho provedeni, ale naopak MENE! respektive vubec!
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 11:03
Re: kravina
I BMW mini cooper má tachometr umístěný nad středovou konzolou, ale to se kritizovat neodvážíte je to přece BMW, kdybyste někdy jeli v Yarisovi o čemž pochybuji, tak byste si všimli toho, že kaplička s přístroji je umístěna výše než je obvyklé a navíc je natočena k řidičovi tudíž není nejmenší problém s čitelností a s odváděním pozornosti. U standartního digitálního ukazatele spolujezdec na tachometr nevidí.
26. 3. 2007 11:19
Re: kravina
Kritizuji všechny vozy s kapličkou uprostřed, VČETNĚ BMW (mě to přijde nepraktické, ale především NEVHLEDNÉ) U Mini jsem to schopen akceptovat, je to vůz vybočující z řady, určitý retro styl, kde mi to nevadí! A mezi námi děvčaty, Yaris1 znám moc dobře. Výhled na tacho je slušný, ale to vzduchoprázdno před volantem je mi prostě proti srsti ;-) :no:
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 11:28
Re: kravina
V poho tak jak se říká proti gustu žádný dišputát, když se ti to nelíbí tak nelíbí já jen, že neberu ty argumenty, které se týkají nepraktičnosti. Mě se to zase líbí. Jinak proč by nemohl z řady vybočovat i ten Yaris, ne každý má na Mini a když se to někomu líbí tak proč to nenabídnout. TTT :yes:
Avatar - donPedro
26. 3. 2007 16:36
Re: kravina
Aj já krtitizuju, a u toho Miníka dokonce obzvlášt, tam to tuplem nemá co dělat - budíky uprostřed jsou umístěny pro vzadu uprostřed sedící tchýni, cesta kamkoliv jest pak Road to Hell. Tož tak.
anonym
27. 3. 2007 14:43
Re: PRASE
Tak mas jezdit podle predpisu, sprostej vrahu!
neregistrovaný "Marcelino"
26. 3. 2007 12:46
Re: PRASE
No praveze by nevidela ani trt ;-) - teda aspon na starom Yarise spolujazden nevidi vobec nic na tom displeji :yes:
...ale inak rozhodne sa mi ako soferovi lepsie pozeralo na ten digitalny displej na Yarisovy nez na cokolvek "klasicke" - nemusel som totiz tak velmi "preostrovat zrak" - nakolko je to urobene tak, ze opticky sa vam ten udaj javi ako keby bol tak cca 0,5metra za oknom, t.j. tak v az za polovickou kapoty :yes: a naviac je blizsie k vasmu zornemu polu nez klasicky tachometer...
neregistrovaný "alambert"
26. 3. 2007 17:13
Re: Special
já vůbec nechápu, jak to někoho může vůbec napadnout. taková pitomost...
anonym
27. 3. 2007 14:42
Re: Special
Proc? Kdybys v tom sedel, nebo jel, vedel bys ze to neni problem, a to ani v nejmensim, displej je totiz velky a rychlost je videt perifernim videnim, veskutecnosti se tedy neodvracis vice nez u klasickeho provedeni, ale naopak MENE! respektive vubec!
neregistrovaný "corolla2"
27. 3. 2007 16:29
Re: Special
Ty mrzak v ktorom aute nevidis na tachac?? Viezol si sa v tom, objektivne porovnavaj
neregistrovaný "corolla2"
27. 3. 2007 16:30
Re: Special
Ty ....... v ktorom aute nevidis na tachac?? Viezol si sa v tom, objektivne porovnavaj
neregistrovaný "Fitipaldi"
26. 3. 2007 08:59
S t2ma motorama to stále není ono.
Dělali motor 1.8 bez turba s variabilním časování a zvihem s 141 kW Euro 3, pak totéž s turbem 165 kW Euro 3. A teď 1,8 s turbem 98 kW Euro 4. Honda s variabilním časování a zvihem dělá 1,8 bez turba 103 kW a spotřebou 6.4 /100 Euro 4, tento motor nemá škrtící klapku, ale řídí množství zvihem.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jezura"
26. 3. 2007 15:32
Re: S t2ma motorama to stále není ono.
98kW je bez turba, kde si viděl, že to má turbo. Píšou, že to má Dual VVT-i. Není problém dát tam silný motor, ale do YARISE nemá cenu dávat víc než 150 koní. Já jel s minulým motorem s turbem a ten hrabe i na trojku. Manželce bych ho z důvodu bezpečnosti do ruky nedal.
.
neregistrovaný "Fitipaldi"
27. 3. 2007 08:23
Re: S t2ma motorama to stále není ono.
Zkus si přečíst článek znovu a hlavně lépe, pak ti to dojde.
anonym
27. 3. 2007 14:40
Re: S t2ma motorama to stále není ono.
Napodobne
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 10:54
TTT
V třídě malých vozů není lepšího :yes:, měl jsem možnost jet i v této sportovnější verzy a mohu potvrdit, že motor je vynikající
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2007 11:05
Yaris
Kvalita je jedna vec, ako to auto vypada zase druha. Aj ked som o kvalitach tohto auta presvedceny, nekupil by som ho. Za volantom som sa necitil velmi prijemne,a to najma kvoli mohutnej palubnej doske a neskutocne vysoko umiestnenej spodnej hrane celneho skla. Mrtvy uhol smerom vpred dolu je velmi velky, velky kus pred auto clovek nevidi, ak sa pred zaparkovanym autom bude hrat decko, tak ho skoro nemam sancu zbadat a kludne sa rozbehnem...navyse ten pocit, akoby som sedel pred nejakou barierou... :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Pol"
26. 3. 2007 11:21
Re: Yaris
Mě naopak mohutná přístrojová deska vyhovuje, vyvolává ve mě jakýsi pocit bezpečí a přes její mohutnost mám v Yarisovi místo i pro pravou nohu - úzký středový panel ala sněhulák, na čem se ale s tebou shodnu je ta vysoko umístěná hrana čelního skla a stím související mrtvý úhel. Na druhou stranu je třeba ale říci, že Yaris má extrémně krátkou příĎ, která do značné míry, ten mrtvý úhel eliminuje. Zde je třeba ale říci, že je škoda, že TTT nedává standartně do Yarise výškové nastavení sedadla řidiče a není možné ho ani dokoupit, má ho jen nejvyšší verze. Připouštím že především ženy mohou mít s výhledem problém, sám mám 190 cm.
26. 3. 2007 12:07
Re: Yaris
Ja mam 179 a mam z toho neprijemny pocit, moju zenu so 153 cm vysky si za volantom ani neviem dobre predstavit...
neregistrovaný "patrik"
26. 3. 2007 14:20
Re: Yaris
To je bohužel koncepce nejen yarisu, ale i aurisu. Když se v aurisu vypumpuješ nahoru, zjistíš, že pro změnu přestáváš vidět nahoře - začne ti ve výhledu clonit horní rám - na semafory uvidí jen Mr Bean zkroucený do preclíku.
neregistrovaný "Jezura."
26. 3. 2007 15:38
Re: Yaris
Hoši, základ je si umět nastavit sedačku, ale jestli je to jediný problém YARISE, tak si může TOYOTA gratulovat. Kdo chce hanit, najde si důvod.
neregistrovaný "patrik"
26. 3. 2007 19:32
Re: Yaris
Zkus mluvit k věci, místo fráziček třeba něco konkrétního - třeba jestli nějakou toytu vlastníš nebo dlouhdobě řídiš, jestli znáš zevnitř nový yaris bez stavitelného sedáku atd. Já můžu na obě otázky odpovědět ano. A můžu tě ujistit, že auris jsem si šel prohlídnout s přátelskými pocity, ne jako kyselej šťoura. A yarisu i aurisu dokážu přiznat docela dost kladů. To ale neznamená, že nevidím pihy nebo dokonce bradavice.
neregistrovaný "Jezura"
26. 3. 2007 15:35
Re: Yaris
Tak ten pocit mám taky, a to měřím 130 centimetrů. Musím si dávat polštář pod zadek. Můj brácha má 150 cm a je v pohodě
neregistrovaný "ACE"
26. 3. 2007 12:06
Pěkný autíčko, ale
ta cena a ten výkon? Za stejný prachy je Civic a ten je prostornější,ekonomičtější a výkonnější. Tak bych Yarískovi moc šancí nedával.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pes5"
26. 3. 2007 19:50
Re: Pěkný autíčko, ale
Moje řeč. Ta cena je naprostý ÚLET. Taky mě napadl ten CIVIC, za téměř stejný peníz mnohem větší a lepší auto.
anonym
27. 3. 2007 14:36
Re: NEMECKA CENA! Ekonomictejsi?!?!?!?
Ceny jsou odvozeny z nemeckych, u nas jsou mnohem nizsi - i u normalnich verzi Yarisu, a chlape jak jsi prisel na ekonomictejsi?
Avatar - Pekelná Micinka
26. 3. 2007 12:15
Té Es
Takto ne, tohle by se mi nelíbilo ani po 7ym pivě... Na titulní fotce mi to auto přijde jak obézní poslanec, který v nedopnutým saku, celý spocený, spěchá na zasedání v parlamentu. No děs, interiér tomu nepomůže, to vzduchoprázdno za volantem je neskutečně iritující, možná tak pro blondýnku, že by si tam mohla lepit žvýkačky a poznámky, co má koupit a jakej má pin. Chybí tomu jen GTIho plastkarta. Tohle je brr auto.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lol"
26. 3. 2007 13:41
Re: Té Es
:yes: :yes: >:-[]
26. 3. 2007 14:11
Re: Té Es
Nevidím to tak pesimisticky, ale s tou blondýnou si to vystihnul ;-) :yes:
Avatar - donPedro
26. 3. 2007 17:01
Re: Té Es
Tak tak, ešče tam přitunit nějakou tu bradavici, a je to celej Jyrka :yes: >:D
anonym
27. 3. 2007 14:38
Re: Té Es
A ty jsi celej YntelYgent >:D
anonym
27. 3. 2007 14:37
Re: Pako
Je videt ze jsi v nem nikdy nesedel ;)
neregistrovaný "rasto"
26. 3. 2007 14:55
Kaplicka
Ja mam Scion xA, ktory je "bratrancom" tohoto Yarisu a mozem povedat, ze s kaplickou v strede nemam ziaden, zdoraznujem, ziaden problem. Mozno prvy den ked som ho kupil som sa nevedel zorientovat. Ano v prvych momentoch je to nezvyk, ale je to otazka casu. Takze komentar typu "nezvykol by som si, neprakticke ..." je len vykrik do tmy. Skuste sa s tym povozit, ale nie len predvadzacku 2 kilometre ... Nic na tom nie je. Len dizajneri to tak ponali a chceli odlisit interier od zauzivanych kuskov. Samozrejme, ze by to asi nevyzeralo dobre v S klasse, ale toto je male auto, kde je trosku viac pustena fantazia do inych rozmerov ... Pekny den.
Foto tu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "boban"
26. 3. 2007 19:38
cena
S cenou to přehnali , ... a o to o dobrých osmdesát tisíc .... jinak komu se líbí tomu se líbí , a zrychlení za 9,3 je horší než s velkým sedanem Civic a tem váží dost (cca 1400kg.Samozdřejme s 1.8 a japan motorem
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 3. 2007 14:32
Re: SKVELA CENA!
Ses dost mimo, ono ma svuj duvod proc se TS v cechach vubec neprodava! podivej se na Nemecko, tam se prodava, a podivej se na CENY! u nas je YARIS o 50 - 75 tisic levnejsi!!! ono to totiz je skutecne maleVELKE auto, vnitrni prostor, tuhost dveri, karoserie, podvozku, jde o to ze jinde na svete se take jako MALEVELKE PRODAVA! tedy i cenou o pul tridy vyssi, jen u nas - v chude postkomunisticke zemi je cena snizena na minimum, aby ziskali podil na trchu tak zacali s agresivni cenovou politikou, srovnej si model TERA (terra?) za 320 tacu s FABII! co dostanes u Toyoty za ty penize je u skody nevidany.
anonym
26. 3. 2007 19:54
Kaplicka
Ten tvůj scion vypadá dobře :yes: Pomáhal jsem s první generací yarisu známým se zácvikem a ta kaplička opravdu nebyla po pár kilometrech problém, ani ten 3D digitál. Já myslím, že u yarisu je spíš problém emocionální s autem jako celkem - někdo ten plyšákový design bere v pohodě, někomu leze na nervy. Nová generace yarisu sice přiostřila rysy, ale pořád je to výrazově taková hračka z autodromu. Já se za sebe klidně přiznám, že tuhle designérskou kabelkářskou koncepci opravdu nemusím, ale vůbec mi to nebrání ocenit jiné kvality toho auta.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrik"
26. 3. 2007 19:55
Re: Kaplicka
to jsem byl já :-)