Testy
Dělali motor 1.8 bez turba s variabilním časování a zvihem s 141 kW Euro 3, pak totéž s turbem 165 kW Euro 3. A teď 1,8 s turbem 98 kW Euro 4. Honda s variabilním časování a zvihem dělá 1,8 bez turba 103 kW a spotřebou 6.4 /100 Euro 4, tento motor nemá škrtící klapku, ale řídí množství zvihem.
98kW je bez turba, kde si viděl, že to má turbo. Píšou, že to má Dual VVT-i. Není problém dát tam silný motor, ale do YARISE nemá cenu dávat víc než 150 koní. Já jel s minulým motorem s turbem a ten hrabe i na trojku. Manželce bych ho z důvodu bezpečnosti do ruky nedal.
.
.
V třídě malých vozů není lepšího :yes:, měl jsem možnost jet i v této sportovnější verzy a mohu potvrdit, že motor je vynikající
Kvalita je jedna vec, ako to auto vypada zase druha. Aj ked som o kvalitach tohto auta presvedceny, nekupil by som ho. Za volantom som sa necitil velmi prijemne,a to najma kvoli mohutnej palubnej doske a neskutocne vysoko umiestnenej spodnej hrane celneho skla. Mrtvy uhol smerom vpred dolu je velmi velky, velky kus pred auto clovek nevidi, ak sa pred zaparkovanym autom bude hrat decko, tak ho skoro nemam sancu zbadat a kludne sa rozbehnem...navyse ten pocit, akoby som sedel pred nejakou barierou... :no:
Mě naopak mohutná přístrojová deska vyhovuje, vyvolává ve mě jakýsi pocit bezpečí a přes její mohutnost mám v Yarisovi místo i pro pravou nohu - úzký středový panel ala sněhulák, na čem se ale s tebou shodnu je ta vysoko umístěná hrana čelního skla a stím související mrtvý úhel. Na druhou stranu je třeba ale říci, že Yaris má extrémně krátkou příĎ, která do značné míry, ten mrtvý úhel eliminuje. Zde je třeba ale říci, že je škoda, že TTT nedává standartně do Yarise výškové nastavení sedadla řidiče a není možné ho ani dokoupit, má ho jen nejvyšší verze. Připouštím že především ženy mohou mít s výhledem problém, sám mám 190 cm.
Ja mam 179 a mam z toho neprijemny pocit, moju zenu so 153 cm vysky si za volantom ani neviem dobre predstavit...
To je bohužel koncepce nejen yarisu, ale i aurisu. Když se v aurisu vypumpuješ nahoru, zjistíš, že pro změnu přestáváš vidět nahoře - začne ti ve výhledu clonit horní rám - na semafory uvidí jen Mr Bean zkroucený do preclíku.
Hoši, základ je si umět nastavit sedačku, ale jestli je to jediný problém YARISE, tak si může TOYOTA gratulovat. Kdo chce hanit, najde si důvod.
Zkus mluvit k věci, místo fráziček třeba něco konkrétního - třeba jestli nějakou toytu vlastníš nebo dlouhdobě řídiš, jestli znáš zevnitř nový yaris bez stavitelného sedáku atd. Já můžu na obě otázky odpovědět ano. A můžu tě ujistit, že auris jsem si šel prohlídnout s přátelskými pocity, ne jako kyselej šťoura. A yarisu i aurisu dokážu přiznat docela dost kladů. To ale neznamená, že nevidím pihy nebo dokonce bradavice.
ta cena a ten výkon? Za stejný prachy je Civic a ten je prostornější,ekonomičtější a výkonnější. Tak bych Yarískovi moc šancí nedával.
Takto ne, tohle by se mi nelíbilo ani po 7ym pivě... Na titulní fotce mi to auto přijde jak obézní poslanec, který v nedopnutým saku, celý spocený, spěchá na zasedání v parlamentu. No děs, interiér tomu nepomůže, to vzduchoprázdno za volantem je neskutečně iritující, možná tak pro blondýnku, že by si tam mohla lepit žvýkačky a poznámky, co má koupit a jakej má pin. Chybí tomu jen GTIho plastkarta. Tohle je brr auto.
Ja mam Scion xA, ktory je "bratrancom" tohoto Yarisu a mozem povedat, ze s kaplickou v strede nemam ziaden, zdoraznujem, ziaden problem. Mozno prvy den ked som ho kupil som sa nevedel zorientovat. Ano v prvych momentoch je to nezvyk, ale je to otazka casu. Takze komentar typu "nezvykol by som si, neprakticke ..." je len vykrik do tmy. Skuste sa s tym povozit, ale nie len predvadzacku 2 kilometre ... Nic na tom nie je. Len dizajneri to tak ponali a chceli odlisit interier od zauzivanych kuskov. Samozrejme, ze by to asi nevyzeralo dobre v S klasse, ale toto je male auto, kde je trosku viac pustena fantazia do inych rozmerov ... Pekny den.
Foto tu: [odkaz]
Foto tu: [odkaz]
S cenou to přehnali , ... a o to o dobrých osmdesát tisíc .... jinak komu se líbí tomu se líbí , a zrychlení za 9,3 je horší než s velkým sedanem Civic a tem váží dost (cca 1400kg.Samozdřejme s 1.8 a japan motorem
Ses dost mimo, ono ma svuj duvod proc se TS v cechach vubec neprodava! podivej se na Nemecko, tam se prodava, a podivej se na CENY! u nas je YARIS o 50 - 75 tisic levnejsi!!! ono to totiz je skutecne maleVELKE auto, vnitrni prostor, tuhost dveri, karoserie, podvozku, jde o to ze jinde na svete se take jako MALEVELKE PRODAVA! tedy i cenou o pul tridy vyssi, jen u nas - v chude postkomunisticke zemi je cena snizena na minimum, aby ziskali podil na trchu tak zacali s agresivni cenovou politikou, srovnej si model TERA (terra?) za 320 tacu s FABII! co dostanes u Toyoty za ty penize je u skody nevidany.
Ten tvůj scion vypadá dobře :yes: Pomáhal jsem s první generací yarisu známým se zácvikem a ta kaplička opravdu nebyla po pár kilometrech problém, ani ten 3D digitál. Já myslím, že u yarisu je spíš problém emocionální s autem jako celkem - někdo ten plyšákový design bere v pohodě, někomu leze na nervy. Nová generace yarisu sice přiostřila rysy, ale pořád je to výrazově taková hračka z autodromu. Já se za sebe klidně přiznám, že tuhle designérskou kabelkářskou koncepci opravdu nemusím, ale vůbec mi to nebrání ocenit jiné kvality toho auta.
Budiky uprostred jsou umistene z duvodu snizeni nakladu pri vyrobe (lev👋pravo-stranne rizeni, minimalizace rozdilnych dilu). S designoveho a funkcniho hlediska to je veci vkusu. Me osobne a ani vetsine zakazniku se to moc nepozdava. Spousta lidi to prekousne a zvykne si protoze to je kvalitni Toyota. Ale klasika je klasika.... Volant taky mame pred sebou a ne pod nohama alebo u radici paky... tod vse
...ale inak rozhodne sa mi ako soferovi lepsie pozeralo na ten digitalny displej na Yarisovy nez na cokolvek "klasicke" - nemusel som totiz tak velmi "preostrovat zrak" - nakolko je to urobene tak, ze opticky sa vam ten udaj javi ako keby bol tak cca 0,5metra za oknom, t.j. tak v az za polovickou kapoty :yes: a naviac je blizsie k vasmu zornemu polu nez klasicky tachometer...