Novinky
mari
0
Auto poznáš podle detailů... Někdo sází na efektní kola, jiný na dokonalou a promyšlenou konstukci... Vyber si sám, co preferuješ. Odráží to i přístup k životu. V této souvislosti musím opět nevěřícně kroutit hlavou nad postojem jednoho "renomovaného" německého výrobce, který své výrobky sám pasuje na piedestál dokonolasti, a přitom si nedokáže a ani nechce poradit nad takovou údajně bezvýznamnou prkotinou... Jenže tady jde o ohrožení zdraví. Možná nebude dlouho trvat a nafoukaná nabubřelost splaskne... A že k tomu jednou dojde, o tom není pochyb. V této souvislosti opět patří velké uznání švédům, kteří nás donekonečna přesvědčují, že vyrobit všestranné a schopné auto do silniční džungle umí zatím s přehledem pouze oni. Už asi padesát let... Volvo rulez :yes:
0
Se slzou v oku souhlasim. 😒
mari
0
jo :yes:
Humbert
0
Velmi příjemně mě překvapila Alfa, až na 147. Také Audi má u všech nových modelů jen dobře a i starší nejsou moc pozadu, což je snad příslib i pro Škodu do budoucna. Tak všem těm, kteří myslí na své zákazníky i mimo autosalón :yes:
mari
0
:yes: taky stojí za zmínku Ford, který u většiny hlavních modelů (kromě Fiesty) je nad věcí... Jinak Saab a Volvo nabízejí naprosto bezpříkladný přístup 😉 :yes:
0
máš pravdu :yes: . mě potěšila Tribeca, která je dobrá...dobrá...dobrá 😄
mari
0
😄 :yes: to vidím, ještě ta impreza a legacy- a bude to dokonalé 😉
0
technologie jdou dopředu a nynější legacy je vlastně přes čtyři roky starý model, impreza...no...však víme jak to s interiérem je. Tribeca je nová a...voilá 😉
0
A je vidět že i Hyundai jede. HYUNDAI :yes: :yes: :yes:
Již poněkolikáté BMW v těchto testech patří k nejhorším, člověk by si řekl, že se polepší a ono nic. No aspoň se ukazuje, že i BMW jsou jen obyčejná auta a né dokonalost sama, což si téměř všichni jejich majitelé myslí BMW :no:
Díky redakci, že se zveřejnila tenhle docela obsáhlý výtah z testů Thatchamu. Stejně jako před několika dny u testů ADACu doporučuji těm, které to opravdu zajímá, aby navštívili stránky thatcham.org. Najdou tam ještě spoustu dalšího např. k metodice a můžou si přes výběrové filtry vytáhnout pro doplněni informace o testování ročníků 2006 a 2005 - pokud vám tady některé modely chybí, můžete je tam najít. Kromě toho stojí za povšimnutí, že Thatcham provádí i různé bariérové zkoušky vozidel, které mají jiná kritéria než NCAP, takže můžou testy NCAP zajímavě doplnit. Ze stránek Thatchamu je také přímá spojka na samotné ENCAP.
Díky za doplnění,ale pro většinu lidí to není zajímavé téma.To až vyjede nějaká nová Koktávka,nebo licenční Suzuki,nebo Yeti atd., tak to bude zajímavé a krásné názorové spektrum.Shrnul bych to do věty, že: "Škoda dělá předražené *." :-! Ale to není můj názor. S opěrkami by mohla Škoda něco málo udělat,to jo,jako spousta dalších. ;-\
to bylo kecani o operkach jake jsou uzasne a behem nehody se vytvraruji a nakonec dopadne nejhur v teste. 😞 touha po dokonalosti zase zustane daleko za mercedesem. Hlavne ze montuji radary na kazdou stranu auta, ktere stejne poradne nefunguji