Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
krovakus
0
... nezaujme, ani neurazi. Solidni pocin. Co me ale prekvapuje je umisteni radici paky az za rucni brzdou. Zvlastni reseni a jsem zvedavej, jestli nahodou takovy reseni nebude ridicum na obtiz.
sir
0
mě se líbí...jak z vnějšku tak z vnitřku..jen to chce vždy počkat na osobní zkušenost. Ruční brzda by vadit neměla..alespon není někde zastrčena vzadu, tak půjde při blbnutí v zatáčkách použít celkem rychle :yes:
oIoo
0
jojo, nejde o nic jinýho než o ergonomii - pokud bude řadička v dostahu tak je to jedno kde je ta ručka. Ale přežil bych tam i e-brake bez páky
wolff
Tak a je zde.
Budu stručný a krátký.
Pokud bych potřeboval kombi nižší střední dá-li se to tak ještě psát), byl by Focus kombi hlavním adeptem. Tady jednoznačně (budou li motory na úrovni už konečně) :yes: :yes: a osobně říkám, krásné auto i v té barvě. Fakt pěkný. Bravo.
Ale co proboha ten hatch? Za prvé, ani na jedné fotce nevidím přemíru prostoru, co se týká prostoru nad hlavou bude na tom to auto prachbídně (to už je opravdu vidět i z fotek). Bez umělého spoileru by skutečně ten zadek byl úplně o ničem. Takhle přeplácané auto (proboha co ty zadní světla???) už dlouho nikdo nevyrobil. Být to činský producent, řeknu fajn snažili se.... ale v tomto případě nezbývá jen konstatovat... Ford šlape ve slepých kolejdích se jménem Focus a pořadně se v tom babrá.
Pánové a dámy.. tady cesta nevede, tohle auto nebude úspěšné, jen proto, že vypadá jak cirkusácké cinkrlátko, jako auto bez vkusu. Podivný interiér tomu dává korunu. 8-s. To co projde a líbí se u Fiesty (jen dočacu), tady fungovat jistě nebude.
Takže královna je jen jedna Jůlinka :yes:
Budu stručný a krátký.
Pokud bych potřeboval kombi nižší střední dá-li se to tak ještě psát), byl by Focus kombi hlavním adeptem. Tady jednoznačně (budou li motory na úrovni už konečně) :yes: :yes: a osobně říkám, krásné auto i v té barvě. Fakt pěkný. Bravo.
Ale co proboha ten hatch? Za prvé, ani na jedné fotce nevidím přemíru prostoru, co se týká prostoru nad hlavou bude na tom to auto prachbídně (to už je opravdu vidět i z fotek). Bez umělého spoileru by skutečně ten zadek byl úplně o ničem. Takhle přeplácané auto (proboha co ty zadní světla???) už dlouho nikdo nevyrobil. Být to činský producent, řeknu fajn snažili se.... ale v tomto případě nezbývá jen konstatovat... Ford šlape ve slepých kolejdích se jménem Focus a pořadně se v tom babrá.
Pánové a dámy.. tady cesta nevede, tohle auto nebude úspěšné, jen proto, že vypadá jak cirkusácké cinkrlátko, jako auto bez vkusu. Podivný interiér tomu dává korunu. 8-s. To co projde a líbí se u Fiesty (jen dočacu), tady fungovat jistě nebude.
Takže královna je jen jedna Jůlinka :yes:
No ak tá královná bude mat len tretinové predaje oproti FoFo III, budú v Taliansku oslavy... O úspech Focusu by som sa nebál.
Giuliett se tolik jako Focusu neproda, ale za to nemuze design. Rozhodne souhlasim s tim , ze AR Giulietta bude jednim z nejhezcich aut tridy - i diky Focusu. Uspech v prodeji je vec jina. Dnes je "doba sediva" a skoro nikoho nezajima image a smrnc. Navic spolehlivost Italskych aut opravdu trochu kulha a Giulietta nebude tak levna jako Ford. Zatim jsem ani nezjistil jaky bude mit Giulietta podvozek. Motory AR ale jsou zajimave (nemluve o tom, ze prvni Evropsky common-rail mela AR 156, stejne jako design zadni kliky dveri). P.S. Nemuzu se ani ubranit pocitu, ze Focus 3 je prekabateny Focus II. Nektere casti karoserie maji podezrele podobne proporce, takze Focus udelal neco podobneho jako Golf 5 na 6....
s tím prostorem vzadu nad hlavami mě to taky napadlo - Megoš je kritizovám, že kvůli svažující se karoserii jsou sedačky vzadu hodně nízké, aby aspoň takhle získali místo. Ale u FF3 je to zakulacení střechy směrem dozadu snad ještě výraznější. Uvidíme.
Mně se ale celkově líbí. Kombík je parádní, hatch mě sice moc nezajímají, ale vypadá taky ok. S interiérem problém nemám. :yes:
Mně se ale celkově líbí. Kombík je parádní, hatch mě sice moc nezajímají, ale vypadá taky ok. S interiérem problém nemám. :yes:
Wolffe, o úspěchu Focusu nepochybuj, ať už vypadá jakkoliv. Mimochodem, vsaď se, že se bude Focus i v Itálii prodávat líp než Bravo. To je na ručník co? 😉
Focus není Golf
Mrkni na loňský prodeje, Bravo je až 3. za Golfem a Focusem
Jasné... Jenže Golf se prodává ve 4 varinatách, Focus ve tech a Bravo je jen jedno. A pokud je napsání toho, že je to GRC vysilování, pak ano, pak vysiluji. Spokojení?
To už je problém Fiatu a ne náš. Já jsem nepsal nic o vyšilování, reagoval jsem na tvůj blábol o neúspěchu Focusu, tomu nemůžeš věřit ani ty sám.
iudex
Na dizajn nového Focusu sa tu zniesla spŕska kritiky. Ja by som bol omnoho menej kritický, i ked vo vytrzení z exteriéru zrovna nie som. Je to skrátka iné, ako doteraz, a zároven logický posun. Predná rozdavená tlama je mozno na hranici vkusu, falosné nasávacie otvory sú asi uz za nou, ale celok posobí zladene a detaily zapadajú do celkovej idey dizajnu exteriéru. I ked nie som presvedcený, ci by ma exteriér presvedcil kúpit si nový FoFo; zrejme nie. Interiér je iná káva, tu uz akékolvek pochybnosti odpadajú. Mne silne pripomínajú interiéry luxusných Infiniti. Tu je pokrok oproti doterajsej generácii silne citelný, a to o viac ako jednu generáciu. Kým doteraz na kúpu Focusu bolo treba absolvovat skúsobnú jazdu, teraz mozno bude stacit sadnút si do interiéru. Pricom výborné jazdné vlastnosti sa iste nezhorsia. Pivné reci o tom, ze to nemá na Golf, Octaviu a pod. si nechajme na dobu po vyskúsaní, osobne sa vsak o budúcnost Fordu a predajov Focusu neobávam.
No jediné co sem si z tvého článku vzal je to, že si nikdy neseděl v Infinity... 😉
Ale tak jednou budeš mít třeba příležitost se i svézt. Tohle auto má z Infinity snad jen ten pokus o středový multifunkční display. Jenže infinity tam má ještě povětšinou navíc analogové hodiny ve stylu maserati (což teda Ford míval taky ještě u Escortu)... Tradice jdou do kytek a začínají z děr vylízat švábi a štíři... >😒]
Teda omlouvám se štírům..., ti si přirovnání k tomuhle paskvilu fakt nezaslouží.
Ano v hodnocení Focusu 3 hatch budu klidně tvrdý. Tady totiž není jediný důvod být zdrženlivý, to auto je paskvil a přijít s tím Hyundai, tak o to auto ani pes neštěkne. O tom sem přesvědčen.
Golf, Astra, Bravo, Civic, 308, Julie, Delta.... to všechno jsou hezčí, stylovější auta... až pak přijde Auris (přerostý Yaris) a tenhle paskvil.
Ford mám obecně celkem rád, ale za tenhle výtvor patří nakopat do zadnice. Mondeo, i koneckonců ta Fiesta ano... i ten blbý Fusion... ale tohle fakt NE!!!
P.S. Chápu dokonce i to, že se najdou jedinci, kterým se tohle bude líbit..on vesnický tuning povětšinou vede k příšernostem alá tenhle Focus (nasávací mřížky naprosto rozházené neharmonicky po celé siluětě auta, bezdůvodné spolilery..). To nic nemění na tom, že tohle auto není ani sportovní a ani stylové.
Pravděpodoběn sem naspal víc než sem chtěl, tedy končím... servítky si vša ani v budoucnu na tohle auto brát nebudu. Zlatý Focus 1. To bylo auto se stylem.
Ale tak jednou budeš mít třeba příležitost se i svézt. Tohle auto má z Infinity snad jen ten pokus o středový multifunkční display. Jenže infinity tam má ještě povětšinou navíc analogové hodiny ve stylu maserati (což teda Ford míval taky ještě u Escortu)... Tradice jdou do kytek a začínají z děr vylízat švábi a štíři... >😒]
Teda omlouvám se štírům..., ti si přirovnání k tomuhle paskvilu fakt nezaslouží.
Ano v hodnocení Focusu 3 hatch budu klidně tvrdý. Tady totiž není jediný důvod být zdrženlivý, to auto je paskvil a přijít s tím Hyundai, tak o to auto ani pes neštěkne. O tom sem přesvědčen.
Golf, Astra, Bravo, Civic, 308, Julie, Delta.... to všechno jsou hezčí, stylovější auta... až pak přijde Auris (přerostý Yaris) a tenhle paskvil.
Ford mám obecně celkem rád, ale za tenhle výtvor patří nakopat do zadnice. Mondeo, i koneckonců ta Fiesta ano... i ten blbý Fusion... ale tohle fakt NE!!!
P.S. Chápu dokonce i to, že se najdou jedinci, kterým se tohle bude líbit..on vesnický tuning povětšinou vede k příšernostem alá tenhle Focus (nasávací mřížky naprosto rozházené neharmonicky po celé siluětě auta, bezdůvodné spolilery..). To nic nemění na tom, že tohle auto není ani sportovní a ani stylové.
Pravděpodoběn sem naspal víc než sem chtěl, tedy končím... servítky si vša ani v budoucnu na tohle auto brát nebudu. Zlatý Focus 1. To bylo auto se stylem.
Nevim me osobne prijde ze tento focus prisel o uplne vsechno co jej delalo focusem. Ten design je uplne jiny "zvlastni" jaksi korejsky 8-s. Vnitrej je takovy rozporuplny. Sedadla vypadaji super ale ta palubka?? Radici paka dle meho hlediska "klasicky nevkusna mondeovka". No me se proste nelibi. Radsi si pobezim rychle koupit faceliftovanou dvojku.
Tohle s palubkou a měkké/tvrdé plasty jsem moc nepochopil. Drtivou většinu v autě řídím - tudíž hledím ven z oken. Na mazlení se s plasty a kocháním se tvarům palubky jaksi není čas.
>😁 Máš recht. To jen ti ostatní hledají sebemenší prkotiny, aby nemuseli přiznat špatnou svoji volbu ... 😉
Pro mě je deviza Focusu že není tak velký jako Mondeo, přitom tak vypadá, a s novými motory má co nabídnout. Jenom si počkám co bude za další barvy. V případě že ty žlutý švy nejsou konstantně žlutý ale "v barvě kastle" tak to bude super.
No v INFINITY som skutocne este nesedel, na rozdiel od INFINITI. 😉
No to neseděl nikdo ani v novém Focusu. Ten základní koncept palubky je jak u INFINTY FX (Obrazovka, boční výdechy, nějaká tlačítka). A první Focus byl taky přijímán hodně protichůdně a nakonec udělal kariéru.
A ty jsi v nem sedel? Ja jen, ze ani nevis jak se to spravne pise 😉 >😒]
No moooc vtipné (jako by na tom záleželo).
škoda jen, že to nic nemění na tom, jaký Focus je a jaký snad měl v hlavách tvůrců být. 8-s
škoda jen, že to nic nemění na tom, jaký Focus je a jaký snad měl v hlavách tvůrců být. 8-s
hele já si myslím, že ty bys do Focusu nešel ani kdyby měl interiér z Astonu, tak nás nech žít 😉
Nech bejt, wolff už byl jednou nohou ve Focusu, nakonec teda zvítězilo Bravo 😉
Nový Focus je zvenku ve skutečnosti velmi podobný Bravu s tím, že má hezčí anfas a přední boční blatníkovou část, celá postranní silueta je velmi podobná Bravu, zadní svítilny jsou fajn, Bravo vede pouze při pohledu zezadu - má hezčí svítilny.
Kvalitou a prodeji strčí nový Focus Bravo do kapsy s několikanásobným náskokem, ostatně doposud tomu nebylo nikdy jinak. Vnější zpracovaní FF3 je svým způsobem poctou designu Brava - jen konečně někdo hezkou formu vyplní kvalitním obsahem.
Kvalitou a prodeji strčí nový Focus Bravo do kapsy s několikanásobným náskokem, ostatně doposud tomu nebylo nikdy jinak. Vnější zpracovaní FF3 je svým způsobem poctou designu Brava - jen konečně někdo hezkou formu vyplní kvalitním obsahem.
Focus jen dovršil snahu Fordu dovršit svůj kýčovitý design / slovy Fordu " kinetický " /. Mondeo, Kuga, Fiesta, Focus - je to pořád horší a horší. Jednou to snad skončí a znovu se objeví bomba jako focus I. O designu u tohoto auta nemůže být řeč. Ford :no: :no: :no:
Doporučuji navštívit bazar a splnit si to svoje přání s Focusem I. A možná ti ještě pomůže koukat před 19 h na 24. Svět nezamrzl při vývoji jako u tebe 😉
Jestli ve tvém světě je vše nové zároveň i lepší, tak ochuzuješ nejvíce sám sebe. Tvůj příspěvek je dost povrchní, možná i proto se Ford sFo III trefil do tvého vkusu. Je to jako v hudbě, kdy dnes vznikají hvězdy na jednu sezónu.
Neblázni, trochu více sil do života. Je jasné, že ne úplně vše nové je lepší, ale pokud to vztáhnou na kategorii automobily, potažmo na FF, pak je jasné, že tento nový model bude na hony vzdálen designu, technice i prostoru. Samozřejmě k lepšímu. Jen jsem překvapen, že ten šťouchanec tě hned vyvede z míry a hned víš, že můj svět je povrchní. Nadhled, optimismus a radost ze života 😉
Cituji😒br />
"ale pokud to vztáhnou na kategorii automobily, potažmo na FF, pak je jasné, že tento nový model bude na hony vzdálen designu, technice i prostoru"
No vidíš tady se shodneme. technika asi u Fordu nebude žádný zázrak, i dkyž tady bych nebyl tak přísný na Ford, není na tom tak zle. Ale o designu se s tímto autem opravdu bavit nedá a podle fotek to nevypadá ani s tím prostorem tak zázračně... Ale to uvidíme až na živo, tedy..ano tohle auto je je GRC (vzheldově), tedy na hony vzdálený designu...,a le v tom ostatním si an to auto na fanouška až příliš přísný... 😉
No vidíš tady se shodneme. technika asi u Fordu nebude žádný zázrak, i dkyž tady bych nebyl tak přísný na Ford, není na tom tak zle. Ale o designu se s tímto autem opravdu bavit nedá a podle fotek to nevypadá ani s tím prostorem tak zázračně... Ale to uvidíme až na živo, tedy..ano tohle auto je je GRC (vzheldově), tedy na hony vzdálený designu...,a le v tom ostatním si an to auto na fanouška až příliš přísný... 😉
Nahoře se čílíš,, že je to moc vtipné, když se náhodou spleteš. Tady jsem tedy já zapomněl do citované věty vepsat ještě na hony první generaci. Je ale úsměvné jak se jako tonoucí stébla chytáš. 😉
Ale vůbec se nejedná o tonoucího.
Mě je narozdíl od tebe Focus ukradený a je jen krásný jak se čílíš, když najednou třem lidem se líbí a 6 ho považuje za kýč. Já to píšu proto, že Focus jako takový mám celkem rád (nejvíc jedničku, ta byla povedená), dvojka už byla mimo motory, interiérem a zpracováním...ale co přišlo teď to je bič boží pro Ford. A ty jako fanoušek to musíš bránit...jenže.. se ti jaksi nedostává argumentů. Já se upsal v jednom písmenku (ikdyž tady by se dalo polemizovat, zda-li je to vůbec podle pravidel chyba, prostě sem ten název napsal česky), jenže ty..zjevně vida rudě ani nezvládáš slovosled a smysl vět... Ale chápu...když mám hodně práce, tak se mi to taky stane, že ztratím nit..., jde o houby, jde o zábavu..., ale ty to teď tady ve vztahu k tomu GRCu bereš nějak vážně...místo toho aby si chlapsky napsal.. no hatch nevyšel, kombík je fajn a furt je tady úspěšná Fiesta a Mondeo, tak to není tak zlé... >😁
Mě je narozdíl od tebe Focus ukradený a je jen krásný jak se čílíš, když najednou třem lidem se líbí a 6 ho považuje za kýč. Já to píšu proto, že Focus jako takový mám celkem rád (nejvíc jedničku, ta byla povedená), dvojka už byla mimo motory, interiérem a zpracováním...ale co přišlo teď to je bič boží pro Ford. A ty jako fanoušek to musíš bránit...jenže.. se ti jaksi nedostává argumentů. Já se upsal v jednom písmenku (ikdyž tady by se dalo polemizovat, zda-li je to vůbec podle pravidel chyba, prostě sem ten název napsal česky), jenže ty..zjevně vida rudě ani nezvládáš slovosled a smysl vět... Ale chápu...když mám hodně práce, tak se mi to taky stane, že ztratím nit..., jde o houby, jde o zábavu..., ale ty to teď tady ve vztahu k tomu GRCu bereš nějak vážně...místo toho aby si chlapsky napsal.. no hatch nevyšel, kombík je fajn a furt je tady úspěšná Fiesta a Mondeo, tak to není tak zlé... >😁
Interiér u dvojky je příšerný, ale motory a kvalita zpracování určitě ne.
Co je špatného na 1,6 a 2,0TDCi, co je špatného na sice základní, ale povedené 1,6 Zetec, nebo 1,6 TI-VCT?
Co je špatného na 1,6 a 2,0TDCi, co je špatného na sice základní, ale povedené 1,6 Zetec, nebo 1,6 TI-VCT?
A co je špatného na 2,5T? 😄
Klidně ti odpovím.
2,0TDCI? - výkon, hmotnost, hluk, vibrace
1,6? To myslíš vážně? 1,6 ve staré Bravě byla mnohem lepším motorem. tižší, úspornější a mnohem agilnější (ano tady hraje rozdíl hmotností). To auto se s tím motorem vyloženě pere.
1,6 TI VCT - Máš snad pocit, že ten motor jede stejně dobře jako T-Jet? Pokud ano, tak si spadl z višně. Pokud by tento motor byl základním motorem a stál míň o 100 000 ve výbavě Ghia, pak by byl možná použitelnou volbou, takhle fakt ne. A kvalita zpracování? Prohlížel sis někdy otřeby plastového tapecírunku na dveřích? Ten tapecírunk na několika autech ani ndosedal k plechu dveří... No comment. I FF I byl an tom o něco líp.
Jinak 2,5 T je výborný motor (taky enní od Fordu),a le jaksi už mimo normální cenovky hatch nižší střední... 😉
2,0TDCI? - výkon, hmotnost, hluk, vibrace
1,6? To myslíš vážně? 1,6 ve staré Bravě byla mnohem lepším motorem. tižší, úspornější a mnohem agilnější (ano tady hraje rozdíl hmotností). To auto se s tím motorem vyloženě pere.
1,6 TI VCT - Máš snad pocit, že ten motor jede stejně dobře jako T-Jet? Pokud ano, tak si spadl z višně. Pokud by tento motor byl základním motorem a stál míň o 100 000 ve výbavě Ghia, pak by byl možná použitelnou volbou, takhle fakt ne. A kvalita zpracování? Prohlížel sis někdy otřeby plastového tapecírunku na dveřích? Ten tapecírunk na několika autech ani ndosedal k plechu dveří... No comment. I FF I byl an tom o něco líp.
Jinak 2,5 T je výborný motor (taky enní od Fordu),a le jaksi už mimo normální cenovky hatch nižší střední... 😉
2,0TDCi má malý výkon? Průměrný ano, ale malý? Jeho hmotnost ve srovnání s konkurencí neznám, ale hluk a vibrace jsou nízké.
1,6 se 100k je pružná, trochu hlučnější, ale úsporná motorizace, ideální základ.
1,6 určitě nepojede jako oturbený motor, na to bude lepší počkat na 1,6T, ale je to zřejmě nejvytříbenější atmosférická 1,6 spolu s výtvorem BMW/PSA.
Ne, nic takového jsem si nikdy nevšiml, zato jsem si všiml, že u druhé generace nic nevrzalo. Výběr materiálů však neodpovídá standartům třídy.
1,6 se 100k je pružná, trochu hlučnější, ale úsporná motorizace, ideální základ.
1,6 určitě nepojede jako oturbený motor, na to bude lepší počkat na 1,6T, ale je to zřejmě nejvytříbenější atmosférická 1,6 spolu s výtvorem BMW/PSA.
Ne, nic takového jsem si nikdy nevšiml, zato jsem si všiml, že u druhé generace nic nevrzalo. Výběr materiálů však neodpovídá standartům třídy.
Len pár doplnení k motorom: 1,6 TDCI - 80 kW je mimoriadne vydarený motor, ostatne jeho dlhorocné montovanie do roznych áut od Focusu po Volvo S80 (!) ci C5 tomu nasvedcuje. Tichý, kultivovaný, na dízel lahko sa tociaci, pritom úsporný. S nenalozeným Focusom sa vyslovene pohráva.
A 1,6 TiVCT ako atmosféru snád nemozes vázne porovnávat s turbobenzínom T-Jet, alebo...?
A 1,6 TiVCT ako atmosféru snád nemozes vázne porovnávat s turbobenzínom T-Jet, alebo...?
presne tak.."dlhoročné montovanie"...Ford jednoducho zaspal dobu a hlavne trendy čo sa týka motorov...na druhej strane predaje svedčia o tom, že bežnému zákazníkovi je to jedno, či má pod kapotou moderný turbomotor so všetkými výhodami alebo napríklad archaickú 1.6... ;-\
To, ze Ford je pozadu s modernými turbobenzínmi nepopieram. Je to tak. Len nemyslím, ze teraz treba pausálne odpísat vsetky atmosférické motory...
a nielen s turbobenzínmi...rovnako je to aj z naftou...zdá sa však, že atmosferické motory aspon v tejto kategorii aut budú uplne vytlačené novými turbomotormy..ten trend je jednoznačný...pri menšom objeme a vyššom výkone porovnatelná spotreba, ale to tu nemusím rozvádzať, lebo každý to tu vie....a v súčastnej dobe sú v tejto kategorii jasnými lídrami VW a Fiat.... technologia multiair ešte znásobuje výhody týchto maloobjemových motorov.
TDCi je spicka tridy, dnes lepsi Common rail naftove motory nema ani VW.
Ford je špička ve všem, od šlapadel pro děti po výrobu mezigalaktických korábů >😁
Pokud to srovnavas s vecne se sypajicim Rendlikem, co mas doma, tak nemohu nez jen 100% souhlasit.
PS: Méganééé "prekvapive" v UK totalne propadl v testech spolehlivosti.
[odkaz]
Renault Laguna: 50,0 % >😁 :yes: :yes: :yes:
PS: Méganééé "prekvapive" v UK totalne propadl v testech spolehlivosti.
[odkaz]
Renault Laguna: 50,0 % >😁 :yes: :yes: :yes:
Já něco srovnávám? Renault zatím kosmické mezigalaktické lodi nevyráví, ale i kdyby je vyráběl, tak u tebe budou vždy horší než šlapadlo od Fordu >😁 Měl by ses léčit.
Ad odkaz. 2 roky staré výsledky tabulky, která neukazuje stáří aut ani počet najetých kilometrů, příčiny neprospěchu u STK, procentuální zastoupení atd.-tohle zavání PR článkem Forďáckého autowebu. 8-s
Tvá paranoia všude vidí spiknutí. Proč jsi nereagoval na mou reakci, že jsi lhář pod prvním článkem o Focusu Combi? Neumíš si to přiznat, že Ford nebyl zdaleka první, co?
Ad odkaz. 2 roky staré výsledky tabulky, která neukazuje stáří aut ani počet najetých kilometrů, příčiny neprospěchu u STK, procentuální zastoupení atd.-tohle zavání PR článkem Forďáckého autowebu. 8-s
Tvá paranoia všude vidí spiknutí. Proč jsi nereagoval na mou reakci, že jsi lhář pod prvním článkem o Focusu Combi? Neumíš si to přiznat, že Ford nebyl zdaleka první, co?
Ta archaicka 1.6 100PS Fordu je 100% spolehlivejsi nez moderni vykriky VW a Fiatu, bezny zakaznik nechce stat cely den na servisu s TSi kvuli par konim v technicaku navic.
neviem o tom, že by T-jety resp. TSI motory boli nejak nespolahlivé...ak si predsa môžem vybrat modernú 1,4 s výkonom 150-170cv (takže žiadnych pár koní)alebo 1.6 so 100 cv určite sa prikloním k modernejšej variante, ceny pri podobných výbavách su uplne porovnatelné a spotreba dokonca v prospech turbobenzínov...a ako sám vidíš aj Ford začína používat maloobjemové turbomotory aj ked na VW či Fiat zatial v tomto nemá...rovnako nafta-CR, aké výkony dokážu dostať inžniery Fiatu či VW z rovnakého objemu ako Ford...
No, zatím s nimi poměrně málo lidí stihlo najezdit 200 tisíc a víc, aby se dalo soudit, jestli malé turbobenziny jsou tak velká výhra proti atmosférickým benzinům.
Spotřeba je (o něco) lepší, ale co pořizovací ceny a ceny oprav kolem 120 tisíc a výše.
Turbodiesely se v těchle kilometrech začínají sypat, nevidím důvod, proč by se turbobenzíny neměly sypat taky. Navíc jsou vzhledem ke zdvihovým objemům při stejných výkonech a točivých momentech mnohem subtilnější, než atmosférické motory i ty turbodiesely. A taky bych očekával, že s nimi lidi budou kvůli spotřebě jezdit jako s diesely, čili těsně nad otáčkami volnoběhu, takže se kromě vstřiků a turba budou sypat třeba i klikovky, ložiska a ojnice.
Jako nové služební auto - proč ne turbobenzin, ale jako ojeté z bazaru bych zatím pár let počkal a zatím zůstal u atmosférického benzinu.
Spotřeba je (o něco) lepší, ale co pořizovací ceny a ceny oprav kolem 120 tisíc a výše.
Turbodiesely se v těchle kilometrech začínají sypat, nevidím důvod, proč by se turbobenzíny neměly sypat taky. Navíc jsou vzhledem ke zdvihovým objemům při stejných výkonech a točivých momentech mnohem subtilnější, než atmosférické motory i ty turbodiesely. A taky bych očekával, že s nimi lidi budou kvůli spotřebě jezdit jako s diesely, čili těsně nad otáčkami volnoběhu, takže se kromě vstřiků a turba budou sypat třeba i klikovky, ložiska a ojnice.
Jako nové služební auto - proč ne turbobenzin, ale jako ojeté z bazaru bych zatím pár let počkal a zatím zůstal u atmosférického benzinu.
A pan Fiatodbornik.
2.5 T5 neni od Fordu asi jako TDCi...
Samozrejme je od Fordu. Ale ty nic o vyvoji 2.5 T5, kterou pouziva Ford, nevis. Za druhe to Volvo porad patri Fordu, tak ze kazdy motor ve Volvu ma dnes uz techniku od Fordu, viz kvalitni a hlavne spolehlive I4 2.0, 1.6 nebo I6.
T-Jet? 1,6 Ti-VCT ja bych cekal spise srovnani s EcoBoostem 1.6, ale do toho se ti moc nechce, co...
Motory Fiatu a Alfy se sypou daleko vice, nez motory konkurence (Fordu).
Tak radeji budu volit mene papirove vykonejsi motory Fordu ve Focus II.
Jinak Focus mel, ma a bude mit vzdy lepsi podvozek nez C-car od Fiatu a Alfy, pokud vubec mely nejake C-car a neprisly s nim az cca 12 let po Fordu. >😁
Ale to ti nejvice vadi, proto tady hloupe exibujes...
Uz se tesim na srovnavaci testy.
2.5 T5 neni od Fordu asi jako TDCi...
Samozrejme je od Fordu. Ale ty nic o vyvoji 2.5 T5, kterou pouziva Ford, nevis. Za druhe to Volvo porad patri Fordu, tak ze kazdy motor ve Volvu ma dnes uz techniku od Fordu, viz kvalitni a hlavne spolehlive I4 2.0, 1.6 nebo I6.
T-Jet? 1,6 Ti-VCT ja bych cekal spise srovnani s EcoBoostem 1.6, ale do toho se ti moc nechce, co...
Motory Fiatu a Alfy se sypou daleko vice, nez motory konkurence (Fordu).
Tak radeji budu volit mene papirove vykonejsi motory Fordu ve Focus II.
Jinak Focus mel, ma a bude mit vzdy lepsi podvozek nez C-car od Fiatu a Alfy, pokud vubec mely nejake C-car a neprisly s nim az cca 12 let po Fordu. >😁
Ale to ti nejvice vadi, proto tady hloupe exibujes...
Uz se tesim na srovnavaci testy.
No, ja ti nevim, ale D5 (ani predchozi generaci, natoz pak tu novou 205k) jsem napriklad u Fordu nikdy nevidel...
Ty jsi snad nepochopil,ž e Focus jedna byl bomba ve své době a tak to autor myslel? Ale no tak, nešaškuj.
no, já jsem tehdy miloval Escort (né servis) to bylo geniální auto se kterým všichni závodili, a najednou ho Ford utnul a přivedl Focus. A jestli teď nový Focus sklízí neoprávněnou kritiku aniž by ho někdo viděl, tak proti tomu co bylo řevu proti jedničce vs. Escort je to jenom odvárek
Samozřejmě, Escort bylo jméno, kdo u nás měl po revoluci Escorta, byl king :yes: Focus I hlavně přinesl něco, co na první pohled zarazilo, ale zároveň to mělo ve svém poutavém podání notné prvky promyšlených detailů a jako celek to neevokovalo nucené snažení být za každou cenu líbivý. Však i po těch letech ty jednoduché a zároveň důvtipné tvary dokážou zaujmout. V kompaktech se to za posledních 20 let podařilo jen pramálu aut, že i po letech na nich najdeš něco, co zaujme a zároveň to není kýčovité, př. prní Fiat Bravo, Megane II, Focus I... mnoho více mě nenapadá.
Ty si ako ten chrobák truhlík. Ty máš na všetko svoj odborný názor, ty sa všetkému rozumieš. 😄 8-s
Vitaj Matelko, dlho si absentoval...
Co vyvolalo Tvoju neprílis inteligentnú reakciu?
Názor na dizajn, alebo predpoklad obchodného úspechu Focusu?
Kedze nie som z odboru automobilového dizajnu ani z podobnej oblasti, o odborný názor na dizajn sa samozrejme nejedná. Je to ciste subjektívny názor. Ostatné vychádza z mojich skúseností z Focusom, ako i ostatnými relevantnými konkurentmi v triede, ako i zo statistík predaja FoFo. Kazdopádne svoj názor viem argumentacne dostatocne podporit. Skús to aj Ty, daj sem nejaké argumenty, ak ich vies sformulovat do viac ako holej vety. 😉
Co vyvolalo Tvoju neprílis inteligentnú reakciu?
Názor na dizajn, alebo predpoklad obchodného úspechu Focusu?
Kedze nie som z odboru automobilového dizajnu ani z podobnej oblasti, o odborný názor na dizajn sa samozrejme nejedná. Je to ciste subjektívny názor. Ostatné vychádza z mojich skúseností z Focusom, ako i ostatnými relevantnými konkurentmi v triede, ako i zo statistík predaja FoFo. Kazdopádne svoj názor viem argumentacne dostatocne podporit. Skús to aj Ty, daj sem nejaké argumenty, ak ich vies sformulovat do viac ako holej vety. 😉
manitou
Design je opravdu velkou změnou oproti II. generaci. Přesto se v něm dají vysledovat jak stylistické prvky většího bráchy mondea, tak i menší sestry fiesty. O novinkách jako Cmax a Grand C max nemluvě. Zkrátka a dobře si na to budeme muset zvyknout (stejně jako třeba na šedou mlhu vlčí), někomu to bude dělat problémy větší, někomu menší, někomu vůbec a někdo bude nadšen. Já jsem nadšen. Přidáme-li povedený a prostorný interiér, výborné benzínové a naftové motory, skvělé (určitě si nový nepohorší) jízdní vlastnosti, máme prostě opět na očích etalon třídy. Gratuluji Henry, bylo to potřeba. Těším se na osobní shledání s novým Focusem 😉
Ano.
Optimizmus.
Ten je v tomto případě potřeba. :yes: 😉
Optimizmus.
Ten je v tomto případě potřeba. :yes: 😉
wolffe, tebe fakt žeru. Nezlob se, ale musím kromě fíka napsat i něco k tobě, protože s auty a názory na ně to souvisí. Jakmile se totiž představí nějaký nový model ze třídy, kterou pravděpodobně vlastníš, hned se ujmeš funkce vrchního arbitra a snažíš se svůj názor prezentovat jako jediný správný. Nejlépe víš co se povedlo, co je hezké, co je moderní, co je technologicky vyspělé, co se bude prodávat, jak to pojede, ... No nezklamals, tedy nepotěšil si mne, ani já tě nepotěším, je to na návštěvu Chocholouška, přeji brzké uzdravení 😉
nejsem potravina... >😒]
Jinak...na arbitra si nehrajui, píšu jen svůj názor. Nemám potřebu hanit cokoliv, co si hanění nezaslouží. Bohužel Focus zatím vypdá jako GRC. Naprtoi tomu v provedení kombi vypadá výbroně. zatímco ty máš červený hadr před očima (chápu fanda), já to vidím realisticky. Tohle auto GRC je (min. podle mého názoru) a s tím nikdo nic nenadělá. O tom jestli se to bude dobře prodávat... o tom rozhdone trh a na to si budeme muset počkat. Zatímco s dobrými prodeji u Fiesty sem problém neměl, tady tohle už z fotek vypadá v lepším případě...na velký ústup. To je vše.
Pokud pro někoho je např. Bravo tvarově příliš sportovní, příliš komplikované (což chápu), tak tohle auto už na první pohled je symfonie disharmonie.... Lepší slovní spojení mě nenapadá, zejména pokud uvážím, že se jedná o top verzi. Jak tohle auto bude vypadat na 15" plecháčích a neospojlerované a s šedým vnitřkem (s těma masivnímva vZdechama...) raději nemyslet...
Jinak...na arbitra si nehrajui, píšu jen svůj názor. Nemám potřebu hanit cokoliv, co si hanění nezaslouží. Bohužel Focus zatím vypdá jako GRC. Naprtoi tomu v provedení kombi vypadá výbroně. zatímco ty máš červený hadr před očima (chápu fanda), já to vidím realisticky. Tohle auto GRC je (min. podle mého názoru) a s tím nikdo nic nenadělá. O tom jestli se to bude dobře prodávat... o tom rozhdone trh a na to si budeme muset počkat. Zatímco s dobrými prodeji u Fiesty sem problém neměl, tady tohle už z fotek vypadá v lepším případě...na velký ústup. To je vše.
Pokud pro někoho je např. Bravo tvarově příliš sportovní, příliš komplikované (což chápu), tak tohle auto už na první pohled je symfonie disharmonie.... Lepší slovní spojení mě nenapadá, zejména pokud uvážím, že se jedná o top verzi. Jak tohle auto bude vypadat na 15" plecháčích a neospojlerované a s šedým vnitřkem (s těma masivnímva vZdechama...) raději nemyslet...
Vidím, že právě to nemyslet bylo u tebe na první místě. Počkat a vidět naživo, více barev, stupně výbav, základ, prubnout.
U zmiňovaného Brava to bylo následně: první zmínky a fotky - fantazie a krása, následně naživo, prolézačka a projížďka - nic moc, jízdní vlastnosti, řízení, řazení, výhled, prostor, zkrátka žádný zázrak. Bohužel 😉
U zmiňovaného Brava to bylo následně: první zmínky a fotky - fantazie a krása, následně naživo, prolézačka a projížďka - nic moc, jízdní vlastnosti, řízení, řazení, výhled, prostor, zkrátka žádný zázrak. Bohužel 😉
no a to je právě to co není pravda... Ale rozhodně se nehodlám hádat o kravinách, nicméně Bravu se dají vytknout snad jen dvě věci. Méně prostoru než bylo ve stylu (což se dá u sportovně laděného hatche pochopit, je to také způsobené větším obestavěním prostoru), absence dvojspojkové převodovky (to se dá odpustit, vzhledem k tomu, že je to jeden ze zástupců koncernu v MS) absence mutlilinku (tohle je jen novinářské kladivo, neboť podvozek na Bravu byť je mírně tvrdší než je standard ve třídě funguje výborně). Motory, výbavy, kvalita, zpracování interiéru, to vše má bravo na vysoké úrovni a pokud přimu myšlenku, že rozdíly jsou dnes minimální, tak Bravo v tomto ohledu ani v jednom parametru neztrácí, naopak (napříkald motory) má nad ostatní MS produkci i navrch. Teď koukám, že jsou to tři věci, ale to je jedno.
Jinak Bravo sem nepatří, tak nechápu, proč ho sem stále zatahuješ.
Jinak Bravo sem nepatří, tak nechápu, proč ho sem stále zatahuješ.
Hele ale Bravo jsi opět psal ty >😒]
nemusí v tom pokračovat... Já ho uvedl jao příklad... Psal sem i o jiných autech... Jedno nejmenované individuum považovalo design Brava, či Delty za přeplácaný apod... Někdy musíš použít příkaldu,a by si mohl demonstrovat skutečný stav věci...
Mimochodem, těch hlasování o designu tady bylo povíc... není problém se podívat, jakým způsobem je veřejností vnímán design Focusu ve vztahu ke konkurenci... nechce se mi dál dohadovat tady nad tím Grcem...
Mimochodem, těch hlasování o designu tady bylo povíc... není problém se podívat, jakým způsobem je veřejností vnímán design Focusu ve vztahu ke konkurenci... nechce se mi dál dohadovat tady nad tím Grcem...
Já mám na háku hlasování. Své jsem k designu napsal a stále ho beru jako povedenější než u druhé generace a přes e😜resivní detaily jiný než u ostatních zástupců třídy.
však já taky...
Nemusíme se vždy a všude na všem shodnout. Mě se líbí kombi (to bych do výběru auta i zahrnul, třeba raději než OIIC), ale hatch ani náhodou... Tam mám výběr z tria Bravo Delta Julie jasný. to je podle mne jiná liga.
Nemusíme se vždy a všude na všem shodnout. Mě se líbí kombi (to bych do výběru auta i zahrnul, třeba raději než OIIC), ale hatch ani náhodou... Tam mám výběr z tria Bravo Delta Julie jasný. to je podle mne jiná liga.
ve zkratce, absence multilinku ho posílá do společnosti Méganu a v podstatě vylučuje ze společnosti Focusu a Golfu.
Já třeba bych jezdil i v krabici od bot vysypaný pískem, kdyby jela jako po kolejích, nezadýchávala se v kopci už ve třech lidech a měla přesné řízení.
Dost výrobců dělá ta "sportovně laděná auta", akorát to poladí tím, že tam v důsledku nedají podvozek ani řízení ani motor, ale dají D-volant a Recara :-!
Já třeba bych jezdil i v krabici od bot vysypaný pískem, kdyby jela jako po kolejích, nezadýchávala se v kopci už ve třech lidech a měla přesné řízení.
Dost výrobců dělá ta "sportovně laděná auta", akorát to poladí tím, že tam v důsledku nedají podvozek ani řízení ani motor, ale dají D-volant a Recara :-!
No jenže tohle je rádoby prezentace našich odborných novinářů, kterí pak také vyplodí něco podobnéo co vyplodil ten šášula o Julii po prvním kontaktu...
Bohužel pro ně Bravo (alespoň ve verzi Sport) skutečně jede jako po kolejích, je stabilní ve vysokých rychlostech a v kopcích se se 150 koblykama opravdu nezadýchá ani v rychlostech okolo 200 km/h. Jenže to chce vyzkoušet a udělat si vlastní názor. Jestli má Focus nakonec ten podvozek skutečně líp vyladěný... to může být pravda, ale prostě MULTILINK sám osobě neznamená vůbec nic. Ve spojení s 1,6 určitě ne. 90% zdejšího osazenstva by se stejně výkoným Focusem totonou zatáčku rychleji než s tím Bravem neprojelo... A pokud ano, tak jen s minimálním rozdílem.
Bohužel pro ně Bravo (alespoň ve verzi Sport) skutečně jede jako po kolejích, je stabilní ve vysokých rychlostech a v kopcích se se 150 koblykama opravdu nezadýchá ani v rychlostech okolo 200 km/h. Jenže to chce vyzkoušet a udělat si vlastní názor. Jestli má Focus nakonec ten podvozek skutečně líp vyladěný... to může být pravda, ale prostě MULTILINK sám osobě neznamená vůbec nic. Ve spojení s 1,6 určitě ne. 90% zdejšího osazenstva by se stejně výkoným Focusem totonou zatáčku rychleji než s tím Bravem neprojelo... A pokud ano, tak jen s minimálním rozdílem.
Dát autu se 150 koňmi v této třídě označení sport chce hodně troufalosti. A těch 200 km/h do kopce, to je tvoje zbožný přání. Té hranice možná dosáhne (v závisloti na stupni stoupání), ale o nějaké akceleraci nemůže být řeč.
jé to jsem úplně přehlíd, ale to beru jako hyperbolu 200 do kopce...
Hoďme k tomu nějaký číslo, pod pojmem do kopce si představuju stoupání 10%. Předpokládám že 150ka vytáhne možná 140km/h
Hoďme k tomu nějaký číslo, pod pojmem do kopce si představuju stoupání 10%. Předpokládám že 150ka vytáhne možná 140km/h
To asi víc než 140 km/h, ale 200 při takovým stoupání nehrozí.
Ale wolff psal vlastně 200 km/h v kopcích, tak asi myslel tu část trasy, kdy jede z kopce >😁
Ale wolff psal vlastně 200 km/h v kopcích, tak asi myslel tu část trasy, kdy jede z kopce >😁
Velký omyl. Dobre vyladený a stabilne drziaci podvozok MÁ význam i so slabsím motorom. Rýchlost prejazdu zákrutou totiz vobec nezálezí od výkonu motora (ten vyuzijes pri výjazde z nej), ale od toho, nakolko Ta podvozok v tej zákrute podrzí. A to vie Focus (súcasný i prvá gen.) výborne i so základnými motormi a bez potreby 18´´ pneumatík.
víš tak to řeší, zatímco by jim s multilinkem stačila 205ka guma, hodí tam 215, 225 a tím to vykompenzují. To že pak na rovině ztrácí širokou pneu, která je dražší - to už se vsákne v zapomnění.
Presne tak. Zjednodusene mozeme povedat, ze na co stacia Focusu 205ky R16, na to potrebuje konkurencia s polotuhou zadnou nápravou aspon 215 R17.
P.S. A tvrdost nízkoprofilových pneu zamienajú so sportovostou.
P.S. A tvrdost nízkoprofilových pneu zamienajú so sportovostou.
...a protože stejný gumy dají na předek, tak aby je nebolela zápěstí, přidá se ještě nejaká ta guma do řízení, a je po řidičském zážitku dokonale >😁
Co to je za blbost, chtít s Focuse druhý Golf. Když budu chtít klasiku koupím Golfa, pokud něco nápaditějšího tak třeba Focuse. Už Fiesta dokazuje, že lidi nechtějí jen Golf 100x podobně. Tak se mi zdá, že Češi jsou stále ušlápnutí a bojí se odlišit. To co se teď zdá přemrštěné, může být příště standart. Paneláky už nejsou taky jen šedé.
U Focusu nejde o originalitu, odvahu, modernost, nápaditost. S tím by nikdo, pokud by se to Fordu podařilo, problém neměl. Bohužel je to ale kýč. Stejně jako když vyměníš panelák za "podnikatelské baroko".
Možná si to úplně nepochopil, já nepsal nic o klasice ve spojitosti s Focusem. Etalon je ve zkratce měřidlo, standard, ke kterému se poměřují ostatní. Souhrnem vlastností jako technika, prostor, jízdní vlastnosti atd. je pro nižší střední Focus. Klasika je ve zkratce takové to nenápadné, nemastné, neslané, ničím neurážející, ničím šokující, tam vládne Golf. 😉
A teď už jenom zbývá si u jednoho ohýnku sednou s GTIm a vzájemně si vykouřit dýmku míru za manuální asistence vyližzadka... >😁 :yes: 😉
Chlope, ty se pohybuješ na tak tenkém ledě... >😁 >😒]
Chlope, ty se pohybuješ na tak tenkém ledě... >😁 >😒]
Sice nevím, z čeho tak usuzuješ, nevím proč zrovinka s GTI, ale je mi jasné, že ty se za svoji volbu v nižší střední budeš být hlava nehlava, argument neargument, slušnost neslušnost. Chápu, přesně naplňuješ větu webpáji A jsme u známého prvního otevření dveří garáže, pokud je první myšlenka "no, ono to není tak zlý" je to právě hodně zlý. 😉
á pániček leze do osobní roviny a do roviny spekulací. Takže došly argumenty...? Já tady tolik píšu o Bravu, že ho potřebuji i před tímto Grčem ospravedlňovat... No jasně... Chovej se jako dospělý chlap a zkus argumentovat. Pokud napíšu, že je to auto GRC, tak s tím nic nenaděláš, stejně jako já bych nenadělal nic s tím, kdyby si ty to samé napsal o Bravu. To, že tady v posledních dvou anketách o vzhledu (aniž bych tam já hlasoval) Bravo Focus deklasovalo (a to se nejednalo ani o tenhle GRC) je mimochodem pravda. A to, že když tady moje auto bylo na moje.auto.cz bylo hodncoeno velmi velmi pozitivně a dlouhou dobu bylo v první desítce.. je taky pravda. Vzhled je velice subjektivní, na druhou sranu čistota designu je do jisté míry objektivní soutěží... A tady dle mého názoru Focus prohrává s konkurencí (ne s Bravem, i když i s tím) na plné čáře. Čistota a přehlednost interiéru, která pokulhává i za Cruze (zatím dle fotek) s vertikálními ventilačními mřížkami na tom není o moc líp. A to se koukáme na top verzi. Pokud se to tobě líbí, tak to napiš a dál nemusíš ventilovat svůj názor za jediný správný a zabředávat do nesmyslné osobní ropviny. Protože pokud máš pocit, že já si rvu vlasy, že sem koupil špatně, tak tě mohu uklinit, opravdu ne a jsem se svou koupí naprosto spokojený, stejně jako s cenou auta, s výbavou, motorem, podvozkem, kolam, pneu atd... Až mi to stačit nebude, koupím jiné a nové. To, že to Focus Hatch určitě nebude tě však mohu ubezpečit už teď.
Nezlob se, ale osobní rovinu a napadání, jsi zavedl do tohoto vlákna právě ty. A navíc zatahuješ do svého textu někoho jiného, kdo tu není... Nevysvětlil sis knihu o mnichovské zradě naopak? Tam to také bylo o nás bez nás...
Pokud tohle není osobní, tak sem čínský Blůh srandy...
Cituji😒br /> "wolffe, tebe fakt žeru. Nezlob se, ale musím kromě fíka napsat i něco k tobě, protože s auty a názory na ně to souvisí. Jakmile se totiž představí nějaký nový model ze třídy, kterou pravděpodobně vlastníš, hned se ujmeš funkce vrchního arbitra a snažíš se svůj názor prezentovat jako jediný správný. Nejlépe víš co se povedlo, co je hezké, co je moderní, co je technologicky vyspělé, co se bude prodávat, jak to pojede, ... No nezklamals, tedy nepotěšil si mne, ani já tě nepotěším, je to na návštěvu Chocholouška, přeji brzké uzdravení 😉"
A ano, jsou zde jistá individua (manitou a ani ty tam nepatříš), která moji úctu nepožívají a jejich (internetový) život má pro mne stejný význam jako život švába v kuchyni v ukrajinském bytě Sergeje Konstantina Makovice.
Cituji😒br /> "wolffe, tebe fakt žeru. Nezlob se, ale musím kromě fíka napsat i něco k tobě, protože s auty a názory na ně to souvisí. Jakmile se totiž představí nějaký nový model ze třídy, kterou pravděpodobně vlastníš, hned se ujmeš funkce vrchního arbitra a snažíš se svůj názor prezentovat jako jediný správný. Nejlépe víš co se povedlo, co je hezké, co je moderní, co je technologicky vyspělé, co se bude prodávat, jak to pojede, ... No nezklamals, tedy nepotěšil si mne, ani já tě nepotěším, je to na návštěvu Chocholouška, přeji brzké uzdravení 😉"
A ano, jsou zde jistá individua (manitou a ani ty tam nepatříš), která moji úctu nepožívají a jejich (internetový) život má pro mne stejný význam jako život švába v kuchyni v ukrajinském bytě Sergeje Konstantina Makovice.
Psal jsem v tomto vláknu. A tz se v tom aspoň trochu nevidíš? 😄
No nemám pocit, že bych tady obhajoval jakkoliv můj výběr auta. imho je to můj výběr auta a nikomu do toho nic (pokud se někdo v mých pohnutkách a názorech najde, vybere si stejně jako já). tohle má být o tom, dza-lis e mi to auto líbí a nebo ne. Za mě říkám, hatch je neskutečný GRC, co nemá ve třídě obdoby, kombi se alespoň z venku povedlo a naspal sem to hend v prvním psotu... Co víc k tomu potřeba psát...
Jiný tady začal psát něco o tom, že si někdo musí obhajovat svůj výběr a hledá sebemenší prkotiny... Ale o tom to přece není... Pokud pudu kupovat auto (obecně), tak musím mít už předem jasno aspoň v tom, zda-li se mi to auto líbí, zda-li se mi bude ještě za měsíc líbit, za dva roky... atd... je zbytečné aby se tady plevelila diskuze... Tobě se tenhle GRC líbí, blahopřeji a tím by sme to asi mohli tak nějak ukončit. Není potřeba zabředávat do osobní roviny. mě osobně je úplně ukradené, jestli se tohle tady bude a nebo nebude prodávat. pro můj vnitřní pocit by bylo jedině zajímavé, kdyby se tohle neprodávalo na úkor Julie, Delty a Brava, což se nedá v tuto chvíli objektivně zjistit, takže je to v tuto chvíli bezpředmětné. Pokud si to své zákazníky najde, tak to bude pro Ford jen dobře a třeba zrovna ta Alfa bude muset hledat zákazníky jinde. Thats all... Žíly mi to netrhá. Za sebe říkám, raději na ulici 3 Golfy, 4 Brava, 3 Julie, 2 Megany, než 12 těchto oblud.
Jiný tady začal psát něco o tom, že si někdo musí obhajovat svůj výběr a hledá sebemenší prkotiny... Ale o tom to přece není... Pokud pudu kupovat auto (obecně), tak musím mít už předem jasno aspoň v tom, zda-li se mi to auto líbí, zda-li se mi bude ještě za měsíc líbit, za dva roky... atd... je zbytečné aby se tady plevelila diskuze... Tobě se tenhle GRC líbí, blahopřeji a tím by sme to asi mohli tak nějak ukončit. Není potřeba zabředávat do osobní roviny. mě osobně je úplně ukradené, jestli se tohle tady bude a nebo nebude prodávat. pro můj vnitřní pocit by bylo jedině zajímavé, kdyby se tohle neprodávalo na úkor Julie, Delty a Brava, což se nedá v tuto chvíli objektivně zjistit, takže je to v tuto chvíli bezpředmětné. Pokud si to své zákazníky najde, tak to bude pro Ford jen dobře a třeba zrovna ta Alfa bude muset hledat zákazníky jinde. Thats all... Žíly mi to netrhá. Za sebe říkám, raději na ulici 3 Golfy, 4 Brava, 3 Julie, 2 Megany, než 12 těchto oblud.
Trh se nenafoukne a má jednu stálici a mnoho proměnných. Ty se obvykle mění po představení každého nového modelu. A ještě jedna věc...právě jen díky Fordu nezmizela z mainstreamových vozů radost z jízdy. Právě Ford donutil VW udělat tak dobrý G V a ostatní pracovat na podvozcích.
U Golfu se dá napsat, že jde o nejzdařileji provedený mix všech žádaných vlastností středního hatchbacku. Není důvod na něm nic kardinálně měnit. Ostatní musí vycházet právě z tohoto faktu a snažit se nějakým způsobem napodobovat právě Golf je hloupost. Jde o to najít si svou cestu k vyváženosti, případně nabídnout něco jiného. jak může vypadat nepovedená snaha přiblížení se tradičnímu hatchi byl právě FF II., zůstal na půli cesty. FF III. je naštěstí jiný a právě kvůli tomu očekávám, že bude i lepší.
optimizmus... Ten je potřeba... >😒]
V čem? V tom, že bojovat v prodejích s Golfem jde vším možným, jen ne jeho zbraněmi? Vždy bude něco chybět a pokud budou všechny ingredience v pohodě, což je nepravděpodobné, tak přijde na řadu 35letá tradice a...
tak tady souhlas. Golf se může porazit jedině sám a dlouhým časem. Prodeje Golfu do kytek nikdy nepujdou skokove. Půjdou dolu jen za predpokladu, ze konkurence bude prostě znatelně lepsi (on se totiž už v minulosti dobre prodával, ybt za konkurencí ztrácel). to není jendoduché, ale možná to pude.
No, FF II. Golfa V dohánět nemusel. Současně nebyl dostatečně inovovaný jako Golf VI, na druhou stranu si VW pospíšil se šestkou protože na V. provářel - to snad není ani tajemství, natož aby se na to zapomnělo.
Stopro souhlasím s tou ušlápnutostí!!!
Ještě bych přidal - moc žereme všechno německé (myslím echt německé, protože Ford je taky z velké části německý). Stačí si přečíst diskusi k k novému BMW 5, jak jsou všichni pryč z toho, že BMW zase bude vyrábět vzhledově nudné auto. Tedy nic proti BMW - na silnici je skutečně skvělé ...
Ještě bych přidal - moc žereme všechno německé (myslím echt německé, protože Ford je taky z velké části německý). Stačí si přečíst diskusi k k novému BMW 5, jak jsou všichni pryč z toho, že BMW zase bude vyrábět vzhledově nudné auto. Tedy nic proti BMW - na silnici je skutečně skvělé ...
Blue Sun
Překynutý knedlík, nakopnutý něčím zezadu do hlavy. Kinetika Fiesty na těch větších rozměrech nějak nefunguje, zdá se mi.
O interiéru radši nemluvím, mám rád jednoduchost a tohle je příšerná hrůza.
O interiéru radši nemluvím, mám rád jednoduchost a tohle je příšerná hrůza.
Poslední věta navozuje přísloví - své k svému - jednoduché k ... 😉
Já bych to viděl jinak...
Můžeš si donekonečna opakovat...nejlepší podvozek ve třídě, nejlepší podvozek ve třídě, nejlepší podvozek ve třídě..., přirození si obkládat mokrou hadrou (máčenou ve studené vodě)... a on ten šok přejde...
Pak tohle auto vemeš tak jak je. Sice nic moc, ale asi (pokud dají nové motory) dobře pojede, takže to ve výsledku třeba nebude tak špatné a nebude to ani prodejní propadák. Jak sem už psal... Víra... víra tě teď nesmí opustit... A počkej, ještě přijde mrtvej výtah... Budete na to dva až tři (teda pokud nejste mutinick). 😉
A společně snášená bolest, poloviční bolest.. >😁 >😒]
Můžeš si donekonečna opakovat...nejlepší podvozek ve třídě, nejlepší podvozek ve třídě, nejlepší podvozek ve třídě..., přirození si obkládat mokrou hadrou (máčenou ve studené vodě)... a on ten šok přejde...
Pak tohle auto vemeš tak jak je. Sice nic moc, ale asi (pokud dají nové motory) dobře pojede, takže to ve výsledku třeba nebude tak špatné a nebude to ani prodejní propadák. Jak sem už psal... Víra... víra tě teď nesmí opustit... A počkej, ještě přijde mrtvej výtah... Budete na to dva až tři (teda pokud nejste mutinick). 😉
A společně snášená bolest, poloviční bolest.. >😁 >😒]
Poznáte to heslo Fordu😒br />
FÓD, FÍL THE DIFRNC.
Áno, cítim ten rozdiel. Minulý Focus bolo tak krásne a ušľachtilé auto. Toto je nejaké play-stationova splácanina. A na počudovanie, taká Fiesta s týmto dizajnom je jednotka vo svojej triede. 😲 :no:
Áno, cítim ten rozdiel. Minulý Focus bolo tak krásne a ušľachtilé auto. Toto je nejaké play-stationova splácanina. A na počudovanie, taká Fiesta s týmto dizajnom je jednotka vo svojej triede. 😲 :no:
Fiestě to možná ještě sedí, je to malé auto a to může být klidně kýčovité, ale Focusu už ne, takže souhlas :yes:
Klaudius
...je to hnusné. Z každého uhla. Toľko pekných nápadov tak totálne zhovadených a skazených niektorými detailami, to sa len tak nevidí. Sorry, ale je to môj názor, dizajnérom by som za toto "dielo" nepodal ani pohár vody. Das ist hnusné. Das ist Ford. :no:
Používáš silná slova, ale vystihuješ je správně.
Příjde mi, že měli vcelku dobrou myšlenku a nakonec to svou přehnanou snahou být inaččí, čili diFérenc to zkazili. Elegance není ano trochu, kýč ano.
Předek - kombinace oblého předku a rovné linky masky, vkusné, v kombinaci s nijak křiklavými světly až k zrcátkům povedené. Pak jako by přišel tuzér a řekl "chci být díFérenc" a dal pod nárazník jeden falešný otvor na chladič... ale to nestačí, bo jsme málo díFérenc, vypadáme jak single frejm na Audi, tak tam dáme ještě dvě falešné díry. Podobné se dají koupit v tuzingových obchodech, třeba na střechu, na kapotu...
Profil- Opět, udělali jsme takové vajíčko ale Focus I, to se bude líbit. Co tam tak dát spojler, ne decentní, ale pořádný. Budiž, zkousnu to. I ta zadní světla se dají překousnout, inu proč ne, dynamické to je.
Záď - Pro pocit díFérenc udělejme ji jak ve Fiestě, to bude stačit.
Jako celek je to pro třídu subkompaktů, která by měla být buď elegantní a decentní a la Golf nebo sportovní a la Lancer případně avantgardní a la C4 Megane II, je to poněkud moc kýčovité.
Zákazníky to najde, to se nebojím, cinkrlátka se vždy prodávaly dobře.
Příjde mi, že měli vcelku dobrou myšlenku a nakonec to svou přehnanou snahou být inaččí, čili diFérenc to zkazili. Elegance není ano trochu, kýč ano.
Předek - kombinace oblého předku a rovné linky masky, vkusné, v kombinaci s nijak křiklavými světly až k zrcátkům povedené. Pak jako by přišel tuzér a řekl "chci být díFérenc" a dal pod nárazník jeden falešný otvor na chladič... ale to nestačí, bo jsme málo díFérenc, vypadáme jak single frejm na Audi, tak tam dáme ještě dvě falešné díry. Podobné se dají koupit v tuzingových obchodech, třeba na střechu, na kapotu...
Profil- Opět, udělali jsme takové vajíčko ale Focus I, to se bude líbit. Co tam tak dát spojler, ne decentní, ale pořádný. Budiž, zkousnu to. I ta zadní světla se dají překousnout, inu proč ne, dynamické to je.
Záď - Pro pocit díFérenc udělejme ji jak ve Fiestě, to bude stačit.
Jako celek je to pro třídu subkompaktů, která by měla být buď elegantní a decentní a la Golf nebo sportovní a la Lancer případně avantgardní a la C4 Megane II, je to poněkud moc kýčovité.
Zákazníky to najde, to se nebojím, cinkrlátka se vždy prodávaly dobře.
"cinkrlátka se vždy prodávaly dobře"... to si pis, bude to zase globalni uspech, co by za to Megane a Golf daly, vid. Sorry, on se vlastne Megane globalne neprodava. Tak nic, no. >😁
Focus se povedl, pres 50% lidi hlasuje za 1. :yes:
Focus se povedl, pres 50% lidi hlasuje za 1. :yes:
NO vzhledem co o tobě tady víme šášulko..., mám pocit, že ti muselo dát hodně práce po tom co si přišel ze školy sedět na proxině a klikat ty hlasy... ještě před tvým příchodem ty výsledky vypadaly úplně jinak... >😒]
Nemám obavu, že to auto bude zlé. Ford robí dobré autá, kvalita aj technika O.K. Ale vzhľadovo je to blivajz. Slabšie výrazy ako som použil by proste môj názor dostatočne nevystihli. Teda čo sa obrázkov týka. Naživo to môže byť iné, aj keď úplný obratv názore rozhodne nepredpokladám. Skôr mám pocit, že v tomto prípade ma reálny pohľad na auto ešte v negatívnom názore utvrdí.
eevondra
Kombík má úžasný boční profil. Asi si ho koupím.
Jak vypadá kufr, bude tam dost místa? Co takzvaná variabilita?
Jak vypadá kufr, bude tam dost místa? Co takzvaná variabilita?
Chtela bych moc poprosit muzskou cast populace s vyplnenim dotazniku pro bakalarku na tema Blogy a jejich vyuziti.
Trva kolem 3 min a moc mi pomuze. Dekuji moc predem, Martina
[odkaz]
Trva kolem 3 min a moc mi pomuze. Dekuji moc predem, Martina
[odkaz]
GTI
Při pročítání diskuze by se zejména zásluhou příspěvků jednodušších diskuzních analfabetických jedinců mohlo zdát, že snad nový focus míří změřit síly s Bravem až někam na Sicílii. Zde pozor, bazalkové odéry touhy pod Focus nepatří, Focus je ten, který spoluurčuje třídu na tom nejvyšším stupni a zde ve třetí generaci to samozřejmě nebude jinak.
Velmi silně zapamatuj myšlénku Paji, že totiž Focus je ten, který ostatní ve třídě nutí zlepšovat své podvozky. Ano, kdo kdy focus řídil musí dát zapravdu té realitě, že Focus jezdit umí.
Ovšem aktuální designová kreace, to je jiná píseň. Předek pro mne nejen nepřijatelný, přímo odpudivý, vnitřek odmítám z podstaty principu vnitřků. Cením sdělenou informaci o velkém vnitřním prostoru. Jako celek na mně prostě Focus nepůsobí, oceňuji F1 jako odvážnou, riskatní cestu vymanění se z Escortéry, ovšem to, co přišlo potom jsou již jen variace na dané téma, které si holt může dovolit Volkswagen, neb ten to základní téma má geniálně nakonfigurované, nikoliv Focus, který designově holt nehraje první housle segmentu.
Jenže s čím přijít? Vlastně jedinou novou variaci na moderní téma předvedl vizuálně (kupodivu) spřízněný triumvirát, totiž mégane/astra/giulietta, takže novosti se v tomto segmentu jaksi dočkat, je očekávání takřka nemožné.
Estetický pohled musím doplnit o osobní filtr - považuji za jedinou možnou alternativu ke Golfovi - AUDI A3 sportback. Právě v tomto modelu, jakkoli čekáme na jeho novou modelovou generaci, spatřuji vrchol hatchbackovského umění ve třídě, a to napříč kvalitativním tříděním když současně BMW 1 chápu jako estetický spoluvrchol, zde zaměřený více na sport.
Pro mne je Focus respektuhodný než jízdou, o tom ostatním by se mi mohlo zdát jen v tom nejčernějším snu.
P.S. Vykrojená část oblasti kolem řadičky z důvodu umístění páky ruční brzdy... to je snad opravdu estetická vražda v přímém přenosu...
Velmi silně zapamatuj myšlénku Paji, že totiž Focus je ten, který ostatní ve třídě nutí zlepšovat své podvozky. Ano, kdo kdy focus řídil musí dát zapravdu té realitě, že Focus jezdit umí.
Ovšem aktuální designová kreace, to je jiná píseň. Předek pro mne nejen nepřijatelný, přímo odpudivý, vnitřek odmítám z podstaty principu vnitřků. Cením sdělenou informaci o velkém vnitřním prostoru. Jako celek na mně prostě Focus nepůsobí, oceňuji F1 jako odvážnou, riskatní cestu vymanění se z Escortéry, ovšem to, co přišlo potom jsou již jen variace na dané téma, které si holt může dovolit Volkswagen, neb ten to základní téma má geniálně nakonfigurované, nikoliv Focus, který designově holt nehraje první housle segmentu.
Jenže s čím přijít? Vlastně jedinou novou variaci na moderní téma předvedl vizuálně (kupodivu) spřízněný triumvirát, totiž mégane/astra/giulietta, takže novosti se v tomto segmentu jaksi dočkat, je očekávání takřka nemožné.
Estetický pohled musím doplnit o osobní filtr - považuji za jedinou možnou alternativu ke Golfovi - AUDI A3 sportback. Právě v tomto modelu, jakkoli čekáme na jeho novou modelovou generaci, spatřuji vrchol hatchbackovského umění ve třídě, a to napříč kvalitativním tříděním když současně BMW 1 chápu jako estetický spoluvrchol, zde zaměřený více na sport.
Pro mne je Focus respektuhodný než jízdou, o tom ostatním by se mi mohlo zdát jen v tom nejčernějším snu.
P.S. Vykrojená část oblasti kolem řadičky z důvodu umístění páky ruční brzdy... to je snad opravdu estetická vražda v přímém přenosu...
Zcela, opravdu zcela výjímečně ač nerad musím s tebou souhlasit. Tedy v celku.
Nepovedené, nehezké, neestetické.
Však ono za každou cenu se zalíbit neznamená vždy úspěch že.
Nepovedené, nehezké, neestetické.
Však ono za každou cenu se zalíbit neznamená vždy úspěch že.
Nelze bohužel než souhlasit. Pokud se bavíme o mainstreamu v nižší střední (a vynecháme tedy A3 a 1er), tak snad nikdy v historii nebyl Golf tak bezkonkurenčně jasnou volbou, jako v těchto generacích.
Nedávno jsem studoval ceník VW a byl to překvapivě zajímavý pohled, dvě výbavy poměrně obsáhlé, ale ta základní už vůbec neznamená sociální... Dost mě to překvapilo. Pořád je sice možný v příplatcích utopit klidně 200 000,- a trochu ubohost je uvádění cen za 3 dvéř, ale i z pohledu cena/výbava je na tom teď Golf docela slušně. A to jestli je to klasika/evoluce/facelift bych neřešil, mě se líbí 😄
Jinak FoFo 3 hatch mi příjde, hlavně zezadu, poněkud ošklivej. Naopak kombi vypadá dobře, ale je možná až moc podobné Mondeu?
Jinak FoFo 3 hatch mi příjde, hlavně zezadu, poněkud ošklivej. Naopak kombi vypadá dobře, ale je možná až moc podobné Mondeu?
Ono by to tak špatně s tou ruční brzdou nevypadalo, kdyby ji vyfotili povolenou a přesně zapadlou do toho výřezu a tvořící vlastně hranu středního panelu. To obšlehli z Pontiac G8 a tam to vypadá skvěle. Na druhé straně identicky umístěné držadlo pro spolujezdce, aby se v rychle projížděných zatáčkách neumlátil o dveře. A to spolujezdec ve Focusu potřebovat bude taky!
Pokud bych já něco změnil, pak asi jen zadní světlomety u hatche.
No - a to, že se Focus nelíbí části Evropanů (Němců a Čechů) není tak důležité. Určitě se bude líbit v Americe a asi i v Asii, a to jsou, nebo za pár let budou, klíčové automobilové trhy.
Pokud bych já něco změnil, pak asi jen zadní světlomety u hatche.
No - a to, že se Focus nelíbí části Evropanů (Němců a Čechů) není tak důležité. Určitě se bude líbit v Americe a asi i v Asii, a to jsou, nebo za pár let budou, klíčové automobilové trhy.
Petrko
a diskuter na auto.cz to designer a arbitr krásy. Se divím že v designerských centrech automobilek se to čechama jen nehemží. >😁
escorpion
Hatchback je otrasný. Zadné svetlá kopírujúce peugeot 3008 nie sú bohviečo. Celkovo to auto vyzerá veľmi zvláštne. Kombík to je už iná liga :yes: , to by som bral. Golf sa nemusí obávať, žeby ho focus mohol ohroziť. S takým hnusným dizajnom isto nie ;-\
micaello
Kam ten Ford speje? Kombik jeste jakz tak jde, ale hatchback ma aprosto odporny design a la Korea pred 10 lety a navic to korunuje lesklymi plasty v interieru? To asi clovek k autu dostane jeste jednu uklizecku, co to bude porad lestit...PROSTE HNUS, VELEBNOSTI 😒 , a to jsem se na nove FoFo tak tesil :no:
Vidím, že názory na design Focusu III hb se v naprosté většině zcela vzácně shodují... 8-s ;-\ :no:
je zelezna kosile. Je-li nekdo fixovan na urcity styl, tak vsechno co se od tohoto stylu odlisuje nebude jeho mozkem akceptovano jako >normal
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LiborP
Myslel jsem ze u Fordu maji jen jiny vkus nez ja a reporteri vehlasnych caopisu. Jsem rad ze mne tato diskuse potvrdila ze dobry vkus maji krome reporteru skoro vsichni(reporteri potrebuji zdarma od Fordu testovaci auta...). Temer vsechny diskuzni prispevky potvrzuji, co si myslim: Design Focusu nic moz az hruza a pritom technicky skvele auta. Ve firme jsem kdysi prosadil Focus I. Jezdil skvele, a krome problemu s alternatorem to bylo spolehlive auto. Ale kvuli designu (byt tehdy trochu kouzlo mel) jsem si ho soukromne nekoupil. Design Focusu II hruza, ale nova Fiesta (podle mne s Peugeotem 207 nejhezci male auto) se tvarila, ze se Ford vrati do doby nadhernych Fordu Cortina Mk.1 (nadherna MK.III = labut), Escort I, Capri i Sierra a dalsich jeste dnes hezkych aut. Asi Focus posuzuje jina managerska skupina, takze si ho nekoupim. Driv tuto techniku melo hezke Volvo S40, ale to uz ted bude mit technologii z Ciny, takze dekuji...ale asi ne.
Já bych počkal, až ho uvidíte v reálu, až jich pár bude jezdit a trochu se okoukají. Pak možná názor změníte.
Máte pravdu, design Focusu II není nejlepší, je moc přizpůsoben Golfu, po faceliftu ale docela jde.
Co se těch výše uvedených aut týká, řekl bych, že nezapomenutelná jsou díky tomu, že už tehdy odvážně vybočovala a že byste se na ně v době jejich vzniku taky možná koukal skrz prsty. A například ta Cortina prodělala podobný vývoj, jako Focus - Mk. I skvělá, Mk. II nudná a fádní, Mk. III zase skvělá. Škoda, že Ford neudělá nějaké retro, Capri by se mi docela líbilo.
A ti reportéři jsou z Fordu odvázaní, protože😒br /> a) skvěle jede (jen řazení má VW lepší)
b) mají o čem psát
Musí je nudit u Golfu (Octavie) pořád psát o kvalitních plastech, kvalitních plastech, kvalitních plastech ... a kterou že to generaci vlastně popisujeme - no nevadí, ony se vlastně posledních 18 (13) let moc nezměnily ...
Na druhé straně to má i výhodu, mohou co 5-7 let vytáhnout staré články, přidat nové fotky a změnit všude 5 na 6 (I na II) a mohou to znovu vytisknout. Pro spotřebitele to taky má svou výhodu, každý hned nepozná, že jezdíte v autě dvě nebo i tři generace starém.
A abych předem odpověděl na očekávané reakce - V Golfu a Octavii jsem pár tisíc kilometrů ujel a jsou to dobrá auta a pod ty články o nich se podepíšu - skvělé plasty, skvělé řazení, slušně sedí, ...
Máte pravdu, design Focusu II není nejlepší, je moc přizpůsoben Golfu, po faceliftu ale docela jde.
Co se těch výše uvedených aut týká, řekl bych, že nezapomenutelná jsou díky tomu, že už tehdy odvážně vybočovala a že byste se na ně v době jejich vzniku taky možná koukal skrz prsty. A například ta Cortina prodělala podobný vývoj, jako Focus - Mk. I skvělá, Mk. II nudná a fádní, Mk. III zase skvělá. Škoda, že Ford neudělá nějaké retro, Capri by se mi docela líbilo.
A ti reportéři jsou z Fordu odvázaní, protože😒br /> a) skvěle jede (jen řazení má VW lepší)
b) mají o čem psát
Musí je nudit u Golfu (Octavie) pořád psát o kvalitních plastech, kvalitních plastech, kvalitních plastech ... a kterou že to generaci vlastně popisujeme - no nevadí, ony se vlastně posledních 18 (13) let moc nezměnily ...
Na druhé straně to má i výhodu, mohou co 5-7 let vytáhnout staré články, přidat nové fotky a změnit všude 5 na 6 (I na II) a mohou to znovu vytisknout. Pro spotřebitele to taky má svou výhodu, každý hned nepozná, že jezdíte v autě dvě nebo i tři generace starém.
A abych předem odpověděl na očekávané reakce - V Golfu a Octavii jsem pár tisíc kilometrů ujel a jsou to dobrá auta a pod ty články o nich se podepíšu - skvělé plasty, skvělé řazení, slušně sedí, ...
Těstovina
Pánové, řekl bych, že až uvidíme všichni FF3 v reálných podmínkách, hrany našich názorů se zaoblí. Ta vystavená auta jsou extrémně naleštěná a třeba ta žlutá je až kýčovitě kolotočářská. Designem mi dost připomíná fiat bravo, jak tu někdo podotkl, s tím rozdílem, že má povedenější přední boční blatníkovou část včetně integrace lampy, která třeba u Brava působí nějak divně protáhle. Zadek má Bravo hezčí, ale je to stále jenom Fiat, tohle je Ford, který bude mít několikanásobné prodeje a kvalitu zpracování, o to se nebojím. O velikosti interiéru ani nemluvím, když jsem seděl v Bravu, připadal jsem si jako v G.Puntu a nedocházelo mi, proč bych za tohle auta měl dát víc než za to G.Punto.Už se na něj těším.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
J4K
Zadek má Bravo hezčí, ale je to stále jenom Fiat, tohle je Ford, který bude mít několikanásobné prodeje a kvalitu zpracování...TY SEŠ FAKT TĚSTOVINA, a ještě si zapomněl tu o nekvalitních vrzajících plastech a korozi již na výrobním páse fiatů ...