Novinky
0
Nevíte kolik bude stát tento pack jako příplatek?
..si na tom Honda vyláme. Záhledl jsem z dálky jednu jet, ale nevěděl jsem že to je ona, dokud se nezjevil i předek. Od začátku, co jsem viděl to zadní boční okno, jsem se domníval, že to je nějaký korejec. Slabší to design.
Musím se přiznat, že první fotky jsem nevydýchal. Dnes už mě CR-V tahá za oko v pozitivním slova smyslu. Už jsem s ním i jel, vypadá subjektivně lépe, jede rozhodně lépe a uvnitř působí lépe, nežli BMW X3. Tahle Honda je ve svém rajónu trefou do černého. :yes:
Tak tak, svébytné, nepřehlédnutelné a skutečně povedené auto, v tomto případě velmi sexy díky sportpacku. Asi bych v tomhle případě zvládnul i tu světlou metalízu. 😄 Chybí mi maličkost - 900 papouchů. >😁
Jj, jenom jeden problém tam je.Nejde dát "kouli" a to kapku průserrrrr.Škoda.Nedomyšlené...
S tím tažným to bohužel není problém Hondy, ale zprominutím posraných českých zákonů spojených s odpočtem DPH. Honda stála před problémem zda mít odpočet dph + tažné + 4místné vozidlo VERSUS odpočet dph + 5ti místné vozidlo bez odpočtu. Statistiky rozhodly ve prospěch 5-ti místného vozidla a tudíž bez tažného!!!! Osobně si také myslím, že je to bordel a může se to stát pouze u nás. Dle prodeje starých CRV v kombinaci s odpočtem dph a tažnými to vidím tak na podíl cca 20 - 25%.
Apropo - víte co je užitkové přepážce užitkové. Snad pouze to, že v autě tak užitkově ty kovové přepážky řinčí a cinkají, protože využitelnost prostoru se snižuje a místo užitku máme naopak nevýhodu. Je to prostě bordel, na kterém si pár firem založilo svůj podnikatelský záměr a mají s toho výborný vývar. Lobisti z toho budou mít taky krásné zisky.
V čechách prostě kvete hloupost - vždyť např. v německu má nárok na opdočet dph každý kdo je plátce - nehledě na typ auta který používá - ať je to chevrolet spark nebo royce-royce. Navíc díky určitým poplatkům celý systém přinese do německé státní pokladny více peněz než ten náš !!!!!! Chce se mi zvracet .... 8-s 😒
Apropo - víte co je užitkové přepážce užitkové. Snad pouze to, že v autě tak užitkově ty kovové přepážky řinčí a cinkají, protože využitelnost prostoru se snižuje a místo užitku máme naopak nevýhodu. Je to prostě bordel, na kterém si pár firem založilo svůj podnikatelský záměr a mají s toho výborný vývar. Lobisti z toho budou mít taky krásné zisky.
V čechách prostě kvete hloupost - vždyť např. v německu má nárok na opdočet dph každý kdo je plátce - nehledě na typ auta který používá - ať je to chevrolet spark nebo royce-royce. Navíc díky určitým poplatkům celý systém přinese do německé státní pokladny více peněz než ten náš !!!!!! Chce se mi zvracet .... 8-s 😒
No, byt lepsi ako X3 nie je ziadne umenie. Ale inak s tebou suhlasim, po pociatocnych rozpakoch som teraz do toho auta tak trochu zamilovany a vazne premyslam o kupe. Okrem ineho je uz v tej strednej vybave hodne naslapana, co viac clovek potrebuje. A to panoramaticke stresne okno je uplne bozie... 😄
ma to celkom slusny design, zo zadu a z boku je to nieco medzi bmw a mb, ale ten predok je strasny, kazi to estetiku celeho auta, vo vnutri je to tipicky japonsky priemer nic extra, ale za tie peniaze je to celkom O.K. pre nas chudobnych, keby som mal pesos tak si kupim ML 63 AMG a to by som mal potom auto, zatial mozes snivat o takychto tretriedovych.
Je to clelé choré, že všetci diskutujú len o vzhľade interiéru a exteriéru. Asi sú to väčšinou tzv. "odborníci na autá". Mňa zo všetkého najviac zaujímajú výkony (napr. kilový výkon), jazdné vlastnosti, hluk apod. Toto auto treba brať ako športové a tí, čo sa boja, aby sa im náhodou neoškriabalo v teréne alebo nebodaj lak od konárov v lese, nech si kúpia limuzínu a leštia si ju pred barákom.