Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Mitsubishi

Rok 2007 bude po dlhom období hlbokej krízy prvým, v ktorom si séria nových, nádejných modelov bude mať šancu znovu nájsť cestu k tunajším zákazníkom.
Zpět na článek
12. 3. 2007 09:55
neregistrovaný "Laci"
12. 3. 2007 11:39
12. 3. 2007 12:09
12. 3. 2007 12:20
12. 3. 2007 18:06
anonym
12. 3. 2007 18:34
13. 3. 2007 07:46
13. 3. 2007 18:39
neregistrovaný "chali"
12. 3. 2007 10:16
12. 3. 2007 10:35
neregistrovaný "Pipo"
12. 3. 2007 11:35
12. 3. 2007 11:29
12. 3. 2007 13:32
12. 3. 2007 16:41
14. 3. 2007 11:01
neregistrovaný "element5"
13. 3. 2007 10:12
neregistrovaný "VolvoS40"
13. 3. 2007 12:07
anonym
13. 3. 2007 13:01
neregistrovaný "dCi"
13. 3. 2007 20:15
neregistrovaný "Galant"
12. 3. 2007 12:44
neregistrovaný "spokojený"
12. 3. 2007 13:23
neregistrovaný "mates"
12. 3. 2007 14:25
neregistrovaný "carmik"
12. 3. 2007 16:49
12. 3. 2007 17:14
anonym
12. 3. 2007 18:18
anonym
12. 3. 2007 18:29
anonym
12. 3. 2007 19:54
12. 3. 2007 20:41
neregistrovaný "Gilgit"
12. 3. 2007 20:48
14. 3. 2007 05:22
anonym
23. 3. 2007 09:56
neregistrovaný "..."
12. 3. 2007 22:46
neregistrovaný "e)voVIII®"
13. 3. 2007 12:51
neregistrovaný "Roger"
13. 3. 2007 18:40
anonym
13. 3. 2007 20:11
neregistrovaný "Galant"
14. 3. 2007 00:44
neregistrovaný "Roger"
14. 3. 2007 05:02
anonym
14. 3. 2007 16:16
neregistrovaný "e)voVIII®"
14. 3. 2007 10:52
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 12:36
anonym
neregistrovaný "Laci"
12. 3. 2007 09:55
Mitsubishi
Prehlad fajn.Dobry clanok. Ale Mitsubishi nic moc bohuzial :'-(
Rozbalit vlákno
7
12. 3. 2007 11:39
Re: Mitsubishi
Laci...Mitsubishi aj v minulosti malokedy zaziarilo naozaj atraktivnym modelom. Z EU si pamatma v 90. rokoch iba 2 naozaj hviezdne: Pajero od 1991 a potom Galant, tusim od 1996. Ta znacka bola vzdy viac orientovana na technicku stranku veci, nez na design a chrlenie mnozstva modelov... Mitsubishi je v tom TROCHU podobne Honde, alebo Subaru... ;-)
12. 3. 2007 12:09
Re: Mitsubishi
Clanok aj s kratkym pohladom do historie za 1. :yes: :-) Galant z 96 bol dizajnovo velmi podarene auto. Sucasny Lancer ma podobne crty - vyzera podobne agresivne. Nevies ci novy Galant bude tiez dizajnovo vychadzat z Galantu 96 alebo Lancera 06 ? Prip. nemas link na spy shots noveho Galantu ?
12. 3. 2007 12:20
Re: Mitsubishi
O novom Galante neviem bohuzial nic blizsie. Snad iba to, ze vraj ma byt vyrabany iba v USA, a odtial exportovany do sveta. Aj to je ale iba fama, naviac sa mi zda byt nepravdepodobna...
anonym
12. 3. 2007 18:06
Re: Mitsubishi
Posledny europsky Galant uzrel sveta na konci zimy 96/97, teda az v roku 1997!
12. 3. 2007 18:34
Re: Mitsubishi
Eh...sekol som sa o par mesiacov. Sorry... Ono je tazke si pamatat take kvanta aut, aj s presnymi rokmi ich uvedenia. Sice sa to da lahko zistit, ale mne sa tentokrat nechcelo ;-\ ...zhruba som si pamatal, kedy to bolo. ;-)
13. 3. 2007 07:46
Re: Mitsubishi
Podla oficialnej stranky Mitsubishi Motors je to model 1996. To ze sa u nas predaval az v 1997 neznamena ze je to model 1997. [odkaz]
klik na historiu a modely. ;-)
neregistrovaný "chali"
13. 3. 2007 18:39
Re: Mitsubishi
mam galanta r.v.97 6v chlape chtel sem jiny auto ale bohuzel sem jiny lepsi nenasel takze mluvi to za vse necham si ho do smrti lepsi zatim nikdo nevyrobil
12. 3. 2007 10:16
MITSU-BUŠÍ
Ze stavu, v jakém se nachází tenhle démant autosvěta je znát, jak je důležité umět udělat auto i na pohled dokonalé, jak je důležité umět zaujmout modelovým portfoliem... Obě podmínky Mitsu lehce podcenilo. Přitom zde, v Česku, je Mitsu velkou legendou. V porevoluční době to byla právě tahle automobilka, kdo se tu usadil mezi prvními... a my... namísto do Kotvy utíkávali naproti přes ulici obdivovat ta neskutečná děla... P.S. Marko opět mistrovský... sakra, vydej to knižně... ty úvody, to je učebnice nejen o autech... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pipo"
12. 3. 2007 10:35
Re: MITSU-BUŠÍ
Suhlasim vyborne Marko. Pre mna bolo ties Mitsu ta naj znacka ked som bol este dieta. Ten maly Colt, Galant, Carisma. Neexistoval pre mna lepsia znacka(mozno to bolo poznacene aj slabsim rozhladom v tom veku :-) )ako Mutsu. A Pajero to bolo moje auto snov. Ale casom to preslo a dufam, ze Mitsu sa vrati tam kde kedysi bolo a myslim, ze na to ma len znova nezaspat. Mitsu drzim palce :yes: P.S. Inak Marko s tou kniznou podobou by to nebolo zle. Ako si kazdy rok neodpusitm a kupim si katalog od Auto-motor-sport tak by som ivestoval aj do "Buducnost automobiek od Marka" , ale nazov necham na teba to len pre inspiraciu ;-) . Marko RULEZ :yes:
12. 3. 2007 11:35
Re: Kniha?
:-) :yes: Pipo, s vydanim knihy to je v nasich podmienkach tazke. Pokial nevydavas kucharsku knihu, 1000+ 1 rad ako niecoho dosiahnut, alebo nie si pseudocelebrita, ktora ma potrebu za hojnej masaze kanalovych medii predstavit svoju existenciu a "uspech" svetu - ides do velkeho rizika (vysokych strat). Potom tu je dalsi problem: vela z toho co pisem sa aktivne vyvija. Takze dnes uz by som vedel opravit / doplnit vacsinu svojich clankov spred pol roka. Ono to je aktualne v case ked to napisem, ale o pol roka uz, dajme tomu 10-20% neplati...
12. 3. 2007 11:29
Re: Kniha?
;-) Dik... Prave som mal hodnotny vylet do mesta.:-) Okrem vinovo cerveneho AM DB9 som videl prvykrat nazivo aj nove Pajero. To auto sa fakt dokaze tvarit ako nova generacia. Ja sa ale aj tak nemozem zbavit dojmu, ze tato nova generacia sa mala objavit ako facelift koncom 90. rokov. Miesto tych oblych, korpulentnych tvarov "a la chladnicka Samsung". A dnes tu mohlo byt nieco este lepsie. No, ale...vdaka bohu aj za to co tu je teraz. V jednej chvili nebolo Mitsubishi daleko od toho aby vobec nebolo. Mna dost mrzi, co sa stalo...bol som s tou znackou silne zviazany dlhe roky, a nechal som tam kus srdca. Takze sa ma ta situacia potom "dotykala"... Viem, ze sa z toho dostanu (u je to na dobrej ceste), ale asi to bude trvat trochu dlhsie nez som cakal. Povrava sa, ze prave Pajero nie je navrhnute uplne odznova preto, ze Mitsubishi ma stale iba obmedzene zdroje, a musi s nimi uvazlivo hospodarit. Ak je to naozaj tak, potom urcite odviedli perfektnu pracu... Nevolil by som v tej situacii inak: Pajero "vyhladit" a nechat mu zakladne, zname tvary, tak aby som neriskoval nieco nove...a viac penazi vrazit do uplne noveho Lanceru (ktoreho predchodca bol obrovske zufalstvo).
12. 3. 2007 13:32
Re: Kniha?
Ty snad bydlíš v Monte Carlu :-) Jo, "lednička" je trefná, a je to škoda... vedle toho souhlasím, že je nutno udělat model, který svými počty prodejů může přinést potřebný vzestup.
12. 3. 2007 16:41
Re: Kniha?
:-) Ano..a tazko povedat, ci to bude novy Lancer. A tiez mam pocit, ze "zvuk" tej znacky je sice stale dobry, ale malokto by si auto od Mitsubishi aj kupil. Myslim, ze budu stale viac-menej volbou pre uzku a specificku skupinu zakaznikov. Ale mozno to "zlomi" nastupca Coltu...(pretoze si myslim, ze aktualna generacia nie je uplne podarena - z pohladu europskych zakaznikov). // Ono su aj lepsie destinacie ako Monaco. Monaco je plne velmi podivnych existencii... 8-s
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 11:01
Re: Kniha?
Zajímavé je, že asijská varianta Lanceru vůbec nevypadala špatně a i v základu lehce evokovala vrcholný model EVO. Možná, že to bylo pouze karoserií typu sedan a odlišným ztvárněním přední a zadní části (hlavně světel), ale s tím nevýrazným nic co nabízelo Mitsubishi v Evropě se to opravdu nedalo srovnat. Jsem vděčný za nový model.
neregistrovaný "VolvoS40"
13. 3. 2007 10:12
Re: Kniha?
JJ to byvaly casy ;-) Je tam vlastne jeste vubec ta prodejna? Galant nebo Sigma to byly kary- po nich jsem jako mlicnak bez papiru touzil stejne jako po Pamele Anderson :-!
anonym
13. 3. 2007 12:07
Re: Kniha?
Sigma, to byla i pro mně nedostupná nádhera :yes: Když přišla ta generace Galantu, co byla "podobná" z předního pohledu, byl jsem docela rád, ale už to nebyla ta špička..
neregistrovaný "dCi"
13. 3. 2007 13:01
Re: Kniha?
Sigma, jedno z nej(všechno) aut 90.let. Rozhodně :yes:
neregistrovaný "Galant"
13. 3. 2007 20:15
Re: Kniha?
jo, doted jsem nezapomněl na první svezení.. :yes:
neregistrovaný "spokojený"
12. 3. 2007 12:44
Pro mitsu mám slabost
Špičková technika, špičkové zpracování, spolehlivost, spouta technických libůstek, které jinde nevidíte - Galant V6 4WD-4WS, GDI, aktivní dif, aktivní podvozek u Sigmy v roce 91! Mitsu byla i první zahraniční značka vozu, který jsem po plyšáku vlastnil, pro mě srdeční záležitost :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
12. 3. 2007 13:23
Jako vzdy pekne
Dal sis se svoji srdcovou znackou nacas ;-) Jen doufam, ze se Mitsu zvedne a bude konecne videt na silnicich :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2007 16:49
Re: Jako vzdy pekne
Pre mna je to srdcova znacka kvoli motorsportu. Ten mam rad, pretoze tam nejde nic "obkecat"..bud su vysledky, alebo nie. Tam sa vzdy ukaze ako kto maka. Mitsubishi ich malo...a naviac aj na seriovych autach to je citit. A potom to Pajero...po Land Rover / Range Rover, je Pajero v tejto chvili No.2 (no...mozno sa tam mota este Jeep Wrangler).
neregistrovaný "carmik"
12. 3. 2007 14:25
Srdcovka...
i pro mě je Mitsubishi srdcovka (Marko ví ;-) , díky za náhled do budoucna.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
12. 3. 2007 16:17
Marko, dobrý článek
kdo by to taky čekal jinak :-) Pro tebe typické kvality tam opět jsou, reálná naděje na budoucí zlepšení taky :yes: Lanceru fandím a na Galant se těším. Ty všelijaké "Space" mě za srdce moc nechytly - až na ten nejmenší, ten byl trochu podobný na Daihatsu YRV. Co Pajero Sport? Nová generace vůbec nebude, nebo jenom není dostupné žádné info?
Rozbalit vlákno
5
12. 3. 2007 16:57
Re: Marko, dobrý článek
Cela ta generacia Space bola fakt mimo. Mozno este uplne prvy Space Wagon bol OK, ale to potom uz bolo varenie "z vody". A mna nijak zvlast nechyta ani sucasny Grandis. /// Na Galant som aj ja zvedavy - hlavne v suvislosti s tym, ze Nissan tuto triedu opustil. Takze som zvedavy, ako to zvladne Mitsu kedze Galant bol aj vo svojich najlepsich casoch predajne az za Primerou. /// Pajero Sport? povodne bol urceny pre USA, k nam sa dostal az ako doplnok US-predajov. V USA ho teraz nahradil Endeavor, ale pokial viem, s tym sa pre EU nerata. Bolo by ale pekne mat nejaky crossover-SAV, ako je Murano. Ja mam (sam pre seba 8-s >:D ) vypracovanu pre Mitsubishi taku modelovu strategiu ako by mohla vyzerat ponuka Mitsubishi, a tam take auto figuruje. Aj ako nepriama nahrada za ten Grandis.. ;-)
Avatar - Ricardo
12. 3. 2007 18:52
Re: Marko, dobrý článek
Aha zajímavé info, ale nestojí Pajero Sport na podvozku L200? "Čiže" s Muranem nemá nic společného, Endeavour vypadá taky spíš jako vyměklé Pajero... v podstatě nemá obdoby. Myslím že se mu i celkem prodejně dařilo/daří, off-roaďáci, které znám, ho hodnotili taky docela pozitivně. MPV od Mitsubishi mě nikdy moc nevzaly, myslel jsem Space Star (musel jsem se při psaní dvakrát podívat na název protože jsem ho zapomněl :-) ), ale asi jsem si ho ve fantazii nějak přikrášlil, na fotce nevypadal tak dobře jak jsem si myslel. Každopádně Lancer vypadá slibně, jestli je Pajero přechodné řešení tak ho taky beru, jen ten Colt je příliš "ženský" (syndrom Micra) a o Grandisu se radši bavit nebudeme :-)
12. 3. 2007 19:09
Re: Marko, dobrý článek
Ano bol postaveny na L200. Lenze to bola "z nudze cnost". Chceli postavit nieco co by bolo v ponuke pod Pajerom a bolo by to sportovejsie. Sice sa im nepodarilo moc sportove SUV, ale predajne to bolo fakt velmi dobre. No a naspat k tomu podvozku. Kedze nemali peniaze na novu platformu, pouzili tu z L200: Ale ten zamer bol v tom case postavit nieco take, ako neskor uviedol Nissan v plnej parade s Muranom. Inak, to ja len tak spominam, ze by sa take auto u Mitsu hodilo... ;-) /// Sucasne Pajero bohuzial bude na trhu celu modelovu generaciu...co moze byt aj 8-9 rokov. Ono je to prechodne riesenie v suvislosti s tym, ze nie su asi peniaze na uplne nove auto. Ale ako kompromis, to je velmi dobre... ;-)
Avatar - Ricardo
12. 3. 2007 21:00
Re: Marko, dobrý článek
Takže omylem vytvořili prodejní trhák... o zázraky není ve světě nouze. Předchozí Pajero se mě líbilo, hlavně ty "muscle" tvary. Když to porovnám se soudobou Toyotou LC90, vypadá velice dobře. Ta nová (konkrétně 5dv, 3dv jsem na fotkách moc nezkoumal) mě zatím tvarově neoslovila. Třeba se to ale změní :-)
Avatar - Ricardo
12. 3. 2007 21:14
Re: Marko, dobrý článek
Pozn.: soudobá LC90, myslím tehdejší generace 1996-2002, ale ty mi asi stejně rozumíš :-)
anonym
12. 3. 2007 17:14
Pěkné, díky!
Je vidět, že Mitsu ti je blízké... jak to vydíš ty s budoucností mitsu v nějakém delším časovém horizontu? Motorsport, prodeje...
Rozbalit vlákno
8
12. 3. 2007 17:37
Re: Pěkné, díky!
Predaj sa urcite zdvihne...musi...pretoze teraz je na urovni, ze klasat uz moc neni kam. :-) ;-\ Otazka je o kolko... To tazko povedat, pretoze ako som pisal vyssie, Mitsubishi nikdy nebolo vseobecne popularnou znackou (ako Mazda, Toyota, Nissan). A bude to dost zalezat na tom, ako atraktivne budu ich novinky. Motorsport - v Dakare budu urcite pokracovat. Pre Pajero za z toho da vytrieskat slusna reklama, ze relativne rozumne peniaze. Do WRC sa tiez vratia s tovarenskym teamom. To je uz viac-menej jasne. Ci uz s S2000, alebo WRC. Navrh S2000 je uz vraj hotovy: [odkaz]%20Concept%20…
12. 3. 2007 17:42
Re: Pěkné, díky!
images/wp/Mitsubishi%20Concept%20EVO-X%2… (Je tam pomlcka, ktore tam robi brajgel: take za lomku adresy www.autoblog.nl nakopiruj to co je vyssie)
12. 3. 2007 17:44
Re: Pěkné, díky!
Jezisi! to snad neni pravda! >:D Za tu poslednu dvojku este toto: 0rally%20voorkant.JPG
anonym
12. 3. 2007 18:18
Re: Pěkné, díky!
stejně nic...tak já ti budu prostě věřit >:D
12. 3. 2007 18:28
Re: Pěkné, díky!
Skus este takto: [odkaz]
anonym
12. 3. 2007 18:29
Re: Pěkné, díky!
"Darth Vader Mobile" >:D :yes: ;-)
12. 3. 2007 18:34
Re: Pěkné, díky!
>:D >:D >:D >:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
12. 3. 2007 18:39
Re: Pěkné, díky!
:-) :yes: už vím kde se chtěla inspirovat Lada C-Class >:D
12. 3. 2007 19:54
Evo X
Pekný článok Marko :yes: , len k tomu Lanceru Evo X si mal dodať, že poloautomatická prevodovka pre tento model sa bude vyrábať na Slovensku - už je to na 95 % isté. ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Gilgit"
12. 3. 2007 20:41
Re: Evo X
Mohu se zeptat, kde presne na Slovensku se ta poloautomatická prevodovka bude vyrábet?
12. 3. 2007 20:48
Re: Evo X
Samozrejme, priemyselný park Kechnec, východné Slovensko
anonym
14. 3. 2007 05:22
Re: Evo X
Tak už vím, co bude nejporuchovější součástka u Evo X. :-) :-) :-)
neregistrovaný "..."
23. 3. 2007 09:56
Re: Evo X
vsetky, okrem prevodovky z Kechnecu :-)
neregistrovaný "e)voVIII®"
12. 3. 2007 22:46
Fanda Mitsu
nech bolo ako bolo ostava len dufat ze mitsu z novymi modelmi dosiahne uspech lebo New Outlander vyzera fakt perfektne
New Pajero to je kapitola sama o sebe :) a new Galant vyzera ze sa bude dobre predávat este tak tie ceny nejako urovnat troška
a mohlo by to ist i ked je zname ze za kvalitu si treba priplatit :) čo sa tyka spolahlivosti si myslím že tato posledna tabulka hovori o niečom:) [odkaz]
spolahlivost možem potvrdit taktiez skusenostami Colt 93 až dodnes zatial žiaden problem 120 000 tis nabehane,
a uz ked som pri tom Colte:) musim sa zastať;-) vyšie sa pisalo ze v 91 a 96 mali uspech pajero a galant aj ked colt tak na dračku nešiel ale na tu dobu svojim dizajnom dost predbehoval dobu krasne oble tvary
nárazniky vo farbe auta pekny interier akurat k volantu mohol mat niekto vyhrady :) tu je link na jednu 1.8 [odkaz]
no skuste to porovnat s favoritom alebo nejakym približne starym japncom ...
musíte vydiet rozdiel :) ešte aj dnes sa za nim ludia otáčajú:D na tento članok som dlho čakal už som sa plánoval aj opitať že kedy pride na rad Mitsu. a tak si tento urcite cely prečítam :) mam v plane spravit aj stranku kde budem davat plno obrazkov mitsu potom vám dam vediet :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roger"
13. 3. 2007 12:51
Carisma
Skvely clanok, ale chyba mi tam info o Carisme. Svojho casu to na nasom trhu bola zaujimava alternativa k Octavii. Carisma nedostane nastupcu?
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 3. 2007 18:40
Carisma
mam galanta r.v.97 6v chlape chtel sem jiny auto ale bohuzel sem jiny lepsi nenasel takze mluvi to za vse necham si ho do smrti lepsi zatim nikdo nevyrobil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Galant"
13. 3. 2007 20:11
MITSU
pánové, díky za vaše příspěvky, netušil jsem kolik fandů se najde u této malé a řekněme nenápadné značky. Moc mě to hřeje u srdce že v tom fandovství nejsem sám ;-) :yes: Přitom je zvláštní že řekněme Subaru takové pozitivní vlny nevyvolává..zvláštní že hodně lidí jej má rádo, ale jen málo si jej koupí(i když s ohledem na současnou nabídku se není moc čemu divit ;-\ )Mám Galant, mám jej rád i když má svoje chyby a určitě není bez závad, ale je to prostě srdcovka..takže mitsu schop se, dělej opět atraktivní modely a bud opět ta třešínka v nabídce na trhu :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Roger"
14. 3. 2007 00:44
Re: MITSU
vsetkym nam chybaju zlate 90.roky ked Mitsu malo svoje 3 diamanty : Sigmu, Galant, Carismu ;-) :yes: Galant V6 '98 s negativne sklonenou prednou maskou :yes: nadhera
anonym
14. 3. 2007 05:02
Milovaná značka...
Jak jsem četl tenhle supr článek o budoucnosti Mitsubishi, svitla ve mě zase naděje, že tahle značka by si zas mohla udělat solidní jméno a její modely by se zas mohly zařadit k těm atraktivním na trhu a že nepříjemná krize bude brzo minulostí. Vždyť jména jako Colt, Galant, Lancer, Pajero dnes už patří k legendám. Jediný, co mě trochu mrzí je, že mometálně neexistuje v nabídce nic podobného takovému Staironu a pozdější 3000gt, čili nějaké opravdové, našlapané sportovní cupé a že ani jinak vynikajícího a krásnýho Eclipse dnes nedělají ve verzi gsx, která podle mě byla jedním z nejůžasnějších aut ve své době a nedávný koncept Eclipse ralliart zapadl pravděpodobně na smetišti dějin a o ničem dalším ve smyslu supersportovní nářadí k posílení image značky se neuvažuje, takže tíha vlajkové lodi u Mitsubishi spočívá na neustále zdokonalovaném a bezkonkurenčním EVU, což je trochu škoda (byť teda Xtreme k novému roku představil zajímavý koncept, tak třeba překvápko ještě bude). Já vím, že můžeme být rádi, že se značka slibně rozvíjí a nedopadla tak nešťastně, jako třeba Rover, nebo Oldsmobil, jako její fanoušek už jsem o to měl i dost obavy a dodnes není tak úplně jistá její působnost na Americkém trhu. Nezbývá tedy než doufat, že jednou zase přijdou doby takových Myšáckých pecek, jako Galant VR4 88' a 96',Lancer evo VI Tommi Makinen edition, FTO, Galant GTO, Starion 4wd, 3000gt vr4, Pajero iO a pár dalších... :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2007 09:52
jak jsem jezdil s coltem
Jo, jo, je tomu již chvíla, ale přesto nemohu zapomenout... Prostě nemohu. Koupil jsem Colta 1.3 ročníku 1992. Byl jsem tehdy rozhodnutý pro úplně jiný vůz a až náhoda a vraky aut, které jsem v té době viděl tak nějak omylem rozhodly, že mi doma skončilo Mitsu. Bylo za velmi dobré peníze, mělo málo najeté a tak nějak jsem se s tím smířil. Takže pak 400km po dálnici což byla nuda, ale ve chvíli kdy jsme najeli na klikatou okresku vedoucí domů jsem začal nějak vnímat tu úžasnou stabilitu a ochotu zatáčet a začal dávat svému kamarádovi v podstatně silnější hondě pěkné kapky. A tehdy to začalo. Přijel jsem domů a začal hledat nějaké technické údaje. Z čeho mi spadla čelist, byla víceprvková zadní náprava u vozidla tohoto ročníku. Bomba! A začal jsem tušit, že si s tím autem asi hodně užiju... V mezičase přišlo do vozu sportovní sání, které krom točivosti zajišťovalo nádherný zvuk ve vysokých otáčkách, 15" kola s lepivými japonskými pneu a po zjištění, že na to koni vyrábí i sportovní nastavitelné tlumiče, tak aj ty... A naráz jsem byl nedostižný drtič okresek, který tlačil před sebou všechno, co nemělo minimálně trojnásobný výkon. Auto se chovalo vždy fantasticky, božsky se řídilo plynem a v zimě to byla obvzlášť radost. Kde jsem fábii v táhlých obloucích honil při 110 po cestě, mitsu nasadilo na začátku 130 a pak už jenom zrychlovalo.. >:D Sice nemělo v tomto provedení ani otáčkoměr, ale tak člověk časem zjistil, že na dvojku při 95 je jen krůček od omezovače... >:D Na japonské auto takových rozměrů vynikající sedáky - velké, široké a dlouhé. Seděli jste uprostřed auta, které bylo málem dvakrát tak široké jak vysoké, takže stabilita byla zajištěna. Perfektní cit ve volantu (jinak velmi nepovedeném volantu) pak dával nekonečné možnosti. Jo, musím říct, že s tak malým a dobrým autem (myšleno z pozice řidičských zážitků) jsem jel až dlouho, dlouho potom, když jsme byli koupit s bratrem auto, které se ocitlo u něj doma taky tak nějak náhodně. Je samozřejmě lepší, protože je o 12 let mladší, ale stejně nenápadné, ještě neobvyklejší, tzv. nenápadný zabiják. Ale na Mitsu stejně nikdy nezapomenu... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "e)voVIII®"
14. 3. 2007 16:16
Re: jak jsem jezdil s coltem
ano presne to môžem len potvrdit o Colte taktiež písal som vyššie :yes:
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 10:52
Jackie Chan a Mitsubishi
Kdo kdy viděl nějaký starší film s Jackie Chanem určitě nezapomněl na některý z těch úžasných automobilů kterými ho Mitsubishi vybavovalo. Ať už se jednalo o koncepty nebo sériové modely, vystřídalo se jich v jeho filmech mnoho a teď si namátkou vzpomínám na film Armour of God, kde se objevil derivát Coltu s vlastním evakuačním modulem nebo Cannonball Run, kde měl jeho Colt tryskový pohon ... ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
14. 3. 2007 12:36
Re: Jackie Chan a Mitsubishi
A samozřejmě THUNDER, kde drtil okruhy s Evinou a potom s GTOčkem. :-!
Avatar - element5
14. 3. 2007 13:16
Re: Jackie Chan a Mitsubishi
:yes: