Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: modernizovaný VW Phaeton s novým šestiválcem 3.0 TDI

Na ženevském autosalonu Volkswagen představil inovovaný Phaeton s řadou technických zdokonalení. Nový agregát i nové prvky výbavy budou od května zaváděny do výroby.
Zpět na článek
6. 3. 2007 11:16
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 11:27
6. 3. 2007 12:06
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 13:00
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 16:47
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 17:23
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 17:51
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 18:14
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2007 20:14
neregistrovaný "SchYZo"
6. 3. 2007 18:58
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 20:07
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 22:32
neregistrovaný "d"
7. 3. 2007 15:57
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 11:31
6. 3. 2007 12:07
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 11:38
6. 3. 2007 11:42
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 12:24
neregistrovaný "simson"
6. 3. 2007 14:10
neregistrovaný "Pol"
7. 3. 2007 00:17
neregistrovaný "Pol"
6. 3. 2007 12:46
neregistrovaný "spokojený"
6. 3. 2007 13:11
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 13:13
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 14:31
neregistrovaný "janmil"
6. 3. 2007 16:55
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 20:13
neregistrovaný "d"
7. 3. 2007 16:03
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 13:43
neregistrovaný "vladik"
6. 3. 2007 15:08
6. 3. 2007 15:20
6. 3. 2007 15:47
6. 3. 2007 15:28
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 15:48
6. 3. 2007 15:45
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 15:56
6. 3. 2007 16:13
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 22:33
neregistrovaný "SHerpaX"
7. 3. 2007 09:53
neregistrovaný "LS"
7. 3. 2007 00:20
neregistrovaný "Pol"
6. 3. 2007 15:54
6. 3. 2007 16:02
6. 3. 2007 16:21
6. 3. 2007 16:31
6. 3. 2007 16:36
6. 3. 2007 16:51
6. 3. 2007 17:03
6. 3. 2007 18:11
6. 3. 2007 19:18
anonym
6. 3. 2007 19:44
6. 3. 2007 20:51
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 19:01
6. 3. 2007 23:34
6. 3. 2007 23:47
6. 3. 2007 18:13
6. 3. 2007 18:51
7. 3. 2007 08:28
7. 3. 2007 06:15
7. 3. 2007 09:50
6. 3. 2007 21:35
neregistrovaný "m"
7. 3. 2007 00:03
6. 3. 2007 22:59
8. 3. 2007 19:52
neregistrovaný "Franta"
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 11:16
h
A ja, ze ho us stiahli z trhu no neviem toto auto mi moc nesedi, ked chcem konzervativnu limuzinu mam tu nemeckych premiantov, ked chcem eleganciu mam anglicanov, ked chcem avangardu je tu C6, ked chcem sportovost mam Maserati ale na co by mi bol tento nemec. Neviem ale toto auto nema potencial nech us donho daju hocico. Ale ako auto za korunu by nebolo zle >:-[]
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 11:27
SPRÁVNÁ VOLBA
Správná volba je jedině dvanáctiválec. V benzínu pochopitelně... Chceš šetřit na spotřebě? Pak zkus něco jiného než auto této třídy... Třeba Yaris v naftě má ideální provozní náklady. Ale do téhle třídy se už handrkování o deci na spotřebě nehodí... Pamatuješ? Česnečka v Hiltonu... :-) ;-)
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 12:06
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
RE: česnečka v Hiltonu, proč ne, pokud mám chuť, koupím si třeba bramboračku ve Four Seasons. Prostě každému to, co chce a downsizing motorů je současný trend, ne každý potřebuje (byť ve voze nejvyšší třídy) V12 v benzínu. I nové S, nová 7 a A8 mají "pouhý" šestiválec v dieselu v nabídce.
6. 3. 2007 12:46
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
vůz nejvyšší třídy si zaslouží odpovídající motor. Určitě net třílitr není špatný, ale očekával bych výkon který kdysi dávno označoval Rolls a Bentley jako "dostatečný"... Takový výkon a suverenitu, jaký jen tato třída může nabídnout. Proto ten dvanáctiválec...
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 13:00
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Rolls (a jeho chrakteristika výkonu v minulosti) je mi také velmi sympatický, ovšem VW, Audi apod patří někam jinam. V této třídě lidé ještě listují katalogy...
6. 3. 2007 13:06
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
jo, s tím souhlasím. Má-li výrobce ve jménu něco o lidovosti, pak musí nabídnout i něco lidovějšího než dvanáctiválec... Ale stejně... :-) ;-)
Avatar - Dinar
6. 3. 2007 13:25
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
No, myslím, že je tu v tom trochu zmatek. Velké sedany začínají na ceně pod dva miliony, končí kolem tří, vyjma specialit typu AMG, Rollsy a Bentleye jsou naprosto jiná cenová kategorie, Klaudius nahoře míchá až kočičkopejskovský kotlík vymezený C6kou za 1,1 mio a Masserati za 3,5 mio. Ptát se na základě srovnávání s těmito auty po smyslu Phaetonu je hloupost. Phaeton, ať by byl technicky jakkoliv dokonalý, bude vždy hendikepovaný nedostatkem image, právě proto dává největší smysl v podobné "sociální" verzi s třílitrovým dýzlem. Vzhledem k oblibě základních motorizací ve vyšších třídách, která je v západní části Evropy stále větší, je nabídka inovovaného Phaetonu s tímto motorem logická. Za stejné peníze jsou motoricky lepší, ale ne lépe vybavená auta vyšší střední. Kdo chce kus auta navíc, má tady vhodného kandidáta. A pokud jde o výkonové parametry 500 Nm stačí na 2,2t s přehledem, dvě stě na autobahnu pouze za tichého šumění tohle tdi zvládne bez problémů, což je přesně to, k čemu je Phaeton určen.
6. 3. 2007 14:51
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
bracho, kecas. Najpredavanejsie vozy v lux.triede su v Nemecku S500 a 745i. A k tomu slusna vybava so "vsetkym". Takze ziadne zakladne motorizacie. Kto na to ma, ten na to ma. Spotreba takychto ludi vobec nezaujima...Pravda, u nas je situacia ina. Inak je fakt trapne u nas vidiet 5er touring alebo A6 avant s mriezkou v uzitkovej verzii a odpoctom DPH... ;-)
Avatar - Dinar
6. 3. 2007 15:15
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Nekecám, nikde jsem nepsal, že nejprodávanějšími v segmentu jsou základní motorizace, ale pouze to, že jejich obliba roste. Ve vyšší střední (německé značky) dělal podíl základních motorizací na celk. prodejích v roce 2006 29% oproti 14% v roce 2000. V nejvyšší třídě to bylo 21% oproti 9%, (zdroj ADAC). To je snad celkem jasně rozpoznatelný trend, daný dílem tím, že základní motorizace jsou z generace na generaci silnější a dílem tím, že paušální prohlášení o kupcích této třídy "spotreba takychto ludi vobec nezaujima" je hloupost, většinou vypouštěná z úst lidí, kteří za auto zatím utratili možná pár set tisíc, brácho. ;-)
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 16:47
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
suhlasim s dinarom.
Kazdeho zaujma spotreba kto si kupuje takyto voz. Ludi ktorych nezaujma spotreba idu na S8, W12, AMG a Bentley. A dalsia vyhoda takejto motorizacie je ze nestraca tak na hodnote ako ta S500 a 745. Znamy chcel predat 745 novy model. Novy ho stal vyse 4 po troch rokoch ho bavorak chcel odkupit pod milion!!!. Tak sa na to vykaslal a povedal ze to dojazdi. Keby mal 730d tak to preda drahsie a pritom pri kupe by stal menej.
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 17:23
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Spotrebu resi skoro kazdy. Ale jak se rika, kdyz mas na opici, musis mit i na banany. Takze kdo kupuje takovy auto jako 745 a premysli o tom, za kolik ho jednou proda, by si vazne mel koupit neco jinyho ;-\
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 17:51
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Vozy této třídy se kupují pouze jako služební. A tam jsou jiná kriteria. Jestli má ředitel 12-válec, mají náměstci 8 válce... A pokud na to firma má, spotřebu moc neřeší (u ředitele, žejo) hledá hlavně prestiž. Pochopitelně menší firmy a né tak bohaté kupují základní motorizaci, to není přece špatné. A ty socialistické firmy jezdí žigulama s motorem 1,2. A je to, nebo ne?
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 18:14
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Neznam statistiku. Co vim, tak si o nakupu takovyho auta vetsinou rozhoduje ten, kdo ho nakonec jezdi. A spotrebu resi skutecne kazdy. Aspon tak nejak interne. Treba se smiris se spotrebou 20/100, ale vis o tom a beres to jako nutne zlo. Mam za to, ze clovek by u koupe jakehokoliv auta mel premyslet, jestli mu casem nezacne vadit spotreba, nebo to, ze to auto rychle ztrati na cene. Pokud tohle vse vi, tak neni problem. Pokud si nekdo koupi treba tu 745 a pak je nasranej a jezdi na spotrebu podle palubniho PC a po 3-4 letech se vzteka, ze to prodava moc lacino, tak pro takovy auto vazne nedozral a mel si koupit treba tu 730d.
neregistrovaný "SchYZo"
8. 3. 2007 20:14
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
zigula ma motor 1.5 ak sa nemylim :)
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
no toto je veľký omyl, že spotrebu rieši každý. Spotrebu rieši iba ten čo nevie rátať TCO. Mnohokrát som už povedal, že keď si človek zráta poistky, údržbu a najmä stratu hodnoty zistí, že spotreba je absolútne podružná. Vážne, skúste to u auta tejto triedy. A zoberte si jeden diesel a druhý benzín, rovnako vybavený. Bude sa konať veľké prekvapenie. :)
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 18:58
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Ja nemel na mysli az tak presne ekonomickou stranu spotreby. Spis, ze kazdy tak nejak vnima za kolik litru jezdi. Obecne. Je to psychologicky hledisko. Kdyz je v technicaku kombinace 20/100, tak to leckoho neprijemne naladi bez ohledu na to, ze auto bude mit treba velmi nizkou pojistku (coz je samozrejme blbost, jen jako priklad).
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 20:07
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
suhlasim. nieje moc dolezite ze musi platit na benzinke o 1000 viac ako keby mal diesel ale problem je ze tam musi chodit 2krat castejsie ako s dieslom. Nieje prijemne ked idete Zilina BA tam a naspat a musite tankovat dva krat! To sa stalo na Cayen Turbe!
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
odpoviem Ti inak, keď som si kúpil omegu 2.5 caravan s AT tak tam svietilo, že v meste to žerie 17.2 (v techničáku), vieš koľko bola pravda? 11.5 v pohode v meste. Pri naozaj lietaní a studených štartoch 13.
Kamarát teraz kúpil ročnú A8 6.0, cesta z BA do Prahy je za 14 pohodových 160/180 podľa úseku. Neviem koľko to má v techničáku ale to sú iba povery, že veľké motory žerú násobky malých. Teda H2 je naozaj pri chuti ale myslím, že tam to končí.
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 22:32
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
Cayen turbo ma pri 230kmh okolo 25litrov! to nieje limuzina ale SUV!
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
cayenne turbo nemám, takže netuším koľko to žerie pri 230kmh. Ale tých 25 sa mi zdá reálnych.
T.j. pri plnej nádrži (100 litrov) cesta z BA do ZA a späť (koľko je to? 200km?) by mala znamenať spotrebu 50litrov na 100 ak niekto tankoval 2x na tejto ceste. Čo sa mi zdá ako somarina. Resp ak to niekto valil 250 nech sa ani nečuduje (ale zase povedzme si pravdu 250 celú cestu?).
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
sorry 200km tam a 200 späť som myslel
neregistrovaný "d"
7. 3. 2007 15:57
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
je pravda ze nemal plnu nadrz ked sa vyrazalo zo Ziliny.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: SPRÁVNÁ VOLBA
matematická úloha pokračuje, t.j. predpokladajte, že mal nádrž prázdnu a že mal nádrž poloprádznu keď prišiel napsať. T.j. natankoval 170l (15l je rezerva podľa techspecs) a zostalo mu 100-15/2, t.j. 42.5 litra, t.j. minul 170-42.5=127 litrov paliva na 396km (to mi ukazuje garmin keď dám BA-ZA s motanicami po meste), t.j. spotreba je 32.07 litra na 100, čo je na cay turbo S valiace sa 250kmh vždy a všade slušná hodnota. Predpokladám, že na našej diaľnici to bolo brzda na 130kmh či menej a plná knedla na 230 alebo viac, čo je akcelerácia, t.j. slušný vír nádrži.
Otázkou je koľko by si spapal diesel podobným štýlom jazdy, touarega V10 tu hádam niekto má tak nás poteší spotrebou, odhadujem to tak na 20 až 25 litrov chutnej nafty.
Avatar - freeman
6. 3. 2007 11:31
otazka
Môžete my niekto vysvetliť zmysel tohoto auta ? Podľa mňa VW nezarobil na tomto modeli ani 1 EURO ! ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Míra"
6. 3. 2007 12:07
Re: otazka
Myslím, že komik GTI nám všem za chvíli vytře zrak a jistě vše vysvětlí .... >:-[]
6. 3. 2007 11:38
afto
Motor za :yes: . Je skoda tohto nedoceneneho auta. Ale problem bude asi v tom ze logo VW (ludovy voz) sa asi nezlucuje s predstavou ludoveho auta pre hornych 10 000, kam sa toto auto svojou cenou dostalo. :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 11:42
Otázka je správná
Otázka je správná. Odpověď je jednoduchá: jedná se o tvrdohlavost "bývalého ředitele". Prosadil několi nesmyslných projektů (Bugatti Veyron, a také Phaeton). Ekonomické ztráty jsou ohromné, ale nikdo se neodváží projekty ukončit. Zajímavé je,že VW přesto rekordně vydělává. Na druhou stranu Phaeton asi moc ztrátový nebude, protože motory a podvozek převzal od Audi (A6 resp A8). Phaeton ale nemá hliníkový "rám" (space fram) takže je moc těžký a obtížně ovladatelný. Ale pan ředitel chtěl udělat z lidové značky značku prémiovou...za každou cenu.
Rozbalit vlákno
20
6. 3. 2007 12:14
Re: Veľké oči...
Ano, pani z VW maju velke oci...nevedia, alebo skor nechcu pochopit, ze realita je ina. Nechapem, preco sa hrnu tam, kde uz zastupcu maju, a nie hocijakeho. Phaeton by mohol mat uspech, keby neexistovalo Audi A8, aj to len podmienecne. VW nikdy nedociahne na image Audi, aj keby sa tam ti pani vsetci naraz po....Tomuto autu proste ziadny facelift ani inovacia nepomoze, je to zly napad od sameho zaciatku.
neregistrovaný "simson"
6. 3. 2007 12:24
Re: Veľké oči...
Docela mě pobavila věta, že VW nikdy nedosáhne na image Audi. Stačí se podívat o 15 až 20 let zpátky, jaká byla image Audi? A ještě dnes (tedy kromě ČR) není značka Audi z hlediska image s BMW nebo M-B srovnatelná.
neregistrovaný "Pol"
6. 3. 2007 14:10
Re: Veľké oči...
A to jsi vzal kde? Už nějaký ten pátek žiji ve Velké británi a Audi je naprosto srovnatelná co se týká image s výše jmenovanými. Dokonce bych řekl, že nejmenší image zde má Mercedes a i objektivně jich zde jezdí nejméně.
6. 3. 2007 20:00
Re: Veľké oči...
No tak vidíš, já můžu po pár letech v Německu potvrdit, že Audi nemá na BMW a BMW ještě furt nemá na MB. Na druhou stranu, BMW o image MB ani moc nestojí - i v Německu je MB auto pro prachatý starouše >:D
neregistrovaný "Pol"
7. 3. 2007 00:17
Re: Veľké oči...
S tou poslední větou souhlas to platí i tady :-)
7. 3. 2007 06:02
Re: Veľké oči...
Lenze image dneska nema spolocne absolutne nic so situaciou pred 15-20 rokmi. Alebo Ty hodnotis/kupujes auto podla toho, ako na tom automobilka bola v case, ked si este chodil do skoly?
neregistrovaný "spokojený"
6. 3. 2007 12:46
Re: Veľké oči...
Franto, Franto, platformu Phaeton používá Q7, Tuareg a Cayenne, tak jaká ztrátovost? Phaeton byl a je velmi kvalitní a precizně zpracovaný model (viděl jsi ho na vlastní oči?) jehož neúspěch byl, jaksi vzhledem ke konkurenci, nevyhnutelný, ale tleskám Piechovi za schopnost ho prosadit. A Veyron, skvostné dílko VW a Piecha, technologický skvost z kevlaru a hliníku, W16 8l 1001 koní, vyprodaný při ceně 1.3 mio ojro.

GTI promine, ale musím zvolat - Bravo, Piech, Bravo VW :yes:
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 13:11
Re: Veľké oči...
A kam ho pretlacil. V USA na tak obrovskom trhu sa za januar predali 2ks tohto vynimocneho auta, to us aj luxusna limuzina s ciny preda viac. Ale ako chces a Veyron ako uspech no neviem Koeing ci ako sa to pise u svojho modelu vyladi vykon na 1000 koni alebo Saleen a preda tak isto dobre auto ak nie lepsie za nizsiu cenu a s 100-krat lepsou marzou, no sorry 100 krat je asi malo lebo VW na kazdom aute preraba. A ze je vyprodany no nevsimol som si ze by ostane auta v tejto triede mali problemy s predajnostou obmedzenej serie ked na svete ziju ludia ako Bahrajnsky sultan >:-[]
6. 3. 2007 13:55
Re: Veľké oči...
A odvezies sa v Koenigseggu alebo v Saleene tak luxusne ako vo Veyrone? Asi tazko. ;-\ Koenigsegg a Saleen su supersporty ale Veyron sa radi skor ku luxusnym a rychlym GT-ckam. :-! A porovnavas tu vyladeny Koenig a Saleen so seriovym Veyron. Keby sa Veyron vyladil (urcite sa najdu taky sialenci) tak by mal aj viac koni.
6. 3. 2007 16:24
Re: Veľké oči...
Porovnavas neporovnatelne, Veyron je vybrouseny diamant - kazdemu detailu byla venovana takova pozornost, ze neni jen fukcni, ale je i designerskym sperkem. Ty ostatni auta jsou jen rychlymi vozy, i kdyby byly rychlejsi nez Veyron, tak to nic nezmeni.
neregistrovaný "Franta"
6. 3. 2007 13:13
Re: Veľké oči...
Jo, máš pravdu. Phaetona jsem viděl, řídil jsem ho (cca 350km). Je perfektně zpracovaný, vše O.K. Přesto, aby se model vyplatil, je nutné vyrábět "trochu" více kusů, než se Phaetonů prodává. Pokud chce někdo vůz tohoto typu, asi si koupí Audi 6 nebo 8. A to je vše. A k tomu Veyronu? Ano papírová data jsou perfektní...ale vývoj tohoto stroje byl šíleně drahý. A VW už dnes (neoficiálně) říká, že Veyron je pouze jakýmsi dokumentem, že VW je technicky a technologicky mezi automobilkami na špici. Takže s tebou souhlasím, ale Phaetona ani Veyrona si nekoupím. A podobně asi uvažuje spousty dalších lidí...
Avatar - VDC
6. 3. 2007 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "janmil"
6. 3. 2007 14:31
Re: Veľké oči...
Phaeton i Veyron sú technickým triumfom , ale obchodníckym krachom. Malého výrobcu by to zložilo, ale VW to ustojí.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 16:55
Re: Veľké oči...
Keby som mal 1,5 mil EUR tak nevaham a Veyrona kupujem. Videl som video kde isiel na nom 407 a auto bolo viac kludne ako Saleen pri 300km/h a to nehovorim o kvalite a hlucnosti.
A ohladne Phaetonu tak podla mna to nikdy nebol ani nebude konkurent A8. VW na to ide dobre len to chce cas a asi aj druhu generaciu Phaetonu aby si ludia naozaj na tento automobil zvykli. A8 konkuruje BMW 7 a Phaeton ma konkurovat Sku sice uz asi tomuto moc nestiha ale aj tak je to dobry voz. Audi bude vzdy konkurencia hlavne BMW. Takze VW potreboval obsadit trh kde je Sko. Treba pockat ne druhu generaciu a uvidime ci to uz bude lepsie. Ved aj A8 mala na zaciatku problemi. Ludia si proste musia na taketo auto zvyknut.
Ale aj Phaeton aj Veyron povazujem za top vo svojej triede.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "d"
6. 3. 2007 20:13
Re: Veľké oči...
No ja to vobec nemam popletene ale skor Ty ako mozes zrovnavat BMW a M-B??? A asi si nesedel a nesiel vo Phaetone ked pises ze VW proti MB nema sancu. Phaeton bol protivnik predchadzajuceho Ska a to aj poriadne knokautoval. Zatoze existuju ludia ktory vidia znacku MB a su z toho namako neznamena ze je
MB aj take dobre. A ked Ti to nestaci takv nemeckui sa predava viac A6 ako Eciek a 5tiek!! A nemci si vedia potrpiet na kvalite. Keby si zil v nemecku tak by si zistil ze BMW je u nich uplne rovnocenne ako Audi len trochu vyssie vnimaju MB ale to len kvoli prestizi a image znacky ale uvidime za 10rokov podla mna sa to uplne vyrovna
Avatar - VDC
6. 3. 2007 23:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 3. 2007 06:08
Re: Veľké oči...
Neviem, odkial beries informacie, ale take blbosti tu malokedy citam...ake auta chces zrovnavat, ked nie priamych konkurentov?.....do tejto rodiny VW nebude patrit ani ked vymysli 10 takych vozov ako Phaeton.....ten je len vykrikom do tmy...BMW a Mercedes, to su hlavni rivali, je uspech Audi, ze im obcas zamiesa karty, ale VW na to rozhodne nema.
neregistrovaný "d"
7. 3. 2007 16:03
Re: Veľké oči...
OK chalani vidim ze su tu sami mudrci ktory vedia vsetko a hlavne o BMW a MB konkurencii len to prosim nehovorte v kruhoch kde sa v autach vyznaju lebo budete mat trapas. Ale ved na to vsadza hlavne MB ze sa najde dost takych najivkov ako Vy ktory si myslia ze MB je best bez ohladu co o tom vedia. A este jedna vec polovicka techniky ak nie aj viac z Phaetonu je v Bentley tak asi to nebude v tom ze VW na to nema ale v tom ze ludia su obmedzeny. Priame porovnanie Touareg vs ML nema tiez MLko sancu a hlavne co sa tyka kvality vypracovania a uz nehovorim ani o tej 7 stupnivej prevodovke ktora trha ako 4stupnovy automat v nejakej amerike.
neregistrovaný "vladik"
6. 3. 2007 13:43
výkon dostačující
BMW, Mercedes-Benz, AUDI i VW nabízí v této třídě třílitrový dieslový motor, který svým výkonm u všech automobilek zrychlení cca 7-8s na 100km/h a max. rychlost okolo 240km/h to jsou výkony které jsou dostačující na pohodlné cestování neřikám, že je to nějaký žihadlo, ale pomalý to taky není a navíc se spotřebou při normální jízdě okolo 8litrů nafty na 100km a na dálnicích je to navíc spořivější než většina Fabii od 1,2 až po 1,4 a starobního 2,0 nevyjímaje mam skušenosti s BMW 730d a musím říct pohodlné, reprezentativní a celkem i svižné pružné zrychlení nejlepší volba pokud si nechcete hrát na závodníky a navíc třetinová spotřeba oproti benzínu (pokud jedete naplo) ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 15:08
PHAZÓNA
Sakra mari, tohle je auto za pár šupek. Vždyť dnes ti ho VW servíruje za cca 1,9 miliónu... a na stříbrném podnose. Za tu cenu získáváš takřka technicky dokonalé a současně takřka největší auto na světě... to je to, oč tu běží. Kdo se jednou projel v Picantu, ví, o čem píši... Takže, jestliže chceš sekat patky, ber sedmičku od BMW, eSko od MB, či Aosmu... jo, to je první liga... za prvoligovou cenu. Osobně bych ovšem neměl sebemenší problém jezdit Phaetona za VW cenu. Motor, podvozek, výbava, pohodlí, vše eňo-ňeňo. Nedostává se jen image. Ano, tohle VW nedocenil... ovšem v kontextu ke konkurentům své třídy, nikoliv k naší peněžence. V tom je naopak Phaeton velkou inspirací. Ostatně, jak trefně píše zde kolega - co chceme od první luxvwlaštovky? Dejme Phaetonu deset let a uvidíme... Třídní boj, vpasovávání do nových tříd... to chce čas. Technika je dokonalá, dožeňme ji srdci a mozky. A velmi silně v tomhle souhlasím s Dinarovým soudem. Nežijme v bludu, že luxusní třídu valí jen potenciální dravci silnic. Naopak, tahle auta mohou uspokojovat i kidnější povahy... tekže není co kritizovat. A ten motor? Ten je na velkou medaili. P.S. Mimochodem, na silnici působí Phaeton velmi, velmi důstojně.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Gougy"
6. 3. 2007 15:28
Re: PHAZÓNA
Nemít to lidové logo, prodával by se mnohem lépe....
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 15:45
Re: PHAZÓNA
Ty si tak protirecis. Ked ide o VW tak hovoris naco premiovka a ked ide o ostatne automobilky tak sa tou premiovostou ohanas vsade dookola. Si uplne k smichu. Toto auto nemalo a nebude mat potencial je to len umela snaha VW nieco si dokazat no v daka bohu nevydarena. Ak si cital v USA za mesiac 2 ci 3 kusy to je priam na smiech. GTI este ze tu mas takych pritakavacov ako Dinar inak neviem :no: :no:
6. 3. 2007 15:56
Re: PHAZÓNA
Ach jo, Pipo, máš ty to se mnou ale těžké pořízení viď. Tak čti, to by se ti mohlo líbit: Za devatero dílnami a devatero dálnicemi, žil jeden malinký, ustrašený klouček. Říkali mu Hipo. Měl na hraní malé dřevěné autíčko a stále dokola žvatlal: "auvej, auvej". Jeho tatínek se nad malým synkem slitoval a když mu bylo 5 vydlabal mu z kůry stromu na dvorku větší auto. Mělo na zádi malilinký nápis Phaeton a na předku malilinké logo VW... A ten náš milý Hipo, kdykoli upadl, žvatlal stále dál - "auvej, auvej" A jeho tatínek ho chválil, hladil po hlavičce a zpíval mu ukolébavku "áno fauvé, áno, fauvé..." A pak zadrnčel na zrcátku Phaetona pověšený zvonec a pohádky je, milý Pipo, konec.... P.S. Odhadoval bych, že tohle by už se ti možná i mohlo trochu líbit, Pipo. Co?
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 16:13
Re: PHAZÓNA
Uuu a zase to iste, ze ja som us toto niekde cital. Aaa ano us si mi to raz pisal no nic asi si nevymyslel nic nove ale je to trapne ako vzdy :no: Nie GTI ja nemam s tebou ale s tvojimi, ked to us musim povedat sprostymi nazormi. Inak ako si zase ukazal pisal si o nicom len si to zabalil do pozlatka ako si to ospevoval inak informacna hodnota nulova ako vacsina(chcel som napisat vsetky ale to by som ti krivdil) tvojich prispevkou kde spomenies VW. Us som ti to asi pisal us aby tu bol ten filter na prispevky urcitych clenov to sa budes divit ako ta budu mat ludia radi. To si us budes pisat sam pre seba ako sa to us pomaly stava dakuj bohu ze ta aspon ja este citam >:-[]
neregistrovaný "SHerpaX"
6. 3. 2007 22:33
Re: PHAZÓNA
Od tebe jsme se vsak dozvedeli informaci az nad hlavu :no:
neregistrovaný "LS"
7. 3. 2007 09:53
Re: PHAZÓNA
Nevolal spíš "fauvej" "fauvej" ??? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pol"
7. 3. 2007 00:20
Re: PHAZÓNA
:yes:
Avatar - VDC
6. 3. 2007 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2007 16:02
Re: PHAZÓNA
Pěkné... v kontextu k mému příspěvku ovšem trochu mimo. Jen to promysli, jestli přeci jenom nemůže být velikost auta (tedy velkých sedanů) tím hlavním důvodem pro koupi... Co? Vžij se do role.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2007 16:31
Re: PHAZÓNA
Vizualita Lexe a Phaetona je snad jasná ne? VDC, já nepíši o tom, že majitelé velkých lexů touží po BMW... naopak, jsou jezdci BMW a pak jsou jezdci Lexů. Je to jiná liga, a nikoli já, nýbrž kolegové na diskuzi tuto ligu staví do roviny. Já ne. Zrovna tak jako nestavím do roviny Phaetona a eSko... Neznám přesně cenové poměry těchto aut. Podívám se. Někde jsem četl, že ho lze pořídit velmi, velmi výhodně... snad cenový bonus cca 200tisíc...
Avatar - VDC
6. 3. 2007 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2007 18:11
Re: PHAZÓNA
No, tak na tuhle cenu poskytuje VW slevu 200... a to už něco je - 1,8miliónu... Vedle toho to chce porovnat výbavu. Mrkni také na porovnatelnou výbavu.
anonym
6. 3. 2007 19:18
Re: PHAZÓNA
No jo, ale co ty vis, jaka bude kdy akce u M-B? Bavme se o cenikove cene. Navic Phaeton je proste generacne starsi! Nemuzu uverit, ze u ti u vlajkove lodi nevadi dalne-vychodni pristup "sleva v akci a vic vybavy", abysme prebili konkurenci...
6. 3. 2007 19:44
Re: PHAZÓNA
Ta sleva je přece proto, že se prodává méně, než by VW chtěl. To nemá s dálným východem co do činění.
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 20:51
Re: PHAZÓNA
Kamarádka dělá pro VW a říkala že při jedné poradě s dealery jeden jejich zástupce oslovil ostatní kolegy že kdyby někdo měl zájem o fungl nového Phaetona tak jednoho mají. Uplně nové, nejeté, akorát mu už 2 roky stojí v showroomu.... To myslim tohle auto vystihuje.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
tu nejde o cenu, u phaetonu sa dá urobiť o dosť lepšia ako u Ska. Ja by som tie dve autá neporovnával.
Keď sme to kupovali u nás, tak chalani chceli autá, ktoré si môžu sami šoférovať (a k tomu 4kolky a diesel), to sa ešte u phaetonu dá pochopiť ale u Ska si neviem predstaviť, že by som to šoféroval sám, to už chce vodiča.
Phaeton je obyčajné auto, síce trochu väčšie ale stále obyčko auto. Jednoducho ľudové auto a tak to aj beriem(e).
6. 3. 2007 19:01
Re: PHAZÓNA
Ač jsem s ním nejel, tak jsem akorát přidal podobný příspěvek. Takže jsem další, co to tak vidí.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 23:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
mne to tak príde, že by to malo mať vodiča. Aspoň tak je to v okruhu ľudí, s ktorými sa stretávam pri práci.
Neviem sa vyjadriť k S65, nemá to nikto okolo mňa. V každom prípade keby som bol v situácii kedy si mám šoférovať auto tejto veľkosti idem do CL.
Avatar - VDC
6. 3. 2007 23:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
no poviem to inak. Ako náhle by som potreboval auto na dlhé cestovanie ani chvíľu by ma nenapadlo to šoférovať sám. Môj čas je na to moc drahý...
Teraz offtopic. Čo by som mal potrebovať vzadu okrem klímy, telefónu a niečoho na čo položím notebook? Viem si predstaviť, že si pozriem správy a podobne ale fakt nič iné ma nenapadá.
A k tomu úspešnému človeku s vkusom. Neviem aké sú kritériá na úspech tu na auto.cz ale ja som spokojný a cítim sa úspešný aj keď vypadnem zo zablateného landcruiseru :)
Ale možno príde doba, kedy k tomu budem potrebovať aj Sko :)
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
v jednej akciovke kde som akosi spoločník, máme dva kusy. 3 litrové dizle. A nestáli ani 2mSKK. Podotýkam nové. Dealer spraví čokoľvek aby ho predal. Neviem či majú povinné predaje z každého modelu alebo ich k tomu vediet iná vec. Je mi to jedno. Za tie peniaze je to dobrá kúpa. Až na pár detailov, ktoré kazia dojem. Napríklad u obidvoch náhle a bez varovania sa rozsvieti kontrolka motora, vypíše sa hláška a hajde do servisu, kde len bezmocne krútia hlavami a flashujú a flashujú. Ďalšou pikoškou je bezpečnostný šrób na kolesá, ktorý akosi ani v jednom aute nebol. Maličkosť ale kua zamrzí. Ďalšia vec, ktorá by mňa osobne nas*ala je navigácia s CDčkami. Hotová diskotéka v dnešnej dobe. Prvé auto sme brali nejakú skladovku a nebol tam park asistent, nedokážem pochopiť ako niekto môže objednať relatívne veľký sedan bez toho.
Zase aby som len nehanil, jazdí to pekne, tobôž keď si spomeniem na faktúru. Síce by to chcelo iný motor ale kolegom to stačí a sú spokojný. Priemerka pri behaní mimo mesto/mesto pol na pol, rovných 10. Bombuhren v strede palubovky sú tiež pekné. 4 zónová klima poteší.
6. 3. 2007 18:51
Re: PHAZÓNA
skdd, co sa clovek nedozvie o tvojej orientacii :-) To ze mas koncernove male rychle gulate chapem, no toto ma prekvapilo... ;-)
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
toto by som si ja v živote nekúpil. Chalani si kúpili tieto, ja mám svoje auto takže som nepotreboval (pravdupovediac ja už VW nikdy po skúsenostiach so servisom - aj tak je to absolútna konfekcia). Šetrím na ultimu gtr.
Malé gulaté pôjde do preč toto leto.
7. 3. 2007 08:28
Re: PHAZÓNA
ufff, odľahlo mi... :-) ultima gtr? Len či nebude treba priobjednať zvýšený podvozok a odpuženú sedačku... ;-)
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
ee ale dostávam doma všelijaké ultimáta :)
7. 3. 2007 06:15
Re: PHAZÓNA
Vcelku ale dojem nie najlepsi, banalne poruchy co zapricinia odstavenie auta do servisu, to pokazi naladu. Za tie prachy cakam aspon spolahlivost, bez ohladu na to, ci je auto velke a o tonu tazsie, ta cena predsa nie je len za material...
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: PHAZÓNA
yo nepoteší ale zase ruku na srdce, ktorému autu sa to dnes nestáva (aha viem, môjmu outbacku :)) Ako som napísal VW obyčajné väčšie auto
6. 3. 2007 18:57
Správný motor
Nechci tady obhajovat Phaeton, ani VW, ale když už to auto existuje, pak je tří litrovej diesel ten pravý motor. Nechápu Phaeton jako konkurenci S-ka, ani 7-čky. Rozměrově můžou být podobní, ale tam to také končí. Phaeton je velký, pohodlný (ne luxusní) sedan, tečka. Od Passata jej dělí necelých 30cm. To je jako rozdíl mezi Focus sedan a Mondeo sedan. Konkurence (ikdyž rozměrově menší, ale zase ne o tolik) je Citroën C6, Honda Legend. Každý vyniká v něčem trochu jiném. Nesnažím se cpát Phaeton o třídu níž, ale velikost je jen jedno kritérium. I cenově tam zapadá. Jak psal SKDD, novy sezenete za 1,6mil(CZK); Legend 1,5mil. Velká obyčejná (rozuměj neluxusní, ne tolik prestižní; nemůžu napsat mainstreamová, protože Phaeton opravdu netvoří žádný hlavní proud, ani C6, ani Legend) auta na pohodlné polykaní km. Je jen škoda, že sám VW řadí Phaeton pobok Mercedesu a tento nerovný boj zákonitě prohrává. A v tomto kontextu i 3.0 diesel dává smysl.
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2007 06:16
Re: Správný motor
:yes: rozumne napisane, plne suhlasim :yes:
neregistrovaný "m"
6. 3. 2007 21:35
najkrajsi vw
zil som vo frankfurte - videl som ich tam vcelku dost. je to najkrajsi vw. konzervativny design ako sa na taku limo patri. urcite by som skor kupil toto ako MB-S ci BMW-7 alebo Auti 8
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
7. 3. 2007 00:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2007 22:59
Phaeton.
Je to černá díra na peníze (ostatně tak jako Bugatti). Místo toho aby potichoučku zmizel ze scény, do něj VAG utápí další peníze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 19:52
Přátelé, asi se mnou nebudete souhlasit...
přátelé, asi se mnou nebudete souhlasit, ale LIMUZÍNY LUXUSNÍ třídy se kupují jinak než vozy tříapůl metrové třídy. Cena, spotřeba a náklady na servis hrají opravdu až druhou roli. Jinak by si nikdo nikdy nemohl vozy této třídy koupit. Pokud je někdo vysoce postaveným bankéřem, právníkem, lékařem ,.... a společnost ve které pracuje na to má, tak si koupí prostě to, co se mu ZDÁ nejlepší. A protože bankéři, právníci, lékaři autům vůůůbec nerozumí (sami to přiznávají) tak si koupí auto od trojlístku Mercedes - BMW - AUDI protože ví, že tato auta jsou OBECNĚ dobrá, ale hlavně mají SYMBOL třídy - kam náš bankéř, právník či lékař patří, (nebo chtěl by patřit!!!). A k tomu patří jako "druhé" auto Porsche, nebo jiná značka (Ferrari, Lambo, Jaguar,...a já nevím co ještě). A při vší úctě k VW, modelem Phaeton (i když je bezesporu technicky dobrý) do kategorie luxusních limuzín SYMBOLEM nepatří. A komické počty prodaných Phaetonů moje slova potvrzují...
Rozbalit vlákno
0