Malosériový producent supersportovních vozů, společnost Pagani, doveze do Ženevy nejsilnější Zondu všech dob. Verze R má nový motor, 750 koní a 710 Nm.
:yes: Ani nie viac informacii ale nadhlad (insight), logika a systematickost. Vsetko to co tomuto clanku na auto.cz chyba. Tym padom trpi aj uroven celej stranky, pretoze podobne comment-clanky (ako keby urcene na popis fotiek) su na urovni casaku pre zeny. A ZZ! Diky za dobry link ;-)
taky jsem tomu zpocatku neveril, ale jelikoz ma soucasny motor 7,3 pri nejakych 650 konich/6200RPM a 780NM a tenhle ma mit 750 koni a 710NM, tak by to nehralo. Jasne z toho vyplyva - vyssi udaj vykonu v konich nez udaj tociveho momentu v NM - ze se jedna o vysokootackovy atmosfericky plneny motor. Ono jiz hodne napovida to, ze ma servisni kontroly naordinovany po kazdych 5,000 km.
Asi opravdu používá 6.0 V12. Je to celkem překvapivý krok. I když nikde jasně nenapíšou Zonda R má ten a ten motor. Akorát všude píšou, že motor používá prvky z GTR. Počkáme na Ženevu, tam to rozlousknou ;-).
nechybi ti tam Ariel Atom? prave ten bych bral...motor z Civicka TypeR+turbo=300koni a vazi jen pul tuny ;-) ...ale nevim jestli se vyrabi i v levostrannym rizeni...
Do Zondy S jsem se zamiloval na první pohled...pak přišlo eFko a láska se prohloubila....a závodní sestřička s eRkem za jménem vypadá velmi nadějně....(jinak pokud nějakej supersport tak bych bral Zondu F...nejkrásnější, nejhezčí zvuk jakej jsem slyšel...a je hafec vzácná)
Neu ist auch der Sechsliter-V12 von AMG, der den Zonda mit etwa 750 PS in höchste Geschwindigkeitsbereiche katapultieren soll. a info mam jeste z jinych zdroju jako
Tak doufam, ze ted vsichni pochopi, ze MB umi delat extremne vysokovykonny motory. V tomto aute je totiz 6,0 V12 z AMG CLK GTR vysponovany na 750 koni pri 8,000rpm coz je 125 PS/litr.
Pokud se bude jednat o silniční verzi, pak tu máme nového krále supersportů. Kdo pravidelně sleduje Top Gear, pak ví, že Zonda F, byla na testovacím okruhu rychlejší než Enzo, MC12 či Carrera GT. Ten motor 7.3 AMG, to je nekonečná studna výkonu. Začínal na 555 konících a dnes 750. I když nedisponuje takovou technikou jako Enzo, stále dokazuje, že nepatří do starého železa. A to se poprvé objevil v předchozí generaci M-B SL73 AMG. A co se týče vzhledu-exot je to teda pořádný, ale to FXX také. Každopádně bude zatraceně rychlá. A zvuk - lze snad ještě překonat jekot Zondy F? >:-[]:yes:
To ne... Ale myslel jsem i "silniční" verzi. Jinak Enzo (neFXX) je, pro mě, pohlednější než Zonda. Co se týká zmiňovaného výběru, asi bych si nevybral, FXX je poničený Enzo, toto MC12 [odkaz] vypadá líp než dvojbarevná "série", větší huba mu jenom prospěla, ale taky mě nějak extra nebere. Pokud by se mi něco v téhle kategorii líbilo (bez ohlížení do minulosti), tak bych rád viděl toto v "sériové" podobě [odkaz]
Chce snad někdo po Zondě R, aby byla hezkou? Chce to někdo po Enzu FXX nebo jiném okruhovém plně funkčním speciálu, kde je vše podřízeno souboji se stopkami?
Facelifty jsou decentní ale praktické. Může mi někdo vysvětlit, jak je facelift praktický. A pak bych prosil vysvětlit praktický facelift na "praktickém" autě jako je Zonda... Nakonec bych chtěl vysvětlit praktický facelifty praktické Zondy R. ;-) Jo a pokud chcete víc informací, tak doporučuji: [odkaz] >:-[]