Novinky
0
Nemozes dat hned 4.2 TDI ... najprv musia poriadne trzby narobit s V6 TDI a potom este nech si kupia aj 4.2TDI 😊)To je politika bohuzial..A v jari V12 TDI 500k/1000Nm 😊 to bude v podniku sranda 😊)
Přejít do diskuze
Q7 V12 bude niekedy na jar 2008 a cena by nemala presiahnut 120 000 ... eur 😊)A v touaregu asi nie no mozem ti to zistit ak chces.
Rezešová rozhodně ne. Já jen makám jak barevná a celá má rodina také a proto si tyhle auta můžu dovolit (Q7 a Touareg) Poršáka má můj kamarád. A abych ti odpověděla přesně. Ano jezdím v nich denně.
Kluci, nechci se do toho nějak moocc montovat, ale i mě se zdá Q7 docela neohrabaná, X5 jsem neřídila, to neznám, ale z vozů, které jsem si zařídila, nebo jimi běžně jezdím (Touareg V6 TDI, Q7 V6 TDI a Cayenne v benzinu - pravda, to je o něčem jiném) jsem si jistá že Q7 na Touarega v terénu nemá. Je to jen bachratá A6 a když se sundájí z Poršáka nizkoprofiláče, tak by jste nevěřili, co ta kárka umí. A nemyslím tím zdaleka jen dálnici. To ani omylem.
a este jedna poznamka mam znameho ktory je na BMW a ma 745 novu. Mal moznost potom jazdy na A8 W12 a aj ked povedal ze brzdy ma lepsie BMW co nepopieram ani ja tak interier jednoznacne bol v Audi lepsie vypracovany s kvalitnejsimi detailami. To iste plati aj X5 a Touareg, Q7. Interier je u Touaregu a Q7 na vyssej urovni o X3 ani nehovorim lebo to je plast made in China a to bola tusim verzia X3 3.0 ds s full vybavou.
lenze aj novinary maju svojich favoritov. a ak mas viac cisel autobildu tak zistis ze BMW vyhrava skoro vzdy aj ked bol tej a4 a 3 radu vyhralo BMW pritom tie dovody na vyhru boli dost otazne. Proste kazdy je len clovek a to plati aj u novinarov.
no nehovorim ze X5 je zla ale ak si nedokazal zabudnut na jednu jazdu s X5 tak si davaj pozor na M5 alero RS4 lebo to potom asi skolabujes hned. X5 nieje podla mna auto ktore ma nieco co ine nema pretoze ak chcem auto na cestu tak si kupim 5 alebo a6 a ine X5 no a ak chcem auto do terenu tak kupim Touarega alebo Rovera. A ked chcem auto hlavne na cesty a obcas do lahkeho terenu ako je napriklad vylet na rybacku tak kupim A8. Takze neviem pre koho je robena X5 ale asi hlavne pre zeny ktore musia byt vysoko za volantom aby vobec nieco videli. X5 je jednoucelove a to by SUV nemalo byt aspon podla mna
Jo,to je dobré,že to máš.On to někdo tady dal na net,ale ono tam totiž asi nebylo všechno.Jinak moc díky za informaci.S tou hmotností máš částečně pravdu.Jinak ale nevím,proč by Ti co to testovali,cpali BMW před Audi?Vždyt obě jsou to německá auta.Mýslím,že to BMW muselo získat hodně bodů za univerzálnost v této disciplíně.Jinak fakt nevím.Ještě jednou moc díky za informaci.007
Q7 nieje konkurent X5 ale skor XC90 a inym 7 miestnym SUVkam. Hlavne made in USA. X5 porovnavaj tak s ML a to tiez nieje nic moc. X5 je samo o sebe trieda SUV na cesty kde je super ale to je asi tak vsetko. Ale na ceste musim uznat ze je dobra. Ale SUV si nekupujem aby som chodil po cestach ale aj po terene. Takze kvoli tomu u mna nikdy nebude X5 ako poriadne SUV
Ano,vím. Mám ten časopis před sebou:Autobild allrad č.2/07. Je to pravda co píšeš, ale novináři Autobildu nejsou moc korektní. Porovnávají X3(pohotovostní hmotnost 1860kg) s Q7 (2420kg). A je potřeba číst i dál: absolutní tažná síla X3: 719daN, Q7:802daN!!!, zrychlení na dráze do kopce s DSC (ESP) X3: 15,2 sec, Q7: 11,4 sec!!! vypnuté DCS (ESP) X3:14,2 sec, Q7: 13,6 sec!!!. A v jediném parametru tzv. relativní trakce vyhrálo BMW X3 38,7%, Q7😁3,1%. A na základě tohoto jediného parametru BMW obsadilo 2.místo před 4.Audi. Inu novináři to umí napsat tak, jak potřebují...
ano,můžu souhlasit.Ale tak Pavvo nemůže psát,že nejlepší je Tuareq.Každý si má koupit,co mu vyhovuje.Ale co vím,tak v každém testě X5 vyhraje nad Tuareqem.A co se týče té trakce,tak jsem viděl test trakcí.Na 1.místě Subaru na 2.BMW.Až na 4.bylo Q7 s jejich pověstným Quatrem a na posledním místě byl Lexus.
Pochopitelně že záleží na tom, co od auta požaduješ. Tuareg má ze jmenovaných vozidel nejlepší trakční schopnosti podvozku, Q7 je jen o malinko horší. V lehkém terénu se BMW prostě nechytá, neboť na jízdu v lehkém terénu není stavěné. BMW je vynikající na suché kvalitní silnici, tam je pro změnu pomalejší Tuareg. Podobně je to s motory. BMW má vyšší špičku výkonu a točivého momentu. Motory Tuaregu a Q7 mají nižší výkon a točivý moment, ale jsou využitelné v širším rozsahu otáček. Není správné ptát se co je lepší, je prostě potřeba hledat co komu vyhovuje. Někomu BMW, jinému WV, jinému Praga V3S, kterou kopíruje Hummer, žejo.
no myslim ze za chvilu ty bude nejaky 10-litrovy 16-valec s 800 konmi a 1500 newtonmetrami.a cez mesto pekne 50 km/h a mimo mesta v zacpe tak 40-80 km/h ako na skode 105.
A je to tu!Konecne!podla mna najoptimalnejsi motor pre Q7.V neoficialnych spravach pred 4 mesiami bol este uvadzany krutak 750 Nm, teraz je na svete 760Nm oficialnych...Aspon viem,ze moje zdroje su ako tak OK.No, ML 420 CDI mas pruser! >😁 , GL 420 CDI - to iste.Len som zvedavy, ako dlho bude trvat BMW kym da do X5 4,5D...To bude vazne.Ale aj tak drzim palce Audinam, tak ako vzdy.O kolko viac ich ale mohli predat, keby ten motor davali uz davnejsie...typujem tak +30%, a to som este skromny...GO AUDI, GO!!! 😄 :yes:
Na podzim bude NOVÁ!!! X5 s motorem 3.0 ds sériově 220kW a 590Nm, chip za zhruba 20 tisíc přidá ještě min 30kW a 90Nm což je celkem 250kW a 680Nm za cenu kolem 1,8 mil. Kč s DPH. Tomu nemůže cenově a jizdně konkurovat ani tento velký a těžší 8válec a hlavně, má to dvě turba, takže táhne hodně hodně od spoda. Šestiválec je lehčí, a kdo tento motor s 210kW zná z dnešní X3, tak musí mluvit v superlativech. Má v základu dvě tuny a sériově z 0 na 100 za 6,5s. Už se na tohoto kvapníka od BMW moc těším 😄
X5 som soferoval sice len jediny den, ale nie je to ziadna uskakana koza. Je to jedno z naj aut na trhu. Q7 je moc velka a neohrabana, ML je dost tuctovka, ale x5, x5 to je auto na ktore clovek len tak nezabudne. Bud si vwfil, alebo ano podla tvojich rakcii na bmw. :no:
Co mi mel vysvetlit a co bych mel pochopit. Srovnavas Touarega a Q7. A prave Q7 byla postavena aby konkurovala X5 jakozto krali daneho segmentu. Takze co se neda srovnat ???
Jen reaguju na horni prispevek, kde Q7 je neohrabana a Touareg je proti ni nejnej. Kdyz proti Touaregu postavim na silnici X5, tak je tu kvalitativni rozdil - minimalne tridy. A pokud s nimi paavo jezdil a jizdu dokazal vnimat, pak nechapu jak muze napsat neco o koze.
Možná pro Tebe je nejlepší Tuareq,ale potom se domnívám,že zapomínáš na několik důležitých vlastností:řízení,jizdni vlastnosti,agilita,motor,ergonomie.A tyhle vlastnosti určitě Tuareq nemá lepší jak X5!!!!!!!!!!!!!
Rozmyslal som nad kupou V12, ale ako to tak vidim V8 bude stat nejakych 2,6M czk (myslim podla tabulky)... V12 bude nejakych 3,5M czk (typujem) a to bude nejakych 4,5M SKk bez extra vybavy 😒 To uz je pekna palka ja cakal tak 3,5M V12 bez vybavy.... nevite nekto nejaku oficialnu cenu priblizne?? V8 a V12 ? dik
V 8 TDI už sa začinaju robiť ,zatial ako 0 seria .A to počkajte na V12 TDI ,krutik 1000 Nm ,500 koni ,to bude prda .
Jsem trochu v rozpacích, nad velice výkonými SUV stroji. Mají ohromnou hmotnost, jsou poměrně vysoké a mají velice výkonné motory. Oproti srovnatelným limuzínám mají výrazně horší ovladatelnost, zejména ve vyšších rychlostech. Uvnitř jsou tyto vozy tiché, ohromná kapota budí pocit bezpečí a super výkonné motory bleskurychle akcelerují. Díky těmto vjemům řidiči lehce podlehnou a jedou rychle, jako se sporťákem. Jenomže fyzikální zákony fungují i na SUV...proto ty rozpaky.
Jezdil jsem pár dnů jak v Touaregu, tak v Q7. Nic proti Audinkám, ale Q7 už je moc velká a neohrabaná. Byl jsem zklamaný. S tímhle motorem to už snad bude lepší. Jinak Touareg je pořád jako SUV bezkonkurenčně NEJNEJ.