Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Čekal jsem od faceliftu trochu víc. Předek, OK, ale proč něco neudělali s tím vysokým úzkým zadkem? Přece triků je plno. Třeba vsadit do zadního nárazníku širokou otěrovou lištu zabíhající až do krajů. Opticky by došlo k rozšíření a ještě by se zlepšila praktičnost, hlavně pro lidi co nemají vlastní garáž.
Těžko u toho 3-válcového CR říct... Přeci jenom něco obdobného chystá dokonce i BMW!!!
Co mě ale zarazilo, tak to jsou údaje (na obrázcích) o rozměrech... U krátké verze se údajně rozvor o pár milimetrů oproti předchůdci zkrátil, kdežto u kombíku o 8cm prodloužil!!!!
Co mě ale zarazilo, tak to jsou údaje (na obrázcích) o rozměrech... U krátké verze se údajně rozvor o pár milimetrů oproti předchůdci zkrátil, kdežto u kombíku o 8cm prodloužil!!!!
nahodou diky novy fobii vyrazne klesl pocet nehod chodcu protoze to auto je tak hnusny ze kdyz ho chodec jen periferne uvidi tak strasne se lekne, ze hruzou zdrha nejratsi cestou co nejdal...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ktoré ponuka je asi najmenej prehľadná. Myslím, že "víťaz" ja jasný ...
Ak si si nevšimol, tak ani tak tú "výbavu" ako to, aké hlúposti tam Škoda je schopná dať, len preto, aby mala dlhší zoznam položiek "výbavy" ...
Zaujímavé, že ostatní to zvládnu na jednu stranu a Škoda má z toho "vedeckú prácu" ...
Kia Rio je výbehový model, ktorý bude v krátkom čase nahradený - dizajnovo však Fábiu "valcuje" i tak...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ktoré ponuka je asi najmenej prehľadná. Myslím, že "víťaz" ja jasný ...
Ak si si nevšimol, tak ani tak tú "výbavu" ako to, aké hlúposti tam Škoda je schopná dať, len preto, aby mala dlhší zoznam položiek "výbavy" ...
Zaujímavé, že ostatní to zvládnu na jednu stranu a Škoda má z toho "vedeckú prácu" ...
Kia Rio je výbehový model, ktorý bude v krátkom čase nahradený - dizajnovo však Fábiu "valcuje" i tak...
Hm ale tvoja zaujatost voci Skode vobec nie je kuriozna, ze :no:
Ospravedlnit ta moze len tvoja nevedomost, odporucam nakuknut do cennikov konkurencie a potom tu mozes nieco splietat o bezne montovanej vybeve u konkurencie. Odporucam zacat u Toyoty Yarisom, kde principialne veci ako hlavove airbagy, ESP, tempomat, vyhrievane sedadla mozes hladat do 30. februara a aj tak ich v ponuke nenajdes ani za priplatok. Zaujimave polozky vybav chybaju aj u Mazdy 2, Hyundaia i20, perlicka je aj Kia Rio, ked sa teda pohybujeme v triede Fabie.
Takze nabuduce ak chces napisat zaujimavy prispevok k clanku, skus nieco, co sa zaklada na pravde. Nadavat na Skodu je ale dnes moderne, ze :no:
Ospravedlnit ta moze len tvoja nevedomost, odporucam nakuknut do cennikov konkurencie a potom tu mozes nieco splietat o bezne montovanej vybeve u konkurencie. Odporucam zacat u Toyoty Yarisom, kde principialne veci ako hlavove airbagy, ESP, tempomat, vyhrievane sedadla mozes hladat do 30. februara a aj tak ich v ponuke nenajdes ani za priplatok. Zaujimave polozky vybav chybaju aj u Mazdy 2, Hyundaia i20, perlicka je aj Kia Rio, ked sa teda pohybujeme v triede Fabie.
Takze nabuduce ak chces napisat zaujimavy prispevok k clanku, skus nieco, co sa zaklada na pravde. Nadavat na Skodu je ale dnes moderne, ze :no:
Hlavne pri študovaní tých položiek "výbavy" ...
Je naozaj kuriózna snaha Škody zahrnúť do "výbavy" takmer všetko čo je na aute bežne namontované ... teda u konkurencie .... u Škody je to "výbava" ...
Je naozaj kuriózna snaha Škody zahrnúť do "výbavy" takmer všetko čo je na aute bežne namontované ... teda u konkurencie .... u Škody je to "výbava" ...
To ano, jedna se ale pouze o zavadeci cenu a ve vybave pak neni ani klimatizace, radio a centralni zamykani. Parametrove se take nic revolucniho nekona, konkurence ma v danem segmentu i vykonnejsi zazehove motory s lepsi vybavou. Cili, zadne momentove prekvapeni a pripomina mi to cele spise klasickou polevku ze sutru. Designove se taktez jedna o sveraz narodniho lovu, nosne linie jsou o generaci zpet, koncepcne vuz trpi zejmena malou sirkou, kombi patri mezi bezkonkurecne nejmene povedene na trhu. Jinak motor 1.2 TSi 63 KW se jevi jako optimalni motorizace pro Fabii. Nic proti Skodovkam, sam jezdim i v Superbu TSi.
taky jsi aerodynamický maniak jako já a vadí Ti ty větší otvory.
Některým se ty otvory líbí, mně jedničkářovi z fyziky se hnusí.
Některým se ty otvory líbí, mně jedničkářovi z fyziky se hnusí.
Nevím, proč tady nemáte i ceny. Již jsou na
[odkaz]
Třeba Fábie 1,2 TSI 63KW stojí 249 tisíc
[odkaz]
Třeba Fábie 1,2 TSI 63KW stojí 249 tisíc
rekni mi prosimte jediny inteligentni duvod sveho tvrzeni ze je predrazena...jo a ceniky z roku 2007 mne nezajimaji 😉
Vážení přátelé,nevím jak vy ale já jsem z ní úplně hotovej.Sice nejsem vyznavačem toho béžového interiéru,myslím že černý bude ideální,ale jinak naprostá nádhera.Snad už abych začal šetřit.Mám teď tu předešlou dvojku a jsem s ní naprosto a dokonale spokojený.Jen kdybych jí každou chvíli někde neodřel. >😁
tvuj prispevek nejak nechapu - skoda dela velky mlhovky aby meli tuzeri radost? zajimava myslenka...
po technicke strance lift urcite pomohl, ale pokud jde o design...no tady vypada to lip nez na te prvni fotce, ale stejne v tom nevidim nejaky velky zlepseni oproti verzi pred FL...
pri fabii zostal nah.vno dizajn ale si ju kup keď sa ti páči nikto ti ju aspoň neukradne keď ju necháš naštartovanú na parkovisku celú noc
Sohlasím s ibizou a polem, fábii bych do toho vůbec netahal, tam největší slabinu (vzhled)zatím neodstranili. 8-s Doteď jsem FII raději předjížděl, abych se na ně nemusel dívat zezadu - odtud jsou snad úplně nejhnusnější. U verze RS to bude s předjetím těžší, tak doufám, že jich bude jezdit co nejméně.
Aha, takže ty tu loudíš, aby ti na odkaz vůbec někdo kliknul a přitom ještě nadáváš jo? No jde vidět, jaký jsi ubožák....
Ostatním: Na edisku se objevil soubor se všemi fotkami v megavelikých fotkách bez jakýchkoliv přiblblých log a reklam. :yes😒br />
[odkaz]
Ostatním: Na edisku se objevil soubor se všemi fotkami v megavelikých fotkách bez jakýchkoliv přiblblých log a reklam. :yes😒br />
[odkaz]
Největší slabinou Fabie, Ibizy, Pola byly motory a to nyní neplatí.
Dokonce i 12 Ventilová 1,2 HTP 51kW prodělala vyhovující změny.
Dokonce i 12 Ventilová 1,2 HTP 51kW prodělala vyhovující změny.
Já bych ty udávané spotřeby bral z rezervou. 😉
Připočti si litr a jsem na svém. A hodnotit mezi automobilkama je vůbec utopie.
Připočti si litr a jsem na svém. A hodnotit mezi automobilkama je vůbec utopie.
že svítí jenom jedna? a druhá vypadá že nefunguje?
který *** vymyslel přisvětlování jednou mlhovkou a ve dne? Jo aha, ušetřili jsme za jedno blbý čidlo za 13,50?
který *** vymyslel přisvětlování jednou mlhovkou a ve dne? Jo aha, ušetřili jsme za jedno blbý čidlo za 13,50?
Nemáš se zač stydět, to byla instinktivní sebeobranná reakce Tvého dobrého vkusu. 😄 Gratuluji 😄 :yes:
ééééééé, hromada předražených sra.ek, postrádající charisma, těžící u nás z tradice značky, jinde ze šrotovného a příslušnosti k vw. Existuje spousta důvodů proč si koupit něco jiného....
Lancia je auto, které komplexně balancuje na hraně kýče. Nemám potřebu tu někoho obhajovat, ale osobní dojmy, které záleží pouze na vkusu diskutéra, zde nikdy nekomentuji.
Osobně jsem zvědavý na třetí generaci Fabií - nicméně si myslím, že facelift u současné generace je celkem zdařilý
(podrobněji jsem se již vyjádřil dříve... takže neopakuji).
Určitě prospělo lepší podsvícení palubních přístrojů
- navozuje to dojem luxusnějšího auta.
Škoda jen, že se facelift nedotkl zadních světel - minimálně jen u Roomsteru... jak se zdá podle fotek.
A Fabia RS? Nevím, jestli o ni bude takový zájem jako u předešlé první generace - nejspíš ne - ale je to škoda - protože ten motor může být skvělý, jen by si asi zasloužil trošku hezčí a sportovnější karoserii. Combi RS mi u současné generace nedává smysl vůbec (absolutně nesportovní karoserie).
(podrobněji jsem se již vyjádřil dříve... takže neopakuji).
Určitě prospělo lepší podsvícení palubních přístrojů
- navozuje to dojem luxusnějšího auta.
Škoda jen, že se facelift nedotkl zadních světel - minimálně jen u Roomsteru... jak se zdá podle fotek.
A Fabia RS? Nevím, jestli o ni bude takový zájem jako u předešlé první generace - nejspíš ne - ale je to škoda - protože ten motor může být skvělý, jen by si asi zasloužil trošku hezčí a sportovnější karoserii. Combi RS mi u současné generace nedává smysl vůbec (absolutně nesportovní karoserie).
Jde mi o princip, že když to udělala lancia, byl to vrchol nevkusu. Podle stejného klíče, pokud to udělal koncern VW, potažmo škodovka, je to totéž, i když doteď to byli průkopníci skvělého a originálního designu. A bílou střechu fakt nechci, nechci ani fabii. Starou jsem měl, nová mi stačí v práci celá stříbrná.
No vidís, a ja nevidím dovod, preco by vo Fabii RS mala byt DSG (ostatne svojou úvahou o lowcostovosti Skody si volbu DSG viacmenej sám spochybnil).
A proč na někoho narážíš? Nemáš ve svý hlavě nic lepšího k diskuzi, než řešit osobní vkus diskutérů?
A když chceš bílou, tak si ji tam klidně objednáš, tato možnost tu JE.
A když chceš bílou, tak si ji tam klidně objednáš, tato možnost tu JE.
Dobře víš, na co a koho narážím, co jsme tu četli, jak spodek musí být tmavší než vrch, jak na střechu patří bílá, ne černá...
Škodovácký RSka nikdy nebyly nějaké nabroušené vozy. Ať už šlo o O1 RS, nebo dvojku, či starou Fabii RS. Vždy to bylo jen rychlejší auto se sportovním paketem na každý den. V rámci koncernu škoda platí za low cost značku a musí dávat za málo peněz hodně muziky, nikdy neměla ambice stát na sportovní špici. Tuto vlastnost si zachovala i tato Fabia 2 RS. Dle mého mínění zcela zapadá do profilu značky.
Proč není v GTI 4x4, to ti tady asi napíše erudovaně white label. Já ostatně nevidím důvod, proč by tam být mělo.
Proč není v GTI 4x4, to ti tady asi napíše erudovaně white label. Já ostatně nevidím důvod, proč by tam být mělo.
Neviem, ci by sa v Skodovke stotoznili s Tvojím degradujúcim oznacením eReSa iba ako "rýchleho príjemného auta na kazdý den". Myslím, ze rýchlou Fabiou na kazdý den bude uz 1,2 TSI a ambície Skodovky s RS sú trochu vyssie. A ak naznacujes hladanie dovodu, preco Fabia RS nie, odpoved je vyssie: dizajn. Technike patrí :yes: . Tak, ako vo VW nepovazovali za nevyhnutné dat Golfu GTI pohon 4x4 (a jeho prínos k jazde oproti FWD je iste vyssí), tak ja nepovazujem za nutné dat do malého hothatcha (alebo skor warmhatcha) DSG.
Rekl bych ze jen vyuzili rezervu vykonu kterou tam meli s EURO 4, auto podle me pojede stejne.
Vydáváš naprosto normální chování převodovky za nevýhodu, nevím proč. Máš důvod jezdit pod 1400 ot?
Otázka je, jestli závady, které zde popisuješ, jsou důsledkem prasení za volantem, nebo vlastností převodovky. Osobně bych viděl pravěpodobnější první možnost. Mimoto se zde bavíme o nové 7° DSG a ne o staré šestce.
Otázka je, jestli závady, které zde popisuješ, jsou důsledkem prasení za volantem, nebo vlastností převodovky. Osobně bych viděl pravěpodobnější první možnost. Mimoto se zde bavíme o nové 7° DSG a ne o staré šestce.
Vidim že si asi s DSG este nejazdil je sice lepsia ako Tiptronic ale manualny rezim u nej v skutočnosti neexistuje stale podraduje ked otačky klesnu pod 1400ot čo ide nanervy a zvyšuje to spotrebu. Okrem toho prevodovky DSG po 150000km začínaju šklbať a servis môše stáť od 50000-70000Kč s výmenou spojky výmena oleja stojí tiež okolo 8000 Kč
Ta "možnost volby" se v tomto případě vznáší nad tím autem jen jako mlžný opar a jeden z pseudodůvodů, proč toto auto ne. V reálném světě bude takto (po zkušební jízdě) uvažovat jen mizivé procento zákazníků. Fabia RS není žádný sporťák, je to jen rychlé, řidičsky příjemné auto pro každý den. A tam se volba DSG jeví jako naprosto oprávněná a nejvhodnější.
Bodaj by si mal pravdu. Kazdopádne je to asi jediný prípad, ked prechod na prísnejsiu emisnú normu pri nezmenenom výkone znamená lepsiu dynamiku.
Nik tu kvality DSG nespochybnuje. Ja som iba namietal nemoznost volby, co pri sportovom, alebo radsej kvázisportovom aute zamrzí, obzvlást ak ide o auto z koncernu VW, ktorý si na moznosti volby zakladá. O vyssej cenovke, ktorá bude Fabiu oproti iným HH znevýhodnovat, nehovoriac.
Akorát někteří VWanatici to nebudou moct komentovat, mají-li aspoň trochu soudnosti. Copak na střechu patří černá?! >😒]
Cejtim se jak kkt, pac se povazuji za automobilovaho celkemznalce... a ignoroval jsem kombajna od fobie2 tsee hanba mi...
Chlapci, zbytečně se tu kasáte, že automat nidky a podobný rádobydospělý názory. DSG není vůbec špatná, a že bude ve sportovní verzi? Vůbec nevadí. Na tu převodovku byste si zvykli do týdne a do měsíce byste si nedovedli předsatvit, že byste koupili ještě někdy auto bez ní. 😉
je to tam psaný, i u HTP i při přiškrcení pro emise - jde to fakt jen přiškrcením výkonu? nejde to třeba taky lepším katalyzátorem nebo zase nějakou "úpravou motoru"? - je lepší spotřeba😄
lehčí některý komponenty a jiný nastavení toho motoru? že by zrovna taks tím 1.4?
Asi Motorpal kerej to dělá pro Bosche, umí ty hřídele a vyvyžovačky a to všecko líp jak Bosch😁
lehčí některý komponenty a jiný nastavení toho motoru? že by zrovna taks tím 1.4?
Asi Motorpal kerej to dělá pro Bosche, umí ty hřídele a vyvyžovačky a to všecko líp jak Bosch😁
ale viděl.. ale nerozeznals ji od FI. někdo tvrdí jak je úplně jiná, já tvrdím, že akorát v mohutnsoti a vejše. jinak je to podobný, zvlášť z boku to téměř nerozeznáš😄
O tu Fabii bych si neopřel ani kolo! >😁 Naopak Polo je dotažený do naprosté dokonalosti :yes: Krásné auto, špičková technika... nepočítám-li extrémy jako je Clio RS, tak není lepší volby než Polo GTI :yes:
tak proti naftě koenčně benzín😄 ale do rádoby "sporťáku" automat?😒
Ale ono to DSG má možnsot řadit ručně pod volantem ne? Tak to si člověk bude připadat fakt jak "na rallye" >😒] >😁
Ale ono to DSG má možnsot řadit ručně pod volantem ne? Tak to si člověk bude připadat fakt jak "na rallye" >😒] >😁
nonevíš jakej to bude mít zvuk 😄
u HTPčka od 2500 otáček nepoznáš,m že tam je tříválec😄😁
zezadu se s tím bohužel když na to tak koukneš, moc dělat nedá😞
u HTPčka od 2500 otáček nepoznáš,m že tam je tříválec😄😁
zezadu se s tím bohužel když na to tak koukneš, moc dělat nedá😞
No já to samozřejmě nemyslel jako velikostně ale myslel sem spíš tu použitelnost, ale přirovnání k Polu je určitě víc na místě. Když už je řeč o Polu GTI, tak postavit vedle něj Fabii RS tak snad většina veme to Polo.
Staci chtit... mas to jako s procesorama pro PC.... prodavali 2GHz a uz meli 10GHz... musi se zapatit vyvoj, tak ti techniku uvolnuji ve vlnach, kdyby ti dali hned to nejlepsi, museli by hned nakladne makat na necem novem...tak to chodi..
jj prisvetlujou...skoro vsechny skodovky ted jezdi krizovatky se zapnutou prislusnou mlhovkou, vsimam si toho.. a je to teda hnus 😄, holt lacine reseni...
Golf ne, to je jina trida, Polo...jinak souhlas..az na to, ze to nebude sportak, jen sviznejsi hecbrec..
Mlhovky jsou myslím dvouparabolové a plní funkci jak mlhových světel tak i denních. Možná i přisvětlování zatáček... praktické, ale moc hezký to není 😐
Jeste na tom chvili makat a bude to designove temer na urovni Felicie. Takze bravo Skoda 😉
Jak je to s Fabii2 v kombiku??? Ja ji snad nikdy na silnici nevidel, nebo jsem ji prehlizel...?
Uvidíme jak moc bude schopná i v zatáčkách 😉 Ale nepředpokládám, že si dělá zálusk na Clio RS. Fabia bude asi podobný mix jako G GTI... prostě sporťák vhodný i na denní ježdění a to je dobře když se teď budou amalganový plomby platit z vlastního >😁 :yes:
mna by zaujimalo, co urobili tej 1.4ke ze ma zrazu o trosku lepsiu dynamiku a o celych 10% lepsiu spotrebu. alebo si jednoducho povedali ze 5.9l/100 km na male auto vyzera predsa len lepsie a hlavne oproti takej i20 1.4CVVT s 5.6l/100km a 11.6s na stovku.
Zde souhlasím, že u RS je ten optický nepoměr trochu větším problémem než u nesportovních verzí.
naco ma take velke hmlovky? Aaaa uz viem aby ich vsetci ti tuzeri zapinali, ved je to cool teraz, hlavn eked ich je viac v aute a pekne osvetluju vsetkych ostatnych
Já s Fiestou nemám nějaký zásadnější "problém", ale beru jí jako něco naprosto běžného, resp. nevyjímečného, stejně tak jako Fabii. U té Fabie mě samotného ale překvapuje o kolik je starší a i v porovnání s těmito novinkami nijak "nezestárla".
Když bych vzal tuto třídu, tak jako onu trefu do černého vnímám Polo a jako stylovku (praktickou) spíše pro něžné pohlaví velmi oceňuji DS3 (ano vím, cena).
Když bych vzal tuto třídu, tak jako onu trefu do černého vnímám Polo a jako stylovku (praktickou) spíše pro něžné pohlaví velmi oceňuji DS3 (ano vím, cena).
O Fabii RS bude zrejme samostatný clánok, ale predsa: palec hore za pochopenie, ze do hot-hatchu patrí benzín. Prírastok 50 k oproti RS I je citelný, 7,3s na stovku robí z eReSa malú raketu. Skoda len tej nútenej kominácie s DSG bez moznosti manuálu. A co do dizajnu myslím, ze ani nová maska, ani obrovské sedemntástky kolesá základný dojem nesúmernosti nezakryjú, pricom dizajn je pre HH este dolezitejsí ako pri základnom hatchbacku. Skrátka vysoká stavba karosérie a masa plechu robí i zo 17´´ kolies kolecká: [odkaz]
Hele vona té Helence taky plastika pomohla, ale ruku na srdce komu z nás se líbí co? Ale z dálky vypadá celkem zachovale to jo. >😁
"Zpríjemnela" je ten správny výraz. Skrásnela by bolo asi uz silné slovo. 😉
Ad Fiesta: som asi jedne z mála, ktorému sa dizajn Fiesty na zaciatku nepácil a teraz nan zacínam pozerat s potesením, teda presne opacne, ako je tu bezne prezentované (prvoplánová lúbivost, ktorá sa okuká).
Ad Fiesta: som asi jedne z mála, ktorému sa dizajn Fiesty na zaciatku nepácil a teraz nan zacínam pozerat s potesením, teda presne opacne, ako je tu bezne prezentované (prvoplánová lúbivost, ktorá sa okuká).
Musím pogratulovat Škodovce k velmi povedeným motorům a s tím spojené velmi solidní možnosti volby. Faceliftem se výraz Fabie jaksi zjemnil a "zpříjemnil". Samozřejmě pouze faceliftem se často kritizované proporce (šířka/výška) nezměnili. Na to si budeme muset počkat na FIII (alespoň doufám, že se dočkáme). Jinak čistě subjektivně na sobě pozoruji, že Fabia "dozrála" a od rozpačitých pocitů se posunula k uznání a pevnému zakotvení ve třídě. A nevěřil bych, že to napíši, ale vedle "moderně univerzálních ocucaných bombónů" jako např. Mazda 2 a Fiesta, působí svěže jiným dojmem. Chápu, že s tím někdo nemusí souhlasit, nebo je to spíše o pocitu a vnímání a toto máme nastaveno každý trochu jinak, ale stejně jako u Octavie se i zde projevuje určitá časová odolnost onoho "strohého" designu vůči stárnutí.
Je Fabia po facelifte trefa do cierneho, alebo stále triafa mimo? Z kazdého trochu.
HIT😒br /> - prepracovaný nárazník pomohol ciastocne upravit dojem úzkej a vysokej Fabie tak, ze to teraz velmi nekricí a z predobocného pohladu vyzerá Fabia hatch asi najlepsie (osobitne s velkými diskami a vhodnou farbou); z tohto uhla pohladu treba dizajnérov pochválit, ze s daným zadaním sa popasovali asi najlepsie, ako sa dalo,
- konecne i do Fabie prisla moderna v podobe TSI motorov, a to naviac nielen v najsilnejsej verzii, ale chvályhodne aj vo výkonovej sfére jedna-stvoriek (63 kW) - 1,2 TSI - 63 kW vidím ako optimálnu volbu pre Fabiu, vzhladom na spotrebu robí dízel pre nefiremného kupujúceho zbytocným,
- napriek istej nelogickosti kvitujem i ponechanie atmo jedna-stvorky, ktorej význam vidím v tom, ze na nu sa budú robit najvacsie akcie (obdobne ako na 1,6MPI v Octavii po príchode 1,2TSI), co moze prispiet k tomu, ze vacsia masa ludí si Fabiu kúpi s dostojnou stvorvalcovou motorizáciou,
- nahradenie PD motorov common-railom nepotrebuje komentár.
MISS😒br /> - napriek maximálnemu úsiliu dizajnérov z uvedených "základných surovín" kulinársky majstrstyk neupecú, teda limity úzkej a vysokej karosérie prekonat nemozu,
- obzvlást to je vidiet na kombi, na ktorom ani nová maska nesúmernost karosérie neoklame,
- zadok zostal bezo zmien, pricom práve zadný, resp. zadobocný pohlad najviac odhaluje nesúmernost Fabie co do výsky a sírky,
- ani common-rail z trojvalcového dízla kultivovaný motor nespraví.
Celkovo vsak facelift Fabie je viac hit ako miss.
HIT😒br /> - prepracovaný nárazník pomohol ciastocne upravit dojem úzkej a vysokej Fabie tak, ze to teraz velmi nekricí a z predobocného pohladu vyzerá Fabia hatch asi najlepsie (osobitne s velkými diskami a vhodnou farbou); z tohto uhla pohladu treba dizajnérov pochválit, ze s daným zadaním sa popasovali asi najlepsie, ako sa dalo,
- konecne i do Fabie prisla moderna v podobe TSI motorov, a to naviac nielen v najsilnejsej verzii, ale chvályhodne aj vo výkonovej sfére jedna-stvoriek (63 kW) - 1,2 TSI - 63 kW vidím ako optimálnu volbu pre Fabiu, vzhladom na spotrebu robí dízel pre nefiremného kupujúceho zbytocným,
- napriek istej nelogickosti kvitujem i ponechanie atmo jedna-stvorky, ktorej význam vidím v tom, ze na nu sa budú robit najvacsie akcie (obdobne ako na 1,6MPI v Octavii po príchode 1,2TSI), co moze prispiet k tomu, ze vacsia masa ludí si Fabiu kúpi s dostojnou stvorvalcovou motorizáciou,
- nahradenie PD motorov common-railom nepotrebuje komentár.
MISS😒br /> - napriek maximálnemu úsiliu dizajnérov z uvedených "základných surovín" kulinársky majstrstyk neupecú, teda limity úzkej a vysokej karosérie prekonat nemozu,
- obzvlást to je vidiet na kombi, na ktorom ani nová maska nesúmernost karosérie neoklame,
- zadok zostal bezo zmien, pricom práve zadný, resp. zadobocný pohlad najviac odhaluje nesúmernost Fabie co do výsky a sírky,
- ani common-rail z trojvalcového dízla kultivovaný motor nespraví.
Celkovo vsak facelift Fabie je viac hit ako miss.
Teda myslím si že se to povedlo, netvrdím že je to dokonalé, ale udělali kus práce. Já dávam za 1 😄
Asi neuvidíme fotku zepředu nebo zezadu, tu chybu už neudělají. Ale k autu, z h... bič neupleteš, přesto si dovoluji tvrdit, že tedy tady pánové ze škodovky zabojovali a trochu ty disproporce uhladili, sice to není úplně ono, to by museli představit nový vůz, ale tahle plastika se relativně povedla. Konečně modernější motory. Teď už jen nepřestřelit s cenami ... 😉