Novinky
0
:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Přejít do diskuze
a co bezbpecnost, majitelia tychto vozidiel po nehodach na cestach sa pochovavaju v nich namiesto truhiel, zla kvalita japosnkych karoserii je znama, ale cim je auto mensie o to nebezpecnejsie, nedaj sa zlakat malou cenou, zivot nie je na predaj
A co takové Subaru E12, E10 či Wagon?
Taky to není boxer, pohon je pouze vzadu a přední se zapíná pouze tlačítkem 😉
Taky to není boxer, pohon je pouze vzadu a přední se zapíná pouze tlačítkem 😉
A co takové Subaru E12, E10 či Wagon?
Taky to není boxer, pohon je pouze vzadu a přední se zapíná pouze tlačítkem 😉
Taky to není boxer, pohon je pouze vzadu a přední se zapíná pouze tlačítkem 😉
Právě že obvyklá, v Japonsku se běžně nabízejí všechny kombinace 2WD-MT, 2WD-AT, 4WD-MT a 4WD-AT 😉
A co současný Justy (Ignis), nebo to ještě starší (Swift). Tos nám kámo neřek nic novýho. Jen to musíš sledovat déle než 14 dní, aby moh dělat nějaký závěry.
Toyota asi povedala asi to daihatsu a uz to vyriesili, ani sa im necudujem. Ale subaru vzdy robili aj male auticka akurat ze nie pre nase trhy.
No tohle taky neni subaru... Ale mimochodem, starý Subaru Leone taky nemělo permanent s mezinápravovym diffem, ale zadek se přiřazoval manuálně pákou....