Snad si japonci pohlídají spolehlivost, to co je dobré pro Renault nemusí lidem zvyklým na japonskou preciznost vyhovovat. To znamená, že když motor jede bez poruchy nestačí. Nesmí začít vibrovat při startu, něco vrzat , drnčet, být zaolejovaný a pod.
co im bol ten motor nanuteny? myslim, ze keby to bol nespolahlivy, drnciaci, olejom poteceny ksunt tak ho tam asi nedaju a nebudu si kazit meno...tak to asi vyskusali.
aj tak hlavnym trhom pre tento motor bude europa a japoncov si ho kupi minimum.
Tak tak... Infiniti si velmi zaklada na dojme, image a precizosti. Ved maju osobne pravidla ako postavit autosalon a kolko aut tam musi byt - su udane rozmery kolko metrov okolo vozu nemoze byt ziadna prekazka aby si klient mohol nerusene prezriet z kazdeho uhla... a medzi ne je tam este nejaka ta kozena pohovka...
Neviem co ja poznam tak napr. v Mercedese ak maju vela aut tak to je tam naskladane jeden popri druhom. Ak baziruju na malickostiach, urcite bazirovali aj na technike - tym je Infiniti zname...
hele i Škodovka diktuje svým showroomům jakou mají například mít zámkovou dlažbu, to nebude výsada Infiniti, spíš buzerace z pozice moci...
Jinak Renault vesměs vlastní Nissan a ten zase Infiniti? Nebo to je jinak? Takže klidně si dovedu představit jak Sarkozy donutí Rendl ve Francii zaměstnávat černý gumy z Guiney a ten zase montovat dýzly do Infiniti.eu
Tu nejde o dlazbu a diktovanie standardnych veci... tu islo o apel na tie nadstandardne.
Aky zamestnanec to bude robit tomu sa nevyhnes ani v FR ani D ani JP ani neviem kde...vsade moze dojst v zmene v legislative. A potom to v rukach maju personalisti :-!
Co ja viem je ALIANCIA! Renault - Nissan, cize nikto neni kupeny tym druhym...su rovnocenny. No nie som si na 100% isty.
v tom bude jenom dieselový motor, všichni - kromě tebe - přeci vědí, že pohon 4x4 nissan umí, mnoho let vyrábí a do renaultu ho dodává ...ty, haldexový tédéíčko ...!!!
Ani v jednom ze svych aut Haldex nemam. Ovsem to, co "umi" Nissan (tedy system ATTESA-ETS, neni ve skutecnost nic jineho, nez Haldex drivejsi generace. Tedy mezinapravova spojka slozena z vice lamel, ktere externi hyudraulicky system umi stlacit dohromady a tim zajistit prenos krouticiho momentu. Zbytek je jenom elektronika. Infiniti EX30 se tak, co se tyce systemu mezinapravove spojky, radi bok po boku Skode Octavia 4x4 prvni generace. A to je pro Infinity v ceskych podminkach dobra reference. Ted uz jen doufat, ze soudruzi z Francie nezavedli do toho elektronickeho systemu svou ekonomickou optimalizaci... >:D