Tak toto potvrdzuje najma dve skutocnosti - za prve, ze Korejci dobehli europsky vlak a uz nie su na chvoste, a za druhe, ze setrenie nakladov sa tyka aj Mercedesa. A urcite nebude posledny. Ze by bola vo vzduchu recesia v automobilovom priemysle?
No tak jak znám Mercedes z pohledu dodavatelské firmy, tak se šetří to je bezdebat, ale kvalita je stále na prvním místě. Takže tzn. že Korejci maj kvalitní pneu.
pozitivní je to, že vývoj je v evropě.
nebudu to rozpitvávat...ale vzpomeňme si jedno z mála aut s jízdními problémy a pak dají korejské gumy... Jo to by se u dobré automobilky stát nemohlo... Mercedes :no:
Tak za prve si spomen, ze tie problemy boli s o generaciu starsim autom, za druhe nemohli za to pneumatiky. Za tretie preco povazujes korejske za horsie iba preto, ze su korejske? To dokazuje, ze v Mercedese vidia dalej ako na spicku vlastneho nosu, na rozdiel od Teba.
Nikdo nechce urážet korejce. ;-) Mercedes je ale prémiová značka,tak by měla spolupracovat s vyhlášenými firmami.Roky výzkumu,technologie atd.například firmy Michelin jsou k nezaplacení.
Práve preto, že mali problém, začali ako jedni z mála dávať do aut tejto kategórie štandardne ESP.
A práve preto, že mali problém (a určite si to dobre pamätajú) sa nebudú púšťať do rizika s nekvalitnými pneumatikami.
z pohladu zakaznika, pytali ste sa niekedy pri novom aute aku znacku pneumatik bude mat vami vybrane auto? velka cast ludi nepozna moc znacky pneumatik a uz vobec nevie z ktorej su krajiny,
Ano, pytal som sa ale ako asi poslednu vec, zaujimalo ma tak ci budu zimne ci letne >:D Ved ktora normalna automobilka si chce spravit hanbu ze by setrila na zlych pneumatikach?
ptal sem se pred deseti lety,ptam se i nyni,takze ano.Je to zajimavy krok od MB,protoze si jiste nedovoli nekvalitni zbozi,ale pokud ja osobne mam moznost di vybrat MB+Kumho nebo MB+Michelin+doplatit,tak radsi doplatim...
Je to bohužel podle mne o dalších kompromisech, prostě potřebují ušetřit,jelikož dlouhodobý problém Mercedesu jsou příliš vyoké náklady a snaha obzvláště ušetřit u Áčka mně nepřekvapuje. Prostě
NEPATRNÉ ZHORŠENÍ PARAMETRŮ TÉMĚŘ NIKDO NEPOZNÁ.
Co se týká kvality vzpoměňme si na problémy s elektronikou ......
I KDYŽ MECHANICKÉ PROBLÉMY ZATÍM NEBYLI, ale je pro mne významným mementem, že se z toho bohužel nepoučili a předváděčka nového el. systému skončila ostudou A šéf marketingu to naboural do vozu před sebou.
Sorry, představa , že noname výrobce předběhne , jakéhokoliv
předního značkového výrobce, který dlouhodobě vymlsává a investuje do vývoje se opravdu stává velmi vyjimečně. Většinou je pouze nabídnut produkt za lepší cenu při nižší kvalitě.Neberte to jako absolutní prohlášení, ale vždy , když zkoumám tzv. výborné nabídky, kde mi nabízejí to samé , ale za lepší cenu, poté co jsou mnou nekompromisně prozkoumány, dojdu ke zjištění , že vše není tak růžové a obvykle to bývá otázka kvality.Ale to je na delší povídání.....
není se čeho obávat. To jenom my evropané, trpící předsudky vůči všemu neevropskému, máme pocit, že nás chce mercedes ojebávat. Tak jak nás korejci dotáhli v autech (Ceed je toho jasným příkladem), tak nás dotahují logicky v pneu. Ten jejich koncern je už čtvrtým největším výrobcem pneumatik na světě. A například v "nezaujatých" spojených státech se těší velké oblibě právě pro své vynikající vlastnosti. Jenže to není případ evropy... Řekněte mi, proč evropané opovrhují například značkou yokohama, která patří všude jinde ke světové špičce a na své auta je obouvají značky jako aston, lotus, bentley, porsche? Asi proto, že jsou to takové šunty... 90% evropy to ani neumí vyslovit a evropské motoristické časopisy jim v testu nepřisoudí lepší než 15. místo. A pak se nedivme těmto názorům... A to je i příklad Toya, Kumha, Hankooku byť jsou to již značky na vysoké úrovni...
V USA se auta prodávají za výrazně lepší ceny, ale je to právě na úkor kvality. Korejci nás sice dohánějí, ale podívejte se např. kdo dnes ty jejich automobilky vlastní.
Myslíš, že je to tak jednoduché? Pokud nebude vzhled a technika, tak se logicky nebude prodávat a nebude vývar! To bychom potom měli na autech stále tuhé nápravy a 1.6 by neměla 120, ale 75 koní a všechny auta by vypadaly jak VAZ 210X a všichni by byli spokojení...
Je to bohužel podle mne o dalších kompromisech, prostě potřebují ušetřit,jelikož dlouhodobý problém Mercedesu jsou příliš vyoké náklady a snaha obzvláště ušetřit u Áčka mně nepřekvapuje. Prostě
NEPATRNÉ ZHORŠENÍ PARAMETRŮ TÉMĚŘ NIKDO NEPOZNÁ.
Co se týká kvality vzpoměňme si na problémy s elektronikou ......
I KDYŽ MECHANICKÉ PROBLÉMY ZATÍM NEBYLI, ale je pro mne významným mementem, že se z toho bohužel nepoučili a předváděčka nového el. systému skončila ostudou A šéf marketingu to naboural do vozu před sebou.
Sorry, představa , že noname výrobce předběhne , jakéhokoliv
předního značkového výrobce, který dlouhodobě vymlsává a investuje do vývoje se opravdu stává velmi vyjimečně. Většinou je pouze nabídnut produkt za lepší cenu při nižší kvalitě.Neberte to jako absolutní prohlášení, ale vždy , když zkoumám tzv. výborné nabídky, kde mi nabízejí to samé , ale za lepší cenu, poté co jsou mnou nekompromisně prozkoumány, dojdu ke zjištění , že vše není tak růžové a obvykle to bývá otázka kvality.Ale to je na delší povídání.....
nie je problém s Kumhom, za 12000 km sa ojazdia a potom si majiteľ kúpi normálne gumy. Na zábeh to stačí.... asi takto rozmýšla Daimler Chrysler... Mal som skúsenosť s Kumhom, (zamestnávateľ chcel ušetriť) tie gumy vyrdžali 16 000 km a boli z nich slicky, v daždi sa tým jazdiť nedalo, stále zapínalo ASR. Kumho nikdy viac...
To je zaujimave, ja som mal tiez na aute Kumho a nabehal som na nich 50000 km bez problemov. Na druhej strane je ale pravda, ze nie som zvyknuty pohynat sa s piskajucimi gumami. Z toho som uz davno vyrastol. Problem nebol s pneumatikami, ale s tebou. ;-)
ja som mal kumho letne, 30 000km a dalsich 20 000 by zvladli, potom som si kupil letne nankang NSII ktore su vyrabane v tovarni yokohami super sedia, boli lacne a odjazdili 40 000km a dalsie maju pred sebou. zimne mam kumho kw17 tiez perfektne jazdne vlastnosti ... ked ich porovnam s good year ultra grip su na tom rovnako.
Ve Formuli 1 se mění gumy dvakrát až třikrát za závod a o kvalitě netřeba pochybovat. Záleží jak jezdíš, jaké pneu používáš (čím lepší přilnavost, tím míň vydrží).