Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pneumatiky Kumho standardně pro Mercedes-Benz A

Dan Vořechovský
Diskuze (36)
Dohoda mezi korejským dodavatelem pneumatik a nadnárodním automobilovým koncernem DaimlerChrysler je dalším mezníkem v globální spolupráci.

Automobilka Mercedes-Benz se minulý týden dohodla na spolupráci s korejským výrobcem pneumatik Kumho. Smlouva nabyla okamžitě na účinnosti a spolupráce se týká „obouvání“ Mercedesů třídy A. Kumho je tak první korejskou společností, která se stala přímým dodavatelem koncernu DaimlerChrysler. Speciálně pro modely třídy A Kumho zdokonalilo pneumatiky SOLUS KH15 (185/65R15T).

Korejsko-německý obchod se týká celkem 3,5 milionu kusů pneumatik SOLUS KH15. Běhouny a pláště těchto pneumatik jsou speciálně pro Mercedes vyráběny z nově vyvinutých materiálů. Vývoj pneumatik pro Mercedes třídy A probíhal v evropském technologické centru korejské firmy, které se nachází v Birminghamu. Vývoj se týkal především zlepšení v oblasti jízdních vlastností a valivého odporu pneumatik. Korejci uvádí, že jsou pneumatiky díky svým vlastnostem vhodné i pro větší typy automobilů.

Dan Vořechovský
Diskuze (36)
23. 2. 2007 06:49
Re: Pneu
A jak tie nnkangy jazdili, prilnavost, stopa, hlucnost, brzdenie?
23. 2. 2007 06:48
Re: Klid
Ano, ale o vzhlad a techniku sa uz nestaraju majitelia, na to maju ludi co za nich rozmyslaju a makaju.
22. 2. 2007 14:21
Re: Klid
Myslíš, že je to tak jednoduché? Pokud nebude vzhled a technika, tak se logicky nebude prodávat a nebude vývar! To bychom potom měli na autech stále tuhé nápravy a 1.6 by neměla 120, ale 75 koní a všechny auta by vypadaly jak VAZ 210X a všichni by byli spokojení...
22. 2. 2007 13:44
Re: Klid
Kto ich vlastni by ma vobec ale vobec netrapilo, vlastnikom ide o prachy, nie o to ako ktory model bude vyzerat a aka technika v nom bude.
22. 2. 2007 12:57
Klid
není se čeho obávat. To jenom my evropané, trpící předsudky vůči všemu neevropskému, máme pocit, že nás chce mercedes ojebávat. Tak jak nás korejci dotáhli v autech (Ceed je toho jasným příkladem), tak nás dotahují logicky v pneu. Ten jejich koncern je už čtvrtým největším výrobcem pneumatik na světě. A například v "nezaujatých" spojených státech se těší velké oblibě právě pro své vynikající vlastnosti. Jenže to není případ evropy... Řekněte mi, proč evropané opovrhují například značkou yokohama, která patří všude jinde ke světové špičce a na své auta je obouvají značky jako aston, lotus, bentley, porsche? Asi proto, že jsou to takové šunty... 90% evropy to ani neumí vyslovit a evropské motoristické časopisy jim v testu nepřisoudí lepší než 15. místo. A pak se nedivme těmto názorům... A to je i příklad Toya, Kumha, Hankooku byť jsou to již značky na vysoké úrovni...