Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Maserati GranTurismo: první fotografie (+ plakáty)

V Ženevě se světu představí zcela nové kupé značky Maserati. Design je jen vzdáleně příbuzný sedanu Quattroporte a spíše to vypadá, že GranTurismo je tím vzorem, který bude v blízké budoucnosti určovat designérský slovník této italské automobilky.
Zpět na článek
20. 2. 2007 08:54
20. 2. 2007 08:58
neregistrovaný "dartch"
20. 2. 2007 09:15
20. 2. 2007 09:26
anonym
20. 2. 2007 09:41
neregistrovaný "Kowik"
20. 2. 2007 09:52
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 09:55
20. 2. 2007 10:13
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 11:42
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 15:58
20. 2. 2007 09:52
neregistrovaný "subi"
20. 2. 2007 10:32
anonym
20. 2. 2007 10:50
neregistrovaný "subi"
20. 2. 2007 19:38
neregistrovaný "Galant"
21. 2. 2007 13:25
anonym
20. 2. 2007 11:44
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 18:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 2. 2007 10:15
20. 2. 2007 10:27
anonym
20. 2. 2007 10:25
neregistrovaný "Ramses"
20. 2. 2007 10:39
20. 2. 2007 11:45
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 16:53
20. 2. 2007 18:44
neregistrovaný "Well"
21. 2. 2007 08:21
20. 2. 2007 19:40
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 10:57
neregistrovaný "Jasoň"
20. 2. 2007 11:13
20. 2. 2007 11:34
neregistrovaný "markus"
20. 2. 2007 11:46
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 12:29
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 14:33
neregistrovaný "virtual"
20. 2. 2007 14:44
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 15:31
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 16:32
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 23:50
21. 2. 2007 00:34
20. 2. 2007 12:04
neregistrovaný "Pumatej"
20. 2. 2007 12:13
neregistrovaný "Filip XJ"
20. 2. 2007 12:39
anonym
20. 2. 2007 12:39
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 13:14
anonym
20. 2. 2007 13:16
neregistrovaný "Klaudius"
20. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "Johny.Rico"
20. 2. 2007 16:01
neregistrovaný "Well"
20. 2. 2007 17:09
20. 2. 2007 17:17
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 17:36
neregistrovaný "t.it"
20. 2. 2007 19:36
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 19:42
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 22:51
anonym
20. 2. 2007 18:11
20. 2. 2007 19:42
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 19:02
neregistrovaný "d"
20. 2. 2007 19:31
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 23:26
neregistrovaný "duchna"
20. 2. 2007 23:33
anonym
20. 2. 2007 23:37
neregistrovaný "duchna"
20. 2. 2007 23:50
anonym
21. 2. 2007 12:03
anonym
21. 2. 2007 01:46
neregistrovaný "MK"
21. 2. 2007 22:55
neregistrovaný "kkk"
21. 2. 2007 23:31
anonym
4. 3. 2007 02:58
neregistrovaný "mako!"
5. 4. 2007 22:13
neregistrovaný "JODUUUU"
17. 4. 2007 20:53
neregistrovaný "miki"
Avatar - Dylan McKay
20. 2. 2007 08:54
Krása
Jojo, Maserati, to můžu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dartch"
20. 2. 2007 08:58
kraska a zvire
nevim proc, ale vidim v tom trochu lexus...ale i tak je to paradni auticko. a jsem moc zvedavej, jak bude vypadat ten zadek na zivo...na ty fotce totiz vypada jako z normalniho sedanu
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2007 09:53
Re: kraska a zvire
Ten Lex,při prvním pohledu mě to také napadlo :-)
20. 2. 2007 09:15
Takto.
Trochu mi tam nerezu ostro zahranene lemy vyrezov blatnikov, ale inak je to podarene. Takto ma vyzerat Maserati. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 09:26
Wesky
Maserati Gibili ale z roku 2007, spickova prace s historii a modernimi prvky. 11 bodu z 10.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kowik"
20. 2. 2007 09:41
OMG
Na tyhle fotky čekám už asi dva roky. Tohle je auto mých snů. Je třeba rozbít prasátko, prodat barák a jít si stoupnout do fronty k dealerovi. Tahle vidím svůj rodiný vůz. Dopředu já a žena, dozadu prcci a věci pěkně do kufru. Praktický supersport jménem Masarati Coupe. Můžete v tom vidět Lexus, můžete v tom vidět třeba Fabii - mě je to jedno. Když si dokážu opodstatnit poměr ceny/výkonu/elegance/praktičnosti - nikdo už mi nevymluví že tohle auto chci mít jednou v garáži. Teď už jen dobře prodat barák :)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 09:52
Re: OMG
Jasně, sny se mají plnit :yes: :yes: :yes:
20. 2. 2007 09:55
Re: OMG
Jak velké máš to prasátko? :-)
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 10:13
Re: OMG
Moj sen je zase Ferrari 599 GTB. Ale toto je tiez v rebricku krasi a elegancie na prvych prieckach. >:D
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 11:42
Re: OMG
Souhlas...
Hypotéka na byt s garážovým stáním už dneska není problém. Di do toho. Plně tě chápu...Jen...u ..mě..stále vítězí ještě rozum nad srdcem... Fakt je ten, že cena tohohle drahokamu se bude pohybovat podobně jako ceny nemovitostí...jen jej nesmíš rozstřelit... ;-)
neregistrovaný "subi"
20. 2. 2007 09:52
pěkný ale
je to moc pěkný, ale zadní lampy mi k Maserati moc nejdou
Rozbalit vlákno
4
anonym
20. 2. 2007 10:32
Re: pěkný ale
Nejlepší zadní lampy byly na Coupéčku před faceliftem ... ty štíhlounké obloukovité... to byl originál, to se mělo dál rozvíjet ;-\
neregistrovaný "subi"
20. 2. 2007 10:50
Re: pěkný ale
jojo....ty bumerangy byly sexy
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 19:38
Re: pěkný ale
ano,ano :yes:
anonym
21. 2. 2007 13:25
Re: pěkný ale
Suhlas, zadok vypada ako starsi nadupany Mercedes AMG. Pekne, ale troska vsedne:)
20. 2. 2007 09:57
Krása vs. poslání
Já myslel, že poslání auta je vozit posádku a plnit požadavky jeho majitele. A toho asi nějací chodci skákající mu do cesty moc neberou. :-) Jinak auto je to nádherné. :yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2007 10:12
Re: Krása vs. poslání
Před tímhle prostě chodci musí uskakovat >:D
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 11:44
Re: Krása vs. poslání
P.S.
S otevřenou hubou... byť...na úrazovce...
Pane doktore..opravdu mi ty nohy urvalo Maseati? To je paráda... >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 2. 2007 18:37
Re: Krása vs. poslání
>:D >:D
20. 2. 2007 10:15
Zásah
Od Maserati je to trefa do černého...prostě nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 2. 2007 10:27
Re: Zásah
podle mě to navrhovali kuci od fordu aspoň takovej z toho mám dojem trošku iosis a nový jaguary takže podle mě to v žebříčku spíš kleslo
neregistrovaný "Ramses"
20. 2. 2007 10:25
Srdeční záležitost
Maserati mi učarovalo mnohem více než jiné značky, třeba za nynějším Coupé by moje oči vyrazily z důlků klidně i přes troje světla, mám ta auta zkrátka rád. Ovšem taky jsem si nemohl nevšimnout, že se nějak upustilo od pro Maserati typické miniaturní převodovky. Pádla jsou super, o tom žádná, ale ta maličká vyleštěná páčka pro mě k Maserati patří... Jinak ale samozřejmě :yes:
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2007 23:44
Re: Srdeční záležitost
Mozna u Cambiocorsy bude. Treba je tam vyfoceny interier s novym automatem. Me osobne na poloautomatech od Ferrari vadi, ze se padla neotaci spolu s volantem. To bych si nechal okamzite upravit - ridil jsem GranSport, ktery mel padla premontovane na volant a o 200% lepsi zazitek nez standartni provedeni. Na standart se zrejme da zvyknout, ale kdyz se packy otaci spolu s volatem, tak se na nic zvykat nemusi a je to naprosto intuitivni. PS: ta mala stribrna packa je sice efektni, ale osobne bych mozna dal prednost bezne pace nebo kompletnimu ovladani prevodovky na volantu. To by bylo teprve maso ;-)
Avatar - Dinar
20. 2. 2007 10:39
rozpaky
Současné kupé mi, z hlediska designu, přijde jako velmi povedené, tohle by mohlo být jeho dítě, tedy pokud by se spustilo s Lexusem. Bezradnost na čtyřech kolech?? :-O
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 11:45
Re: rozpaky
Zdravím tě GTI >:D
Avatar - King
20. 2. 2007 16:53
Re: rozpaky
No tě bůh. Chápu, že se ti nelíbí Civic, ale chrochtat nad skutečnou bezradností na čtyřech kolech v podání A5 a kroutit hlavou nad designem tohoto krasavce, to už mi nepřijde jako postoj soudného člověka, za kterého jsem tě považoval. Jestli ono to "Made in Germany" není nějaké woodoo formulka zatemňující mozek, jinak nevim... :no: :-(
neregistrovaný "Well"
20. 2. 2007 18:44
Re: rozpaky
Není to Německý, tak se nediv >:D .
Avatar - Dinar
21. 2. 2007 08:21
Re: rozpaky
Nečteš, nevíš, např. na design Qporte mám velmi pozitivní názor, ale staré kupé se mi prostě líbí víc než nové, pro tebe je to možná krasavec, pro mě je to proti stávající generaci ne krok do předu, ale krok nikam, proto říkám, rozpaky nad designovou nesoudržností toho auta. Ty bláboly o made in Germany komentovat nebudu, možná jsi, podobně jako dost zdejších diskutérů zvyklý, pokud jde o auta, uvažovat v kategoriích německý, italský, japonský apod., a ty osobně vidíš pozitivně jen svá oblíbená japonská auta. Já mám rád auta jako taková, rád se svezu čímkoliv a svůj názor na jakékoliv auto si dělám z toho co vidím, případně vyzkouším, a je mi šuma fuk, kdo které auto vyrábí. Takže, pokud se mi líbí Audi, pak to napíšu, stejně jako jsem x-krát vychválil Accord, což byla le mého cesta, po které se měl design Hondy ubírat, jenže pak ukázali Civic s designem vesnického tunera anebo ztělesnění nudy v podobě Legendu. To mají být auta jedné automobilky? Tohle je to pravé tápání a bezradnost, tihle hoši pořád ještě neví čím vlastně chtějí být, sportnovní, elegantní, od každého kouseky? (vzpomeň na Markův článek o Hondě a své vlastní komentáře). Píšu to proto, že Audi je pravý opak, což je to co se mi na jeho designu líbí, oni mají jasno v tom, jaká auta chtějí dělat, a je to na jejich designu vidět. A obloukem zpět k Maserati, i když jejich problém (mluvíme o designu) promítnutý do tohoto kupé není tak markantní jako v případě Hondy, je z toho auta prostě cítit bezradnost. :-!
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 19:40
Re: rozpaky
spíš mě příjde šmrcnutý Hondou S2000, ale i přesto má neskutečný švih :yes:
neregistrovaný "Jasoň"
20. 2. 2007 10:57
I se celkem dá
povede né :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - davy
20. 2. 2007 11:13
zajimave
Detaily svetel mi pripominjai jina auta, zadni Peugeot 406 coupe myslim, predni trosku TVR Tuscan. Ale celkove atraktivni auto, interier prijemny a konecne poradna saltpaka, ne jako u Quattroporte, kde je takovy to minihejblatko, pripominajici presku na kufru:-) Libi se mi a pojedu se na nej urcite podivat na vystavu a doufam, ze bude brazdit i CZ silnice. Preji pekny den vsem:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "markus"
20. 2. 2007 11:34
maserati
Je to moc pěkný ale ty maserati sou hrozný ***, fakt hrozný
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 11:46
Re: maserati
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 12:29
Re: maserati
No pokud vim tak od té doby co tam dávají ty V8 4,2L tak je spolehlivost celkem v normě. Ale ty 3200 biturbo to prý je síla. Jinak nejsem mechanik, informace mám přímo ze servisu jak mi to bylo vysvětleno. Před časem jsem o něm uvažoval, ojetém asamozřejmě.
neregistrovaný "virtual"
20. 2. 2007 14:33
Re: maserati
Ani jeden z vas supaku v Maserati nikdy nejel a uz vubec ho nevlastnil. Posuzujte na co mate a nesnazte si zvetsit sve ego kritizovanim neceho pro vas nedosazitelneho...
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 14:44
Re: maserati
Podle čeho soudíš? Ty ho vlastníš? Možná by ses divil kdo má co v garáži.
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 15:31
Re: maserati
:yes: :yes:
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 16:32
Re: maserati
Mimochodem, od koupě té 3200 biturbo mě důrazně odrazoval i jeden její majitel a fanda značky. Nakonec jsem koupil jiného itala, i když stál mnohem víc. Ale za maserati se vždy moc rád ohlédnu.
20. 2. 2007 23:50
Re: maserati
Bych chtel videt cim se vozis ty! Monoho aut, ktere to maserati na silni/okruhu natrou veru neni. S jednim z nich, konkretne s maserati GT 4,2, jsem jezdil a tve vylevy o ***, fakt hroznych tedy pripisuji spise zastydnute puberte nez osobni zkusenosti. Kdybys v nem jen jednou jel, tak bys takovou vaginalitu nikdy nemohl napsat. :-!
Avatar - VDC
21. 2. 2007 00:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Pumatej"
20. 2. 2007 12:04
jizdní vlastnosti
snad to bude i pekne jezdit..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip XJ"
20. 2. 2007 12:13
Mazda RX8
Bohužel se to podobá japonci i když asi ne zaměrně ale někdy přirozený vývoj designu přejde k podobnosti k něčemu,čemu se podobat nemá... 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 12:39
Nic jineho jsem necekal
Po aplikaci nekterych designovych prvku posledni generace Coupe na Fiat GP se dalo cekat, ze dojde k vytvareni novych vyrazovych prostredku pro Maserati. Nejsem tedy prekvapen, generalni tvar bylo mozne dosledovat jiz pred nekolika mesici, takze zbyvalo pouze cekani na detaily. Ty jsou mene "italske" nez by mnozi cekali (ono Enzo take...), ale je jasne, ze uhlazenost k ostremu GT proste nesedi. Dokazi se i ztotoznit s jakousi podobnosti vuci japonskemu high-tech a nevadi mi to. Silueta je naprosto neopakovatelna a velmi odvazna, je to stale Maserati! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
20. 2. 2007 12:39
Re: Nic jineho jsem necekal
...omlouvam se za anonym!
anonym
20. 2. 2007 13:14
Trochu na zamyslenie...
Niektori tu pisu, akoby iba znacky "bez tvare" mali narok tvarovat svoje auta volnou rukou, co im fantazia prinesie. preco by znacka s historiou a vlastnym nezamenitelnym image, nezotiratelnou face mala mat zviazane ruky? Chcu auto modernejsieho svihu, tak si ho spravia, preco nie? Konkretne tento model by mozno potreboval par detailov doladit, aby nevyzerali ako by tam boli nalepene z ineho auta, ale preco nie? A Maserati moze mat smrncovny, ostrejsie strihnuty nadcasovy model...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Klaudius"
20. 2. 2007 13:16
Trochu na zamyslenie...
Niektori tu pisu, akoby iba znacky "bez tvare" mali narok tvarovat svoje auta volnou rukou, co im fantazia prinesie. preco by znacka s historiou a vlastnym nezamenitelnym image, nezotiratelnou face mala mat zviazane ruky? Chcu auto modernejsieho svihu, tak si ho spravia, preco nie? Konkretne tento model by mozno potreboval par detailov doladit, aby nevyzerali ako by tam boli nalepene z ineho auta, ale preco nie? A Maserati moze mat smrncovny, ostrejsie strihnuty nadcasovy model...
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2007 13:27
EVOLUCE versus TRADICE
Maserati je pojem sám o sobě a myslím že nejen pro mě.Po shlédnutí prvních obrázků ale cítím rozpaky.. Technicky bude jistě vše na výši,o tom nepochybuji.Ale kam dál směřovat emočně potentní,čistý a elegantní design posledních maserati? Designu,který udělal razantní skok od hranatých tvarů "problémového období",bez přílišného patosu k histrické tradici a přesto stále tak jasně se zavazující historii značky??..Byl jsem si jistý,že italové si jako vždy poradí na výbornou (u národu,kde i běžné kabelky navrhují renomovaní návrháři se to koneckonců čeká).Ale nyní cítím směsici zklamání,rozpaků a radosti.Předně - interiér je famózní,zde velký skok kupředu.Profil taktéž vynikající.Ale ztvárnění předních a zadních světlometů..nevím nevím.Jistě že tohle není QP a musí působit dravěji.Přední světlomety se opravdu,jak někteří píší,mírně protáhly a přimhouřily (zřejmě požitím silného saké)..A odklon od originalnich tvaru zadnich svítilen už vůbec nechápu..bylo tolik možných variací,jak je šlechtit dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
20. 2. 2007 14:45
Nádhera.
Suprové..nářez.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Well"
20. 2. 2007 16:01
Maserati
Přední světla mi připomínají roodster S2000 a zadní Forda. Maserati se přiostřilo a sluší mu to :yes: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
20. 2. 2007 17:09
Co se to děje?
Nevěřím vlastním očím. Objevilo se nové auto jedné ze značek, která patří k tom nejlepšímu, čím se Evropa může chlubit. Místo toho, aby zde stály davy v němém úžasu nad dalším skvostem, řeší se tu, jestli to má světla z Hyundai Coupe, zrcátka z 407 Coupe, kliky z Trabant Coupe a víčko nádrže z Daewoo Matiz. Mám pocit, že od chvíle, kdy se stala Octavia Combi v jisté anketě nejkrásnějším autem roku 2006 před Ferrari, by mělo být českému, Německem načichlému stádu, zakázáno hodnotit vzhled čehokoli, co má víc než tři kola. 8-s Nakonec já, jehož postoj k přechvalování všeho evropského na úkor japonského je všeobecně znám, tady budu kopat za evropskou klasiku... :-O No myslím, že byste se raději měli jít věnovat oslavným esejím na technicistní dokonalost Audi A5, na dechberoucí křivky Audi R8 a BMW 6, na nadpozemskost Passatu a Golfu a stylistickou nedostižitelnost Porsche Panamera. :*) Kolem Maserati bych poprosil chodit po špičkách... :-!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "petrt"
20. 2. 2007 17:17
Re: Co se to děje?
Maserati je nádhera :yes: Mě osobně se líběj i ty hranatý z 80 a 90 let. Dají se koupit za směšné částky, ale chce to hooooodně velkou odvahu. To by mi už doma neprošlo. ;-\
neregistrovaný "t.it"
20. 2. 2007 17:36
Re: Co se to děje?
Někteří jsou možná zklamaní, protože očekávali něco šokujícího, nějaký supersport, ale Maserati dělá a bude dělat luxusní GT, a jediný jeho konkurent je AM, bohužel
s nedostatečnou technikou. Ferrari pomohlo Maserati, kdo pomůže AM? Mají nádherný a 100% vyvážený design, ale v tom je právě do budoucna ten problém, který v minulosti vyřešilo BMW Banglem.
neregistrovaný "wolff"
20. 2. 2007 19:36
Re: Co se to děje?
Kingu bez výhrad s tebou souhlasím...ale nemohu si to odpustit a napíšu to... I toto je důsledek nechválně známého anonymuse s nickem GTI. Bohužel... :-O
neregistrovaný "Galant"
20. 2. 2007 19:42
Re: Co se to děje?
:yes:
anonym
20. 2. 2007 22:51
Re: Co se to děje?
maserati je skvost itálie...a vlastně i celé evropy :yes:
Avatar - 125S
20. 2. 2007 18:11
Pininfarina
Je vidět, že návrháři zůstalo v paměti ještě něco z Ferrari 599 GTB... Ale to vůbec nevadí :-) Ps: Po modelu Quattroporte se nedalo nic jiného čekat :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 19:42
Re: Pininfarina
Teraz ked pozeram na tu novo pridanu fotku z profilu, vravim si ano, velmi podareny kusok, pretoze prave z tej nezvycajnej vlnovky ukoncenia zadnej partie auta som mal najvacsie obavy, ale je to OK. Podobnost s 599 tam malicka je. ;-)
neregistrovaný "d"
20. 2. 2007 19:02
predni spz
Predek je vskutku paradni, ale kde bude misto na povinnou spz...?? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK"
20. 2. 2007 19:31
Re: predni spz
Myslim, ze vzadu je miesta dost, tak by nemal byt problem.
neregistrovaný "duchna"
20. 2. 2007 23:26
čekal jsem víc
Nevim proč by se mi to mělo líbit kvůli tradici nebo minulosti, jak tady všichni píšou....mě se to buď líbí nebo ne...nepřijde mi to zas takovej zázrak a třeba Peugeot 407 Coupé se mi zdá designově čistší(chápu, že se to tady nikomu nebude zdát srovnatelný, ale to mi je celkem jedno...)...poslední generace maserati coupé neměla chybu, quattroporte je trochu neslaný nemastný a tohle je takový splácaný a na maserati moc divoký...ale ani současný ferrari nejsou co to bývalo, takže asi není čemu se divit...zlatá historie
Rozbalit vlákno
6
anonym
20. 2. 2007 23:33
Re: čekal jsem víc
a ta mládež je pořád horší...ty my takový nebejvali! >:-[] >:D
neregistrovaný "duchna"
20. 2. 2007 23:37
Re: čekal jsem víc
To je fakt...ani ty auta už nejsou co bývaly....50.-70.léta, to byla paráda...teď to jde do kytek(až na výjimky)...
anonym
20. 2. 2007 23:50
Re: čekal jsem víc
no jo, zase bezpečnost,emise,elektronické serepetičky,měkké plasty...někdy se bohužel pod tunami izolačních pěn ta duše auta taky spolehlivě odizoluje :-( :'-(
21. 2. 2007 00:32
Re: čekal jsem víc
Musis jit do nejakeho specialu (tam izolace nejsou) a s nim pak na okruh. Pak si nech namontovat kameru, co te bude snimat jak vypadas pri rizeni. Az do toho proniknes, tak pak uvidis, jak se pri jizde bezdecne usmivas. To je radost z jizdy. Maserati to, jako jedno z mala pro silnici homlogovanych aut, umi taky ;-)
anonym
21. 2. 2007 12:03
Re: čekal jsem víc
přitroublý usměv a podivný svalový třes ještě 10 minut po vystoupení z vozu jsem už několikrát zažil...ale s Maserati bych se nechal povozit hned ;-)
neregistrovaný "MK"
21. 2. 2007 01:46
Re: čekal jsem víc
Mna zase naopak nove modely Ferrari beru viac, hlavne 599 GTB, to je neskutocne krasne auto. A ako som uz pisal, toto Maserati je dost podobne Ferrari, takze u mna boduje na plnej ciare.
20. 2. 2007 23:32
ID pro Maserati
Myslim, ze byla chyba vymenit dvorniho dodavatele designu Maserati... Ne, ze by QP a nove GT nebyla jedna z nejhezcich aut soucastnosti, ale prece jen kabatak Ferrari i Maserati sije stejny krejci. Italdesign stvoril jedno z nejhezcich aut nejmin posledniho ctvrtstoleti: Maserati 3200GT a vdechl mu nezmenitelny styl a vyjmecne charisma. Dokonale skloubene prvky hi-tech s zivocisnosti a organicnosti designu jak exterieru tak predevsim interieru je byla uchvatna. QP ma taky silne charisma a uplne jiny designersky styl, ktery nove GT posouva smerem k moderne a technicizmu s urcitou inspiraci v minulosti. Smes to neni spatna. Nazivo bude, jak to tak u poslednich vytvoru studia Pininfarina posledni dobou byva, jeste lepsi. Jenze dle me ztratil prave onu vyjmecnost a organicnost kterou prekypovaly GT i QP, ikdyz kazde z nich trochu jinym zpusobem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkk"
21. 2. 2007 22:55
Kde je GTI?
Že by bojoval s názorově nekorektní myšlenkou snažící se jeho egu nakecat, že je nějaké Maserati hezčí než Passat? Pinin- co? Auto od Turka musí být hezčí, vždyť je to VW!!! Musí! Musí! A musí!!!
Rozbalit vlákno
1
anonym
21. 2. 2007 23:31
Re: Kde je GTI?
:no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "mako!"
4. 3. 2007 02:58
0
:-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JODUUUU"
5. 4. 2007 22:13
0
PUTA MADRE * YOU HOERENZOON ZWEINHUND anan oruspu on sefer siktim.. merde
:-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miki"
17. 4. 2007 20:53
kedy sa začne predavať?
začínam šetriť :yes:
Rozbalit vlákno
0