Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda FR-V s novým motorem 1,8 i-VTEC (103 kW) za 619 tisíc Kč

17 komentářů

I motory 1,7 a 2,0 využívají systém I-VTEC. Doufám, že bude 1,8 líp odhlučněna než je tomu v řadě Civic. Mimochodem klidně bych tohle vozítko pasoval na nejpohlednější SUV na trhu :yes: .
No jako SUV asi dobrý, ale jako MPV nic moc.... Jelo se mi v tom blbě, sedačka moc u dveří. Ale zas můžeš mít dvě stopařky v první řadě. Jinak s motorem 1,7 hrůza a děs, hlučné a pomalé. Vim že ten motor za to nemůže. Radši jsem ženě koupil zafiru.
Jojo,taky bych šel raději do Zafiry... 😄
Ak si chcel zene urobit radost mal si jej kupit Picasso 😉
No picasso předloni ještě prodávali v té staré generaci takže nebylo co řešit. Nic jiného na trhu nebylo a s oplem mám nejlepší zkušenosti. A to počítám i tolik vychvalovaný nissan. A navíc ženě je totálně jedno v čem jede, hlavně když to je tmavě červený a je k tomu ccs karta. Tahle honda je fajn, ale musíš být fanda značky aby jsi to koupil. Můj názor.
Tomiss
Jo,Zafira je určitě pohlednější,a interiér je lépe vyřešen.V FR-V jsem také jaksi nemohl najít ten správný posaz :yes:
Nerozumiem co ma FR-V podla teba spolocne s SUV??? Nemylis si nahodou je zameranie???
Nojo blbnu 😄 . Téch zkratek je nějkak moc. Taky jsem myslel na MPV 8-s . Zafira, coto je? Ta 1,7 na to opravdu nestačila.
... teda dneska perlím 8-s 8-s :no:
Tomiss
Opel Zafira 😄
Avatar - King
King
Nechápu všeobecnou averzi vůči FR-V. Je sice fakt, že se sedí dost blízko dveří, ale levá ruka má být tak jako tak na volantu, v případě potřeby se dá i celkem komfortně opřít loket. Prostě abych to upřesnil - mám 183 cm, 93 kg, fitness (kdysi) postavu a coby řidič nestrádám. Jinak ovšem 1.7 byl opravdu hlučný, pomalý a jakmile jsi chtěl jet svižněji, bral si i přes 12. Ovšem na druhou stranu, je rozhodně lepší než Zafira. 😉
1.7 nevyuziva technologiu i-VTEC ale VTEC II. A odhlucnenie sa ti nepaci v Civicu??? Hmmm... ja som ho soferoval a to nielen raz, no ten pocit som nemal...
Civic je hlučnej. Myslím, že VTEC II a i-VTEC jedno jest. Možná by to mohl upřesnit King.
Avatar - King
King
Tys opravdu perlil. >😁 Ne, i-VTEC má plynule proměnné časování ventilů, zatímco VTEC má změnu časování skokovou současně se změnou zdvihu.
Můžu potvrdit - Civik je špatně odhlučněný, řev jako od zdechlé 1,2HTP z Ml.Boleslavi .... 😒
sme vyberali nové auto. Už vtedy som sa pýtal predajcu, kedy a či vôbec sa bude montovať 1,8 / 103 kW aj do FR-V. Vtedy o tom nemali šajnu. Okrem FR-V prichádzala do úvahy len Corolla Verso -nakoniec sme ju aj kúpili (7 - miestna Sol, 1,8/95 kW);veľká spokojnosť.
Taky jsem pred necelym rokem poptaval, kdy bude FR-V s 1.8 i-VTEC a nakonec skoncil u 2.0 i-VTEC. Jede to fakt skvele, ten i-VTEC tahne krasne odspodu a tocit to jde do 7000 ot/min. Spotreba mimo mesto OK, ale popojizdeni po meste nic moc... Celkove vsak muzu jen doporucit!