Novinky
0
Tak se nám po mnoha spekulacích vrací král offroad vozů. :-!
Tomiss
0
:yes:
Blábol 1: LC 70 je velmi starý model vyráběný mnoho let zpátky.
Blábol 2: LC 90 a LC 120 jsou a byly vybavovány 3 litrovými motory se vstřikováním CR.
Nevím, kde vzal autor údajná data motoru 4,5, když neexistuje. Leda tak mohl odvodit data od motoru 4,2TD, který je šestiválcem s přímým vstřikováním V4 /ještě není to common rail.
Blábol 2: LC 90 a LC 120 jsou a byly vybavovány 3 litrovými motory se vstřikováním CR.
Nevím, kde vzal autor údajná data motoru 4,5, když neexistuje. Leda tak mohl odvodit data od motoru 4,2TD, který je šestiválcem s přímým vstřikováním V4 /ještě není to common rail.
Taky se mi zda blbost ze by moderni diesl o objemu 4,5 l mel hodnotu toc. momentu jen 430Nm... Dyt to kazdyho kdo se trosku vyzna musi hned prastit do oci, tak jak to muze autor napsat??
Blábol to není, LC70 je zcela nový model 2007 a ten motor v něm skutečně je. Podívejte se na jap.stránky Toyoty anebo na Austrálii.
Dej link, kámo. V Austrálii nic není a v Japonsku taky ne. Pokud mne nechceš rozesmát pick-upem LC78 (Australia).
Dival jsem se na australske stranky Toyoty a tam model LC70 neni, jen LC100 a LC Prado (tam pouze motor 3.0 4valec 410Nm). Nicmene dany motor je tam v nabidce u LC100, avsak neni to 4.5 litr ale 4.2, stejne vsak ten tocivy moment je nizky, i pres to ze zacina uz v 1300ot..
www.worldcarfans.com japanese cars - toyota