Novinky
Link dobrej, kámo. A ta sranda LC70 je skutečně pick-up určený pro Austrálii, který zde nikdy neuvidíme.
Motor je prapodivný, a strašně slabý. V8 4,4D4-D musí mít hodně přes 200 kW a přes 600 Nm. Toto je spíše výplod mozků postižených horečkou.
Motor je prapodivný, a strašně slabý. V8 4,4D4-D musí mít hodně přes 200 kW a přes 600 Nm. Toto je spíše výplod mozků postižených horečkou.
Dival jsem se na australske stranky Toyoty a tam model LC70 neni, jen LC100 a LC Prado (tam pouze motor 3.0 4valec 410Nm). Nicmene dany motor je tam v nabidce u LC100, avsak neni to 4.5 litr ale 4.2, stejne vsak ten tocivy moment je nizky, i pres to ze zacina uz v 1300ot..
Dej link, kámo. V Austrálii nic není a v Japonsku taky ne. Pokud mne nechceš rozesmát pick-upem LC78 (Australia).
Blábol to není, LC70 je zcela nový model 2007 a ten motor v něm skutečně je. Podívejte se na jap.stránky Toyoty anebo na Austrálii.
Taky se mi zda blbost ze by moderni diesl o objemu 4,5 l mel hodnotu toc. momentu jen 430Nm... Dyt to kazdyho kdo se trosku vyzna musi hned prastit do oci, tak jak to muze autor napsat??
Blábol 1: LC 70 je velmi starý model vyráběný mnoho let zpátky.
Blábol 2: LC 90 a LC 120 jsou a byly vybavovány 3 litrovými motory se vstřikováním CR.
Nevím, kde vzal autor údajná data motoru 4,5, když neexistuje. Leda tak mohl odvodit data od motoru 4,2TD, který je šestiválcem s přímým vstřikováním V4 /ještě není to common rail.
Blábol 2: LC 90 a LC 120 jsou a byly vybavovány 3 litrovými motory se vstřikováním CR.
Nevím, kde vzal autor údajná data motoru 4,5, když neexistuje. Leda tak mohl odvodit data od motoru 4,2TD, který je šestiválcem s přímým vstřikováním V4 /ještě není to common rail.
www.autoblog.com/2006/09/13/
spy-shots-toyota-land-cruiser