Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť Nissanu

113 komentářů

škoda primery i almery. nová politika nissanu se mi vůbec nelíbí, měli zůstat u klasické produkce. Abych se přiznal, tak moc nechápu tento směr teréňáčků, nebo jakoby teréňáků...a ještě na tom založit celou modelovou řadu... 😢
Naprosto souhlasím. Já na ty gazíky, jak říká mates, taky nejsem. Takže jediné, co mě z nabídky Nissanu oslovuje, jsou jejich výtečné sporťáky :yes: Když si vzpomenu na fantastickou Primeru GT v oranžové barvě.. mls... nebo na Almeru hatchback se surfovou linkou střechy. Paráda. No, cesta jakoby terénních aut mi přijde povrchní.. vypovídající tedy o povrchnosti majitele takového auta. Není to nic jiného, než vyšší kombík ;-\ PS: Musím klukům japíkům napsat, aby ještě udělali speciální edici 350ZZ >😒] 😉
CrazyJester
Primera gt v oranzove barve??? To si jakoze nekdo premaloval? Mimochodem...mel sem dve...Jednu v cerveny metle. Tu druhou pak v modre, ktera se v slnecnim svetle menila na krasnou modro-fialovou...
[odkaz] , [odkaz]
CrazyJester
:yes: :yes: :yes: :yes: Nevis jestli je to origos barva? Ja sem ji tehdy na zadnem aute asi jeste nevidel, a urcite si nepamatuji, ze by se v ni gt-cko prodavalo. Mimochodem, je/bylo tvoje?? Je az neuveritelne, jak dobre to auto vyzera i dnes, i pres to, ze je to uz 'tak' davno. Ja bych se ale stejne priklonil nejake 'zakladni' barve..cervena, modra, cerna, stribrna, zelena..tahle oranzova mi spise sedi na autech s vyraznejsimi krivkami..
Ta barva je určitě origo, protože jsem ji několikrát viděl. Myslím, že se k tomu GTčku docela hodí. Souhlasím, že ten auťák vypadá pěkně ještě dnes. Velké umění nadčasového designu :yes: Primeru jsem neměl a ani nemám. Jak jsem říkal, z dnešních Nissanů bych vzal asi jen 350Z. Nebo nějaké Infi... 😉
Marko
Asi ta nova politika bude potrebovat cas... Fakt je ten, ze Nissan prisiel s tymi cossovermi na trh, ktory este nie je na nieco podobne pripraveny. Takze v tomto ohlade je ta strategia rizikom...ale dlhodobo to moze (a asi aj bude) mat uspech...
Přeju jim vše nej. Nissany byly a jsou auta se skvělýma vlastnostma, pečlivě zkonstruovaný a skoro nezničitelný. A to vše za rozumný ceny. Tak jako většina japonců. Ale po primeře mně bude taky smutno. Ale věřím, že klasiku bude , tak jak píše Marko, možno nalézt u Infiniti.
manusk
Dobry clanok :yes: Moje srdce bije pre NISSAN 😉 :yes:
GTI
Tak to konečně víme. Víme co bude s Nissanem. A ve vztahu k Evropě lze budoucí modelové portfolio jen vítat. Jistě, zažíváme období designových zlomů, nových životaschopných a praktických segmentů. Vizuálni hybrid, ten evergreen zdejších silnic, tedy v jednom autě mít všechno... zepředu Jeepa, zezadu 911ku, na střeše nosič na vajíčka a pod kapotou dvacet koní... tohle začíná být pomalu minulostí. A tu budoucnost spolurýsuje právě NISSAN. Já teprve po přečtění Marka :yes: pochopil, proč vedle Murana vyjela i kvaška... jasně... tohle je ten správnej trend. Jen považ, jak VW tvrdě v této souvislostí tlačí na pilu... Takže - budoucnost patří miniautům do měst (Panda a spol.) crossoverům, všem těm lehkým SUVčkám, samozřejmě ostrým offroadům, velkým, manažerským limuzínám a sporťákům... P.S. zejtra prodej ten svůj hatchbackovskej obrezlej klenot a kup si buďto Pandu, FOXE CROSS, něco od Nissana, eSko od Mercedesu nebo 911ku... pak jsi na vlně... jinak doporučuju metro.
CrazyJester
Tak sem si cetl tenhle pribeh o nissanu, sveho casu 'me' znacce. A pak to prislo...konec primery jak sme ji znali (ta aktualni, pres sve obrovske kvality (mela ACC v dobe kdy to tusim nemel ani MB), nemela sanci.) A zaplava novejch modelu...ktere maji byt trendsetterem. A jak sem se blizil konci clanku, tak mi to vic a vic pripominalo situaci, jako kdyz clovek nahodou potka byvalou pritelkyni...sice bys chtel navazat kontakt, ale neni na ni vubec nic (teda krome starych citu) co by te k ni pritahovalo. Zmenila se z cloveka s charakterem a s obrovskou chuti do kazdy srandy na modni nalicenou holku ktera je nejlepe definovana slovickem 'pozlatko'... a ty vis ze tomu novemu s ni bude super...ale v nejlepsim case byla stejne tvoje a ted..ted uz je to jenom slabej odvar toho, co pro nas vsechny znamenal nissan devadesatejch let. ;-\ :-!
GTI
😄 Pěkné... já také velmi silně vnímal (a stále se vnímat snažím) NISSAN... věřím, že novej styl bude trefa.
Velmi trefne napsane. Jen jsem si povzdechl. 😒
:yes: :yes: :yes:
Marko
😄 :yes: :yes: ( "Vizualni hybrid" :yes: :yes: >😒] >😒] >😒] :yes: )
GTI
😄 :yes:
V dobe kdy Nissan zacal mit problemy jsem zrovna vlastnil Primeru P11 (s laskou na ni vzpominam) a chodil mi domu ctvrtletne jejich casopis. Ten caspopis byl docela dobry, clovek se tam dozvedel ledacos zajimaveho at uz kolem modelu nebo kolem ruznich technickych reseni. Tehdy tam taky vysel clanek zduvodnujici jak k te ztrate prisli. Udajne to bylo na americkem trhu, kde prodavali auta na leasing s tim, ze tam byla garantovana nejaka odkupni cena na konci leasingu pokud majitel to auto uz nechtel. Pak ale v USA doslo k prudkemu poklesu cen ojetych aut, oni byli vazani temi smlouvami a na tomhle udajne vysekli obrovskou ztratu. Ten casopis po prevzeti ceskeho distributora pod kridla evropskeho Nissanu (zrejme v ramci setreni) a zrusili 😢 a nahradili takovym "spolecenskym casopisem" kde se clovek dozvi kdejakou pitomost, jako treba ktera restaurace je dobra, ale o autech to uz moc neni. Prijde mi to pro soucasny Nissan takove priznacne. ;-\
😲 8-s ... "ruznych technickych reseni" samozrejeme
Marko
Ano..je dost mozne, ze za problemom Nissanu koncom 90 rokov bol USA trh. Tam vseobecne "frcia" velmi podivne obchodne praktiky (ktore by niektore typy ekonomov urcite komentovali slovami: "ale to je dobre! profitovat z toho bude zakaznik!" ;-\ ). Urcite ale neslo len o problem v USA.. Co sa tykla EU Nissanu teraz: robia velku a zaujimavu zmenu, ale viditelne nezvladaju marketingovu podporu. Launch-kampan na Note toho bola dokazom. Miesto toho aby dokazali predat crossover, podavali nejaku efemernu myslienku o aute pre mlade rodiny. Lenze autom pre mlade rodiny je aj lacnejsia Fiesta...dokonca aj drahsia Zafira. Ta kampan bola sama o sebe takým "bezpecnym" (az prvoplanovym) reklamnym klise...a uz vobec nedokazala podat myslienky a vyhody spajajuce sa s crossoverom (A uz vobec nie zmenu, ktora sa deje s celou znackou Nissan.) Co nie je chyba reklamnej agentury (aj ked aj tam by sa dali najst znacne rezervy v pristupe), ale marketingom EU Nissanu - proste nie su schopni zadefinovat jadro zmeny a zadat ho reklamke. Ten casopis, o ktorom pises, je dalsou ukazkou takeho "povrchneho" postupu (aj ked zakaznicky casopis zas nie je vo vseobecnosti az tak ucinny komunikacny kanal). Lenze to suvisi s novou organizacnou strukturou Nissanu v EU. Vytvorili sa regionalne centraly (Ta nasa je teraz v Budapesti). Co nie je tiez najstastnejsi postup. Setri to sice peniaze, lenze kvalita starostlivosti o rozlicne trhy (jazykove, mentalitou, i kupyschopnostou a potrebami) ide "dole vodou". Realne hrozi, ze budapestianska centrala bude dobra v Madarsku, ale CR a SR budu "na druhej kolaji". A co je este horsie, robia sa dve tak velke zmeny naraz (zmena charakteru znacky, aj zmena organizacie obsluhy trhov). Obavam sa, ze uz ta prva je dostatocne velke susto...takze podpora by mala by vzdy na danom trhu. V centre "diania".
GTI
Musím, prostě v aktuální offroadové souvislosti musím. Je to tam. Dokonalá kára, dokonalej test. Přečti... TOUAREG, DAKAREG, TOUARONG... jo, jasně... Land Rover už v tom není sám :yes: P.S. čti pozorně... BRAVWO TOUAREG :yes:
Klaudius
Ty sa raz z toho VW poseries... >😒]
GTI
Já ne, ty, Klaudie >😁 Pokud jsi dočetl test, počítám, že ses už převlékl 😉
:no: :no: :no:
Klaudius
Nie, testy VW uz necitam, byvalo mi po nich spatne. 😉
Poznam dost majitelov VW a ich miera spokojnosti je pre mna dostatocne informativna.
CrazyJester
to mne napada...kapitan na lodi, na obzoru piratska lod. Tak kapitan rekne, hele, prineste mi moji cervenou kosili. Tak mu ji prinesou, on se do ni oblekne a ty piraty uplne rozdrti. Pristi den, na obzoru tri piratske lode, ale kapitan je zase klidnej.'prineste mi moji cervenou kosili' rekne. Tak mu ji prinesou a pak samozrejme tu bitvu vyhrajou. Tak se ho prvni dustojnik pta, na co si vzdy dava tu cervenou kosili. A kapitan rekne 'vis, to kdyby mne nahodou ranili, aby ste si toho nevsimli a nebali se o mne, ale dal statecne bojovali.' ...Pristi den pluji dal a zrazu na obzoru je deset piratskych lodi. Kapitan se obhlidne a dustojnik mu uz nese jeho cervenou kosili, nac mu ale kapitan rekne 'ne, tu cervenou kosili odnes a prines mi radeji nejake hnedy nohavice'
GTI
>😁 >😁 :yes:
CrazyJester
:-! >😁 😉
BaracudaJ
Zatím jsem to ještě nečetl, jen jsem prolétl fotky a hodnocení. Ta vínová kůže na sedadlech vypadá výborně, vůbec celý interiér ve výbavě Individual vypadá slušně. A navíc mu černá opravdu sluší. Ale za ty prachy 2,6mil bych skočil do RR TDV8, jehož celkový styl a interiér jsou trochu jinde 😉 .
GTI
Tu cenu vyšponovala extra výbava... Jinak je Touareg za výbornou cenu... Nezapomeň, že Range bys také dovybavoval, takže by se ti jistě blížil ke 3 miliónum.
BaracudaJ
Jo jo vím. Za 1,4 s V6 TDI celkem slušný, ale za těch 2,6 je to jasná volba RR. Ten má navíc skvělý naftový V8 3.6 a z prvků luxusní výbavy prakticky nic nechybí. Ale samozřejmě, pokud budeš puntičkář, dá se cena v pohodě posunout o další půl meloun.
GTI
Souhlas.
400 000 cloveku co da za auto 3 miliony velmi asi nehraje a ked za to moze mat Roys-Royse medzi terennymi autami tak preco ist do obycajneho Touaregu. Range Rover je ikona je to nadherne auto, ktore nema na trhu konkurenciu aj ked ja by som radsej isiel do Range Rover Sportu ci us kvoli cene ale jazdnym vykonom pre mna je Range Rover prilis tasky ale inak Touareg verzus Range Rover tak VW nema ani minimalnu sancu :-!
BaracudaJ
Zase tak jednoznačný to není, protože pokud je tvé konto bezedné VW ti Touarega taky vyšperkuje. A navíc má v záloze V10 TDI a W12. Image RR neupírám, ale technikou si nemají moc co vyčítat.
CrazyJester
ja si nemuzu pomoc...ale...FX45...srcovka
BaracudaJ
K tomuhle autu jsem ještě nenešel cestu, nic mi neříká...
FX 45 má mimo jiné šmrnc , ale ten vw je prostě hnus a ksindl největší(kvalita).RR je ůplně jiná liga!!! :no:
To GTI: nemôžem "Odpovědet" (nejako mi to blbne) tak aspoň takto: mohol by si prestať s "TOUAREG, DAKAREG, TOUARONG", pokiaľ si pamätám, tak minulý rok po skončení Dakaru si vyhlasoval, že budúci rok to bude vaše (teda VW). Nejako to nevyšlo, nie? Japonci sú zatiaľ stále spoľahlivejší...
GTI
Lovape, každý, kdo se zúčastní Dakaru, je... vítězem. Nejde vůbec o to, kdo dojel první... vždyť u tohoto závodu o tom rozhoduje zejména štěstí.
Klaudius
Nie, o vitazstve tohoto zavodu rozhoduje hlavne technika a jazdecke umenie. Neznamena, ze kto nevyhral, iba nemal stastie...
GTI
Tohle platí na elektrickejch autíčkách na pouti... Dakareg, to je jiná píseň. Stačí jeden kámen a končíš...
Jaký kámen? Snad vyplavený motor, elektronika, turbo... >😁
Vidis tu demagogiu u GTI skoda reci, ved to nedava zmysel tie somariny od GTiho to Mitshubishi by muselo byt pri tom stasti teraz najvacsi automobilka na svete ale neni to tak proste su kvalitny a dobry v dakare nejde o to ako sa VW snazi na zaciatku na europskom kontinente vyhravat vsetky etapy a ked pride na saharu polovica pola VW je von z hry. Posobnie VW v Dakare mi pripomina velku Toyotu v F1 takze Toareg :no:
Je to zavod, a ako v kazdom zavode ide o to vyhrat.Ale pre mnohych je vyhra aj ked dojdu,hlavne ak sedlaju VW >😒]
>😒] >😁
Neblázni, to by Mitsubishi muselo mít štěstí až nad hlavu, což kapku nekoresponduje s jejich prodejními "úspěchy". VW zkrátka neumí udělat odolné auto. Během tří let z flinků zapálené detailisty neuděláš. A to ani přes mnohonásobně nejvyšší rozpočet. >😁
GTI
Tomu nevěř... 😉 Všichni jedou v dokonalých kárách...
Ale v těch důkladně připravených jen někteří >😁 😉
GTI
Tomu nevěř... 😄 😉
Výsledky hovoří za vše. 😄 😉
GTI
Tomu nevěř... 😉 😄
1+1=4
GTI
Tomuhle věřit můžeš 😄 :yes:
Já to věděl! Ty ale máš laťku, chlape >😁 😉
GTI
>😁 😉
co je to? Algoritmus pro ceny příplatkových výbav VW? 😄
Marko
😄 😄 ....Alessio, toto si uz videl? [odkaz] resp. [odkaz] resp. [odkaz] // K tej fotke, co som zverejnil minule: ojavila sa aj dalsia fotografia toho auta, tentokrat zozadu...skusim to najst.
na tu už se těším. vypadá úžasně! 😄 na subaruclubu už visí nějaký ten pátek, tak snad to není kachnička...tohle bych opravdu bral jako povedeonou rézu
[odkaz] :yes:
Jo ta inpreza vyzera super. Zeby koniec ery sedanov vo WRC iba same hachtbacky. A v seriovkach novy hothach, ktory zaujme rolu krala do prichod Evo X vo verzii hachback. Inak ten zadok mi oproti predku pride dost konzervatyvny ale inak super :yes: :yes: :yes:
sedan prý taky bude, ale wrc jen hatchback...mno , uvidíme. každopádně STI se nemusí eva X obávat 😄
Copak ty fotky, ale ten text! To bude opravdu narez >😒] 😉
Marko
>😒] >😒] >😒] :yes:
já tam vyčet +-300koní...co ty? >😒] 😉
Tak to je podstatně lepší, než ta mrňavá fotečka... Sakra..nechci tomu ani věřit, ale přestávám se bát, že by to Subaru s hatchbackem nezvládlo. Člověk je fakt primárně nedůvěřivý ke změnám 😉 Rozdíl mezi STI verzí a obyčejnou holo***u bude asi jako u současných a minulých generací, takže hig-end verze budou špica :yes: No, fakt se na to těším 😉 Díky za post :yes:
Tomiss
No tak,ZZ,slovo "holomrdka"...Před spaním se dvakrát pomodli,težký to hřích >😁
To je matesovo slovo 😉
Tomiss
Nevymlouvej se,já bych takové slovo nevzal do úst... 😉 >😁
To nebyla výmluva. Bylo to vzdání úcty matesovi 😉 >😒]
Tomiss
No jo,každý to děláme jinak...Já třeba virtuálně poplácám po zádech... :yes: 😉
Dík, to nemuselo být >😒] 😉
Tomiss
Uvolněte se,prosím... >😁
:yes: já též
Koho to nevidím? Nie je to ten demagóg, ktorý prednedávnom pod jednou anketou vyhlasoval, aké dôležité je umiestnenie? A desiate miesto rebríčka označoval za posledné? Ako totálny prepadák? GTI nabudúce prosím trošku súdnosti a triezveho podania stavu veci. Len na okraj - nedávno som si vyskúšal Touarega v teréne a ako túto kategóriu áut nemusím, tak (máličko) mením názor 😄
Proti nové modelové politice Nissanu v podstatě nic nemám (a to jsem "Nissanista"). Oblíbenost crossoverů a SUV pořád stoupá a reagují na ni prakticky všechny automobilky, takže se není čemu divit. Ona se totiž pořád zvyšuje kupní síla mladších ročníků a rodin s dětmi podpořená relativně výhodnýmy způsoby financování. A jestliže chce automobilka oslovit mladší klientelu, musí do svého slovníku zařadit slovo "lifestyle" a to jsou v dnešní době buďto nepraktické malé sporťáky nebo crossovery a malá SUV. Co se týče Primery, jakkoliv se mě líbí a přijde mi originální a skvělá, chápu, že drtivému množství zákazníků přijde spíš jako příšera z hlubin blízké budoucnosti. Tady to Nissan skutečně prokaučoval. Ovšem model, který se Nissanu na všech frontách povedl je podle mě Almera (mám tu čest s ní také jezdit)po designové stránce skvělé, spolehlivé a praktické auto, které je alespoň v mém případě naprosto bezporuchové (teď klepu pro jistotu do stolu;O) Jenže to, co má být jejím nástupcem... nechápu. Předek - Renault Laguna, zadek, resp. ty svítilny naprosto příšerný a z boku taky hrůza. Podle mě další krok mimo ale jinak přeji Nissanu hodně obchodních úspěchů...
V tomto smere to bude mat Nissan v Europe hodne taske. Pri druhu aut ake Nissan ponuka v Europe bude hranica 130 pre Nissan nedosiahnutelna uvidime ako sa z tym vysporiada a ten cas sa us blizi len aby to neskoncilo dalsim krachom ;-\ P.S. Inak BRAVO Marko clanok bol dobry aj ked kratky co ale neni chyba teba ale skor politiky Nissanu. Tajne som dufal ze nakuknes aj trochu viac do Infinity ale kedze tato znacka neni v EU tak si to asi vynechal mozno niekedy v budusnosti :yes:
Marko
Infiniti bude samostatny clanok na buduci tyzden. 😉
GTI
Moc se těším :yes: :yes:
Marko
😄 ...prave sa z okna pozeram na ciernu FX45. :😉 😉 V clanku bude jedno "male" prekvapenie, ktoreho sa dockame uz za niekolko tyzdnov 😉
GTI
Pokud se dívá i ona na tebe, pak gratuluju... 😉 a na to překvpaení se těším.
Marko
>😁 ...uz sa nediva...odviezol si ju taky skaredy ujo bez krku, v maskacoch, a mikine (ktora uz co-to pamata). ;-\
GTI
:😉 😒 😉 😄 :yes:
co tam dělal mates? >😒] >😁
Marko
..to boli maskace a mikina....Mates je "rifle a neopren" 😄
Jsem rad, ze vas porad bavi 😉 Na pristi akci si zase neco pripravim :-!
Marko
😄 😉
ploutve a šnorchl? >😁
GTI
Jsou auta a auta. Nejen v Evropě. Legendární značka Nissan (Datsun), jejíž produktovou historii lze vystopovat až hluboko na počátek dvacátého století, prošla sice obdobnými historickými složitostmi, jako automobilky jiné, ovšem vždy dokázala vyrábět vozidla přístupná širokým masám, což jí zejména v období po druhé světové válce zajistilo prosperitu a respekt, zejména Japonska a následně i Ameriky. Poněkud odtažitá Evropa, zahlcená vlastními dokonalými výrobky, proto registrovala Nissan zejména v segmentech okrajových, ovšem o to přitažlivějších. V novodobé historii se takovým nisanovo-evropským mezníkem stala ikona ikon od Nissanu, a sice Datsun 240 Z, jenž světlo světa spatřil někdy kolem roku 1970. Auto s obrovským nábojem sportovního náčiní, s dodnes překrásnou a originální karoserií, se tak za krátkou dobu stalo pojmem i v Evropě... a vidět tento klenot, je dodnes velkým zážitkem. To, že se jednalo o sportovní model pro střední vrstvy (viz též aktuálně 350 Z) jen umocnilo vrůst tohoto vozu do povědomí fanoušků. Tento model založil v Evropě "kult" japonských značek v tom nejlepším slova smyslu. V současné době vnímáme Nissan na evropských silnicích jako solidního mainstreamového hráče, který produkuje kvalitní auta pro střední vrstvy takřka v celém spektru, od doslova MINIvozů, po MAXIMAlní limuzínu. Vedle toho stále trvá ten ikonozní tah Nissanu na silniční sportovní perly. Model 350Z, jako pokračovatel uvedeného legendárního modelu, plní funkci dravce silnic velmi silně. Někdy v roce 1990, v odpověď na realizaci ambicí v závodním sportu, předvedl Nissan světu ostré nářádí z těch nejostřejších - Skyline GT-R. Silně vnímaná japonská raketa, opět boduje, a to i v srdcích evropských fanoušků supersportovních vozů. Nekompromisní sportovní nářadí, vytvořené automobilkou, která vyrobila již přes 100 miliónů aut, to je předpoklad zaujmout čestné místo mezi ikonami autosvěta opravdu po celém světě. Žádný nagelovaný samuraj, žádný chladný obchodní kalkul, jde o poctivou práci automobilky, která i zde v Česku nese prapor Japonska velmi, velmi důstojně. Asi tu moc GT-R nepotkáme (jestli vůbec), a pokud ne, velebme i tak Nissan za to, že umí, za to, že ví, za to, že zná naše srdce... P.S. Netrpělivě očakávejme vstup premiové odnože Nissanu, totiž INFINITI, na Český trh. Kdo ta auta zná, cítí jejich dech jistoty, vnímá jejich stylové, jedinečné, přitom nadčasové tvary, oceňuje vynikající techniku. BRAVO NISSAN :yes:
Klaudius
Jeden z mala Tvojich prispevkov iba k veci. Takze za toto jedine :yes:
Marko
:yes: :yes: Ano, Nissan je aj pre mna z trojice tych silnych japonskych automobiliek (Toyota, Honda, Nissan) tak nejak najprijatelnejsi. V tej znacke, aj v tych autach je nieco tazko definovatelne, ale je to "doverne zname". A Datsun 240 Z je nadhera...dalsia ukazka designoveho majstrovstva Albrechta Goertza.
GTI
Souhlas, souhlas :yes: Také to tak vnímám. :yes:
Marko
Dovolim si aj ja male OT o zenevskych prekvapeniach. Zacneme trebars, aktualne, s Nissanom. Ten ma predstavit zatial bezmenny model pre EU. Hovori sa, ze by to mohla byt premiera noveho X-Trailu, ale asi pojde skor o europsku verziu Nissanu Tiida / Versa... Potom tu mame Hyundai: okrem seriovej verzie Arnejsu, pride aj concept HED-4 : [odkaz] Potom OPEL: vraj ma byt na stanku nejaky concept nastupcu Vectry, ale v prevedeni coupe. Lamborghini pripravuje prekvapenie v podobe nejakeho sportoveho modelu: bud pojde o nejak upravene Gallardo, alebo o concept GT 2+2. No a potom jedno naozaj velke prekvapenie: [odkaz] resp. [odkaz] Je to concept ALFY 169 [odkaz] (+ dalsie auta, ktore uz prebehli v Newsoch ACZ, + tie ktore este neprebehli nikde 😄 😉 )
GTI
😄 😄 Super... ta Alfa... to je fakt snímek z první linie 😄 :yes:
Marko
Tie snimky "z prvej linie" posledne dni nejak "frcia"... >😁 😉 Akurat v tych automobilkach nie je tak do smiechu ;-\
Klaudius
Vsak ja sadivim, ze to sice zavru do navesu ale nezakryju ani ciernou foliou....ale neva, aspon nieco pekne vidime.
BaracudaJ
Za informace a foto o Alfe 169 :yes: :yes: . Fakt čumim 😉
Marko
Ja som tiez cumel...zatial to vyzera dost slubne. Aj ked na druhu stranu...je to v tom kamione dokladne ulozene. A clovek, kt. to fotil asi nechcel dalej riskovat masivne odcerpanie kreditu v zdravotnej poistovni...
GTI
>😁
BaracudaJ
😄 Uklizenou jí maji fakt pěkně. Ale interiér blejsknout mohl >😁 . Tedy pokud by byl hadí muž 😉 .
Jozki
To Lambo nebude "zovuzrodena" Espada ?
Jozki
[odkaz]
Marko
Ano, nieco ako Espada by to mohlo byt. Aj ked nijaky retromodel, ani nic co by nieslo nazov Espada nebudu u Lamba vyrabat. Proste pojde o moderne 2+2 GT... Ci to ale uvidime v Zeneve, tazko povedat.
Asi se zatím budeme muset nechat napínat. Každopádně tenhle trend se nám nějak moc množí. Nezdá se vám? Minimálně o vzhled Panamery mám obavy. O Rapidu ani nemluva ;-\ No a 4D u Lamba... uff uff, nevím nevím. Ztrácí to nějak ten punc klukovských snů o supersporťácích ;-\
Marko
V Utorok rano bude fotopremiera nastupcu Coupe: [odkaz] resp. [odkaz]
Tomiss
Nádherná skica...Italové design vždy uměli :yes: :yes:
CrazyJester
Jak sem napsal vyse...devadesate roky...roky kdy sem nic jineho nez nissan ani nemnel...A pak...pak jsem jednoho dne(castecne) osedlal x-trail..a to auto pro mne vyjadruje tu druhou polovinu moderni nissanacke produkce. Ta prvni jsou srcovky (nejen moje) jako 350z, micra, patrol nebo murano.) Ale spatky k te druhe polovine. Pamatujete tu fantastickou kvalitu v jednoduchem kabatku? Tu absolutni promyslenost kazde jedne soucasti na aute? To, ze kazdy knoflik se stiskne presne tak jako ste si kdy predstavovali ze by se mal radnej knoflik stisknout? Ze vsechno ma presne ten 'feel' jakej by mel mit? Jo, tak presne tohle v x-trailu neni! Nedokazu spustit sterace bez toho, aby sem si posahal nastaveni cyklovace (namisto prstence je tam takova 'cepicka' nakonci packy, ktera vydava az nechutne nizky odpor), kdyz sme pri tech steracich...packa se neda jenom tak tuknout smere hore pro jedno setreti skla. Otvirani kufru uz nema, po 60 tis km to 'cvak' ktere by melo mit, vlastne ani nevim jestli jsem to otevrel nebo ne. A zaskrutkovat stupel nadrze taky da zabrat. A strasne hloupe radio. A moc meka regulace klimy. Neberte me zle, to auto je supr, vzdyt taky jsou na kazdem rohu...ale, ale jak se to skratka mohlo takhle zprasacit? ...Abych to nejak zhrnul...i kdyz mi moc chybi nastupce primery (gt) nemam fakt nic proti zmene v modelove strategii evropskeho nissanu. Ale mam obrovskej problem s tim, co se se zmenilo popri tom. Kvalita. Promyslenost. Duse.
S tím VW jseš GTI trapnej až do nebe.
Tady se mluví o budoucí cestš značky NISSAN a ty plácáš hovadiny o Dakaru. Prostě Tvoji koně jsou šit, ví to každej nezaujatej, ty jsi věrnej moula. A navíc demagog. Co bys psal, kdyby vyhrál VW Dakar si umí každej představit. A najednou je vítěz každej. Ty jsi mi ale chlapče najednou nějákej Olympionik. Ale čemu věrnej? Abys nedopad jak Donutil ve filmu Pelíšky, když si to šel hodit. Přesně tak se zhroutí Tvůj VW svět až zjistíš, že jejich ztrátu nezalepí ani B.G.
NISSAN byl, je a doufám že i bude vždy 1 mezi Japoncema. Budoucnost vypadá zajímavě. Myslím, že C.G. ví, co dělá. NISSAN připraví trhy USA a další pro RRNAULT, ten zase trhy v Evropě a jím dobytý onde. Myslím, že z těch velkých koncernů (jsou na 4 místě pokud se nepletu ) mají nebo budou mít nejlepší výchozí pozici. Výborný design, velmi vysoká kvalita,vlastní vývoje motorů, podvozků atd...a téměř celé portfolio modelových řad.
Takže hodně štěstí NISSAN-ENAULT. :yes: :yes: :yes:
CrazyJester
To je diskuse pod nisanem, ne, proc do toho tahas vw a nakyho gti-ho? :-! 😉 :no: >😒] >😒] >😒] :no: PS: neznas Toma, mate dost podobny styl psani o japonskych automobilkach... >😒]
GTI
>😁 Trefa
S Dakarem trefa >😁 a jaká >😁 >😁 :yes:
Myslíš Toma, toho kamaráda Jarryho?
PS: Podívej se C.Jestere výš a zjistíš, kdo v diskusi o budoucnosti značky NISSAN začal sem tahat jiný šálek kávy!!! Já to NEBYL!!! ;-\
CrazyJester
vzdyt si tady jenom delam * >😁 >😁 mimochodem...GTI ma nakou dohodu s VW..plati mu ein euro vzdy kdyz na netu utrousi neco o VW...a ted kdyz zjistil ze si muze dat do touarega za priplatek ty vinovo cerveny sedacky, tak to tady bude same VW
máš pravdu ty sedačky jsou fakt super :yes: :yes: >😒]
hlavne diky renaultu ,ma nissan nejakou budoucnost
Beast
Nissan sa pod kridlami zabozrutov ruti do zahuby. Je to priam neskutocne co vyvadzaju. Kde su pekne Nissany z 90 rokov? Najprv stiahli Maximu, teraz Almeru a skonci aj Primera 😢 😢 😢 Som zvedavy kto si tie skarede krabice s francuzskou technikou bude kupovat. Nissan skonci v strate ako Seat :no: :no: :no: